חברת דיפלומט מתחילה לשווק בישראל את COLOGNE
הלהיט העולמי החדש של טיירי מוגלר
חברת דיפלומט, בבעלות משפחת וימן , קיבלה את הזיכיון לשיווק ה-COLOGNEקונספט חדשני של בושם עם ניחוח הנשאר לאורך זמן.
ה- COLOGNE מבית טיירי מוגלר מכיל 10% תמצית בשמים והוא דומה יותר בתכונותיו לאו-דה פרפיום.
טיירי מוגלר נחשב לאחד האופנאים הבולטים בצרפת. בנוסף לעיצוב בגדים ואביזרי אופנה, הוא גם במאי סרטים וקליפים, צלם ומטייל נלהב.
הבשמים הראשונים שייצר "Angel", הבושם בבקבוק הכוכב ו- " A- MEN" התשובה הגברית, הפכו לריחות המובילים ברחבי העולם והיו לבשמים הראשונים שעברו את מכירות "שאנל 5" בצרפת עם יותר מ 4% נתח שוק.
המהפך של המותג - "מוגלר" (אופנה+בשמים) חל בשנת 2001 בה הגיע היקף המכירות לכ-162 מליון יורו, גידול של יותר מ-9% , דווקא בתקופה ובאווירה כלכלית קשה.
"קלרינס" - חברת הקוסמטיקה המובילה בצרפת, שותפה עסקית של "טיירי מוגלר בשמים" מאז הקמתה בשנת 1990, רכשה בשנת 1997 את רוב מניות בית האופנה ובכך גם את השליטה בחברה. מוגלר נשאר בחברה כמנהל אומנותי פעיל ושותף לכל פיתוח.
ה-COLOGNE הושק באירופה ובארה"ב לפני מספר חודשים במטרה לפנות לאוכלוסיה הגברית. עד מהרה, הסתבר שנשים רבות חושקות בו והוא הפך במהרה ללהיט יוניסקס המהווה 5% ממכירות החברה ועתיד זוהר לפניו.
לראשונה בעולם האופנה והקוסמטיקה בצרפת, מסרב האופנאי לגלות את כל מרכיביו של ה-COLOGNE. מוגלר שעיתונים בצרפת הגדירו אותו כמי "שיצר מחדש את הפיתוי", מפתיע עם ה-S note . זהו התו סודי של אחד משלושת המרכיבים העיקריים של הבושם.
מביני דבר סוברים ש ה- S note הוא היוצר את האווירה החושנית, שהפכה את המוצר ללהיט תוך זמן קצר. התו הסודי רשום כפטנט עולמי אקסלוסיבי לחברה.
סידרת COLOGNE משווקת בארץ על-ידי חברת דיפלומט ברשת אפריל ובחנויות נבחרות ברשת סופר-פארם וניו-פארם.הסדרה גם כוללת דיאודורנט חדשני העשוי מאבן מינרלים.
החדרת COLOGNE לישראל תלווה בקמפיין עיתונות בהיקף של כ-200,000 ש"ח.