|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 19.11.15-13.11.15

בלא ברכת האיחוד האירופי

המוסר הכפול של אירופה כלפי המדינה לא יועיל ספר הספרים שלנו זה הרישום בטאבו, עדות לרכישה חוקית של מערת המכפלה בחברון, קבר יוסף בשכם והר המוריה הוא הר-הבית המציאות תכריח את מדינת ישראל לפעול בלי ברכת האיחוד האירופי ושאר "יפי הנפש" החיים בתוכנו ההתפכחות תגיע לכל המישורים בחיינו
13/11/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לא תומך. האיחוד האירופי [צילום: AP/Yorgos Karahalis]

עד 17.11, רצועת הזמן מתאימה לשיתופי פעולה נחמדים. התפתחויות רומנטיות, או הדדיות בפעולות בתחום החברתי, האמנותי. ימים טובים לתערוכות. החיים עם יותר עניין. אלה ימים טובים גם להסכמים פיננסיים לצד יוזמות עסקיות שיכולות לנוע קדימה.

עם השמש ומרקורי במזל עקרב, הצורך להתעמק בנושאים שונים מתחזק. לתהליך הזה יש פנים לכאן ולכאן, להיות יותר ריאלי, וכך לשחרר את הפחדים הישנים או תבניות מחשבה מקובעות הפוגעות רק בכם, אבל השחרור עוזר גם לפנות מקום להתחדשות, להרגיש שיש אנרגיה לקראת אתגרים חדשים. הנטייה "להתעורר" ולראות את מה שמניע אתכם מבפנים להגיע לנתיב הנכון לכל אחד מכם. להתרחק ממאבקי כוח, מרגשות נקמה מרעילים ולומר את האמת. תנו לתחושות הבטן מקום, כך תוכלו לשחרר את הרעלים הנוצרים מרגשות שליליים שמשפיעים עליכם. היו זהירים בהתבטאות שתצטערו עליה אחר כך. תנו כוח לוונוס/מארס במזל מאזניים, כוח לאהבה ולמערכות יחסים תומכות.

כוכב נפטון משנה מגמה ב-18.11. צפויות תגליות של מקורות נפט חדשים, לצד איחוד חברות בתחום תעשיית התרופות, וגם הביוטק. כוכב נפטון בדגים, מרמז על סכנה בים.

ב-18.11 כוכב נפטון האידיאליסט, ה"מתקרבן" עם תכונות של אסקפיזם (התחמקות) משנה מגמה, ומתקרב לריבוע עם סאטורן המעשי, החומרי והאמביציוזי. מה שיכריח אנשים להוריד את המשקפיים הוורודים, ואז האשליות יתפוגגו, ואז יראו את המציאות בצבעים האמיתיים שלה. זה יהיה קשה! ברמה האישית יהיו אנשים שיעברו תנודות דרמטיות במצבי הרוח ואחרים ירגישו חוסר אמון, חוסר ביטחון או חוסר סיפוק מההתנהלות בחייהם. אבל זה עדיף לטווח הארוך, לשחרר את אי-הדיוקים בפרספקטיבה, במקום להמשיך להישען עליהם. ההשפעה של הכוכבים האלה תביא איתה ירידה בחיוניות בהדרגה עד שיגיעו למנעד המדויק בין 27.11-26.11 עד 4.12. אלה זמנים בהם אנשים יבינו את ההבדל והשוני בין הדת והרוחניות.

מעורר מחשבות: ב-12.11 כוכב מארס במפות אסטרו קרטו גרפיה, על מעלת האפס מאזניים, נקודת העולם, ועוברת על הקו בין ירושלים לבירות. קונפליקט? ווסטה עוברת על נקודת העולם (בחודש דצמבר) בין מוסקבה לבירות. ווסטה קשורה לביטחון, משנה כיוון ב-13.11, כך שהנושאים של מארס (אל המלחמה), ווסטה (ביטחון) והנושא הביטחוני בסימן שאלה גדול. המארס והווסטה מדליקים את מפת ליקוי החמה ב-20.3.2015, כך שהצמד הזה מביא לאנרגיה גבוהה בתחומים האלה. ההשפעה תהיה לאורך זמן.

בזמן כתיבת שורות אלו (11.11), יש שמועה שמדינת ישראל תקפה בסוריה... גם ראש דרקון/מארס על ציר 3-9 במפת המדינה "עוזר". מבנה הכוכבים הזה היה לאורך הביקור של ראש הממשלה בארה"ב, שהביא איתו למרות ה"ציפיות" הרבה כותרות חיוביות.

