רשת הפרסום המקוון Netting מעלה קמפיין של רשת מרפאות האסתטיקה פרופורציה, באמצעות Grey Interactive. הקמפיין עולה ב- Netting במודל Run Over Network הכולל פריסה רחבה במגוון רחב של אתרים ברשת, כאשר עבור כל אתר ביצעה Grey Interactive התאמה של הקריאייטיב והתכנים על-פי קהל היעד של אותו אתר.
הקמפיין צפוי להמשך חודש ימים, ויעלה ב- מתוך אתרי הרשת כאשר לדוגמא, באתרים הפונים לגברים יופיע פרסום על הסרת שיער, ואילו לאתרי הפונים לנשים פרסום על ניתוח חזה. במהלך הקמפיין צפויים להיחשף לפרסום כמיליון גולשים.
אידו זריני, מנהל התקציב ב-Grey Interactive אומר שההתייחסות שלנו אל פרופורציה הוא כמו אל לקוח קמעונאי ואנחנו לא מפסיקים לחפש ולמצוא אפיקי פרסום אינטראקטיביים חדשים שיספקו לנו אפקטיביות פרסומית מירבית, מעל לכל במונחי ROI.
ברשת Netting חברים למעלה מ- 30 אתרים, המסווגים לאשכולות על-פי קהלי היעד שלהם. המערכת הטכנולוגית של הרשת מאפשרת לבצע במהירות ובקלות פריסה ממוקדת של קמפיינים, המביאה לתשואה גבוהה על ההשקעה.
לדברי אלון זכאי, מנכ"ל Netting, הפנייה הממוקדת ללקוח הפוטנציאלי והתאמת המסר לאותו לקוח, מביאה לתוצאות טובות מן הממוצע בקמפיינים רגילים אשר אינם מותאמים אישית לגולש שנחשף אליהם. התוצאות הטובות מתבטאות באחוז הקלקה גבוה ובסופו של דבר בתשואה גבוה יותר על ההשקעה בפרסום.
אודות Netting
Netting הינה רשת פרסום מקוונת, המרכזת מספר רב של אתרי אינטרנט המחולקים לאשכולות בתחומים שונים. הרשת מאפשרת למפרסמים באינטרנט להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד. הפרסום באמצעות הרשת ופניה לקהל יעד איכותי בהתאם לצרכי המפרסם מעניקה תשואה גבוהה על ההשקעה בפרסום. את הרשת הקים אלון זכאי, בעל ניסיון רב בעולם השיווק באינטרנט. כיום הרשת מונה למעלה מ-30 אתרים, ביניהם Eonline, JeepTrip, Allmarketing, Petking, ספריית מט"ח, על השולחן (hashulchan.co.il) ועוד.