|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תחזית אסטרולוגית שבועית 11.08.2016-05.08.2016

הפילוג בכל מקום

ההבטחה להוציא לפועל את התוכנית המשופצת של תאגיד השידור החדש עומדת לאכזב הפדראל בנק שולט על המדיניות הפיננסית בארה"ב, ולמעשה שולט על ערך המניות, והדולר אבל לא תמיד בהצלחה יצירתיות עם פוטנציאל בעימות עם פחדים וחשש מכישלונות המשיכו להיזהר בכבישים ובכל מקום שאתם נמצאים
05/08/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אובמה ונתניהו. [צילום: AP/Pablo Martinez Monsivais]

לפנינו ימים דינמיים. שילובי כוכבים המשפיעים על שווקים תנודתיים, על חוסר אכפתיות בהתנהלות שצריכה הייתה להביא פעולה או תוצאה. אלימות מילולית וגם ניסיון לדומיננטיות בדרך כוחנית מאפיינים את הימים האלה. כל תגובה נשמעת חריפה יותר מקודמתה. נסו להתרחק, חישבו, גם איפוק זה כוח.

מעברו של כוכב מארס למזל קשת עוזר להתרווח, קצת קלילות יחסית למה שהיה בזמן שכוכב מארס עבר הלוך ושוב בתוך מזל עקרב וגבה את ה"מיסים". הקשת תמיד מאיר ומרחיב את יכולת ההתבוננות, החשיבה על-פי רוב בלי תקיעות. חולשתו, הישירות לצד חוסר הטקט.

כוכב סאטורן ממשיך בריקוד עם כוכב נפטון. המסר, עימות קונפליקט והונאה. אין תבנית עם גבולות כמו שהסאטורן דורש, הנפטון ממוסס כל מבנה מסודר, הוא מושך ומתמרן להתבונן אל מעבר לעולם החומרי. שיתוף פעולה ממקום של רצון טוב בין שני אלה לא יתקיים. למעשה העבודה היא שלכם, למצוא את הדרך לשלב את המציאות עם אהבה שקשה להוריד אותה לקרקע.

המבוכה תגיע בימים האלה לאורך השבוע, כאשר כוכב מרקורי ייצור מפגש מתוח עם הסאטורן (הגבלה) והנפטון (דימיון). מצד אחד יש יצירתיות (אם הנשמה שלכם גבוהה מאוד מאוד), אבל מצד שני תחושה שטובעים בתוך עבודה קשה, פחדים וחשש מכישלון, (שזה סביר יותר). העימות בין הסאטורן והנפטון זה המתכון לחרדות, "האם אני אצליח? האם אני עומד להיות מפוטר מהעבודה? האם אני עומד להפסיד?" הקונפליקטים יתעוררו גם בין הצרכים ורצונות במערכות יחסים (וונוס-מארס). אחרי ה-08.08 צפויה רגיעה. הזדמנות לחוויות והתנסויות. הכרויות עם אנשים "אחרים". אולי יהיה מעניין.

ונוס עוברת למזל בתולה הצנוע, מתמקדת יותר בפרטים שיש בעזרה לאחרים, בלי תשוקה ודרמה. מ-09.08 עד 14.08, אנשים ירגישו מאותגרים בתחום העסקי, אולי גם קושי לממש, כולל דאגות פיננסיות, שידרשו תשומת לב מיידי. גם במישור האהבה, צפויה אכזבה זמנית. מעברו של כוכב סאטורן במזל קשת, זה המוסר הממהר לבקר. נסו לבחון אפשרות לשינויים.

כירון ויופיטר גם הם יוצרים עימות, השבוע עד 17.08 ויפתחו פצעים שחשבתם שהגלידו. למרות שתהיו מופתעים יחסית מהגיחה של הכאב שהיה חבוי. המבנה הזה יביא אתכם לטפל באלה.

השילוב בין אריס ואורנוס, "מלבה" את האקלים הפוליטי, אצלנו וגם בארה"ב (אנחנו פחות מתעניינים במדינות אחרות, אבל סביר שזה קיים גם בעוצמות דומות במדינות נוספות), הפילוג בכל מקום התוכן, "הם נגדנו", המתח מנטלי יוצר תגובות רגשיות חזקות.
השילוב הזה מתקיים גם בתוך החברהאצלנו, לגלוש ברשתות החברתיות ולקרוא את התכנים אבל לא רק שם.

