משרד "וילדר יחסי ציבור" בשיתוף מכון הסקרים "מותגים" הקים מחלקה מיוחדת במשרד לביצוע סקרים ומחקרי שוק עבור 80 לקוחות המשרד וכ-285 חברות בת ומותגים שונים.
צבי וילדר: "ההחלטה להקים את המחלקה החדשה נובעת מהצורך לבדוק באופן מקצועי ושוטף באמצעות סקרים וחקרי שוק את הפעילות השוטפת של הלקוחות, תדמית החברות והמותגים ולעקוב אחרי הפעילות המשותפת של החב' עם משרד יחסי הציבור".
משרד "וילדר יחסי ציבור" בשיתוף מכון "מותגים" הקים בימים אלו במשרד וילדר מחלקה מיוחדת לביצוע סקרים, אומניבוסים ומחקרי שוק עבור 80 מלקוחות המשרד שבבעלותם כ-285 חברות בת ו/או מותגים שונים.
צבי וילדר, הבעלים של משרד "וילדר יחסי ציבור" מציין שההחלטה להקים את המחלקה החדשה נבעה מהצורך לבדוק באופן מקצועי ושוטף באמצעות סקרים ומחקרי שוק את הפעילות השוטפת של הלקוחות, תדמית החברות והמותגים, החדרת מוצרים חדשים, מיתוג מחודש, קמפיינים של יחסי ציבור ופרסום, קהל יעד, בדיקת מדיה אופטימאלית לחשיפה תקשורתית של מוצרים שונים ומעקב שוטף אחרי פעילות מערכת יחסי הציבור והגעה ליעדים.
מדי חודש יערוך משרד "וילדר יחסי ציבור" בין 5-10 סקרים או מחקרי שוק ללקוחות שונים, השירות הנ"ל יינתן ללקוחות המשרד במסגרת הטיפול השוטף, ללא עלות נוספת (לא כולל עלות תשלום הסקר או המחקר ממכון "מותגים").
משרד "וילדר יחסי ציבור" הינו מהמשרדים הגדולים והוותיקים בשוק, ציין בימים אלו 25 שנים להקמתו. בין לקוחות המשרד: "המשביר החדש לצרכן", קב' "אמפא", חב' "איתוראן", "ג'ונסון אנד ג'ונסון", חב' "אופיר טורס", "קו-אופ ירושלים", חב' "בגיר", משה ויגאל גינדי, "מכשירי תנועה" ועוד.
מכון מותגים הינו מכון המחקר מספר 1 בישראל מן ההיבט המקצועי-איכותי.
מכון "מותגים" מציע מגוון רחב של שירותי מחקר וייעוץ מתמחים כגון: מחקרים סנסוריים, מחקרי איכות,אומניבוסים ועוד.
חב' "מותגים" מנוהלת ע"י חיים ארבל ואבי פאר ובין לקוחותיה ניתן למצוא את: "בנק לאומי", "אסם (נסטלה)", "עלית", "קוקה- קולה", "טמפו-פפסי" ועוד.