|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

תחזית אסטרולוגית שבועית: 31.12.15-25.12.15

מאחדות בהנהגה לאחדות בעם

אחדות תעזור למצוא פתרון מול אויבינו, כזה שיענה באמת לצרכים החשובים לעצמאותה של מדינת ישראל בהשפעת ליקויי החמה הצפויים, חוסר יציבות במזרח התיכון ימשיך השבוע החשיבה חריפה, שנונה אבל גם אלימה; שימרו על עצמכם
25/12/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ממשיכים כרגיל [צילום: AP/Bernat Armangue]

הרעיונות ממשיכים לנבוע מכם היום ומחר, ועליכם רק לשמור על פרספקטיבה. מחר גם אורנוס משנה כיוון, אחרי שהייה ארוכה על אותה מעלה ובמבנה הכוכבים שהוא יהיה במהלך הימים שישי, שבת, ראשון ושני כדאי להיות זהירים עם מכשירים חשמליים, אלקטרוניים או חומרים מתלקחים. הורידו הילוך גם בנהיגה.

מופע הירח המלא היום, 25.12, משתלב עם הכוכב האורני הדס והאסטרואיד ווסטה (מסמל ביטחון בכל מישור). גם השילוב הזה מביא איתו המלצה להיזהר עם השקעות, מתאים לכל נושא הפנסיות ה"מוזנח" שעלה וצף לאחרונה, וצריך לחפש דרך איך להגן על החיסכון הזה. "ווסטה" קשורה גם לביטחון, כך שהמכלול, כולל עצירת אורנוס, עלול לגרום לאירוע בעל משמעות נפיצה או התמודדות הקשורה בביטחון לאומי, בגלל טעות או פספוס גם בארץ או בחו"ל. נקווה שלא.

במהלך השבוע הקרוב, המנעד המאתגר בין כוכב מרקורי ומארס, אינו קל עד 30.12. הסכנה היא בעיקר בגלל האימפולסיביות שתשפיע על החשיבה, התקשורת הבינאישית והנהיגה. החשיבה חריפה, שנונה, אבל עלולה גם להיות אלימה יותר, וקל להגיע לחוסר הסכמה בתוך שיחות או מו"מ. הוויכוחים עלולים להכיל מילים קשות לעיכול, פוגעניות בחדות שלהן. יש נטייה לשחרר כעס או מתח, התפרצויות בתוך שיחה, המפריעות לאדם לבטא את דעותיו, ביקורתיות מעצבנת. אבל נסו לחשוב, לספור עד עשר ולא לתת לרגשות להוליך אתכם כדי לא להיפצע, תרתי משמע. אלה ימים שכדאי להיזהר, גם ברמה הפיזית (האם אנחנו כבר "מתרגלים"?).

במבנה הכוכבים הנ"ל, יש שילוב נוסף של כוכבים העוזר ליצירתיות וההשראה עוזרת ליזום ולהוציא לפועל תוכניות ייחודיות. כוכב ונוס עובר למזל קשת במהלך 30.12, ומאפשר גישה משחררת יותר לנושא האהבה. אופטימיות שיכולה להיות גם מביכה. כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב-6.1.2016. העצירה של מרקורי מתחילה בסוף חודש דצמבר, וכדאי להתחיל להיות ערניים, כבר בימים הקרובים, לחוסר הבנה או לתזמון מוטעה של תוכניות ופגישות. גם המכשירים האלקטרוניים מתקלקלים.

זמני הירח הבטל
יום שישי, 25.12 - הירח בטל מאמש עד היום בשעה 07:26 בבוקר.
יום ראשון, 27.12 - הירח בטל משעה 05:35 עד 12:31 בצהריים.
יום שלישי, 29.12 - הירח בטל משעה 19:37 עד שעה 20:58 בלילה.
יום שישי, 1.1.2016 - הירח בטל משעה 07:32 עד שעה 08:40 בבוקר.

