|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

המורה הגדול

רק בחודש מאי הקרוב ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים
28/04/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מסע איטי [צילום: AP]

המורה הגדול סטורן עומד להיכנס לנסיגה השבוע למשך החודשים הקרובים. תקופה מאתגרת ומלמדת עומדת בפנינו בגלל הימצאות כוכב סטורן שנחשב למורה הגדול והמאתגר לפני נסיגה. בשבוע הקרוב יגיע הכוכב סטורן המוכר גם בשמו הנוסף שבתאי, למעלה בה ייעצר ויתחיל במסעו האיטי אחורה.

למרות שכבר עכשיו הכוכב נמצא במעלת הנסיגה, הרי שרק ב-29 באפריל ייעצר הכוכב סופית על מעלת הנסיגה והפעם במזל גדי עד לחודש ספטמבר 2019.

כבר בחודשים האחרונים, ובעיקר כחודשיים לפני כניסת הכוכב לנסיגה, מתחילה תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד כרגע למזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה ובעיקר למי שנולד בשליש האמצעי של המזל. כל מי שלא חווה את האנרגיה של הכוכב באופן ישיר, יתוודע אליו דרך אירועים שקורים ויקרו לאנשים בסביבה הקרובה לכם.

רק בחודש מאי הקרוב ניתן יהיה להתחיל לנסות לסכם את התקופה וקצת להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים. כל המאורעות שהתרחשו, ניגרמו בהשפעה כוכבית זו ובעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה מתרחשים הארועים העיקריים. למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם.

בימים אלה, לפני נסיגת הכוכב עדיין ימשיכו להתרחש מאורעות שייתכן שעדיין ממשיכים להטריד אתכם ואולם סביר להניח שלאחר תקופת כניסת הנסיגה כבר לא יתרחשו אירועים חדשים, וכל מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב הוא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב בא ללמד אותי"? ולא מחשבה קורבנית כמו "למה זה קורה לי או למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר זהו בעצם הכוכב הטוב והמחזק ביותר שרק בהשפעתו אנו מבצעים את השינויים ההכרחיים בחיינו והוא למעשה שליח היקום שדוחק אותנו לפינה עד אשר נעשה את השינוי המיועד. מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

שבוע משמעותי
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב מרקורי המוכר ככוכב התקשורת, נמצא השבוע במקום המקושר עם תת המודע ולכן יש לכם יכולות גבוהות מהרגיל להבין את האני הפנימי שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

זהו שבוע מאוד משמעותי מבחינה כלכלית מאחר שכוכבים מאתגרים נמצאים בבית הכספים שלכם. נראה שחשוב לכם להחליט ולפעול מיידית מבחינה כספית ולכן אין לכם סבלנות לחכות ולבדוק עד כמה הדברים שאתם מתכננים נכונים לעשייה, בפרק זמן זה של חייכם. תקשורת טובה עם הסביבה הקרובה תעזור לכם בפתרון ההתלבטויות שלכם ולכן חשוב מאוד להתייעץ.

שור

בחודש הקרוב יימצא כוכב הפעולה מארס בבית הכספים שלכם ולכן, נראה שתהייה לכם התעסקות אינטנסיבית בהיבט הכלכלי. חשוב מאוד שתהיו שלמים עם כל עשייה שלכם ועוד יותר חשוב, לבצע כל תוכנית תחת עינו הקפדנית של איש מקצוע שינחה אתכם בדרך הנכונה. תכננו עכשיו ובדקו את כל הפרטים, ובעוד כחודש יהיה הזמן הנכון לממש את תוכניותיכם.

תאומים

הכוכב מארס שנמצא החודש במזל שלכם יכול לעזור לכם השבוע להיות יותר אסרטיביים בקשרים שלכם עם אנשים קרובים לכם. עובדה זו תקרב ביניכם לבינם, עד כדי כך שתוכלו לבקש מה שאתם רוצים ובגלל הצורך לרצות אתכם, יהיה להם קשה לסרב לכם. ייתכן שאת תוכניותיכם לא תוכלו לממש השבוע ולכן חשוב שתהיו מקושרים יותר עם אנשים שיכולים לעזור ולהועיל לכם.