זמני הירח הבטל

יום שבת, 14.11 - הירח בטל משעה 05:14 בבוקר עד שעה 02:21 בלילה אחר חצות.
יום שני, 16.11 - הירח בטל משעה 22:51 עד למחרת 17:11 בשעה 09:24 בבוקר.
יום חמישי, 19.11 - הירח בטל משעה 10:18 בבוקר עד שעה 14:21 בצהריים.

כלכלה ושווקים

כלכלית המבנה של סאטורן ונפטון מביא לדפלציה. ירידת מחירים? המבנה הזה שולל מאמצים של בנקים מרכזיים לנפח מחירי מטבעות (אינפלציה), כך שהמחירים ירדו, והגירעונות במדינות שונות יהיו יותר מעיקים וישפיעו גם על שוק איגרות החוב.

נפטון משנה מגמה ב-18.11, עוד מבוכה בשווקים. כדאי יהיה לשים לב, ל-26.11 - מופע הירח המלא במבנה צמוד עם כוכב סאטורן ונפטון משפיע על המתרחש, גם ב-29.11 וגם ב-30.11.

הנפט גם ממשיך בתנודתיות. מפת הפדראל, הבנק המרכזי בארה"ב שמשפיע על הכלכלה בכל העולם (בהורוסקופ של הבנק הזה, השמש והפלוטו על מעלות העולם), כוכב מארס עובר שם ב-16.11-12.11. אלו חדשות יגיעו?

נזכור שלאורך 2016, בנוסף למבנה סאטורן ונפטון לסירוגין, גם כוכב יופיטר "בחגיגה", וזה יוריד את הפעילות העסקית, יגרום לרווחים נמוכים... האטה, כבר כתבנו?

אצלנו

מציאות חיינו, התנהלות בכמה מישורים, מביאה מצד אחד כוכבים (חשובים) על הצירים 4-10, 5-11 ו-3-9, התפתחויות שישפיעו טוב כלכלית, שמירה על שיגרה לצד שיתופי פעולה בינלאומיים, וגם אם יש כמה מדינות שלא אוהבות אותנו, ובדרכן פועלות מאחורי הגב (6-12), או "מצהירות" מה הציפיות שלהן מאיתנו (למעשה מנסות "להכתיב" לנו מה נכון ומה לא נכון), היו סמוכים ובטוחים, שהן כולן נחשפות, ונראה את המסיכות נופלות מאלה שמציגים את עצמם כאושיות ה"תרבות" העולמית (כולל גם "יפי הנפש" החיים כאן במדינת ישראל ושמחים לאיד).

מוסר כפול: מישהו שמע על האיחוד האירופי שפועל ליזום סנקציות נגד מרוקו, שסיפחה את סהרה המערבית? בזמן שהקהילה הבינלאומית לא מכירה באותו סיפוח (כיבוש) ולמרות שלמעלה מ-200 אלף תושבים נעקרו מביתם? מישהו שמע על פעולה נגד הודו שמאז 1947 מסתכסכת עם פקיסטן על חבל קשמיר, שנכון לעכשיו נמצאת תחת שליטת הודו? ואיך פועלים "יפי הנפש", נגד טורקיה שכבשה את צפון קפריסין וגירשה משם גם כמה מאות אלפים לדרום האי? האם זו לא אנטישמיות?

לצערי הרב, במישור אחר בחיינו, מבנה הכוכבים ממשיך להעיב ולהשפיע על המצב הביטחוני, עם הכוכבים על הצירים 1-7 ו-2-8 מדינת ישראל ממשיכה להיות פגיעה בזמן שהיא מתמודדת עם גלי הטרור גם בחודש נובמבר.

השבוע, יגיע כוכב מארס, בין 21.11-18.11, וידליק את נקודת ליקוי הלבנה האדום שהיה ב-28.9 בחג סוכות. לא סימפטי. זה בנוסף לעוד כמה מבנים של כוכבים במהלך השבוע המגיעים לציר 2-8. שימרו על עצמכם בבקשה.

במבט היסטורי, מאז הסכמי אוסלו, מבנה הכוכבים שהיה על ציר 1-7, מעיד על פעולות שגם אם הכוונה מאחורי הקלעים הייתה טובה ונועדה לשפר את איכות חיינו במדינה, היא הביאה למעשה לאובדן שליטה פעם אחר פעם. בהמשך, היה הניסיון של אריק שרון ב-2002 לתקן את המצב (מבצע "חומת מגן") שלא התקבל עם תמיכה מ"יפי הנפש" בעולם הגדול, שהרימו מיד את האצבע ועשו "נו נו נו". מה אכפת להם? אם מאות חפים מפשע נרצחו כאן בחסות הסכמי אוסלו (יש הסופרים יותר מאלף).