כלכלה ושווקים

הנגידה ג'נט ילן, שאין ספק שהיא האישה החזקה בעולם, החליטה אחרי כמה שנים על העלאת הריבית כפי שהבטיחה. ההורוסקופ שלה (13.8.1946) מציג את מזל אריה במלוא תפארתו, מראה את האישה ההולכת בדרך שלה. החולשה שלה היא התהליך שהיא עצמה עוברת עם עצמה כאשר עליה לקבל החלטה. היתרון - זהירות יתר, שאולי בעולם הכלכלי, בעיקר אחרי 2008, מתבקש.

ראש דרקון ישפיע על המפה שלה, ובחודשים פברואר-מרס 2016 יאתגר את הסטאטוס קוו כך שייתכנו שינויים מהירים באותה תקופה. ייתכן גם חוסר הערכה כלפיה, מה שיגרום לה להתגונן. כוכב סאטורן נצמד לזנב הדרקון בהורוסקופ האישי, וישפיע על ההערכות שלה או שיעמיד אותן בסימן שאלה. ייתכן שנהיה עדים לאי סדר, בלגאן בפדראל בנק בחודשים האלה.

האופוריה שיצרו הכוכבים יופיטר ונפטון נתנה מקום לחששות שמביא איתו כוכב סטורן. זה מבנה שישפיע לאורך כמעט כל שנת 2016. כלומר, המבנה המאתגר שבין סאטורן ונפטון עד ספטמבר 2016, יגרום קושי, והתחושה שנתנה ילן שההתקדמות בהעלאת הריבית תהיה מהירה, לא תזרום ממש לפי הציפיות. השילוב של הכוכבים סאטורן ונפטון גורם לתחושה של "בוץ". מים (נפטון) ואדמה (סאטורן).

נו, אז איך מתקדמים בתוך הבוץ? עם מגפיים גבוהות, קשה ולאט. במושגים של אסטרולוגיה, ההיבטים של הכוכבים, אורנוס-פלוטו, סאטורן-נפטון ויופיטר סאטורן, משפיעים לטווח ארוך, ולכן חוסר היציבות ימשיך ללוות את הכלכלה ואת השווקים. בנוסף, ההיסטוריה מלמדת שכוכבים במזלות משתנים תאומים, בתולה, קשת ודגים) לא "עושים" טוב לשווקים בארה"ב. כוכב סאטורן יהיה במזל קשת עד 20.2.2017, ונפטון במזל דגים עוד כמה שנים. על ההאטה כבר כתבנו.

אחד הדברים שיעזרו להשאיר קצת יותר כסף פנוי בכיסים, במהלך השנים 2017-2016, יהיה מחיר האנרגיה (הנפט ושאר המוצרים המתלווים) שימשיך לרדת, האופטימית תהיה בולטת בתחום יותר במהלך 2017.

26.12-25.12 - כוכב אורנוס מתיישר ואינו מבטיח שליטה. גם אם אורנוס מסמל חשיבה גבוהה, עם יכולת צפייה עתידית, בימים כאלה יש קושי לקבל החלטות נכונות. שימו לב, כשזה מצטרף למופע הירח המלא, הפתעות צפויות. זו תקופת החגים בעולם, כך שהשווקים הגדולים סגורים. אבל מומלץ לא לקחת סיכונים, העיתוי המיידי יכול להשפיע יותר מהמצופה, גם לאורך כמה ימים.

אצלנו

לצערי הרב, נמשיך להתמודד עם האלימות של הפלשתינים, עם הסכינאות וניסיונות הדריסה, אבל כמו שכתוב: "כְּשָׁמִיר חָזָק מִצֹּר נָתַתִּי מִצְחֶךָ לֹא תִירָא אוֹתָם וְלֹא תֵחַת מִפְּנֵיהֶם" (ספר יחזקאל ג'). נראה שאנחנו נמצאים בנושא הזה בסוג של המתנה, עד בערך פברואר 2016. אז מדינת ישראל תחליט לעשות הערכה חדשה, אולי גם תגובה למתרחש במישור הביטחוני.

