|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

"לחמי" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה ורדיו <br>

- הודעה מטעם "לחמי"
10/01/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ארד תקשורת  |    |  ארד תקשורת

חברת "לחמי", המתמחה בעוגיות ובמאפים יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה ורדיו. הקמפיין החדש, שילווה בסיסמה "לחמי, קסם, טעמים וניחוחות" יציג את האסטרטגיה השיווקית של לחמי באמצעות המסר המרכזי של עוגיות כמו בבית. היקף פעילות ההשקה כ - 500 אלף דולר הכוללים בין היתר רכישת קו מוצרים חדש המאפשר אריזת ואקום של המוצרים, פיתוח מוצרים חדשים, עיצוב אריזות וקמפיין פרסום בערוץ 2 וברדיו בעלות של כ-400 אלף דולר מבית היוצר של פרסום "רגב קויצקי".

לדברי אורי זוהר, נשיא לחמי, מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי עבור החברה. "בשנה האחרונה הגדילה החברה את מערך ההפצה שלה וביצעה לראשונה, מחקר שוק וקבוצות מיקוד על-מנת לקבל תמונת מצב על המותג "לחמי". כפי שחשבנו, גילינו כי קיימת מודעות בלתי נעזרת גבוהה מאוד למותג לחמי והוא נתפס כמותג חזק. כתוצאה מכך וכהמשך לחיזוק פעילות החברה בשוק המקומי, התקבלה ההחלטה לצאת בקמפיין מתוקשר שיבליט את הערכים שנתפסים ומאפיינים את המוצר: ביתי, מקצועי, אמיתי ואיכותי".

עוד הוסיף זוהר, כי פיתוח הקמפיין החדש מצטרף לפעילויות נוספות שערכה החברה במקביל כמו עידכון אריזות המוצרים 250 גרם במחיר מומלץ של 15 שקל.

בקמפיין הפרסומת של החברה, שיעלה ביום שני 9 בינואר בטלוויזיה וברדיו, מוצגים ערכי המותג "לחמי" המשלבים נוסטלגיה, חום, אהבה ומקצוענות.

הקמפיין מבוסס על "סיפור המותג" המופיע, מזה שנים, על גבי אריזות מוצרי החברה, ובכך הופך למעשה כל קופסת עוגיות שעל המדף, למדיה בפני עצמה.

לצורך הצגת סיפור המותג נבחר לקריין הסופר והעיתונאי יונתן גפן, שבדרכו המיוחדת מציג את הסיפור כעלילה שלמה. בנוסף, חוברו מילים ולחן מקוריים של שיר בסגנון שנות ה-30 שישודר בתחנות הרדיו כטיזר לקראת הקמפיין במשך ארבעה ימים עד עליית הקמפיין לאוויר.

סיפור הקמפיין:

על-רקע תמונות "רשס" שצולמו באווירה של שנות ה-30, נשמע קולו של יונתן גפן שמתחיל את הסיפור במילים: "פעם לפני שנים רבות..." מספר גפן את הסיפור שאנו רואים בתמונות: "היו איש ואישה שאהבו טעמים וניחוחות. יחד רקחו להם קסמים ומילאו את האוויר בניחוח בצק, חמאה ושוקולד, ריח של עוגות ועוגיות. וכך מתחלפות תמונות האיש והאישה לתמונות של זוג צעיר שזה עתה נישא, ילדיהם כמובן, ומראים איך חלפו שנים ורק קסם העוגות והעוגיות נשאר כשהיה...

קרדיטים:

משרד פרסום: רגב קויצקי; מוזיקה מקורית: סיגנאל;
במאי: יורם לב עדני; משרד יחסי ציבור: ארד תקשורת

חברת לחמי הוקמה בשנת 1982 על-ידי משפחת זוהר ומשפחת ורטהיימר. החברה פועלת בארץ ומוכרת את מוצריה בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כמו כן, בשנה האחרונה הגדליה החברה את פעילות הייצוא שלה וכיום היא נמכרת בחו"ל באירופה וארה"ב.

תאריך:  10/01/2006   |   עודכן:  10/01/2006
ארד תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צביקה שיינפלד, 33, מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברת smile-אינטרנט זהב. תפקיד סמנכ"ל השיווק הוא תפקיד חדש בחברת smile-אינטרנט זהב, שנוצר במסגרת השינויים הארגוניים שעורכת החברה לאחרונה. במסגרת תפקידו יוביל שיינפלד את מערך השיווק של smile-אינטרנט זהב ובכלל זה ניהול מערך הפרסום, ניהול פעילות יחסי הציבור, ניהול תקציב השיווק, אחראיות לגיבוש האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של כל מרכזי החברה וניהול ערוצי הפרסום והשיווק במגזר כללי ובמגזרים דמוגרפים מול משרדי הפרסום.
10/01/2006  |  גיא שמואלי  |   הודעות כלליות
חברת האיפור הבינלאומית "איל מקיאג'" מתרחבת ופותחת בימים אלו את שני סניפים חדשים בקניון לב אשדוד ובקניון לב חדרה שיצטרפו ל-16 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ.
10/01/2006  |  נעמי צרפק  |   הודעות כלליות
רשת אופנת womenonly המתמחה בהלבשה תחתונה למידות גדולות ממשיכה במגמת התרחבות ופותחת בימים אלו 2 סניפים חדשים בנהרייה ובחולון שיצטרף ל-19 סניפי הרשת הקיימים ברחבי הארץ.
10/01/2006  |  נעמי צרפק  |   הודעות כלליות
יועצי התקשורת אלי לניאדו, רמי סדן ואבי גנאור מיזגו את משרדיהם והודיעו על הקמת חברת יחסי ציבור משותפת חדשה: לניאדו-סדן-גנאור תקשורת ויחסי ציבור (LSG) שתפעל מסניפים בתל אביב ובירושלים.
אחרי שגיידמק בנה את קבוצת בית"ר י-ם כקבוצה אירופאית לכל דבר, רכש שחקנים מצמרת הכדורגל האירופאי, מינה מאמן צרפתי עם ניסיון בינלאומי, חתם הסכם עם רשת "הדסה אופטימל" לטיפולים רפואיים ואסתטיים לשחקני הקבוצה, ומנהל את הקבוצה בסטנדרט של קבוצות הכדורגל מהצמרת האירופאית - הגיע הזמן להתאים את הסטנדרט גם ללבוש השחקנים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il