כדאי לדעת, לקראת השבוע של ה-21.08, כוכב מארס במזל קשת יתקדם למפגש עם כוכב סאטורן עד 25.8. (ההשפעה יכולה להתחיל כבר מה-19.08, ומתמשכת אל מעבר) בנוסף המארס במנעד לאורנוס, נפיץ מאוד, וגם הנפטון שעלול להטעות. המתח יתעורר במישורים אישיים, לאומיים ובינלאומיים. אלה ימים של שריפות, הצתות, קצר חשמלי, כוויות, עימותים, כאב וסבל, הרג חסר משמעות גם של אנשים שאינם יודעים איך להתגונן, אובדן חפצי ערך כולל גניבות. בנוסף גם ארועים צבאיים פעולות ברבריות (מבנה זה מסמל גם רוע!), ופעולות טרור. נסו לתכנן את התוכניות שלכם בדרך חכמה, שקולה ומתוך ידיעה של מצב הכוכבים באותו שבוע.

כוכב סאטורן משנה מגמה ב-13.08, במעלה 9 בקשת ויישאר עליה כמעט עד סוף חודש אוגוסט. זו מעלה "קשה" (אנטראס - אל מלחמה) המעוררת וממריצה פעילות צבאית באזורים "חמים".

בימים האחרונים עושים פעם אחר פעם ספירת מלאי של תאונות הדרכים. הקוראים הקבועים של הרשימות כאן, פחות מופתעים. עם כל הכאב והתסכול, במציאות שיצרו הכוכבים בחודשים האחרונים, נכתב כאן, שבוע אחר שבוע, שימרו על עצמכם, הזהרו, היו ערניים. ולצערי הרב, על כולם להמשיך ולנהוג בזהירות בכל המישורים, להבין שאיבוד שליטה ריגעי, עלול להשפיע על חיים שלמים. אין אלה מילים סתמיות. מבנה הכוכבים ימשיך להיות "לא נחמד" כמו שנכתב כאן. בבקשה שימרו על עצמכם ועל היקרים לכם.

המשחקים האולימפיים בריו, בצל הזיקה, המשפיע על המשחקים והמתחרים שחלקם החליטו לא להשתתף. אבל לא רק הזיקה. גם מחלות מדבקות אחרות עלולות לפרוץ, עם מרקורי וונוס במזל בתולה, ומארס בקשת, שיוצרים קשר מתוח עם סאטורן ונפטון עד ספטמבר. הקפידו גם על אוכל ומי שתייה. הבעיות יכולות להיות קשורות גם בביטוחי בריאות, שיהיו לא מושלמים. תמיד כדאי לבדוק. זיכרו שהמוקשים תמיד חבויים בתוך הפרטים הקטנים (בתולה).

זמני ירח בטל

יום שבת 06.08 הירח בטל
משעה 06:18 עד 19:56.

יום שני 08.08 הירח בטל משעה 20:43 עד למחרת בשעה 07:51.

יום חמישי 11.08 הירח בטל משעה 08:20 עד 20:24.

כלכלה ושווקים

ב-19.10.1987 קרסו כל המדדים בבורסות העולם, והתיקון היה מהיר יחסית, מול השפל הגדול ב-1929. כוכב סאטורן חוזר לאותו מקום לקראת סוף 2016 ובמהלך 2017, כך שאולי זה מרמז על פוטנציאל דומה.

בינתיים אין שקט. שמענו בחדשות על מצב הבנקים באירופה, ה"דויטשה בנק" ו"קרדיט סוויס" מאבדים גובה. גם הבנקים באיטליה נמצאים כמעט בחדלות פירעון. אבל יש עוד בנקים באירופה שהרווחים שלהם צנחו. הדולר התחזק יחסית למטבעות אחרות.

ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, נחשבת ימנית ושמרנית בדעותיה, מעניין מה תעשה עם מערכת הכלכלית שם הנמצאת עכשיו בסימן שאלה אחרי הברקסיט. בינתיים יש גם שמועות על יציבות האיחוד האירופי.

