חברת "Open Gallery", חברת בת של "מזוניט אינטרנשיונל", התאגיד הגדול בעולם לייצור דלתות תעלה לאוויר בקמפיין פרסום טלוויזיוני באמצעות יחידת הבוטיק של משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
קמפיין הפרסום המדובר הוא הראשון של קבוצת "Open Gallery" במשרד הפרסום מק'אן אריקסון, והוא יתמקד בסדרות דלתות חדשות מקולקציית 2006 אשר מיובאות חלקן מאיטליה וחלקן מיוצרות בארץ. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה תחת הסיסמא "Open Gallery - דלתות שעושות את ההבדל".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיוני, תצא בימים הקרובים חברת "Open Gallery", בקמפיין שיכיל מודעות במקומונים, במגזינים ובעיתונות יומית.
הקמפיין ילווה במבצע על כל דלתות החברה, המיובאות והמיוצרות בארץ, והן יימכרו בתנאים של עד 24 תשלומים ללא ריבית.
שלומית דונרשטיין, מנכ"ל "Open Gallery": "יצרנו מהפכה בכל הקשור להתייחסות למקומה של הדלת בחלל הבית והמשרד. כיום, משקיעים מעצבים ושוחרי עיצוב חלק לא מבוטל מזמנם וממרצם בבחירת דלת מעוצבת בעלת איפיון מיוחד ובעלת אמירה. הדלתות המובילות את הקמפיין, דלת וונגה יפנית ודלתות צבע, הן המילה האחרונה בתחום".
הקונספט: דלתות - הפריט החשוב ביותר בעיצוב הבית
המסר: Open Gallery"" - דלתות שעושות את ההבדל
משרד פרסום: "מק'אן אריקסון"
סמנכ"ל לקוחות: אורנה נדב
סופרווייזר: קרן ניר
מנהל קריאטיב: בני ברונסקי
קופירייטר: ארז רובינשטיין
ארט דיירקטור: מל כספי
תקציבאית: יפעת הראל כהן
הפקה: ראבל, מפיקה: עידית שמע
במאי: יורם עבר הדני
צלם: אבי קורן
Open Gallery"", הוקמה בשנת 1996 על-ידי איש העסקים הישראלי, שמואל דונרשטיין, ונרכשה על-ידי מפעלי עץ כרמיאל כשלוש שנים מאוחר יותר. חברת האם נמנית עם קונצרן הדלתות הגדול בעולם .Masonite Co שבבעלותו 81 מפעלים ב-25 ארצות. Open Gallery"" מייצגת בלעדית של חברת Acem, גדולת יצרני הדלתות באיטליה. לחברה ארבעה אולמות תצוגה ברחבי הארץ, כשלאחרונה פתחה אולם תצוגה חדש בר"ח הלח"י בבני ברק.