בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אגד מרחיבה את השירות לנוסעים
|
- הדעה מטעם אגד
אגד השקיע כמיליון ש"ח בהכנסת שירות חדש לקבלת מידע בתחנות המרכזיות והמסופים המרכזיים ברחבי הארץ. שירות ה"טלפונים הירוקים" מאפשר פנייה ישירה למרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד בהרמת שפופרת בלבד, ללא חיוג וללא תשלום. כל שנדרש הוא להרים את השפופרת ולבקש את המידע מנציג השירות. על-מנת לתת מענה לגידול בשימוש בשירותי המידע של אגד הורחב מערך השירות במרכז המידע של אגד. כבר בתקופת הפיילוט של השירות החדש נרשמה עלייה של 20% במספר הפניות הטלפוניות למרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד המסתכמות בכ- 20,000 ביום. זאת נוסף ל-25,000 כניסות גולשים ביום לאתר האינטרנט ו-10,000 פניות באמצעות שליחת SMS ל-2800- . ההשקעה בטלפונים הירוקים בסך מיליון ש"ח מתווספת להשקעה השנתית של אגד בשירותי המידע ללקוחותיו בסך 5 מיליון ש"ח.
לדברי אריק פלדמן, יו"ר אגד, "הצבת הטלפונים הירוקים משקפת את מדיניות אגד לשדרוג השירות והבאתו לרמה גבוהה ביותר, באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים. חשוב לנו שכל אחד יוכל לקבל את המידע בכל רגע נתון. הטלפונים הירוקים מאפשרים לקבל - בזמן אמת ובקלות מידע על זמני הגעה ויציאה, מחירים, תחנות מוצא ועוד." פריסת הטלפונים ה"ירוקים" במסופים ובתחנות המרכזיות נכון להיום: ירושלים,ראשל"צ, רחובות,קריית שמונה, צפת, עפולה, אוניברסיטת חיפה, מסוף ארלוזרוב, חוף הכרמל, מרכזית המפרץ, הרצלייה, נתניה, חדרה ונהריה. תהליך פריסת הטלפונים הירוקים צפוי להתרחב למקומות נוספים ברחבי הארץ. בנוסף לטלפונים הירוקים, ניתן לפנות גם למרכז שירות הלקוחות המספק מידע על כל קווי אגד - העירוניים והבינעירוניים ברחבי הארץ. ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות הארצי באמצעות חיוג מקוצר 2800- ;
כמו כן, ניתן לקבל מידע זה באתר האינטרנט של אגד - www.egged.co.il או בשליחת שאילתות SMS בשפה חופשית למספר 2800.
|
תאריך:
|
24/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
24/01/2006
|
|
עינב קרסנטי, יחסי ציבור
|
|
"דורות - מוצרי שום ותיבול" החלה ביצוא לרשת סיינסבורי, רשת המרכולים השנייה בגודלה בבריטניה, הכוללת 400 סניפים. סמנכ"ל שיווק ומכירות של דורות, אודי יושע, מסר שעסקת היצוא לסיינסבורי היא הגדולה ביותר עליה חתמה דורות. הוא העריך שהמכירות לרשת יסתכמו במיליון דולר בשנה.
|
|
|
החל מחודש פברואר יוכלו לקוחות רשת "אפריל", המתלבטים בבחירת מתנה ליקיריהם, לרכוש כרטיס מתנה מהודר - GIFT CARD.
|
|
|
רשת חנויות הספרים והציוד המשרדי אקדמון, הכניסה בשלב ראשון, לשלוש חנויות הרשת בקמפוסים של האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטת בר-אילן, מסכי פלאזמה ענקיים (בגודל 42 אינטש) של חברת TVEEZ בהשקעה של 100 אלף ש'. מסכי הפלאזמה מיועדים לקידום מכירות של המבצעים ברשת, תכנים אינפורמטיביים חדשות בשיתוף אתר msn ופרסומים שונים.
|
|
|
רשת חנויות הספרים אקדמון, שבבעלות האוניברסיטה העברית ואגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, השקיעה מליון ש' ברכישת ציוד חדש לבית הדפוס. מדובר בבית דפוס דיגיטאלי ומשוכלל, המשמש להדפסת כל הספרים והמחקרים של ההוצאה לאור אקדמון.
|
|
|
עו"ד ג'ינה לאל - נעם המתמחה בדיני משפחה, עזבונות ונדל"ן, נבחרה לאחרונה כיו"ר קבוצת דן עסקים השייכת לארגון העולמי BNI (International Business Networking ).
|
|
|
|
|
|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
|
|
|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|