כמדי שנה בוחר מגזין הפרסום היוקרתי ADWEEK את הסוכנויות והאנשים המשפיעים ביותר בעולם הפרסום.
השנה נבחרה Tribal DDB Worldwide - סוכנות האינטראקטיב של ענקית הפרסום DDB Worldwide - כטובה ביותר בעולם לשנת 2005 לאחר שזכתה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים בפסטיבל קאן ובתחרויות הפרסום הנחשבות one show וקליאו.
Tribal DDB Worldwide מיוצגת בישראל על-ידי Tribal DDB Tel-Aviv שהיא חברה בת של עפר,הרץ,ליניאל DDB.
החברה אחראית למספר קמפיינים בולטים באינטרנט כמו: פולקסווגן, ברגר קינג, אופטיקנה, קנור,
AirFrance,Zara,Cuervo,2travel,D&B, דל מחשבים, מגדל שוקי הון, עונות, א. דורי ועוד.
אבי חנן מנכ"ל Tribal DDB Tel-Aviv "האסטרטגיה בה אנו עובדים בארץ ובעולם היא co-create: שיתוף הלקוחות שלנו בתהליך הקריאיטיב, מתוך הבנה ששותפות הלקוח בעשייה
תביא אותנו לתוצאות אפקטיביות יותר - הן בקריאטיב והן באפקטיביות של הקמפיין.
זו היא מערכת יחסים המושתתת על אמון הבא לידי ביטוי בתוצאות".