סין גם לא שקטה. הכלכלה שם כבר לא מה שהייתה, קוריאה הצפונית גם משמיעה קול... ויכוחים על שליטה בים הסיני הדרומי, מתח על גישה לנפט ונתיבי מים פתוחים.

בין 11.08-15.08, היופיטר במנעד מתוח עם אורנוס, סאטורן משנה מגמה במעלה 9 קשת. בריבוע מדויק למעלת ליקוי החמה הצפויה ב-01.09.2016. נשמע עוד חדשות על הבנקים בעולם, ביקורת על השיטה, במילים פשוטות, יש בעיות. יש חובות ענק. הנטייה להרחיב את מסגרת הגרעונות (הדפסת כסף?). נשמע על מיזוגים חדשים, רכישות המובילות לכלכלה מונופוליסטית (בימים האחרונים שמענו שחברת טבע השלימה עסקה הגדולה בתולדותיה). תנועות הכסף מתרבות. תהיה ציפייה לחשיבה מחוץ לקופסה בהרבה חברות. כל אלה ישפיעו על השווקים החודש.

מופע הירח המלא ב-18.08.2016 במזל דלי, קרוב לירח בהורוסקופ של ארה"ב. הירח מסמל את האנשים. כלומר, צפויה תגובה של חוסר שביעות רצון, הכלכלה שם לא עונה לציפיות של אנשים רבים. מופע ליקוי החמה ב-01.09 וגם מופע ליקוי הלבנה ב-16.09 יעלו הרבה נושאים לדיון. סיטואציות שעלולות לאיים גם על השלום העולמי.

נושא הריבית ימשיך להעסיק את הבנקים. בארה"ב, כבר ברור, שהפדראל בנק משפיע על מראית העין, במטרה לעזור לבחירתה של הילרי קלינטון. בדרך שבה מוצגת הכלכלה בארה"ב טובה יותר, ולא כמו שמציג אותה דונלד טראמפ. ברור שהפדראל שולט על המדיניות הפיננסית, כך הוא שולט על ערך המניות, והדולר. האינפלציה, זו דרכו של הפדראל לתקן גרעונות, כך שאם בהמשך האינפלציה תרים ראש, אתם תבינו למה. שום דבר לא קורה במקרה.

אבל השווקים לא תמיד משתפים פעולה עם רצונות הנגידים והבנקים המרכזיים, ומתקנים את הבועות מפעם לפעם. כך גם הדולר לא תמיד "משתף פעולה". שינוי המגמה של כוכב אורנוס ב-29.07, היה הדוגמה, והוא ממשיך להשפיע, גם אם זה לא לפי ציפיות הפדראל.
ב-13.08, כוכב סאטורן נעצר ומשנה כיוון בריבוע עם כוכב ונוס, וגם לנפטון יש מה להצהיר, וזה סיפור של אהבה וכסף. יש כאן משבר/אובדן.

המנעד הכבד בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק ב-10.09, אבל ההשפעה תמשיך גם קצת מעבר. זה מנעד לא קל, לא רק בגלל ההשפעה על מצבי רוח, בכלכלה, אלה ישפיעו על ירידות ערך המטבע בעולם, ש"יעזרו" לאינפלציה, המהות כאן זה שקרים והונאות. המלחמה של הצדק והמוסר נמרחת ונצבעת בצבעים מטעים של אלה השולטים ומשפיעים על הכלכלה בעולם.

מה אומרים הכוכבים על חוק השידור

החוק לרפורמה שהוביל השר ארדן, התקבל ב-29.07.2014. ביום הזה, כוכב מרקורי מבודד, והנפטון השפיע על השמש בלי תמיכה, תמונה של חוסר בהירות. בהווה מעבר כוכב אורנוס, מנענע את כוכב מרקורי, וזו הסיבה שאנחנו עדים לכל הרעשים סביב חוק התאגיד, אבל גם הניסיונות לשינויים בחוק כולל בלוח זמנים (שכמובן נמרח ולא עמד ביעד שהוחלט עליו אז) ובכל זאת, לא נתעלם מיום השידורים הראשון של הרדיו ב-30.3.1936. למעשה, הכוכבים אורנוס ופלוטו שהיו אמורים להביא את השינוי, הביאו רק דיבורים בנושא, אולי שינויים פנימיים בכוח האדם חלק עזבו, חלק חזרו, אבל נראה שכאילו פיספסו את המומנטום.

