|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

זמן דלי

השתמשו באינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שתרצו להגיע למטרות ולהישיגים טובים מבחינה חברתית זהו זמן שבו מומלץ לכם לבחון את החברים הקרובים שלכם
24/01/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
רצון לחופש אישי

בימים אלה בהם חוגג מזל דלי, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא... לשאר המזלות.

מזל דלי והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים.

מזל דלי - מזל דלי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות לא יגיע לאינטימיות המתבקשת בין שני בני זוג. שניהם ידועים ברצון שלהם לחופש אישי ולכן יהיה להם קשה לתרום ליצירת מסגרת משותפת. מומלץ ליחסים עסקיים ופחות לזוגיים. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל טלה - שילוב שני מזלות אלו המקושרים עם אלמנט האוויר והאש יכול ללמד על השלמת צרכים הדדית. האנרגיה של הדלי תעורר את ההתלהבות של מזל טלה וביחד יוכלו שניהם ליהנות ממנעמי החיים ומהנאות הרגע... מומלץ!

מזל דלי - מזל שור - קשה מאוד להמליץ על זוגיות זו כיוון שהשור המקושר עם אלמנט האדמה איטי בהתנהגות ובחשיבה ובכך ירגיז את בן מזל הדלי שחשיבתו והתנהגותו נובעים מהצורך לסיפוק מיידי... השור יהיה מאוכזב, הדלי עצבני... לא מומלץ!!!

מזל דלי - מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות מוצלח מאוד מבחינתם, כיוון שכל אחד נותן את החופש הנדרש לשני ללא דרישות לקיום מסגרת כלשהי. האווירה תהיה משוחררת כשההבנה ההדדית שלהם תעבור דרך האינטלקט. מומלץ!

מזל דלי - מזל סרטן - אחד השילובים הגרועים ביותר מבין המזלות. מזל סרטן ירצה "יחד" תמידי ותמיד ירגיש מקופח במידה ולא יקבל מבוקשו. לעומת זאת מזל הדלי ירגיש כעס ומחנק על כך שהוא נדרש לתת הסבר על מעשיו. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל אריה - שילוב שני מזלות אלו משלימים זה את צרכיו של זה. האריה ירצה להרגיש שהוא מקבל את מקסימום תשומת הלב ועובדה זו לא תפריע לדלי הליברל והנותן חופש פעולה נרחב. ביחד תהיה להם תחושת יצירה ועשייה. מומלץ!

מזל דלי - מזל בתולה - כמעט אין בנמצא שילוב של שני מזלות אלו, כיוון שהצרכים האישיים שלהם מנוגדים עד כי אין "כמעט" אפשרות שיתאימו זה לזה. הבתולה השמרנית והדלי הליברל לעולם יתנגשו בדעותיהם ולא יגיעו לעמק השווה. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל מאזניים - שני מזלות אלו שייכים לאלמנט האוויר ולכן הצרכים שלהם יתאימו זה לזה ולא תהיה התנגדות בתפיסה הרגשית והזוגית. בסיס הקשר יהיה יותר אינטלקטואלי מאשר רגשי ושניהם כזוג יעדיפו לעסוק בעזרה מתוך אידיאל. מומלץ!

מזל דלי - מזל עקרב - זהו אחד השילובים האטרקטיביים בגלגל המזלות. השונות שבהם תיצור משיכה מינית חזקה. שני מזלות אלו שמים חיץ בינם לבין העולם ומי שמצליח לעבור חומה זו יזכה בזוגיות מעניינת ומאתגרת. מומלץ ותלוי בנסיבות!

מזל דלי - מזל קשת - שילוב מעניין ואטרקטיבי. הקשת מאלמנט האש זקוק לגירויים והתרגשויות אותם יכול לספק בן מזל הדלי. שילוב שני מזלות אלו יכול לגרום להתעוררות רגשית שתביא בהמשך להתרגשויות ולמשיכה מינית. מומלץ!

מזל דלי - מזל גדי - שילוב קשה ולא מומלץ. הגדי מאלמנט האדמה קר ונוקשה ואילו מזל דלי מחפש לעצמו ריגושים מכל הסוגים שהגדי בחשיבה השמרנית שלו לא יכול לספק לו ולכן מחוסר שטחי התעניינות זהים, יהיה זה קשר יבש ומשעמם. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי למערכות יחסים נמצא בבית תת המודע שלכם ומבקש מכם להתחבר לכוחות הפנימיים ולבדוק בצורה אינטואיטיבית מיהם החברים האמיתיים שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

מבחינה מקצועית אתם נמצאים עכשיו באחד השיאים הטובים שלכם כיוון שאתם מאוד מוערכים על-ידי אלה שמעליכם וגם על-ידי אנשים שהם חברים קרובים. חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם תאפשרו לעצמכם להיות קצת יותר קלים עם עצמכם ולא תעמידו עצמכם מול רף שקשה לעבור אותו. חשוב להיות יותר גמישים ביחס לציפיות שלכם עם עצמכם. בתוך כשבועיים תקבלו בשורות טובות ביחס לקידום משמעותי.