בהמשך היה עוד ניסיון למצוא חן בעיני "יפי הנפש" עם כוונה לעשות "משהו טוב" למדינה - אוגוסט 2005, ה"הינתקות" מגוש-קטיף, עם הבטחה שהאזור יהפוך להיות "סינגפור של המזרח התיכון". בפועל זה הביא את החמאס להתבסס בעזה ולהשתלט עליה ביוני 2007. כך נשארנו עם עוד קושי שאי-אפשר לפתור אותו. היום אפשר להתבונן אחורה, ולחשוב מה נכון לנו, כמדינה הרוצה להתקיים בשקט ביקום, האם להתחשב בדעת המדינות האחרות (שנוכחנו והרגשנו פעם אחר פעם על בשרנו את הצביעות שלהם שמביאה אותם גם לטעות כי אינם מבינים באמת את המנטאליות של האזור) בדרך בה אנו רוצים לנהל את חיינו?

לכן כולנו מבינים שכל מכבסת המילים של האיחוד האירופי נגדנו היא לכסות על איבתם לעם היהודי! למדינת ישראל! עד שלא נשמע על סנקציות נגד טורקיה, הודו ומרוקו, ועוד כמה אזורי סכסוך, על הכיבוש והסיפוח שם, נזכור שמולנו יבשת אירופה דו-פרצופית. המקומות ביהודה ושומרון רשומים בספר הספרים וזה מסמך הטאבו על הר-הבית הוא הר המוריה, על שכם, בו נמצא קבר יוסף וחברון בה נמצאת מערת המכפלה.

מדובר במקומות שנקנו בכסף מלא, אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה, "וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן אֶת-הַכֶּסֶף... אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף עֹבֵר לַסֹּחֵר. וַיָּקָם שְׂדֵה עֶפְרוֹן אֲשֶׁר בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא הַשָּׂדֶה וְהַמְּעָרָה... וְאַחֲרֵי-כֵן קָבַר אַבְרָהָם אֶת-שָׂרָה אִשְׁתּוֹ אֶל-מְעָרַת שְׂדֵה הַמַּכְפֵּלָה עַל-פְּנֵי מַמְרֵא הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן" [בראשית כ"ג]. דוד המלך קנה את הגורן מארוונה היבוסי שלימים נודע כהר המוריה עליו בנה שלמה המלך את בית המקדש [דברי הימים א', כ"א] וכאשר בא שלמה המלך לבנות את בית המקדש, נאמר בדברי הימים ב', ג': "וַיָּחֶל שְׁלֹמֹה לִבְנוֹת אֶת בֵּית יְיָ בִּירוּשָׁלִַם בְּהַר הַמּוֹרִיָּה, אֲשֶׁר נִרְאָה לְדָוִיד אָבִיהוּ, אֲשֶׁר הֵכִין בִּמְקוֹם דָּוִיד בְּגֹרֶן אָרְנָן הַיְבוּסִי". וקבר יוסף נמצא בחלקת אדמה שנקנתה על-ידי יעקב אבינו מבני חמור בשכם [בראשית ל"ג] ובהמשך "וְאֶת עַצְמוֹת יוֹסֵף אֲשֶׁר הֶעֱלוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרַיִם, קָבְרוּ בִשְׁכֶם, בְּחֶלְקַת הַשָּׂדֶה אֲשֶׁר קָנָה יַעֲקֹב מֵאֵת בְּנֵי-חֲמוֹר, אֲבִי-שְׁכֶם, בְּמֵאָה קְשִׂיטָה" [יהושע כ"ד].

למעשה, לאורך 2016, לצד התמודדות במציאות לא פשוטה של "אין ברירה", תחזור השליטה עם אחדות אצלנו (4-10), שמטרתה לשמור על המדינה (2-8) גם אם לא נקבל את "ברכתו של העולם הנאור", על הדרך (6-12). התנהגות האוכלוסייה הפלשתינית ביהודה ושומרון וגם ברצועת עזה (חמאסטן), יוצרת עבורנו מציאות המביאה לחשיבה אחרת. הנטייה של ההנהגה שלנו היא לנהל את הארועים (1-7), כדי לא להיכנס לעימותים (לדאבוננו, למצוא חן בעיני העולם המערבי), אבל המציאות תכריח את המדינה לפעול, גם אם זה לא יתקבל בברכה מ"כמה" מדינות. כוכב מארס יתחיל בנסיגה במהלך חודש אפריל 2016, לא מבשר טובות בנושא ביטחוני; רצועת זמן מתמשכת עד חודש יולי. יש לנו זמן "לנתח" את הנושא בשבועות הבאים.

לפני שבוע, ברשימה, בפרק "אצלנו", נכתב: "הכוכבים במבנה החיובי שמתפתח (4-10, 5-11, 6-12 וגם 3-9) מציגים הצעות שאי-אפשר לסרב להן, אלטרנטיבות שאי-אפשר בלעדיהן, כולל חקיקה והשקעות חדשות, ואת כל אלה נוכל לראות ולהרגיש בערך לקראת 2017".

