|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

שינויים ורצון לשבירת מסגרת

המזלות שירגישו בברצון לשינוי במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - ציפיתם לכך, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות
30/07/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, נכנס השבוע במזל טלה למעלת הנסיגה בה יהיה במשך כמה חודשים עד שיתיישר מחדש בחודש ינואר 2018.

עד לסיום השנה האזרחית יעבור מזל זה רק 4 מעלות - כלומר, רק מי שנולד במחצית השנייה של המזל יחוש בצורך עז לשנות את סגנון חייו. המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - ציפיתם לכך, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.

אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי עלול להיווצר דחף פנימי
שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.

להלן תחומי העניין שבהם תרגישו את השפעת אוראנוס

  • טלה - תרגישו בצורך לשחרור וביטוי עצמכם כפי שאתם באמת רוצים מבלי להיות תלויים באחרים. הגיע הזמן שלכם להשתחרר ממסגרות כובלות.

  • שור - יהיה לכם דחף יותר עמוק להתחבר על כל התחום הרגשי העמוק של חייכם, המנהל אתכם בחיי היום יום ולעיתים אף מעכב אתכם מלהתפתח.

  • תאומים - מבחינה חברתית אתם צפויים לשינויים ולשדרוג המעמד החברתי והאישי שלכם בעיני האחרים. צפו גם לניתוקים מאנשים שאינם לטעמכם.

  • סרטן - כל הקשור לצורת העבודה שלכם עומד להשתנות בכל השנים הקרובות והגיע הזמן שלכם לבנות לעצמכם תוכניות לטווח הארוך.

  • אריה - תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה בעקבות אירועים משמעותיים בחיים. נסיעות לחול יעזרו לכם למצוא את נקודת האיזון בחייכם.

  • בתולה - יהיה לכם צורך להבין את משמעות החיים ממקום מאוד עמוק כך שהדעות שלכם עומדות להשתנות כתוצאה מכל האירועים שחוויתם.

  • מאזניים - אתם נמצאים בתקופה שבה כל נושאי השותפויות בחייכם עומד על הפרק בכל תחומי החיים האישיים והמקצועיים. זה הזמן להיות אסרטיביים.

  • עקרב - כל הקשור לנושאי העבודה עומד להשתנות ולהיכנס לתקופה של חוסר יציבות. תרשו לעצמכם לעבור ממקום למקום עד אשר תמצאו את מקומכם.

  • קשת - הצורך שלכם במימוש אישי יהיה רב מהרגיל וזאת בגלל העובדה שאתם מרגישים שעד היום פעלתם עבור אחרים ופחות עבור עצמכם.

  • גדי - אתם נמצאים בשנים שבהן יש לכם צורך פנימי לפתור מערכות יחסים שעדיין מקשות עליכם בתוך המשפחה ולהגיע לשלום פנימי ואישי עם עצמכם.

  • דלי - ייתכנו שינויים משמעותיים בסביבת המגורים שלכם וזה גם הזמן לשקול מעבר דירה למקום שיהיה לכם יותר נוח ומתאים לצרכיכם החדשים.

  • דגים - מבחינה כלכלית אתם עדיין לא מאוזנים ולכן זה הזמן שלכם לבחון את סך כל ההתנהלות שלכם ולנסות לפתור את הבעיות הכלכליות שנוצרו.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - יום ההולדת יעבור עליכם בנעימים, אם כי את רגשותיכם בנוגע למערכות היחסים שלכם, תעדיפו להשאיר עבור עצמכם ולא לחלוק אותן עם האחרים.

טלה - אתם עדיין עסוקים בענייני בית ומשפחה תוך כדי שאתם מנסים לשלב בעשייה זו גם צעירים מכם ומקווים שיתאמו לתפיסת העולם שלכם. זהו זמן שבו אתם פועלים גם כדי לממש את עצמכם, אך בעם זאת אתם מבינים שחייבים גם להשקיע בבית ובמשפחה. ייתכן שתתבשרו בהפתעות משמחות בתחום המשפחתי ונראה שהיחסים שלכם יכולים להשתפר תוך כדי כך שאתם פותרים בעיות משכבר הימים.

שור - בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בביטוי עצמכם מול אנשים נוספים במעגל המשפחתי הראשון שלכם. ייתכן שתמצאו את עצמכם מתלבטים מה אתם רוצים לעשות לעומת מה נכון לעשות עבור האחרים ולכן התשובה הנכונה ביותר היא שתקשיבו לצרכים האמיתיים שלכם מול הסובבים אתכם, תעשו מאזן של יתרונות מול חסרונות ובהתאם לכך תפעלו. השקיעו יותר זמן איכות באנשים שזקוקים לכם.