שור

מומלץ לכם לתכנן נסיעה למקום רחוק שיעזור לכם ללמוד ולהתפתח בנושאים החשובים לכם. זהו זמן שבו היכולות שלכם להצליח בתחומים אלה גבוהים מהרגיל וגם מבחינה כלכלית נראה שתצליחו לעמוד בציפיות שלכם בנושאים אלה. ייתכנו חילוקי דעות דווקא ביניכם לבין עצמכם ביחס לכל מה שאתם חווים וחשוב מאוד שלא תהיו עיקשים במקומות שלא תמיד תצליחו לממש בהם את תוכניותיכם.

תאומים

היחסים הבין אישיים שלכם אינם קלים ולכן אתם מרגישים די מתוסכלים בנושא. אתם מאוד שואפים ליחד כפי שאתם מבינים אותו אך נראה שהקרובים לכם לא תמיד זורמים ביחד איתכם עם הציפיות שלכם ולכן ייתכנו מאבקי כוח על-רקע תפיסת עולם שונה משלכם. כספים שאתם בונים עליהם לא יגיעו בקצב שאתם רוצים ולכן חכו עם כל הקשור להתנהלות כספית עד לסיום הנסיגה בסוף החודש.

סרטן

תקופה מאוד עמוסה וקשה אתם חווים בגלל שכל הנטל נופל עליכם ולא בגלל דברים אישיים שלכם אלא בגלל המחויבות שיש לכם לאנשים אחרים הקרובים לכם. צפו לחילוקי דעות כיוון שלא כולם חושבים ומבינים כמוכם וכמה שאתם מנסים להיות נאמנים לעבודה עם הפרויקטים החדשים שלכם, הרי שפעמים רבות אתם מרגישים אובדי עצות כיוון שהנסיבות בשטח גוררות אתכם למקומות אחרים.

אריה

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה שבה תמצאו עצמכם מתלבטים פעמים רבות האם אתם רוצים להמשיך ולהשתתף בסגנון חייכם הנוכחי או שאתם רוצים לפעול בצורה אחרת על-מנת להרגיש יותר מאושרים ומסופקים. מבחינה מקצועית יש לכם יותר עבודה ונראה שאתם יכולים להגיע למסקנה שהנה כאשר אתם ממש משתדלים, אתם מאוד מצליחים.

בתולה

אתם עובדים קשה מאוד ואתם ממש חדורי מטרה על-מנת להגיע להישגים בהם אתם מעוניינים. מומלץ לכם לנסות ולהשקיע קצת יותר זמן איכות באנשים הקרובים לכם כיוון שנראה שאיבדתם אותם בדרך בעוד אתם מנסים לעשות כסף וקריירה. נכון שבתפיסה שלכם אתם עושים את המקסימום גם עבור אחרים, אך נראה שהדרך שלכם לא תמיד מקלה על האחרים לחיות איתכם.

מאזניים

מאחר שכוכב מארס שמביא איתו שפע ועשייה נמצא בבית הכספים שלכם נראה שאתם מאוד עסוקים במימוש התוכניות שלכם ומרגישים מחויבות גבוהה מאוד לגבי אנשים שיכולים לעזור לכם לקדם את התוכניות שלכם. ייתכן שאנשים במעגל הראשון של חייכם לא תמיד יסכימו איתכם לגבי הדרך בה אתם פועלים, אך אתם תהיו מספיק חזקים על -מנת לא לוותר ולהמשיך כפי שתיכננתם מראש.

עקרב

הכוכב מארס נותן לכם כסף, מרץ וכוח על-מנת להתחיל סגנון חיים חדש ואתם מאוד חדורי מוטיווציה להמשיך ולהצליח בתוכניות שלכם. הדרך שלכם נכונה ועכשיו אתם רק צריכים להיות מוכנים לעבודה קשה על-מנת שבעתיד תוכלו לקטוף את זרי הדפנה שלכם. אל תתנו לאנשים קרובים להוריד לכם את מצב הרוח לגבי דברים שאתם ממש בטוחים לגביהם. בשבוע זה תמשיכו להשקיע זמן איכות בסביבה הקרובה וטוב שכך.

קשת

מומלץ לכם להפסיק לחשוב כל כך הרבה כיוון שאתם ממש מתישים את עצמכם וסביר להניח שהדברים שמתרחשים כרגע בחייכם אינם תוצאה ישירה של ההתנהגות שלכם, אלא של הנסיבות בשטח. ייתכנו קשיים כלכליים שלא צפיתם אותם מראש בגלל העובדה שאנשים אחרים תלויים בהכנסה שלכם ואתם כל הזמן מנסים לרצות אותם על חשבונכם אתם. נסו לשים עצמכם במרכז.

