משרד הפרסום ויחסי הציבור "נטו-הורוויץ" זכה במכרז על תקציב יחסי הציבור של חברת "פרזות". במסגרת הפעילות ירכז המשרד את יישום האסטרטגיה התקשורתית כפי שהוצגה להנהלת החברה.
אברהם סימן טוב, מנכ"ל חברת "פרזות": במהלך המכרז הציג הצוות מטעם פרסום נטו-הורוויץ יכולת ניתוח מרשימה ואסטרטגיה תקשורתית ברורה וחדה העונה במדויק על הצרכים של חברת "פרזות". אין לי ספק כי חברת פרזות נמצאת בידיים טובות".
על התקציב התחרה גם משרד הפרסום ויחסי הציבור "שיטרית מדיה גרופ".
פרסום נטו Horovitz מתמחה בייעוץ תקשורתי ובמתן שירותי לובינג. בין לקוחות המשרד: מט"י, המועצה לענף הלול, מועצה דתית ירושלים, מפעל הפיס, משכן התכלת, האוניברסיטה הפתוחה, ג'וינט ישראל, מועצה מקומית מודיעין עלית, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, המכללה החרדית, שלוה, רבלון ועוד. המשרד מתמחה גם בהובלת קמפיינים פוליטיים רבים כגון קמפיין ש"ס בבחירות האחרונות.
מנכ"ל המשרד: שי הורוויץ
סמנכ"ל אסטרטגיה: יצחק הורוויץ
סופרוויזר: רחל שביט
פלנינג: אסף פינקלשטיין
מנהלת יחסי ציבור: חן גפן