סרטן

הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם הקריירה ולכן זה הזמן הנכון לחזק תחום זה. אתם מוערכים על-ידי הסביבה שלכם על עשייתכם ועל היכולת שלכם לסיים פרויקטים בהצלחה רבה. נצלו את יכולת הביטוי שלכם להבהיר את עצמכם כפי אתם רוצים שיבינו אתכם. ייתכן שתיקלעו למריבות פה ושם, אך חשוב שתממשו את עצמכם במלוא מובן המילה.

אריה

זוהי תקופה טובה ובונה מבחינה מקצועית בגלל ביקור השמש בבית הקריירה שלכם. נכון שעדיין אתם חווים תקופות קשות מדי פעם ובמיוחד אלה מכם שנולדו בתחילת המזל, אך ביחד עם כך תודו שהיו לכם גם הזדמנויות טובות להתחלות חדשות בשנה האחרונה. השבוע יהיה נכון עבורכם לנסות ולפרוץ את התחום המקצועי בכל הדרך שתקדם אתכם.

בתולה

השבוע יהיה טוב עבורכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית מאחר שהכוכב מארס שמביא עשייה מבקר אצלכם בבית הקריירה. חברים שמכירים אתכם דרך העבודה, יעזרו לכם לקדם את עצמכם להגיע למקום שמאוד הייתם רוצים להיות שם. זה בדיוק הזמן להקשיב לאינטואיציה שלכם, בכל פעם שאתם רוצים לקבל רעיון או עצה מקורית שתעזור לכם בפתרון בעיות.

מאזניים

בחודש הקרוב חשוב מאוד שתנסו להרחיב את אופקיכם ואת תפיסת עולמכם בנוגע למה שקורה לכם בחיים. בהחלט ייתכן שהאירועים שיקרו בחייכם יהיו כאלה שיכריחו אתכם להבין גם את המניעים של אחרים הקרובים לכם ואת דרך התנהלותם בדרך כזו שתוכלו לעזור לעצמכם ולהם בביצוע מטרותיכם ולהביא אותם ואת עצמכם לסיפוק, הגשמה ועשיית דברים שתיכננתם.

עקרב

הכוכב יופיטר שמביא הצלחה ושפע נמצא אצלכם בבית הכספים עובדה שמלמדת על כך שזוהי תקופה מאוד טובה עבורכם לממש את עצמכם ולהתחיל לתכנן לעצמכם תוכניות לעתיד. האנרגיה שאתם משדרים בזמן הזה היא זו אשר תמגנט אליכם את האחרים. ייתכן שכלכלית עדיין אינכם מסודרים, אך נראה שאתם בונים את עצמכם בדרך הנכונה ממחצית השנה שלאחר יום הולדתכם.

קשת

הכוכב סטורן שנמצא בבית הכספים שלכם גורם לכם לקחת אחריות על חייכם ולעיתים קרובות אתם מרגישים שקשה לכם עם כך. ובכל זאת לא מתאים לכם להתייאש כי אתם מזל של לוחמים ואופטימיים והדברים בסופו של דבר מסתדרים עבורכם על הצד הטוב ביותר. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על-מנת לעזור לעצמכם לצאת מהשגרה ולהיטען באנרגיות חיוביות.

גדי

בחודש הקרוב יהיה הכוכב מארס שמביא עשייה בבית העבודה והבריאות שלכם ויגרום לכך שלא תוכלו להישאר אדישים לנסיבות חייכם הנוכחיות ותהיו אסירי תודה לאלה שיעזרו לכם בתקופה הקרובה להסתדר בעבודה. העומס רב מדי ואתם מתעייפים מאוד. הרשו לעצמכם הפעם לא ללחוץ ולא לנסות לדחוף יעדים, אלא לזרום עם הנסיבות.

דלי

נראה שנושאי משפחה מאוד מטרידים אתכם כיוון שהשמש בשמיים נמצאת בבית המעגל הראשון של חייכם ועובדה זו לא יכולה להשאיר אתכם אדישים לצרכים של אנשים קרובים לכם. זה בדיוק הזמן לבדוק את היכולת שלכם לעבוד ולהיות בשותפות אישית ומשפחתית עם אנשים אחרים שאינם בהכרח קרובים, אך אתם חייבים להיות איתם בקשר טוב, בגלל היכולת שלהם לעזור לכם.

