חברת "פז" משיקה קמפיין המשך באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בקמפיין יככבו העיזים כדמות המובילה את קונספט המותג.
קמפיין העיזים החדש הוא המשך לקמפיין העיזים שזכה להצלחה ואף גרף את מדליית הזהב בתחרות הבינלאומית לפרסום ושיווק אפקטיבי של איגוד הפרסום האמריקני.
מנכ"ל Yellow שגיא כהן:"הקונספט השיווקי של הקמפיין נועד לחזק את קונספט הנוחות, ולהבליט את הערך המוסף של חנויות הנוחות yellow, המסוגלות לתת מענה נוח, מהיר, זמין (120 חנויות, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה) ואיכותי לצרכים שגרתיים צפויים ולא צפויים".
עוד הוסיף: "הקמפיין נועד להבליט את השירותים הניתנים בחנויות של משיכת כסף מזומן (כספומן), אפשרות לגלישה באינטרנט האלחוטי של 012, והטענת טלפונים סלולריים...ועוד".
בסרטון הקמפיין רואים עיזים מקבלות פקודות מהמפקד שלהם, ואת גיבורת הסרט "פזית- העיזה הצנחנית", שצונחת לתוך רכב שבו נוהג בחור טרוד מהמטלות שצנחו עליו.
על-מנת להיפתר מהמטלה ומהעז, הוא נכנס לחנות yellow מוסר את העז ומקבל מענה-מוצר עבור כל עז שצונחת עליו במהלך היום.
הקמפיין מחולק לשניים: "תדמית" ו-"מוצרים". קמפיין המוצרים הוא במסגרת שת"פ של פז ספקים ובהם קווי זהב 012, שטראוס עלית (יטבתה ודנונה) ואוסם (ביסלי).
הקמפיין שסיסמתו: "צנחה עליך עז", ישודר במשך 3 שבועות בערוצים השונים בטלוויזיה, רדיו אינטרנט וילווה בדיול מאסיבי בסניפי יילו ומבצעי החדרה אטרקטיביים.