נעלי נמרוד, יצרנית ומשווקת נעלי ילדים ונוער, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב לרגל השקת קולקציות אביב- קיץ 2006 של מגוון מותגי ההנעלה הבינ"ל והמקומיים המובילים, תחת הסיסמא: נעלי "נימרוד- הבחירה של האורטופדים בישראל".
אורן רוזנבליט - מנכ"ל נעלי נימרוד מסר כי: "לצורך הקמפיין נערך סקר נרחב בקרב אורטופדים אשר ממנו עלה כי: 54.6% מקרב האורטופדים בישראל בחרו בנימרוד כמותג נעלי הילדים המועדף עליהם בעוד שבמותג הבא בתור בחרו רק 10% מקרב האורטופדים. מכאן עולה המסר המוביל את הקמפיין: "נעלי נימרוד- הבחירה של האורטופדים בישראל".
עוד מסר רוזנבליט כי: "קמפיין הקיץ מדגיש את ערכי נעלי נימרוד, והמותג המוביל לנעלי פעוטות "אלפנטן " שהם ערך הבריאות לצד איכות אופנתיות ואסתטיות, המנוכסים לחברה כבר שנים רבות".
קמפיין הפרסום, שהיקף ההשקעה בו עומד על 3 מיליון שקל נערך באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן והוא כולל שילוט חוצות, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, בעיתונות מקומית ועיתוני נוער. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים בעיתונות ארצית בלמעלה מיליון עותקים.
במסגרת הקמפיין הופק קטלוג ייחודי המציג את הפילוסופיה שמאחורי מוצרי החברה - מוצרים המותאמים בראש ובראשונה לצרכים החשובים להתפתחות הרגל של הילדים וזאת תחת הסיסמא: "נימרוד להתפתחות מושלמת".
חברת נעלי נימרוד נמצאת בבעלות משפחות רוזנבליט ובן ארצי. החברה מפעילה 26 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ-150 נקודות מכירה מובחרות. בנוסף, חברת נימרוד מייבאת ומשווקת את מותגי ההנעלה הבינלאומיים: אלפנטן, קדס, קאפה, וויבוק, פולו ספורט וקלארקס.