תאומים - אתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לבנות את עצמכם מבחינה כספית תוך כדי כך שאתם מקבלים סיוע מחברים קרובים, ובמקביל זה הזמן לנסות ולשנות את סגנון המגורים שלכם כיוון שנראה שאתם בשלים לעשות שינוי משמעותי. וכידוע, משנה מקום משנה מזל. מערכות היחסים שלכם משתפרות ונראה שאתם בשלים לעלייה בדרגה בתחום זה. אתם עומדים בפני התקדמות כספית שתעזור לכם.

סרטן - השבוע נמצא הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה בבית הכספים שלכם וזה סימן שאתם שואבים כוחות לפעול בדרך שתהיה לכם טובה ויעילה. במקביל, נמצא הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים במזל שלכם ויגרום לכם לימים בהם תרגישו שאתם נאהבים יותר מהרגיל. היו פתוחים לכך שאתם קרובים לאנשים שרוצים לדאוג לכם שיהיה לכם טוב. זה הזמן להביע דעות על-מנת שבהמשך תוכלו להתקדם הלכה למעשה.

אריה - ילידי יום ההולדת השבוע עוברים תקופה נעימה אך נראה שעדיין אתם מסתירים את תחושותיכם האמיתיות ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש די נוקבים עם עצמכם לעומת הסביבה. חשוב שתבינו את המניעים של האחרים בכל פעם שאתם מנסים לקבוע עמדה ודרכי התנהגות. זה הזמן שלכם לפעול יותר מאחורי הקלעים, להיות קשובים לאחרים ופחות לנסות ולהחצין את עצמכם.

בתולה - מרקורי הכוכב שלכם יבקר אצלכם במשך כל החודש הקרוב ויגרום לכם להיות מיטיבי שיחה באופן בולט וכיוון שתחצינו רגשותיכם, תוכלו להרגיש אהודים יותר מתמיד. מעבר זה מוציא מכם את החלקים היותר טובים של אישיותכם. בסך-הכל, אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה יותר כלכלית ובמידה ולא תנסו לשלוט בחיים או בנסיבות, אלא תשכילו ללמוד להניח לדברים, תוכלו ליהנות מזרימה טבעית.

מאזניים - הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם עד לתחילת נובמבר ולכן זה הזמן שלכם להשקיע בכל הדברים החשובים לכם מאוד. אם זה ביחסים בין אישיים או/ו גם בקריירה שלכם. השנה יהיה נכון עבורכם להשקיע בקידום יחסי הצבור שלכם ובנושא המקצועי אותו נראה שלאחרונה קצת זנחתם. תהייה לכם הזדמנות להצלחה ונראה שאנשים שבעבר ביקשו את עזרתכם יחזרו לבקש את שרותכם.

עקרב - הכוכב סטורן הידוע ככוכב מקשה, מעכב אך גורם ללקיחת אחריות נמצא בבית הכספים שלכם ודורש מכם בביקורו זה לשנות את כל סגנון ההתייחסות שלכם בנוגע לכסף. לא תוכלו להיעזר יותר באחרים ונראה שתצטרכו לסמוך בעיקר על עצמכם . עובדה זו מצויינת כי היא תגרום לכם להיות יותר ויותר עצמאיים. נראה שרק שכוכב זה ייצא בסוף השנה מבית הכספים שלכם, תוכלו להתעשת.

קשת - בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח מחדש לעצמכם את יעילותכם בתחומי חיים שלמעשה אינם זרים לכם, כך שבכל פעם שקורה לכם אירוע שאתם צריכים להיות אסרטיביים אתם מרגישים שלא בנוח ומנסים לדחות את הרגע שבו תאלצו לעמוד מול אנשים ולהתמודד על הערכים שלכם. אנשים חייבים לכם כספים ואתם מתמהמהים, או לא נעים לכם לדרוש מה שמגיע לכם. עמדו על דרישותיכם בלי פחד !!!

גדי - הכוכב וונוס שאינו הכוכב שלכם יימצא השבוע במקום מצוין כדי לחזק את מערכות היחסים שלכם על-רקע מקצועי ולהרוויח מכך. החברויות האישיות שלכם די בנויות על רווח והפסד ולכן שבוע זה יהיה מצויין לקדם חברתית נושא שחשוב לכם, עם האנשים שתחשבו אותם כמתאימים. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שאתם יודעים שאתם חייבים לברור מבין כל האפשרויות מה נכון לכם לעשות.