דגים

יש לכם תחושה לא קלה שהסביבה הקרובה תובענית מדי עבורכם כיוון שבאים אליכם בדרישות שלדעתכם מוגזמות. מבחינתכם אתם עושים הכל באמונה שלמה ומתוך ידיעה שזה המקסימום שניתן לעשות עבור אנשים קרובים והנה אתם שומעים תלונות שלדעתכם מאוד לא מוצדקות. מומלץ לכם להקשיב לדעתם של היקרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש צדק והגיון בפיהם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  28/04/2019   |   עודכן:  28/04/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איך זה יכול לקרות בארה"ב? כיצד ייתכן שהקהילה היהודית הגדולה ביותר בתפוצות והשנייה בגודלה בעולם, סופגת בתוך חצי שנה שני פיגועים קטלניים בבתי כנסת בעיצומן של התפילות? מה קרה למיליוני יהודים, רבים מהם בעלי השפעה וממון, שלפתע הם צריכים לחשוש לחייהם?
28/04/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
מסע הבחירות הצורם שעברנו היה רצוף בהאשמות אישיות מקוממות. הבחירות היו בעיקר משאל עם על עתידו הפוליטי של בנימין נתניהו. אישיותו ובעיותיו המשפטיות היו במוקד ההתקפות של אלו אשר לא רצו לראותו ממשיך כראש הממשלה, ולאו-דווקא המדיניות שהנהיג.
27/04/2019  |  אפרים ענבר  |   כתבות
בהחלטה אמיצה, הכריז ממשל טראמפ על משמרות המהפכה של אירן כארגון טרור זר. הכרזה זו עושה צדק היסטורי, כיוון שלאורך השנים מאז המהפכה האיסלאמית ב-1979, העניקו משמרות המהפכה את חסותם למליציות וארגוני טרור מגוונים, שיעים וסונים כאחד, שביצעו פיגועים רבים נגד יעדים מערביים, ישראלים וסוניים, בהתאם לאמונתם של ראשי המשטר האירני, לפיה הטרור מהווה כלי אפקטיבי לקידום מדיניות החוץ של אירן.
27/04/2019  |  ד"ר יוסי מנשרוף  |   כתבות
בשבועות האחרונים ארה"ב ורוסיה מחליפות מהלומות מילוליות ואיומים שמעוררים זיכרונות מבעיתים מימי החשש למלחמה בין-גושית בזמן משבר הטילים בקובה. הסיבה לכך היא המתרחש בוונצואלה מאז שראש האופוזיציה, חואן גואיידו, הכריז בינואר השנה, כי הוא הנשיא בפועל. ארה"ב מיהרה להכיר בו ולצידה יותר מ-50 מדינות נוספות, כולל ישראל. רוסיה, ומדינות אחרות שהבולטות שבהן הן סין, אירן וטורקיה, הכריזו, כי אינן מכירות בגוואידו וימשיכו לקיים יחסים עם ממשלו של ניקולס מדורו, ששולט בוונצואלה מאז מותו של הוגו צ'אבס בשנת 2013.
26/04/2019  |  מיקי אהרונסון  |   כתבות
במערכת הבחירות האחרונה היו שקראו לניצחון על חמאס, ואף התגאו ביכולתם הוודאית לעשות זאת. גם אם נניח, כי אמירות פוליטיות בעת בחירות דינן להישכח, ראוי להעמיק בדרישה זו לניצחון באופן שיטתי יותר, ובכלל זה: הבהרת תנאי היסוד הזירתיים (מול הפלשתינים בכלל, ומול חמאס בפרט); הגדרת האינטרס או האינטרסים המדיניים-ביטחוניים של ישראל; זיהוי כיווני פעולה אפשריים ודיון בתרחישים השונים, כיאה וכראוי לדיון העוסק במסכת יחסי גומלין עם אויב שאינו נוטה לשתף פעולה עימנו ויש לו מענה משלו לאמצעים שיופעלו נגדו.
25/04/2019  |  אלוף (מיל.) יאיר גולן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il