|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

תהליכי נסיגה

תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה
11/12/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מרקיורי

השבוע על-כניסת הכוכב מרקורי לנסיגה במזל גדי.

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל גדי. התאריכים יהיו בין ה-19 בחודש דצמבר ועד לתאריך 8.1. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה. כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק. מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות

טלה - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

שור - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

תאומים - מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

סרטן - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

אריה - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

בתולה - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

מאזניים - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה.

עקרב - מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

קשת - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

גדי - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

דלי - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

דגים - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע ייכנס הכוכב מרקורי לבית הכספים שלכם ונראה שיהיה זה שבוע שבו תצטרכו להתעמת בנושאים כלכליים ולפתור בעיות בוערות שדחיתם עד עכשיו
▪ ▪ ▪


טלה

בשלב הזה בבית הקריירה שלכם נמצא כוכב התקשורת - מרקורי שיגרום לכם לשיחות רבות בנושאי עבודה עם מועסקים שלכם במידה ואתם המעסיקים וגם עם המעסיקים שלכם במקרה ואתם הם אלה שרוצים להגיע לקידום בעבודה. נראה שחברים קרובים יכולים לעזור לכם בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות. נראה שהדבר המשמעותי הראשון שעליכם לבדוק הוא, עשיית תאום ציפיות ביניכם לסובבים אתכם.

שור

הכוכב סטורן שמגביל ומעכב ממשיך את פעילותו הענפה בבית המקושר עם כל נושאי הרצון שלכם לאינטימיות רגשית וגם בנוגע לכספים שאתם אמורים לקבל מאחרים וממי שחייב לכם. נראה שכל התוכניות שלכם שוב עומדות למבחן ואתם נמצאים בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים הרלוונטיים. בשבוע הקרוב ייתכנו נסיעות למקומות קרובים ואף רחוקים.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות ואכן אתם יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על-ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכנו שינויים חברתיים שלא אתם יזמתם, אך אתם נאלצים לקבל החלטה של אחרים בנוגע למינון בסוג ואופן מערכת היחסים שהם מוכנים להיות איתכם בקשר. זה הזמן הנכון להשקיע ולטפח גם את הפן המקצועי בחייכם.

סרטן

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם השותפויות של חייכם האישיים או/ו המקצועיים. נראה שהגיע הזמן לעמוד על דעתכם ביחס לאנשים המקושרים איתכם בקשרי עבודה. נראה שהדרישות מכם הן רבות ואתם משקיעים מעצמכם אך לא מתוגמלים בהתאם. נראה שאתם מאוד מתלבטים מה לעשות וכיצד לפעול בדרך שתתאים לכם, אך עדיין לא לאבד את הקשרים האישיים שיצרתם עם הקרובים לכם.

אריה

נושאי עבודה יעלו מחדש על הפרק השבוע, ואתם מוכנים לעבוד קשה על-מנת לשפר את היחסים הבין אישיים בעבודה שלאחרונה לא נעימים כפי שהם נראים למראית עין. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ביחס לאייך אתם רוצים לנהל את חייכם המקצועיים ומיהם האנשים שהכי מתאימים לכם כדי לממש את תוכניותיכם. במידה ואתם פועלים מאחורי הקלעים, הרי שהגיע הזמן לחשוף את עצמכם.

בתולה

בית העבודה שלכם מופעל על-ידי הכוכב מארס שמביא איתו שפע של עשייה ואינטנסיביות ביחס לאייך אתם רוצים לארגן את סביבת העבודה שלכם היום וגם בהמשך. מאחר שזה גם המקום הרגיש שלכם, הרי שמומלץ לכם לפעול מאוד בזהירות ולא לחשוף את תוכניותיכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם פועלים נכון. בכל מקרה, בשבוע הקרוב השקיעו יותר זמן איכות בחיק ובקרב המשפחה.

מאזניים

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית המשפחה שלכם, ועתיד להימצא שם זמן רב בגלל תקופת הנסיגה הארוכה שהוא מבצע. ולכן, החודשיים הקרובים עומדים להיות מאוד אינטנסיביים עבורכם בנשאי משפחה ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל. זה הזמן שלכם לפעול ולעשות את המיטב על-מנת לשפר את היחסים ולנסות תוך כדי כך לממש את עצמכם וגם את תוכניותיכם העתידיות.

