חברת "נביעות" מעלה היום קמפיין טלוויזיוני שילווה את השקת הפקק החדש של בקבוקי TO GO הספורטיביים.
הפקק החדש, גם הוא בצבע האדום ,המבדל את נביעות מחברות אחרות, הינו תוצאה של תהליך פיתוח ממושך שמטרתו הייתה לייצר את הפקק המושלם: קל לפתיחה, בטיחותי והיגייני.
הקמפיין ישודר בערוצים 10, 2 ובטלוויזיה החינוכית במשך שבועיים ויציג את הבקבוקים עם הפקק החדש רוקדים לצלילי שיר הקאן-קאן. הקמפיין יתמקד ביתרונותיו של הפקק: קל לפתיחה והיגייני במיוחד.
את הפקקים החדשים ניתן למצוא על בקבוקי נביעות TO GO 500 מ"ל המיועדים בעיקר לילדים ועל בבקבוקי נביעות TO GO 755 מ"ל -המיועדים לאנשים ששותים קצת יותר ולעוסקים בספורט, ופופולאריים במיוחד אצל רוכבי האופניים והספינינג -ספורט שנביעות בחרה לקחת עליו חסות.
מעיין בראונשטיין, מנהלת תחום הבקבוקים בנביעות: "השקת הפקק החדש הינה שלב נוסף בבידול ופיתוח מותג נביעות. לצד היתרונות הבריאותיים הייחודיים של נביעות הטמונים בהרכב המינרלים הייחודי (בעלי כמות משמעותית של סידן ודלים בנתרן) חשוב לנו להביא גם חידושים טכנולוגיים לנוחות ובטיחות הצרכנים".
בקמפיין הושקעו כמיליון וחצי ש"ח ועל ביצועו אחראי משרד הפרסום של שלמור-אבנון- עמיחי.
מפעל נביעות ממוקם בקריית שמונה סמוך למעיין "עין זהב", הנובע אלפי שנים. תהליך מילוי הבקבוקים נעשה ללא מגע יד אדם ותחת ביקורת קפדנית להבטחת איכות המים. מוצרי "נביעות" עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים בנושא תהליכי ייצור, איכות הסביבה ואיכות המים. למים המינרלים של "נביעות" יתרון על פני מים מינרלים אחרים , הם מכילים כמויות משמעותיות של סידן ודלים בנתרן. מחקרים מהעולם ומישראל מראים כי התזונה שלנו דלה בסידן, שחשוב מאוד לגוף ומים מינרלים העשירים בסידן יכולים לשמש מקור חיוני לספיגת סידן בגוף. המחקרים מראים כי ספיגת הסידן משתיית מים מינרלים גבוהה לפחות כמו ממוצרי חלב.
שתיית 2 ליטרים מהמים המינרלים של "נביעות" מספקת 14% מקצובת הסידן היומית המומלצת למבוגרים וזאת ללא תוספת של קלוריות ושומן.