רוב העם כאן במדינת ישראל מאמין שיש לנו יכולת להתמודד ולפתור את הבעיה (עם כוכבים על הצירים 4-10, 5-11). למעשה, אלו הם תהליכים (המתפתחים בהדרגה) שנעים בינתיים בין הניסיון לנהל את המצב (שאין לו פתרון בינתיים) עם התכלית בכוונה להשיג פתרון דרסטי. לאורך החודשים הבאים החוויה שלנו תהיה להכיל, ולמעשה כולנו ממשיכים הלאה בחיינו "כאילו" הכל בסדר. אבל הרצון יתחזק להפגין כוח ולפתור את המצב.

המעגל הרגשי במפת המדינה, מעיד שאנחנו בוחרים להמשיך את החיים כרגיל, למרות האיומים (הדחקה?). אבל במציאות יש התפכחות הדרגתית, שמגיעה עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7, שמביאה התנפצות של אשליות ממשפטים שתוכנם שצריך למצוא אופק מדיני, כלומר להיכנע לדרישות של אלה שאינם רוצים שנישאר כאן. מגוון "אנשים חושבים", החלו גם להתבטא בתקשורת בדרך שקולה, ממקום שיש בו הבנה שאין באמת מולנו אנשים הרוצים לבנות דו-קיום בשלום ולהכיר בקיומה של המדינה שלנו, מדינה לעם היהודי, ויהיה צריך למצוא פתרון שיענה באמת לצרכים החשובים לעצמאותה של מדינת ישראל. ככתוב בפרקי אבות: "אִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי?". לשם כך נחוצה אחדות בהנהגה שתשפיע גם על אחדות בעם.

המציאות החדשה
מה יהיה ב-2016
▪ ▪ ▪

מי שעוקב אחרי החדשות לומד שמלחמה האמיתית במזרח התיכון היא למעשה השיעים מול הסונים. כך נראה גם את העתיד. ההתייחסות לעסקה עם אירן שנבנתה לאורך זמן וגיבשה הסכמים לפני ליקוי הלבנה באפריל 2015, מה ש"מבטיח" שההסכמים לא יעבדו כמו שתכננו. אלה דברים שכבר ראינו, אבל עתה, עם מפות אסטר-קרטו-גרפיה, יש חיזוק להערכות שכבר ניתנו כאן בקיץ שהיה.

המפה המסמלת את כניסת החורף, ב-22.12.2015 נחשבת כמפה (אינגרס) ממנה ניתן ללמוד על העתיד לבוא. כניסת השמש למזל גדי על מעלת האפס, מעלת העולם, תהיה בדיוק על אותה מעלה שבה נפגשים באמצע מארס/נפטון. השמש = מארס/נפטון. נקודה זו מעוררת אי-נוחות ומציגה פוטנציאל לשימוש בנשק כימי או ביולוגי, או התפרצות מגיפה (שתי האופציות אין בהן גיל ושמחה). מי צריך לדאוג? אלה הנמצאים על הציר שבין ניו-יורק ובוסטון, שם השמש תהיה על נקודת ה-IC בנוסף לווסטה על ה-DES. במפות ה-ACG (אסטרו-קרטו-גרפיה) המארס יעבור (על ה-MC) ממוסקבה לאורך סוריה ועירק. בנוסף לאינגרס, גם ליקויים ומולד ירח, בנוסף לעומס כוכבים באזור לא יציב, דורשים התייחסות רצינית. כוכב מארס העובר מ-MC ל-IC (צפון-דרום) בכמה נקודות מרכזיות במפות זו תופעה יוצאת דופן, שממשיכה את מה שהיה בשנה האחרונה על מפות מוסקבה, שזו גם אחת הסיבות לאגרסיביות המתמשכת מהקרמלין (גם ב-2016). לא נגדנו!

