|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

נערת תפוזינה חוזרת למסך הטלוויזיה

- הודעה מטעם יפאורה
16/04/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום על עליית קמפיין פרסומי חדש ורחב היקף של "תפוזינה" בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה- צעירה אנרגטית יפיפייה עם אופי ג'ינג'י. לדברי פייגלין, הקמפיין תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, לשמחת החיים, להרגשת החיוניות, הרעננות והאנרגטיות.

הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG והוא כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, וקמפיין אינטרנט.

על סרט הפרסומת

נערת תפוזינה, מייצגת את שמחת החיים, מעבירה אותה הלאה וממנה התופעה מתפשטת לאנשים נוספים ברחוב, עד ש... חוזרת אליה.

תיאור הסרטון: יום חם ולוהט בחוץ. נערת תפוזינה עומדת מול מקרר משקאות שנמצא בחוץ, ברחבה של כיכר רחבת ידיים. היא פותחת את המקרר, שולחת יד לבקבוק תפוזינה אך הבקבוק נמצא בתוך גוש קרח ענק. היא מפילה את קוביית הקרח מהמקרר, מחייכת חיוך משועשע ומכאן המשחק מתחיל.

בקובייה, שיוצאת אל רחבי הכיכר, מבחינים חבורה של 3-4 נערים "קוליים" שמתחילים לשחק עם הקובייה. עוברי אורח אחרים שעוברים בכיכר מבחינים בנעשה, רצים אל הקובייה עם הבקבוק ויחד עם תפוזינה דוחקים אותה אל סמטה מחוץ לכיכר.
הקובייה עוברת בשוק הומה רעשני וצבעוני מלא אנשים וסחורות. אנשי השוק דוחפים את הקוביה קדימה והיא פוגעת בעגלת תפוזים והם מתגלגלים על הרצפה. האנשים מקפצים מעל התפוזים.

הנערה רוכבת על הקובייה שמסביבה ילדים ושאר אנשים שהצטרפו לחגיגה מקדמים אותה קדימה ונותנים לה סיבוב שמעיף את הקובייה יחד איתה לסמטה צדדית. היא דוהרת בצהלות שמחה ונהנית מהחיים.

לפתע האנשים נעצרים בבת אחת...

הקובייה מתקרבת לעבר תפוזינה ומתנפצת על העמוד. תפוזינה שולחת יד אל ערימת רסיסי הקרח שלמרגלותיה, מוציאה בחושניות את בקבוק התפוזינה מבין חתיכות הקרח ושותה ממנו בעונג.

על המותג תפוזינה

- החדרת המותג לשוק המשקאות הישראלי בשנת 1994 מהווה אבן דרך בענף השיווק והפרסום.

- תפוזינה הינו המותג הראשון שהציג משקה תפוזים המבוסס על שילוב של מיץ תפוזים ותאי פרי שלמים.

- השקת תפוזינה היוותה את המהלך הראשון למיתוג משקאות התפוזים בישראל וייסדה את קטגוריית משקאות הפרימיום .

- בשנת 1997 בוצעה הרחבה של המותג למשקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר.
- בשנת 2002 בוצעה הרחבה של המותג לקטגוריית הקרטוניות במדף החם - בטעמי הדרים. המותג מתאפיין בקרבה לטעמי הדרים בכלל ותפוז בפרט.

- בשנת 2003 בוצעה העשרה של כל סדרות המותג בויטמינים.

- בשנת 2004- הרחבת המותג תפוזינה לבקבוקי 0.5 ליטר
תחת השם- תפוזינה move- בקבוקים אישיים נוחים לאחיזה.

- בשנת 2005- שדרוג סדרת תפוזינה אקטיב - כל מוצרי הסדרה משווקים בטעם המוכר והאהוב ללא תוספת סוכר, ועם מחצית מכמות הקלוריות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ללירז אברמוביץ,מחזיקת תיק יפאורה במשרדי או אלי 24 שעות ביממה.

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
לירז אברמוביץ, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צפירת זיכרון מחזירה ניצול שואה לגטו ולהתמודדות היום יומית עם שאלת קדושת החיים ומשמעותם. הצגה + דיון בנושא מוסר וערכים סביב יום השואה. בשיתוף מכון 'שם עולם'. 55 ש"ח. רחוב ברנר 14 תל אביב. טלפון 03-6205183/5. 24/4/06 שני 21:00.
15/04/2006  |  הילה קומם  |   הודעות כלליות
המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" וממתינים שנמצא להם בתים מאמצים.
12/04/2006  |  דפנה טלמון  |   הודעות כלליות
פסטיבל ענק "מרוסיה באהבה" בפעם השביעית יביא לישראל את כוכבי הפופ והרוק הרוסיים. הפסטיבל מאורגן ביוזמת ערוץ RTVI . הכניסה לפסטיבל בחינם ומארגניו מצפים ל- 300 אלף מבקרים ,שביניהם ראשי משק, פוליטיקאים, חברי כנסת ואנשי ציבור ידועים.
11/04/2006  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
חברת "מאדרלנד", המתמחה בביגוד והלבשה תחתונה לנשים בהריון והיבואנית הבלעדית בישראל של עגלות היוקרה MUTSY, תשתף פעולה, לראשונה מיום הקמתה, עם פרזנטורית ישראלית: הסטייליסטית המובילה סנדרה רינגלר הנמצאת בשלבי הריון מתקדמים.
במהלך חג הפסח ולאחריו צפויה ירידה משמעותית בכמות מנות הדם שתורם הציבור. שירותי הדם של מד"א יקיימו מבצע ארצי נרחב להתרמות דם לפני החג, במהלך החג ואחריו, על מנת לשמור על עתודות דם נדרשות.
11/04/2006  |  מד"א  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
חנינא פורת
חנינא פורת
80 שנה להקמת המסגרת "ההכשרה המגויסת"    בעקבות ספרו של יואב רגב ז"ל שנפטר בפברואר 2024    1941 - 1949
עדנה ויג
עדנה ויג
הרצל חקק וגם אחיו בלפור חקק ומשוררים נוספים תרמו לפיתוח השפה ולהפצתה והפנמתה בקרב בני העם, והם ממשיכים בכך לאורך השנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il