"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המצליח קלוגס ספיישל K ועולה בקמפיין טלוויזיה נוסף בסוף חודש אפריל. עלות הקמפיין, שיכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, נאמדת ב- כחצי מיליון דולר.
הקמפיין החדש חושף את "האתגר" של קלוגס: 2 ארוחות , 2 שבועות, עד 2 ק"ג פחות!
במרכזו של הסרטון החדש עומדים הדברים המטורפים שבחורות עושות רק כדי לשמור על הגזרה. מולם ניצבת "הדרך הקלה יותר" של קלוגס: מחקרים מוכיחים שאכילת 2 קערות ביום של קלוגס ספיישל K במשך שבועיים, מסייעת להוריד עד 2 ק"ג.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס ספיישל K", המהווה מנוע צמיחה עיקרי בקלוגס (הן בעולם והן בישראל).
קהל יעד - נשים המודעות לגופן ונשיותן ומחפשות דרך טעימה יותר לשמור על גזרה ואורח חיים בריא.
בנוסף לסרטון הפרסומת, יעלה היום גם קמפיין אינטרנט לקהל היעד.
המיני אתר שיופיע באתר הבית של קלוגס ישראל יציג את "האתגר", תכנים שונים ומגוונים בתחום התזונה, תרגילי עיצוב ושת"פ עם סטודיו C.
דגני קלוגס ספיישל K הינם דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן (מכילים 1% שומן בלבד ורק כ- 130 קלוריות למנה). מסייעים בשמירת הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: יורם דמבינסקי
קופירייטר: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל, תקציבאית: מאיה סולומון
מנהלת מחלקת אסטרטגיה - סלביה גבע, פלנר - גילי ארג'נטרו