ליקוי החמה שהיה ב-4.1.2011 ועבר בצפון אפריקה, הביא את הנפילות של ממשלות טוניסיה, לוב, מצרים, תימן ועירק, וכמובן מלחמת האזרחים בסוריה. זה ממקד את התמונה על המזרח התיכון. הליקוי היה אז ב-13.38 במזל גדי. ב-26.9.2016 כוכב פלוטו נעצר וחוזר להילוך קדמי על מעלה 14 גדי בצמידות לליקוי (כמעט מעלה). בחודשים אפריל ונובמבר 2016, כוכב אורנוס יאתגר בנוסף את כוכב מארס במפת הליקוי. נכון שהכוכבים אורנוס ופלוטו כבר לא חוזרים למעלה 13 במזלות היוזמה, אבל הם יהיו באמצע המזל, וכשמקדמים את המפה הכוכבים המרכזיים מגיעים למעלות חשובות. השמש תהיה 17.43 מעלות במזל גדי, וכוכב מארס ב-24.52 גדי. אורנוס ימשיך השבוע להתקדם עד יולי 2016 ויגיע למעלות הרלוונטיות בטלה ואחר כך שוב בנסיגה שתהיה בריבוע לשמש ומארס המקודמים. גם פלוטו יהיה במולות לשמש המקודמת. כל אלה "מבטיחים" חוסר יציבות לאזור המזרח התיכון המושפע מצל הליקוי. התקופות הרגישות שכדאי לעקוב הן, מרס 2016, סוף יולי 2016 ואוגוסט גם. מופע ליקוי חמה נוסף צפוי ב-1.9.2016 וישפיע על מארס המקודם באותה מפה.

במפת הליקוי גם המארס עובר על MC מאמצע רוסיה דרך אירן וחצי האי ערב, והמארס ב-DES יעבור דרך סין וקוריאה הדרומית. אלה האזורים שיעוררו עניין, הכותרות היו כנראה על פעולות אגרסיביות הקשורות למדינות אלה.

המפה העתיקה של פרס ומצרים (14.3.1922) שהיו המדינות החזקות באזור, מוכיחה שההיסטוריה חוזרת. פרס, שהיא אירן של היום, אינה מקום רגוע וגם מסמלת לעולם אי-שקט. רבים מצפים שמצרים תהיה הכוח המאזן בעזרת סעודיה. לנשיא מצרים א-סיסי (19.11.1954) יש מפה לא רעה במהלך 2016. הבעיה שהגיע לשלטון ב-8.6.2014 עם השמש ב-17 מעלות תאומים. ב-8.3.2016 צפוי מופע ליקוי החמה שיהיה ב-18.55 דגים. כוכב מארס מקודם במפת מצרים יגיע ל-17 קשת. כך שתהיה קריאת תיגר למנהיגותו. גם מעברו של כוכב פלוטו יאתגר את כוכב יופיטר וישאיר את הבעיה הכלכלית שם "תוססת". גם סאטורן ונפטון "בחגיגה" ויעוררו תסכול בצבא שם, ההרגשה שלהם תהיה שאינם מקבלים את כל המידע ויש הרבה דיסאינפורמציה שתקשה עליהם לפעול. כוכב אורנוס יאתגר את המארס במפה המצרית במהלך חודש יולי 2016, "זמן לאלימות" במצרים.

אירן תהיה אגרסיבית יותר במהלך מרס-אפריל 2016. בחודשי הקיץ, כוכב אורנוס מתיישר ויחזור ויאתגר את כוכב מארס המקודם שיש במפה, במפת ליקוי החמה מינואר 2011. השאיפות של אירן להתרחב יתחזקו אבל ייתקלו במכשול ויגיעו לדרך ללא מוצא. זה קורה כאשר מופע ליקוי החמה בספטמבר 2016 יהיה צמוד לכוכב סאטורן בבתולה במפת אירן (1.4.979).

תזכורת שנכתבה כאן ב-17.7.2015 על ההסכם עם אירן ומדינות המערב בהנהגתו של ג'ון קרי, כשקוראים או שומעים שאירן ממשיכה ומתנהלת בדרכה בלי לתת דין וחשבון: "ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 29.11.2013: הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13 לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם היה להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע". (זה אמור להיכנס לתוקף באמצע 2016).

עוד נכתב באותה רשימה: "ליקוי הלבנה האדום הצפוי בתאריך 23.9.15 יאתגר את הירח במזל סרטן. עוד נקודה שמעלה אי-נוחות. כוכב מארס שיגיע למאזניים באמצע חודש נובמבר 2015 ידליק את המפה".