בזמן כתיבת שורות אלו הופיענ הידיעה ב"גלובס" על "קרן העושר" (אין טעות, המילה "עושר" עם עין) שאושרה בכנסת עוד ב-2014, זו קרן ייעודית לטובת אזרחי המדינה שתתחיל לפעול ב-2017. זו קרן שתקלוט עשרות מיליארדים ממשאבי הטבע (כן, המיסים שיתקבלו ממתווה הגז, מכי"ל ועוד) ותשקיע אותם לשיפור איכות החיים שלנו.

ובתגובה לאלה המנסים לקטר על "מצבם" בארץ שלנו, להלן פסוקים רלוונטיים מפרשת השבוע "תולדות": "וַיֹּאמֶר אַל-תֵּרֵד מִצְרָיְמָה: שְׁכֹן בָּאָרֶץ, אֲשֶׁר אֹמַר אֵלֶיךָ. גּוּר בָּאָרֶץ הַזֹּאת, וְאֶהְיֶה עִמְּךָ וַאֲבָרְכֶךָּ" [בראשית כ"ו]

תאריך:  13/11/2015   |   עודכן:  13/11/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כמה שווה לנו הטבע? מה אנחנו מרוויחים מקיומם של יער, של חוף ים או אגם? מהימצאותם של בעלי חיים כמו דבורים ודגים? על כך שהטבע הוא יפה, עוצמתי וחשוב יסכימו קרוב לוודאי כולם. אך במה מתבטאת חשיבותו לאדם מעבר לכך שהוא מספק נופים יפים ואפשרות לטייל בו בשבתות ובחגים?
12/11/2015  |  מאיה פלח  |   כתבות
"תוכנית המל"טים" האמריקנית, שבמסגרתה משמשים מל"טים (מטוסים ללא טיס) לביצוע "סיכולים ממוקדים" של מי שנחשבים טרוריסטים או מעורבותם בטרור מוכחת, מעוררת באחרונה ביקורת חריפה. זאת, בעקבות תחקיר בעניין שפורסם באתר אינטרנט אמריקני חדשותי ואשר חשף מסמכים רלוונטיים חסויים. מוקדם יותר השנה כבר עלו טענות, שלפיהן תוצאותיה של התוכנית אינן מספקות. על-רקע זה, ובעיקר נוכח מספר האזרחים שנהרגו בתקיפות, נשמעו דרישות לבטלה. הן התחקיר והן המסמכים שנחשפו מציפים מספר סוגיות מרכזיות הקשורות לתוכנית זו, בדגש על תהליך קבלת ההחלטות, הנוגע ל"סיכולים ממוקדים" בתקופת ממשל אובמה. עיקר הביקורת מתמקד באישור הסיכולים על-ידי הנשיא בלי פיקוח וביקורת נוספים, וכן בשל העובדה שההחלטות הללו התבססו על מידע, שאינו תמיד מדויק ומספק לצרכי ביצוע סיכול, שאכן יהיה "ממוקד".
12/11/2015  |  לירן ענתבי  |   כתבות
בשנים האחרונות הסופגניות מקדימות את זמנן. שבועות לפני החג עצמו ריחות הסופגניות כבר ממלאים את האוויר. כל שנה מנסים להמציא מחדש את הגלגל, כל שנה יוצאת איזו סופגניה חדשה. איפה הזמנים שסופגניה הייתה סופגניה בלי כל תוספות הלוואי? הדבר היחידי שהיה חשוב זו כמות הריבה.
12/11/2015  |  רחל גרנות  |   כתבות
מועצת הביטחון של האו"ם מוסמכת לעסוק בסוגיות שיש בהן משום איום על הביטחון והשלום בזירה הבינלאומית. מגילת האו"ם קובעת, שכל החברות בארגון מחויבות ליישם את החלטותיה של מועצת הביטחון. קביעה זו מעניקה למועצת הביטחון כוח מכריע, שהתבטא בעבר בהחלטות שנגעו לשימוש בכוח צבאי ואכיפת סנקציות כלכליות על מדינות. מכאן החשיבות והרלוונטיות הנודעת להרכבה של מועצת הביטחון, למנגנוני פעילותה ולתהליכי קבלת ההחלטות בה.
11/11/2015  |  מיכל חטואל-רדושיצקי  |   כתבות
סינדרלה, כיפה אדומה ופינוקיו נמנים עם גיבורי אגדות הילדים המוצגים מבעד לקוף המחט בתערוכה ראשונה מסוגה בארץ, הנפתחת ב-1 בדצמבר במתחם שרונה שבתל אביב.
11/11/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il