רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין אינטרנט תחת הכותרת "H&O Summer Fantasy", הקמפיין בהיקף כספי של כ- 350 אלף שקלים, יעלה באתרי האינטרנט וואלה ו- MSN. את הקמפיין מובילה הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן.
הקמפיין מציב את גולש האינטרנט באי בודד, קסום ומסתורי (בהשראת הסדרה "אבודים"), הגולש משוטט בעזרת "העכבר" בתוך האי ובדרכו הוא נתקל בגלית גוטמן ודוגמנים נוספים בסיטואציות ובהפעלות שונות. כל הדמויות מאוירות, חלקן מוסתרות בתוך אווירת הג'ונגל וחלקן חשופות. עמידה של הגולש על הדמות המאוירת גורמת להנפשת הדמות ולחשיפת פריטי האופנה שאותם היא לובשת. בדרך זו, תוך כדי השיטוט באי, הגולש לומד להכיר את קולקציית הקיץ החדשה של הרשת. הגולש יכול למצוא ולהוריד לעצמו קופוני מבצע לרכישת מוצרים מתוך הקולקציה החדשה.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר רשת H&O, הקמפיין יאפשר לגולשים ללמוד על קולקציית הקיץ של הרשת, בדרך מקורית, אחרת ומעניינת. קופוני המבצע יאפשרו לגולשים לרכוש את פריטי האופנה המועדפים עליהם במחירים אטרקטיביים ובלעדיים.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ, נמצאת בבעלות גאון אחזקות ומשפחת לבנת.