עקרב

נראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים ולכן אתם נוטים להתעמת עם כל הקרובים לכם כדי לבדוק את הגבולות שלכם ביחס אליהם. בחודשים הקרובים ישהה הכוכב המלמד סטורן בבית הכספים שלכם ויגרום לכם להבין שאתם חייבים להתחיל לפעול בענייני כספים כיוון שזה הדבר החשוב ביותר בשלב זה. אתם לא יכולים להיות תלויים יותר באחרים שיפרנסו אתכם.

קשת

בשבוע הקרוב נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן שישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם את הניירת הביורוקרטית ולכן דברים מתעכבים עבורכם. הגיע הזמן שתיקחו החלטה ואחריות כדי לטפל בנושאים אלה ולהביאם לסיומם המוצלח. יהיה לכם את כול הכוחות האנרגטיים לטיפול בכל הנושאים שנסחבו מסיבות שלא תמיד היו תלויות בכם עד היום.

גדי

אתם עוברים מהפכים שונים ולכן אתם גם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות לטווח הארוך. אתם פועלים כרצים למרחקים ארוכים ולכן ראייה עתידית תוכל מאוד לעזור לכם בזמן זה של חייכם. כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ייתן לכם את יכולת השכנוע לגבי אחרים שיעזרו לכם במידה ותצטרכו אותם כתומכים. כוכב זה גם יבצע את נסיגתו הקרובה במזל שלכם ולכן צפו לעליות וירידות, עד הגיע האיזון.

דלי

כוכבים של מהפך וחשיבה נמצאים בבית תת-ההכרה שלכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים של נשמתכם ולנסות לעזור לעצמכם במימוש הרצונות העמוקים ביותר שלכם. ייתכן שיהיו לכם מערכות יחסים חדשות שעדיין לא תרצו לשוחח עליהן בפומבי וזאת בגלל העובדה שגם אתם עצמכם לא בטוחים שאתם מעוניינים בהן. ייקח זמן עד אשר תהיו בטוחים באחרים שאכן הינם מתאימים לכם ולצרכים שלכם.

דגים

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להכיר אנשים חדשים ולעזור לעצמכם להתקדם בסולם זה למקומות שאתם באמת ראויים להם ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל לא בטוח שאתם רואים את הדברים בעין אוביקטיבית ולכן מומלץ לכם להיעזר בעצת מומחים שיעזרו לכם להגיע להחלטות בנושאים חשובים על-מנת שלא תטעו בתהליכי קבלת ההחלטות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  11/12/2016   |   עודכן:  11/12/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מילדות התעניינתי בחיות, כלומר במידת האנושיות של בעלי החיים, כמו גם במידת החייתיות של בני האנוש. ניתן להדגים זאת באמצעות שאלה ששאלתי את אמי בהיותי בן שנתיים: "האם אבא יודע לדבר בשפת החיות"? "אני לא חושבת", גמגמה אימא, "אבל נדמה לי שהחיות מבינות את שפתו ומרגישות שהוא אוהב אותן".
11/12/2016  |  יוחנן פרס  |   כתבות
לקראת מלאכת ההפקה של קריטריונים להערכת יצירות ספרות גם אם נמצא בכתובים מסוימים רשימת קריטריונים הרי שכתובים אחרים יסתרו אותם ויציעו אחרים במקומם
11/12/2016  |  זיוה ברנדס  |   כתבות
לקראת חג חנוכה מומחי מכון התקנים הישראלי קיבצו מספר טיפים שיוכלו לסייע להורים ולגננות לעבור את החג בצורה בטוחה יותר.
11/12/2016  |  שחר נזרי  |   כתבות
במרכזה של העיר עפולה שכן עד לפני כחודש ימים פארק ירוק בשם פארק הבנים - המדובר בגינה ציבורית מהגדולות בעיר עפולה שכמעט כולה מדשאה ענקית המשתרעת על שטח של שבעה-שמונה דונם (הערכה). גינת פארק הבנים מחוברת כחלק בלתי נפרד לחלק מפארק הרכבת ושני פארקים אלה מהווים למעשה גינה ציבורית אחת.
11/12/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
על-אף התוכניות המפורטות לפיתוח הנגב, וביניהן תוכניות מתאר ארציות, הוזנח הנגב ונותרו בו בעיות אימננטיות של תכנון עירוני-מרחבי ושל פתרונות יישוביים לנגב, בו חיות שתי קהילות זו בצד זו.
11/12/2016  |  חנינא פורת  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il