ב-02.08.2016 בשעות הערב המוקדמות הגיעו להסכמה חלקית על התחלת שידורי התאגיד הציבורי, מירושלים, הדיונים המשיכו גם למחרת ב-03.08 והמועד שנקבע הוא לאי שם במהלך 2017 (ינואר, אפריל ולבסוף יולי) וההצבעה על שינוי החוק התקיימה בשעות הערב 03.08. ההורוסקופ להחלטה זו, עם כוכב מרקורי בתוך T עם נפטון וסאטורן, מעורר תהייה. מרקורי זו התקשורת, סאטורן ונפטון זו המלחמה בין הרצוי ומצוי. סאטורן הריאלי למעשה לא נותן למרקורי מקום להתבטא, ונפטון המסמל מריחה או דחייה, אוהב לפוגג את המציאות באשליות, נותן תחושה שההבטחה להוציא לפועל את התוכנית עם התאגיד החדש עומדת לאכזב. השילוב הזה גם מציג קשיי תקשורת בין הנרתמים למלאכה, חוסר הסכמה וביקורתיות הונאות ו"ברוגז" בין העובדים שם. כאן המקום שוב להזכיר שהשילוב של סאטורן ונפטון רומז "אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים או מבטיחים לכם". גם כוכב מארס (הוצאה לפועל), במפה הזאת, נמצא בשניות האחרונות במזל עקרב, מבודד! כמות דיס האינפורמציה, כבר סבוכה בקשרים שבבסיסם חוסר אימון, שיהיה קושי אמיתי לשחרר.

השילוב של המפה הזו (בעיקר מצבי הכוכבים) עם מדינת ישראל, מציג תמונה נוספת. כוכב התקשורת בהורוסקופ של מדינת ישראל נמצא ב-10 מעלות במזל תאומים. מבנה הכוכבים הנוכחי, בו מנסים "לסגור" את הקצוות בכנסת, כולל את הנפטון והסאטורן הסוגרים את המרקורי הנ"ל ב-T, כמו שהם סוגרים את כוכב מרקורי במעבר עכשיו במזל בתולה. קשה לראות כאן תקשורת מתחדשת, מרעננת.( מרקורי בבתולה, תשומת הלב לפרטי פרטים, מזכיר יותר הנהלת חשבונות, מה שלא נותן אפשרות להתקדם) כל צד במשוואה "מדבר" על משהו אחר, מבין משהו אחר. זו התמצית של מזלות המשתנים, הפער בין האיכות והכמות, המציאות והחזון, הרצוי והמצוי. למעשה, הכוכב המסמל תקשורת, נמצא באי נוחות. תמונת הכוכבים לא מביאה את ה"בשורה" לה כולנו ציפינו עם הקמת התאגיד החדש. הקשיים ימשיכו ויצוצו, חוסר שביעות רצון מהמהלכים, צורך להתמודד עם בעיות, שכבר יודעים עליהן, אבל מטאטאים אותן מתחת לשולחן. ומה שרואים עכשיו, או שמבטיחים לנו עכשיו, מצביע על קושי לעמוד במבחן התוצאה. יש להניח שיהיו עוד שינויים, כיוונים נוספים שיבחנו עד שיאפשרו שידור ציבורי אמיתי. למעשה, החוק, גם המשופץ נשאר עם סימני שאלה.

ועתה, אחרי שהחוק עבר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת לפנות בוקר ב-04.08, קשה להתעלם מכוכב נפטון היושב בראש המפה בזווית מתוחה לכוכב סאטורן. במילים פשוטות, קושי לשתף פעולה, להוציא לפועל את התוכנית כמו שעברה. גם הסאטורן במיקומו מעיד שתהיה התנהלות בלי פתרונות. ואם לא די, התאריך הנבחר 30.04.17 חל בזמן מרקורי בנסיגה (תקלות ושיבושים) בצמידות לאורנוס ואריס. המסקנה חוזרת, צפויים עוד שינויים, עוד עיכובים, בקיצור סחבת ומריחה. לא תהיה שביעות רצון מ"הפנים החדשות" של השידור הציבורי.

