מלל חיפה תעשיות תוכנה ומחשבים משנה את שמה במסגרת מהלך מיתוג מחדש ותיקרא מעתה מלל PayWay, כך הודיע היום מוטי גרוסמן, מנכ"ל החברה. מהלך המיתוג ושינוי השם נעשה בעקבות השותפות שהקימו בינואר 2005 מלל תעשיות תוכנה ומחשבים וסינאל, החברה הגדולה בישראל למתן פתרונות תוכנה לאיסוף ועיבוד נתוני נוכחות.
כחלק מהמהלך לשינוי השם הושקה היום גם סיסמא חדשה שתלווה את כל פעילויות השיווק של מלל PayWay - "מתמצאים בשטח". המיתוג נעשה באמצעות משרד הפרסום ששון גואטה.
לדברי גרוסמן, "המיתוג מחדש מתבצע כחלק מתכנית אסטרטגית ארוכת טווח, הכוללת בין היתר את שילוב מערכות ניהול הנוכחות של סינאל יחד עם מערכות ניהול השכר ומשאבי האנוש של מלל. השינוי נעשה כחלק מתפיסה לפיה יש לבנות מותג חזק אחד, שיציע מערכות ניהול משולבות לצרכי הניהול ברמות השונות של הארגון. השם החדש נועד לשקף מסרים אלה".
גרוסמן הוסיף, כי "לכולנו ברור שחברות שאינן משתנות ומתאימות את עצמן לעולם העבודה החדש - לא יעמדו בקצב לאורך זמן ואולם ארגונים רבים אינם מתפנים לביצוע השינוי ומתרכזים בשוטף. התעלמות מהצורך להתאים את הארגון לתנאי השוק החדשים טומנת בחובה סכנה ברורה ומיידית להמשך הצלחתו של הארגון. באמצעות המערכות שמציעה מלל PayWay ניתן להסב את השימוש במערכות הנוכחות, השכר ומשאבי אנוש מרמה חודשית לרמה תפעולית יומיומית לאנשי המטה ובנוסף גם לכל המנהלים בשטח".
מלל PayWay תעשיות תוכנה ומחשבים, היא מחברות ניהול השכר, משאבי האנוש והנוכחות הגדולות בישראל. בין לקוחותיה: רשת הרבוע הכחול, מלונות אפריקה ישראל, מוקד אמון, חברת השמירה, בנק מסד, שרות בתי הסוהר, איסתא ליינס, טלסקר ועוד.