גדי

אין ספק שאתם נמצאים בשבוע שהוא מעניין, עמוס ופעלתן בדברים מצוינים עבורכם. קודם כל במערכות יחסים חל שינוי מאוד משמעותי והנה אתם מגיעים לתודעה של הרבה אנשים שמחפשים את קרבתכם וחושבים שהנה הגיע הזמן שלכם לקבל את מלוא תשומת הלב כפי שאתם מבינים ורוצים. מומלץ לכם לקבל החלטות משמעותיות בנושאים אלה, בחלוף הנסיגה בסוף החודש. מבחינה כלכלית, נראה שאתם בדרך הנכונה.

דלי

נראה שהכוחות הטבעיים חזרו אליכם ואתם מרגישים שהנה יש לכם מסלול ומטרה שבה עליכם לייצב את עצמכם. השתמשו באינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שתרצו להגיע למטרות ולהישיגים טובים. מבחינה חברתית זהו זמן שבו מומלץ לכם לבחון את החברים הקרובים שלכם, כיוון שלא תמיד ההבנה שלכם ושלהם זהה ואתם לא בהכרח תמימי דיעים ביחס אליהם, עובדה שעלולה לגרום לויכוחים.

דגים

מאחר שכל כך איכזבתם אנשים שקרובים אליכם אל תצפו שמשהו ישתנה גם בשבוע זה. נראה שהייתם מאוד נחושים לפעול לפי התוכנית הבסיסית שלכם שחשבתם שהיא טובה לכם, אך במשך הזמן אתם עלולים להיכוות כיוון שבמציאות לא תקבלו את ההתנהגות הצפויה לה אתם מצפים מאנשים קרובים. אכזבה זו עלולה להוביל אתכם למחשבה שהנה פספסתם משהו בדרך שחשוב מאוד ללמוד אותו ולתקן.

ההסבר הינו כלל. מומלץ לכם לעשות מפת הצלבה אישית, ורק אחר כך להגיע להחלטה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  24/01/2016   |   עודכן:  24/01/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלושת חלקי הסדרה "גירושים מאוחרים" שהוקרנו במהלך החודש בערוץ הראשון, הגישו עיבוד חופשי של עלילת הרומן של א.ב. יהושע משנת 1982, אך כלל לא התמודדו עם תגובתו הרעיונית של יהושע ברומן הזה למלחמת יום-כיפור, שהתרחשה כעשור קודם לכן.
24/01/2016  |  יוסף אורן  |   כתבות
ברוב המרכולים מוצגת הסחורה בקדמת החנות ובבולטות רבה, על-מנת לפנות אל לשוננו ובטננו. נכון ברוב החנויות הסחורה ארוזה, אולם עדיין קיימות חנויות בהן הסחורה היא בתפזורת.
24/01/2016  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
העיתונאית אושרת קוטלר, מגישת תוכנית 'המגזין' (מוצ"ש, ערוץ 10), התגייסה למסע של משפחת ברכה וידידיו הקרובים לטיהורו של תנ"צ אפרים ברכה, שהתאבד בעיצומה של חקירה סמויה נגדו. בכתבה ששידרה - שבה רואיין אחיו הצעיר, מוטי ברכה, פומפמו שקרים, חצאי אמיתות והאשמות שווא במגמה לשרת מטרה זו.
24/01/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בספרו "קאפו באלנבי" איתמר לוין כולל 20 משפטים שהתנהלו לפני עשרות שנים נגד "קאפו" יהודים, מכוח החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם (1950). הספר חשוב להבנת הגישה של הציבור ובתי המשפט בישראל של שנות ה-50 וה-60 ליהודים שסייעו לנאצים. מעניין במיוחד להתחקות אחר הפרשנות ה"מתחשבת" של בית משפט עליון לחוק כשמדובר בעניינם של ה"קאפו". מי שנכח בערב ההשקה לספר ושמע את דברי פרופ' דוד ליבאי, לא יכול היה שלא להתרגש יחד איתו כשהציג את אחד הערעורים המתוקשרים ביותר דאז - של קאפו בשם הירש ברנבלט.
24/01/2016  |  תרצה הכטר  |   כתבות
הקובץ מכיל רבדים של משאלות לב, געגועים עמוקים ובעיקר אמונה עיקשת וחזקה כי סוף מעשה, נובע ממחשבה תחילה כשהטוב מנצח את הרע. ואם הולכים מתוך בחירה 'בדרך המלך', מסתמן אור בקצה המנהרה (ע' 25 - כל השיר): "וּכְשֶׁהַשֶׁמֶשׁ מְנַשֶּׁקֶת לָאֹפֶל/הִיא שׁוֹלַחַת לוֹ/מַעֲשֵׂה יַלְדָּה/זְהוּבִים זְהוּבִים"...
24/01/2016  |  אדלינה קליין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il