חברת "ויטה פרי הגליל", יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום להשקה ראשונה בישראל של סדרת מרקי בריאות ללא שומן מוקשה וללא מונוסידיום גלוטמט.
סיסמת הקמפיין "מי אמר שבריאות וטעם לא הולכים ביחד".
תסריט הקמפיין מתרכז בילד שמציין שאימא אמרה לו שמרקים בריאים לו, אבל הוא אוכל את המרקים כי זה טעים לו. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות וקד"מ.
משרד הפרסום: "זרמון גולדמן".
תקציב הקמפיין: 450 אלף דולר.
זאב בירנבוים, מנכ"ל חברת "ויטה פרי הגליל" מציין, כי זהו קמפיין הפרסום הראשון של החברה בשנה האחרונה מאז החלה החברה בתהליך של התחדשות.
בירנבוים מוסיף עוד, שהחברה השתמשה בטכנולוגיות חדשות שהותאמו לפיתוח סידרה ייחודית זו של מרקי בריאות לאור העובדה, שבשנים האחרונות הצטברו מחקרים ועדויות מדעיות המצביעות על כך כי מונוסידיום גלוטמט ולשומן טרנס יש השפעות בריאותיות שליליות. זאב בירנבויים מוסיף ומציין, כי המגמה בעולם כולו לרבות אצל חברות המזון, כמו גם החקיקה העולמית, לרבות דיונים הנערכים בכנסת ישראל, הינה לכיוון חקיקה אשר תבטיח את עתיד ילדינו ואשר תמנע אחוז גבוה עד כדי 0% שומן טראנס וזאת לאור העובדה כי הקשר בין המחלות לסוגיהן לשומן הטראנס מוכח וברור.
שוק המרקים בישראל (תיבול ובישול) מוערך בכ - 200 מיליון שקל ומתפלג ל - 70% מרקי תיבול ו - 30% מרקי בישול. נתח השוק של חברת "ויטה פרי הגליל" במרקים עומד כיום על 14%, והחברה צופה להגיע באמצעות השקת מרקי הבריאות לנתח שוק של כ -20%.