חברת התרופות מעבדות רפא משיקה לרגל החורף קמפיין חדש לסדרת "קלגרון", בהשקעה של מליון דולר.
הקמפיין מציג סדרה של סיטואציות שבהן לא נעים לסבול, ובהן גם כאב גרון.
"קלגרון" הנו אחד המותגים המובילים כיום בתחום מוצרי ה-OTC להקלה על כאבי גרון, עם נתח שוק של כ-36% בשוק הפרטי.
הסדרה מציעה כיום 7 מוצרים שונים- טבליות מציצה בטעמי תפוז, לימון, תות ומנטה, קלגרון פורטה בטעם דבש לימון, אריזת מיקס של טעמים, וצורת לקיחה נוספת - קלגרון תרסיס.
בסקר שנערך עבור מעבדות רפא (על-ידי מכון גיאוקרטוגרפיה) נמצא כי אחד מכל שני אנשים סובל בחורף מכאבי גרון (48%) ומבין אלו שסבלו מכאבי גרון - יותר מחצי (54%) השתמשו בטבליות מציצה להקלה בכאבי הגרון.
הקמפיין יכלול טלוויזי, אינטרנט ונקודות המכירה, תחת הסלוגן: "למה לסבול".
משרד פרסום - מור קורן.
מעבדות רפא הינה חברת התרופות מהמובילות בתחום התרופות היצרניות בישראל .החברה מייצרת מגוון תרופות שמקורן בפיתוח עצמי או על-פי הסכמי ידע ומשווקת בישראל תרופות של חברות בינלאומיות רבות.