אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום על עליית קמפיין פרסומי חדש ורחב היקף של "תפוזינה" בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה- צעירה אנרגטית יפיפייה עם אופי ג'ינג'י. לדברי פייגלין, הקמפיין תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, לשמחת החיים, להרגשת החיוניות, הרעננות והאנרגטיות.
הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG והוא כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, וקמפיין אינטרנט.
על סרט הפרסומת
נערת תפוזינה, מייצגת את שמחת החיים, מעבירה אותה הלאה וממנה התופעה מתפשטת לאנשים נוספים ברחוב, עד ש... חוזרת אליה.
תיאור הסרטון: יום חם ולוהט בחוץ. נערת תפוזינה עומדת מול מקרר משקאות שנמצא בחוץ, ברחבה של כיכר רחבת ידיים. היא פותחת את המקרר, שולחת יד לבקבוק תפוזינה אך הבקבוק נמצא בתוך גוש קרח ענק. היא מפילה את קוביית הקרח מהמקרר, מחייכת חיוך משועשע ומכאן המשחק מתחיל.
בקובייה, שיוצאת אל רחבי הכיכר, מבחינים חבורה של 3-4 נערים "קוליים" שמתחילים לשחק עם הקובייה. עוברי אורח אחרים שעוברים בכיכר מבחינים בנעשה, רצים אל הקובייה עם הבקבוק ויחד עם תפוזינה דוחקים אותה אל סמטה מחוץ לכיכר.
הקובייה עוברת בשוק הומה רעשני וצבעוני מלא אנשים וסחורות. אנשי השוק דוחפים את הקוביה קדימה והיא פוגעת בעגלת תפוזים והם מתגלגלים על הרצפה. האנשים מקפצים מעל התפוזים.
הנערה רוכבת על הקובייה שמסביבה ילדים ושאר אנשים שהצטרפו לחגיגה מקדמים אותה קדימה ונותנים לה סיבוב שמעיף את הקובייה יחד איתה לסמטה צדדית. היא דוהרת בצהלות שמחה ונהנית מהחיים.
לפתע האנשים נעצרים בבת אחת...
הקובייה מתקרבת לעבר תפוזינה ומתנפצת על העמוד. תפוזינה שולחת יד אל ערימת רסיסי הקרח שלמרגלותיה, מוציאה בחושניות את בקבוק התפוזינה מבין חתיכות הקרח ושותה ממנו בעונג.
על המותג תפוזינה
- החדרת המותג לשוק המשקאות הישראלי בשנת 1994 מהווה אבן דרך בענף השיווק והפרסום.
- תפוזינה הינו המותג הראשון שהציג משקה תפוזים המבוסס על שילוב של מיץ תפוזים ותאי פרי שלמים.
- השקת תפוזינה היוותה את המהלך הראשון למיתוג משקאות התפוזים בישראל וייסדה את קטגוריית משקאות הפרימיום .
- בשנת 1997 בוצעה הרחבה של המותג למשקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר.
- בשנת 2002 בוצעה הרחבה של המותג לקטגוריית הקרטוניות במדף החם - בטעמי הדרים. המותג מתאפיין בקרבה לטעמי הדרים בכלל ותפוז בפרט.
- בשנת 2003 בוצעה העשרה של כל סדרות המותג בויטמינים.
- בשנת 2004- הרחבת המותג תפוזינה לבקבוקי 0.5 ליטר
תחת השם- תפוזינה move- בקבוקים אישיים נוחים לאחיזה.
- בשנת 2005- שדרוג סדרת תפוזינה אקטיב - כל מוצרי הסדרה משווקים בטעם המוכר והאהוב ללא תוספת סוכר, ועם מחצית מכמות הקלוריות.
לפרטים נוספים ניתן לפנות ללירז אברמוביץ,מחזיקת תיק יפאורה במשרדי או אלי 24 שעות ביממה.