בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
בריטיש איירווייס בקמפיין פרסום חדש
|
- הודעה מטעם בריטיש איירווייס
בימים אלה עולה חברת התעופה בריטיש איירווייס עם קמפיין פרסום תדמיתי חדש, ובמסגרתו מקדמת בריטיש איירווייס את מוצר הדגל, שלה מחלקת העסקים Club World. קמפיין זה נועד להמשיך ולבסס את מעמדה של מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס כמחלקה המובילה בעולם בענף התעופה, כפי שקבע סקר של "סקייטרקס" אשר התפרסם בחודש יוני 2005. גם מגזיני התיירות העסקית המובילים -2006 Buying BusinessTravel Magazin ו- 2005 Business Travel Magazine, בחרו את מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס במקום הראשון. בשנים האחרונות השקיעה בריטיש איירווייס רבות בפיתוח ובשדרוג מחלקת העסקים Club World. החברה השיקה את מושב "המיטה השטוחה לחלוטין", המבטיח תנאי שינה אמיתיים במטוס, וזכה להצלחה מרשימה. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "בריטיש איירווייס היתה הראשונה להציע מיטה שטוחה לחלוטין במחלקת העסקים. לאחרונה הושק מוצר זה גם בקו תל אביב-לונדון. ישראל היתה בין המדינות הראשונות בעולם אשר קיבלו את ה- SOFTER BED - הגרסה העדכנית יותר של אותו מושב ההופך למיטה שטוחה, אך כעת רכה הרבה יותר. בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע ולפתח את מוצריה בהתאם לתגובותיו ולצרכיו של קהל לקוחותיה. תנאים אלה שומרים על מובילתה של בריטיש איירווייס בקרב קהל הנוסעים במחלקות היוקרה בכלל ובמחלקת העסקים בפרט, על פני מתחריה העיקריים". בריטיש איירווייס השקיעה למעלה מ-360 מיליון דולר במחלקת העסקים CLUB WORLD. לבד ממושב "המיטה השטוחה", מציעה בריטיש איירווייס במחלקת העסקים אווירה של טרקלין, המציבה רמה חדשה של נוחות ומרחב באויר: עיצוב המבטיח פרטיות מירבית בזמן הטיסה; שקע חשמלי למחשב נישא הצמוד לכל מושב, ומציע תנאי עבודה אידיאליים לאיש העסקים; בידור מגוון באמצעות מערכת שמע ווידאו; ארוחות ומשקאות אנינים ועוד. הקמפיין החדש, כמו כל הקמפיינים של בריטיש איירווייס מוגש בשפה מתוחכמת, המתאימה לקהל היעד. הקמפיין מציג אישה הישנה במיטת ענק, נוחה ומרופדת, ההולכת לישון בלונדון ומתעוררת רעננה ביעד אליו נסעה. הצופה מקשר את הנוחות בשינה, המוצגת בסרטון, לאיכויות מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס ויתרונותיה. בריטיש איירווייס תשקיע בקמפיין הפרסום כ- 250 אלף דולר, והוא יעלה בערוצי הטלויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט. על הקריאטיב אחראי משרד הפרסום הבינלאומי של החברה - BBH ורכישת המדיה בישראל נעשתה באמצעות משרד הפרסום הישראלי JWT, על-ידי ריקי עזיז וקרן פויירשטיין.
|
תאריך:
|
22/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
22/01/2006
|
|
עליזה חורי, יחסי ציבור
|
|
לראשונה, אופנת בגדי ילדים מישראל תשתתף בקטלוג אוטופרזן הגרמני, קטלוג מכירתי יוקרתי הרואה אור מזה כארבעים שנה, מכיל 300 עמודי אופנה ונמכר באירופה המערבית בארבעים מיליון עותקים.
|
|
|
חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית המיני קרקרים ומחזיקה ב-65% נתח שוק (שנתי, נילסן 11/05) ממשיכה לחדש עם השקת שלושה טעמים מיוחדים: נשנושים נאצ'ו בטעם המקסיקני, נשנושים שום בטעם הים תיכוני האהוב ונשנושים בטעם גבינה, חטיף מפנק וייחודי בניחוח פרמז'ן.
|
|
|
רועי קורן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של TheMarker הודיע היום על מינויה של אסנת גנץ למנהלת הכנסים וההפקות של TheMarker. גנץ עובדת ב-TheMarker משנת 2002 ושימשה כמנהלת תיקי לקוחות במחלקת המכירות וכמנהלת פרויקטים במחלקת השיווק. במסגרת תפקידה החדש, תרכז גנץ את הקשרים עם הגופים המסחריים.
|
|
|
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) בע"מ, עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה kinley SODA.
|
|
|
במהלך חודש פברואר נשדר ב-DVDbox את כל חמשת המועמדים לאוסקר לסרט הטוב ביותר לשנת 2005: למצוא את ארץ לעולם לא עם ג'וני דפ, קייט וינסלט, מיליון דולר בייבי עם הילארי סוואנק, קלינט איסטווד, מורגן פרימן, דרכים צדדיות - שישודר רק ב-yes עם פול גיאמאטי, תומס היידן, וירג'יניה מדסן, הטייס עם ליאונרדו דיקפריו, קייט בלאנשט והסרט "ריי" עם ג'יימי פוקס.
|
|
|
|