בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
"קודקוד" מרחיבה את פעילותה
|
- הודעה מטעם קודקוד
חברת "קודקוד" המובילה בפיתוח ייצור ושיווק מגוון רחב מאוד של משחקים איכותים , בינהם הרמיקוב משחק הייצוא מספר אחד של ישראל ואחד משלושת המשחקים המשוחקים והנמכרים בעולם משיקה שני משחקים המוכרים לכולנו בגירסה חדשנית ומרתקת. חובבי הרמיקוב מוזמנים למשחק חוויתי מרגש ותחרותי על מסך הטלוויזיה ממיר מול ממיר בערוץ "דאבל קליק" 225 בהוט. בכניסה למשחק יכולים המנויים לבחור שחקן מתוך רשימת האנשים המופיעים על המסך ברצונו לשחק ולהזמינו למשחק באמצעות השלט. המשתתפים מדורגים ע"פ דרגת המיומנות שלהם. כמובן קיימת אפשרות להתקשר לחבר ולהזמינו להצטרף למשחק על המסך. הפיתוח החדש המבוסס במאה אחוז על חוקי הרמיקוב , נותן מענה לתרבות המתפתחת של "גיימינג" אנשים שמעבירים את מרבית שעות הפנאי עם ג'וייסטיק או שלט ביד ומצעידה את הקלאסיקה של עולם המשחקים למדיום חדש ועדכני. הרמיקוב פותח לראשונה לפני כ-60 שנה על-ידי אפרים הרצנו אביהם של מריאנה ומיכה בעלי חברת "קודקוד". המשחק מיוצר במפעל החברה בערד המעסיק כ-120 עובדים ומשווק בכל העולם. חידוש מרתק נוסף מבית קודקוד "קוד סודוקו אלקטרוני" לראשונה הוסב התשבץ היפני הממכר למשחק כיס אלקטרוני הכולל 750 תשבצים שונים, ב-3 דרגות קושי ושעון עצר המציין בסיום התשבץ את משך הזמן שפתרנו אותו. במשחק האלקטרוני נשמרו החוקים הבסיסים של התשבץ, התנועה בין המשבצות מתבצעת באמצעות הלחיצים המתאימים. ניתן לחזור ללוח נבחר ולקיים תחרות כנגד הזמן, בין מספר משתתפים. אלי דגני מנהל השיווק של "קודקוד" : החברה מפתחת משחקים תוך שימוש ביתרונות הטכנולוגיה במטרה לתת מענה יצירתי , לתרבות הפנאי המתפתחת ולהעצים את חווית המשחק בכל מקום. סודוקו הכיס האלקטרוני בעיצוב נעים ונוח מותאם לאחיזה בכף היד ומאפשר לנו לשאתו לכל מקום. ברכבת, טיסה, טיול, חופשה, נסיעה ואפילו בהפסקה בבית הספר. הסודוקו זמין וקל, הופך לחלק בלתי נפרד מהפינוקים וההפוגות היומיות של כל אחד מאיתנו. אלי דגני מאמין שהפיתוחים החדשים של קודקוד ישנו את מגרש המשחקים הם נותנים מענה זמין, חוויתי ומאתגר בכל גיל. כידוע סודוקו הוא משחק חשיבה פשוט, אך חכם להפליא. הוא כבש את העולם בסערה, בשנה האחרונה. קל ללמידה , אינו תלוי בשפה או בגיל ומכר! מדובר בחידות הגיון מרתקות שאינן מצריכות כל ידע מתמטי. האתגר, ההנאה והמורכבות המחשבתית - חסרי גבולות !!! בסודוקו האלקטרוני 750 תשבצים ב-3 דרגות קושי, מהקלים ביותר ועד המסובכים. את הקלים ביותר ניתן לפתור תוך דקות ספורות ולעומתם כאלו שלפתרונם נדרשות שעות ארוכות. פתרון תשבצי סודוקו על בסיס קבוע, אינו רק שעשוע ממכר ... זוהי פעילות המפתחת כישורי חשיבה, ריכוז, זיכרון, מיומניות לוגיקה ואפילו תורמת להאטת תהליכי ההזדקנות במוח. מחיר לצרכן 108 ש"ח.
|
תאריך:
|
18/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
18/01/2006
|
|
טופז תקשורת
|
|
יוסי אלון, מנכ"ל אלון השקעות: "עלינו בקמפיין פרסומי נרחב לקראת תערוכת ההשקעות הבינלאומית ה-3, INVEST 2006. הגאות בשוק ההון באה לידי ביטוי בהצטרפות לתערוכה".
|
|
|
קניון גבעתיים ממשיך לאמץ בחום את קהילת העיר גבעתיים (לאחר שהעניק חסות לקבוצת הכדורסל "הפועל גבעתיים", תרומה לבית הספר תלמה ילין, ויצ"ו גבעתיים וארגון ליונס) עם חסות נוספת, הפעם ללימודי הקולנוע של חטיבת הביניים א.ד. גורדון בעיר גבעתיים. במסגרת החסות, הנהלת הקניון תממן מפגשים ללימודי קולנוע לתלמידי חטיבת הביניים שיתקיימו בקולנוע רב חן גבעתיים בקניון (פעילות בוקר שתתקיים בין השעות 10:30-14:30)
|
|
|
יצרנית העוגיות "אחים פפושדו" מחולון, נכנסת לייצור עוגיות מיוחדות המותאמות לילדים. החברה השיקה בימים אלה 2 סדרות של עוגיות המותאמות לילדים: סדרת עוגיות "מתוקי" - עוגיות בצורת דובונים המוצעות ב- 3 טעמים - טעם פטל, טעם דבש עם ציפוי סוכריות וטעם שוקולד, וסדרת "גו'נגל" - ביסקוויטים בצורות של חיות, המוצעים בטעמים- וניל ושוקולד.
|
|
|
"קבוצת שפע", המתמחה בשירותי מזון ופתרונות ניהול, נבחרה לספק את תפריט החורף החדש של חברת "אל- על". פעילות זו מוערכת בכ-6 מיליוני שקלים. התפריט פותח על-ידי מיטב מומחי חברת "אל שף", מ"קבוצת שפע", המתמחה באספקת שירות ומזון לחברות תעופה (קלמ, ישראייר, אליטליה, אייר פרנס ורבים אחרים), ובליווי קולינארי של מומחי קונצרן המזון הבינלאומי "סודקסו", עמו שותפה "שפע".
|
|
|
פרוקטר אנד גמבל משקיעה 4.8 מיליון שקל בפעילות שיווקית לוולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, שצולם בישראל תחת הכותרת: "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". כמו כן, לרגל ההשקה הובאה ארצה תוכנת מחשב שתוצב ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה, במסגרתה יוכלו הצרכניות לראות עצמן בצבעי שיער שונים ולקבל המלצה לצבע הרצוי בהתאם לבחירתן.
|
|
|
|