דלי - אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם כך שזה הזמן המתאים לכם לחשבונות נפש עמוקים. אתם נוטים להיות עצבניים מהרגיל וכל דבר קטן מקפיץ אתכם. מאחר שכוכב התקשורת מרקורי עומד לבצע נסיגה במקום המקושר עם אנשים או רשויות שחייבים לכם כספים, מאוד חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע לפני שאתם מחליטים מהי הדרך הנכונה לפעול.

דגים - הכוכב וונוס נמצא בבית הילדים שלכם, כך שנראה שבשבוע הקרוב תהיו עסוקים עם ילדים שלכם או ילדים של קרובים. חשוב לכם לממש יצירה משמעותית ואתם מוכנים להשקיע עבודה רבה כדי להוכיח את עצמכם. ייתכן שבשבוע הקרוב דברים שונים יכעיסו אתכם, אך מאחר שאתם לא אוהבים לריב, נראה שתצליחו להתגבר על הבעיה מבלי ליצור מתחים שונים. זה הזמן לחזק את היחסים במשפחה .

תאריך:  30/07/2017   |   עודכן:  30/07/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שינויים ורצון לשבירת מסגרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שני ספרי ילדים חדשים יצאו לאור בימים אלה: "גרגורי פועל הבניין משלים מניין" ו"חולצה לבנה להכניס זה מכעיס". מצד אחד תמצאו את בן סבו מתאר הווי של מסורת וחולצת שבת לבנה - ומאידך-גיסא הצצה לחיי גרגורי הפועל הזר, ההשתלבות התמוהה שלו במניין של בית כנסת. שני הספרים מיועדים לילדים, שניהם פרי עטו של עמנואל בן סבו. עמנואל ידוע כאיש בעל השקפת עולם דתית, איש חינוך ביסודו, אבל מי שעוקב אחר כתיבתו תופס חיש מהרה, שתפיסתו אינה דידקטית במובן הצר של המילה.
30/07/2017  |  הרצל חקק  |   כתבות
בשלהי שנת 1955 סער והזדעזע קיבוץ מעברות שבעמק חפר לאחר שבהפרש של כ-12 ימים, נפטרו שני ילדים בני הקיבוץ ללא סיבת מחלה ידועה. בחודשים שקדמו למותם התלוננו חברים בקיבוץ מעברות כי זמן קצר לאחר שאכלו את הארוחות שלהם בחדר האוכל של הקיבוץ, חשו בחילות והקאות ונתקפו בקלקולי קיבה מסתוריים שאף גרמו להם לחוסר תפקוד למשך שעות ואף ימים. כבר בסוף 1954 התלונן אחד מחברי הקיבוץ א. מימון כי בפודינג שהוגש לו בחדר האוכל היה "טעם משונה ומבחיל". על-פי דיווחי העיתונות דאז, הפודינג שהוגש למימון הועבר לבדיקה ונמצאו בו שיירי רעל בשם לומינאל.
30/07/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
פיליפ המו"ל ורעיתו, מוזמנים לארוחת ערב. באותה עת המעצב של דירתם העסוק בדקורציה, קבע עם העוזרת האיטלקיה שלהם להתענג על המיטה החדשה העגולה שעיצב עבור הזוג. בלי קשר לתכנונים חשאיים אלה, שותפו של פיליפ למשרד ההוצאה לאור, הנרי, הזמין נערת שעשועים שתגיע לשם אף היא כדי להפיג את הדלדול בחיי המין שלו בבית. העניינים מסתבכים כשלא הכל דופק לפי התוכנית: לדירה מגיעים כולם אחד אחד, וכדי לחפות על הסיבוך שבסיטואציות - כל אחד משנה את זהותו. כי מה שטוב לשייקספיר - עוד יותר משעשע אצל ריי קוני.
30/07/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לנערות ומתבגרות המושג טיפוח עור הפנים יכול להיראות רחוק בשנים ולא נוגע להן, אבל ההפך הוא הנכון, טיפוח פנים בעור צעיר, משמר את העור ומעכב סימני הזדקנות שיופיעו בעתיד.
29/07/2017  |  אלדד אביגד  |   כתבות
הרמטיק, חברת הנאמנות של בעלי האג"ח באדרי-אל, זרקה אמש (יום ה', 27.7.17) בשעה 11 חבל הצלה, זמני לפחות, לחברת הנדל"ן אדרי-אל. בראשית השבוע הבא (יום א', 30.7.17) עמדו בעלי האג"ח של אדרי-אל להתכנס כדי להתייעץ מה לעשות. אדריאל חייבת לשלם להם למחרת (יום ב', 31.7.17),100 מיליון שקל (ועוד ריבית) לפירעון אג"ח סדרה ב', אבל החברה ובעל השליטה, גבי אדרי, 57, הודיעו השבוע: מצטערים, אין לנו כסף.
28/07/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il