בנק הפועלים נערך להמשיך להוביל את מערכת הבנקאות, לקראת אתגרי המהפכה הבנקאית שצפויה בשנה הבאה.
לאחר השקת סדרה של מוצרים ושירותים בנקאיים ופעולות למען הקהילה, תחת הסיסמה "להיות ראשון זה מחייב", מכריז בנק הפועלים על מחויבותו כלפי לקוחותיו וכלפי כל הציבור - להמשיך להוביל את מערכת הבנקאות גם בשנה הבאה.
המחויבות הציבורית של בנק הפועלים מעוגנת בקמפיין טלוויזיה חדש שעולה בימים אלה, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, שבמרכזו נושא המחויבות.
ציון קינן, משנה למנכ"ל, הממונה על הבנקאות הקמעונאית, אומר כי הקמפיין הנוכחי עולה לאחר שבנק הפועלים הוכיח בשנים האחרונות כי "להיות ראשון זה מחייב" אינה רק סיסמת פרסום. "אנחנו לא משווקים תדמית, אלא מצהירים על מחויבות אמיתית להמשיך להוביל בכל תחום. מערכת הבנקאות ניצבת לקראת 2006 בפני אתגרים חדשים, בעקבות שינויים משמעותיים במפת השירותים הפיננסים, שינויים רגולטוריים ואחרים. השילוב הנכון של חדשנות ויציבות הוא המתכון המנצח של בנק הפועלים להמשיך להוביל גם בשנים הבאות", אומר ציון קינן.
בנק הפועלים היה ראשון להציע בשנים האחרונות מוצרים ושירותים חדשניים, תוך חשיבה על טובת הלקוח, ביניהם שיטת המסלולים, זכאות פועלים, מהלכי הסברה וסדנאות בניהול תקציב המשפחה, פועלים on time, אתר האינטרנט המוביל, סדרת מוצרים מובנים ועוד. בנוסף, הוביל הבנק בפעילות למען הקהילה, הן בתרומה כספית (40 מיליון שקל השנה) והן בשורה של מהלכים למען כל הציבור,ביניהם פתיחת מוזיאונים ופארקים בחגים, חלוקת דגלי המדינה לכל האזרחים, פרויקט לעידוד הקריאה "תקרא תצליח" ופרוייקט "פינה חמה" למען ילדים בבתי חולים ברחבי הארץ.
"הקמפיין נועד לחזק את הקשר עם הלקוחות שלנו לאור ההישגים המשותפים שלנו. המשמעות של 'להיות ראשון זה מחייב' היא שנפעל למענם ולטובתם גם בעתיד", אומר ציון קינן.
הקמפיין מציג סיטואציות מחיי היום-יום שבהן כל אחד מאתנו מפגין מחויבות הן לפרטים והן למכלול - מורה לתלמידה, ילדה לכלב שהיא מגדלת, קפטן של נבחרת כדורגל לחבריו ולאוהדים,מפקד לחייליו ועוד.
יאיר לפיד מסכם ואומר כי כל אחד מאתנו מחויב למשהו או למישהו, המחויבות עושה אותנו למה שאנחנו והמחויבות הזו היא שהפכה והופכת את בנק הפועלים לבנק המוביל בישראל.
השיר המלווה את הקמפיין הוא: "סיבה טובה" - מילים: אהוד מנור, לחן: מתי כספי. ביצוע: מיקה קרני.