אֶת-הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ;... כִּי עֵת לְכָל חֵפֶץ, וְעַל כָּל-הַמַּעֲשֶׂה שָׁם... וְרָאִיתִי, כִּי אֵין טוֹב מֵאֲשֶׁר יִשְׂמַח הָאָדָם בְּמַעֲשָׂיו (קוהלת ג).

תאריך:  05/08/2016   |   עודכן:  05/08/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאחר כיבוש ממלכת ישראל הצפונית ע"י אשור בשלהי המאה ה-8 לפנה"ס הגיעו הישראלים הראשונים, גולים מעשרת השבטים לאירן. גל נוסף הגיע לאחר כיבוש ממלכת יהודה ע"י בבל ב-586 לפנה"ס. הישראלים והיהודים הקימו קהילות באירן והעיר איספהאן נוסדה ע"י גולי יהודה
04/08/2016  |  רבקה שפק ליסק   |   כתבות
הושע גלוברמן חבר קיבוץ יגור היה מראשי הביטחון בישוב היהודי, טרום הקמת המדינה וממעצבי תורת הלחימה והמבנה הארגוני של "ההגנה" היה איש מוכשר ומוערך ב-8 בדצמבר 1947 נהרג מירי לעבר מכוניתו באזור צומת לטרון
04/08/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
אדם "נשך" כלב - היתכן?! בהתאם לפקודת הכלבת, בעל חיים שנשך אדם יובא להסגר על-ידי בעליו בתוך 24 שעות ממועד הנשיכה. מטרת ההסגר היא למנוע נשיכות ומגע נוסף, ולבחון אם בעל החיים מראה סימנים קליניים אשר עלולים להצביע על חשד למחלת הכלבת, הידועה כמחלה איומה וקטלנית. בתי המשפט קבעו, שתקופת ההסגר הינה 10 ימים מעת אירוע הנשיכה, ולא מיום תחילת ההסגר. אלא שפקודת הכלבת, שחוקקה בשנת 1934, אינה נותנת מענה לשלל מקרים, אותם מייצרת המציאות. במקרים קיצוניים, מועלות תלונות שווא בדבר "נשיכות כלב" שלא היו ולא נבראו. זאת, על-מנת לנקום בבעל הכלב, לגרום לכך שכלבו יילקח ממנו ויושם בהסגר בכלביה, במשך 10 ימים, חוויה קשה לכל הדעות - הן עבור הבעלים וכמובן עבור הכלב. באחד המקרים, הגיש מתלונן תלונת שווא כאילו ננשך על-ידי כלבה של שכנתו והכלב הוצא מידיה המסורות, נמנע ממנו טיפולה האוהב, והוא הוכנס להסגר בן 10 ימים. בית המשפט קבע, שמדובר בתלונת שווא, אשר "נולדה" משום רצונו של המתלונן לנקום בשכנתו, ביודעה כמה צער ועוגמת נפש ייגרמו לה כאשר כלבה יילקח ממנה. בית המשפט פסק לטובת השכנה פיצוי בסך 64,000 שקל בגין עוגמת הנפש, ששולמו לה על-ידי המתלונן.
04/08/2016  |  ורד כהן, רענן בר-אור  |   כתבות
להדגמת הטיעון, שכל הדרוש להבנה מלאה של שיר לירי מצוי בתוך משאביו של השיר עצמו ואין הקורא זקוק לשום סיוע חיצוני כדי לפרשו כהלכה, אני מציע להלן עיון בשיר ידוע למדי של המשוררת רחל, והוא השיר "רחל" משנת תרפ"ו (1926), שלדעתי לא הובן עד כה כראוי, משום שמפרשיו לא העמידו אותו בקפדנות המתבקשת במבחן הכמוסה.
03/08/2016  |  יוסף אורן  |   כתבות
פריט נדיר במיוחד מוצע למכירה בבית המכירות ירושלים של זהב - המשקפת האישית של יוסף טרומפלדור. המחיר ההתחלתי שלה הוא 25,000 דולר.
01/08/2016  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il