בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מהלך המיתוג מחדש למותג עץ הזית צובר תאוצה מאז השקתו לפני כחודש ימים, תוך שהוא מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי הכולל בחברה. כעת, הדבר בא לידי ביטוי באמצעות מסע פרסום רחב היקף למותג ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין E, תחת הכותרת: "עץ הזית - מכניסים שמחה לאוכל". עץ הזית הינו המותג הותיק והמוביל בקטגוריית השמנים בארץ ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה מתכננת לחזק את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריה. לימור חן-שלאין, מנהלת השיווק של חטיבת המזון מסבירה: " לאחר למידה יסודית של הצרכן בהקשר לקטגוריית השמנים למדנו כי מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של השמן בתפקוד השוטף במטבח, הצרכן מייחס לשמן חשיבות מרכזית בשדרוג הקולינארי של המאכלים שהוא מכין. השמן הוא זה ששומר על עסיסיות האוכל, הוא מוסיף רכות וחיוניות לכל ירק או תבשיל ובלעדיו האוכל תפל ולא טעים. אולם החלק המעניין במחקר היה ללמוד על ההתייחסות האמוציונאלית של הצרכן לשמן. השמן נתפס כשמח, צעיר וקופצני, כאוויר לנשימה של האוכל, כמי שמפיח באוכל את הרוח ואת החיים. בלעדיו, אומרים הצרכנים, אין אור ושמחת חיים במטבח ובצלחת". כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית" ועוצבו השפה הגראפית של האריזה והתוויות. שמן ממשיכה בפיתוח מוצרים מועשרים עם ערך מוסף לצרכן. סדרת שמני "עץ הזית" החדשה הינה סדרת שמני מאכל צמחיים, המועשרת בויטמין E המעניק לשמן ערכים תזונתיים בריאותיים. הסדרה כוללת :שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס. סדרה זו מצטרפת לסדרת "בריאות מהטבע" שהושקה לפני כחמש שנים ומובילה את שמני הפרימיום בארץ עם צמיחה של 35% ב-2005 למול 2004. מסע הפרסום תחת הכותרת "מכניסים שמחה לאוכל" הוא מבית היוצר של משרד הפרסום רגב-קויצקי. הקמפיין ממחיש כיצד השמן מכניס חיים ושמחה לאוכל - וגם לחיים שלנו. הביטוי לכך בסרטון הוא באמצעות מאכלים שונים שקופצים מעצמם לקצב מוזיקה עדכנית בסיטואציות שונות. בסופו של דבר, הקמפיין מזכיר לנו את מה שהפך להיות חלק כל כך בלתי נפרד מחיינו, שכמעט שכחנו לשים לב אליו- השמן הוא זה שמכניס לנו את השמחה האמיתית לאוכל והופך מוצרי יסוד בסיסיים למאכלים טעימים ועסיסיים (אחרי הכל, בלי שמן, הצ'יפס היה סתם עוד תפוח אדמה...) הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בבתי הקולנוע ובנקודות המכירה. קרדיטים: מנהל קריאייטיב: איתי הרמן ארט דיירקטורית: נירית זר אביתר, מנהל לקוחות: גדי חייט, סופרוויזרית: ליהיא רון, תקציבאית: לימור כהן, מפיק משרד: אשר בן זאב, חברת הפקה: אוג הפקות, במאי: ליאור הרלב, מוזיקה: דני רייכנטל
|
תאריך:
|
11/04/2006
|
|
|
עודכן:
|
11/04/2006
|
|
TRIWAKS PUBLIC RELATIONS
|
|
אמש (מוצ"ש) נסתיימה ספירת קולות ה"בוחרים בחיים" בקלפיות, ונרשמה הצלחה מסחררת למבצע ההחתמות על כרטיס התורם של אדי ( המרכז הלאומי להשתלות) שבוע קמפיין הספיק להתגבר על חסמים, אמונות טפלות, היבטים רגשיים ועוד. בכך הצליחו אלפי בני נוער, חניכי הצופים, הנוער העובד, מכבי צעיר ובית"ר, לעקוף את הממוצע השנתי של המרכז הלאומי להשתלות, העומד על 12.000 חתימות - ולהחתים מעל 16.000 אנשים בשבוע אחד בודד!
|
|
|
סרט תיעודי "רוזנטליס- דיוקן עצמי" בערוץ 8, מוצ"ש 22/4/06 בשעה 22:25, 58 דק'. בגיל 83 נותרה למשה רוזנטליס תאווה אחת בחיים, אותה תאווה שהייתה לו לפני עשר, עשרים וחמישים שנה- לעמוד מול בד מתוח על מסגרת עץ, מכחול ביד, ולצייר, לצייר, לצייר...
|
|
|
שיתוף פעולה בין חברת האוטובוסים דן, לענקית הספורט ריבוק יצא לדרכו, באמצעות קמפיין שהשיק משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG.
|
|
|
Cupid, פורטל הסינגלס, עולה בימים אלה במסע פרסום חדש. זהו מסע הפרסום הראשון היוצא בעקבות המיתוג המחודש והרחבת האתר לפורטל סינגלס. הקמפיין מודיע באופן חגיגי על השינוי שעבר אתר Cupid (לשעבר קופידון) שמעתה מרכז כתבות, טורים, כתבות וידאו, בלוגים, שירותים משלימים, הטבות, אירועים וטיפים חמים לקהילת הסינגלס בישראל.
|
|
|
פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת בפעילות ייחודית למשקאות הקלים, במתחם הסינמה סיטי, בהשקעה של כ-300,000 ש"ח. הפעילות תתקיים במהלך חוה"מ פסח (16.4 - 21.4) ומדגישה את המסר: "המשקאות הקלים של פריגת - היחידים מרכיבים טבעיים בלבד.
|
|
|
|