רק לאחרונה שמענו שאכן אירן הפרה את ההסכם עם ניסוי טילים שהתרחש, נכון, ב-21.11.15, ניסוי המפר את ההחלטה... וכשנדרש הממשל האמריקני לכך, התחמק בכוונה להמשיך ולקדם את ההסכם.

"כשבודקים את המפה המשולבת של ארה"ב עם אירן, שיתופי הפעולה שמוצגים עכשיו יגיעו לקראת אמצע 2016 להתמודדות עם האמת המרה, כשכוכב פלוטו יהיה על ציר 1-7 והכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 2-8... החשיבה שיש הזדמנות תתפוגג בהדרגה... הפער המנטאלי והתרבותי מתיישב במרכז השולחן". לא צריך להיות חכם, מספיק לשמוע את הצהרות המשטר באירן נגד ארצות הברית.

"הניצחון של הדמגוגיות הוא קצר ימים אבל ההרס נצחי" (שארל פגאי).

תאריך:  25/12/2015   |   עודכן:  25/12/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חקירת המשטרה הנוגעת לדוקרי תמונתו של התינוק עלי דוואבשה במה שקיבל כבר את הכינוי 'חתונת הדמים' צפויה להתפתח בימים הקרובים. בידי המשטרה פרטים מזהים של רבים מן המשתתפים בחתונה וזיהוי של חלק ניכר מן החשודים.
24/12/2015  |  איציק וולף  |   כתבות
מאמציה של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) לחקור את פעילות ההתחמשות הגרעינית של אירן (קרי, את 'הממדים הצבאיים האפשריים' (PMD) שבתוכנית הגרעין שלה) הגיעו לסוף דרכם בשתי התפתחויות שאירעו בתחילת החודש. ההתפתחות הראשונה הגיעה ב-2 בדצמבר: אחרי שנות חקירה ארוכות שהתמקדו ב-12 שאלות מרכזיות הנוגעות לפעילות שאירן השקיעה בעבר בהיבטים צבאיים של תוכנית הגרעין שלה - חקירה שהניבה תוצאות מוגבלות מאוד עקב היעדר שיתוף פעולה מצד אירן - הגיש מנכ"ל סבא"א יוקיאה אמאנו את הדוח הסופי בנושא הממדים הצבאיים האפשריים. מועד הגשת הדוח נעשה בתיאום עם לוח הזמנים שנקבע בהסכם הגרעין עם אירן מיולי האחרון, בתום משא-ומתן בין אירן למדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם וגרמניה (ה-P5+1). הסכם הגרעין לא קבע שהנושא חייב להיפתר לשביעות רצונה של סבא"א כתנאי למימושו או כתנאי להסרת הסנקציות, אלא הסתפק בדרישה להגיש דוח בנושא.
21 בדצמבר הוא היום הקצר בשנה או על-פי ההגדרה האסטרונומית - יום ההיפוך החורפי. ביום זה שעות האור הן הקצרות ביותר בשנה, ובהתאם גם שעות החושך הן הארוכות ביותר. דרך אגב, זה נכון רק לחצי הכדור הצפוני, שכן באוסטרליה מציינים היום את היום הארוך בשנה.
24/12/2015  |  בן ישי דניאלי  |   כתבות
בימים אלה מופצות אלפי הודעות דואר אלקטרוני מזויפות הטוענות שלחברה בה אתם עובדים ישנו חוב פתוח שעליכם לשלם בהקדם. להודעה מצורפת כביכול החשבונית שלטענת השולח טרם שולמה, אך למעשה מדובר בתוכנת כופר מסוכנת שמצפינה את כל הקבצים על המחשב הנגוע ומשם עלולה להדביק מחשבים נוספים ברשת הארגונית.
24/12/2015  |  גיל נוילנדר  |   כתבות
הגיע הזמן לשאול בצורה ברורה וחדה: האם בנימין נתניהו יכול לכהן כראש הממשלה כאשר רעייתו, שרה נתניהו, סובלת מבעיות נפשיות?
24/12/2015  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il