הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, מבית פרוקטר אנד גמבל, משיק שמפו חדש נגד קשקשים המכיל תמציות תה ירוק, ועולה בקמפיין ב-1 בדצמבר באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "שחררי את הברק הטבעי שלך". החברה משקיעה בהשקה כ-2 מיליון שקל הכוללים קמפיין טלוויזיוני, מבצעי מכירות ופעילות קד"מ.
הקמפיין הינו צעד נוסף לביסוס האסטרטגיה השיווקית החדשה של הד אנד שולדרס למיצובו כשמפו קוסמטי בנוסף ליתרונותיו כשמפו נגד קשקשים. אסטרטגיה זו החלה עם הקמפיין הקודם של הד אנד שולדרס בכיכובה של השחקנית דניאלה וירצר שבמרכזו היה מסר "ההפתעה", שמראה ש "הד אנד שולדרס" יכול להעניק שיער נהדר ומלא ברק, תחת הסיסמא: "לא תאמיני שזה שמפו נגד קשקשים". מטרת הקמפיין הייתה לעורר מודעות בקרב הצרכניות ליתרונות הקוסמטיים שמציע המותג (בנוסף למניעת קשקשים).
מנהל מותג הד אנד שולדרס בפרוקטר & גמבל ישראל יוסי אביטל: "ממחקרים שעשינו עלה כי נזקי הסביבה כמו לחות גבוהה בשילוב עם אבק, עשן ופליטת גזים, לצד קרינה ממכשירים שונים משפיעים לא רק על עור האדם והאוויר, אלא גם על בריאות השיער והקרקפת ועלולים לגרום למראה שיער "דהוי" ולהופעת וקשקשים. לכן החלטנו לשלב את יעילות הפיתוחים הקוסמטיים של הד אנד שולדרס עם סגולות הריפוי של התה הירוק, וליצור שמפו חדש אשר לא רק מונע קשקשים אלא גם מחזיר לשיער את הברק הטבעי שאבד לו כתוצאה מנזקי הסביבה.
נתח שוק:
שוק השמפו בישראל מגלגל מחזור שנתי של כ-255 מיליון ש"ח, ע"פ נתוני נילסן חצי שנתיים. שמפו 'הד אנד שולדרס' מוביל את שוק השמפו עם נתח שוק כספי של 20%.
קרדיטים: משרד פרסום: באומן בר ריבנאי