|   15:07:40
  יובל לובנשטיין  
יועץ אסטרטגי ומומחה לקמעונאות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
למכור ללקוח אריזות קטנות כדי להתנסות [צילום: יח"צ]

רוצים להשיק מוצר וגם להצליח?

לא פשוט לקדם מוצר ולהשיקו מבלי להיכנס למכלול אינסופי של הוצאות. קיימת דרך אשר מתאימה לחלק מהמוצרים בלבד, דרך אשר דורשת מחשבה ויצירתיות, דרך אשר סיכוייה להצלחה לא מבוטלים. מדובר על אריזת התנסות לצרכן, אריזה מוקטנת של המוצר המקורי. נהוג לעשות זאת במוצרים אשר קיים צורך לשנות הרגלי צריכה או להסיט את ההרגל הקבוע
02/06/2011  |   יובל לובנשטיין   |   כתבות   |   תגובות

כל ספק אשר מוכר את סחורתו, רוצה שהיא תימכר ותצליח וכול זאת ללא השקעה מאסיבית בפרסום, אשר עלולה להקטין את הרווחים העתידיים שלו. אכן לא פשוט לקדם מוצר ולהשיקו מבלי להיכנס למכלול אין סופי של הוצאות וזאת מבלי שמכרנו והכנסנו לקופה שקל.

ישנן מספר דרכים כמו קידום מכירות ואו שליחת דוגמאות לעיתונאים ולמובילי דעת קהל, אולם לא בזאת עסקינן. קיימת דרך, אשר מתאימה לחלק מהמוצרים בלבד ולא לכולם, דרך אשר דורשת מחשבה, יצירתיות, דרך אשר סיכוייה להצלחה לא מבוטלים. מדובר על אריזת התנסות לצרכן, אריזה מוקטנת של המוצר המקורי, כאמור אותה אריזה, אותו מוצר, אולם בגודל מוקטן יותר. נהוג לגבות על אריזה זו כסף, כי מה שמקבלים בחינם כנראה גם ככה שווה!.

נהוג להשתמש באריזות מוקטנות, במוצרים אשר קיים צורך לשנות הרגלי צריכה ואו להסיט את ההרגל הקבוע אצל הלקוח. אריזה קטנה אשר מחירה נמוך, אינה מהווה הוצאה גדולה ואו סיכון לצרכן. נהוג לעשות זאת המוצרים כמו קפה, אשר שם נאמנות הצרכן למוצר הרגיל היא גבוהה, מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, סלטים חדשים ואפילו גלידות.

לאחרונה יצאה רשת מגה, בהשקה יפה, עם הרבה מחשבה בצידה של מרכך הכביסה שלה, במותג הפרטי מגה. היא יצאה בערכת ניסיון של 1 ליטר, כאשר המוצר הרגיל הוא 4 ליטר. מגה תמחרה נכון את אריזת הליטר במחיר גבוה של 10 שקלים ונתנה הטבה לחברי המועדון, אשר קונים מעל סכום מסוים את הערכה, במחיר מופחת של 5 שקלים.

הפעולה השיווקית שמגה נקטה, הייתה נכונה ונבונה, מאחר שהיא מיצבה את המותג שלה במחיר גבוה, אשר מרמז על איכות, לא חילקה את הערכה בחינם אלא רק לחבר מועדון, אשר התאמץ וטרח להגדיל את סל הקנייה שלו וכול זאת עם רווח נאה למגה גם במחיר של 5 שקלים לליטר.

נכון, ניתן לעשות זאת בחלק מהמוצרים, אולם הניסיון מראה, שלפעמים דווקא אריזות הניסיון מצליחות ולעיתים הן נשארות על המדף כמוצר לכול דבר ועניין ולעיתים אף הן כובשות את הצרכן באופן כזה, שהן הופכות מבלי שתכננו, להיות המובילות במכירות.

תאריך:  02/06/2011   |   עודכן:  02/06/2011
יובל לובנשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רוצים להשיק מוצר וגם להצליח?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האמת היא שאם היה ניתן לצלם את הדיון בבג"ץ הכתבה הזו הייתה מתייתרת. המופע החי בהשתתפות הדמויות והשחקנים היה חזק יותר מכל פרשנות של מבקר זה או אחר. אבל לא קניתם כרטיסים ולא צפיתם בהצגה המקאברית הזו, אז תיאלצו להסתפק ברשמים משלי.
02/06/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
דלקות נרתיק חוזרות ונשנות, בעיות במערכת העיכול, פטרת בעור, כמיהה למאכלים מתוקים, עלייה במשקל, עייפות - מה משותף לכל התופעות הנ"ל?
01/06/2011  |  ערן אינדיג  |   כתבות
מגמת הבריאות נדמה, שהחלה לפני מספר שנים, בחרה להתחיל את דרכה ולהרים את דגלה דווקא באזור מקרר הבצקים הקפואים, שם הישרדות אינה רק תוכנית אלא ריאליטי תרתי משמע. נכון שהיו עוד מספר מוקדים כמו הגדלת חלקם של המים המינרלים על חשבון המשקאות הקלים ואו באזור הלחמים, אשר חלקם של הלחמים הלבנים והרגילים הצטמצם וחלקם של הלחמים המיוחדים גדל.
01/06/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
כשתינוק נולד, נולדים יחד איתו רגשי האשמה. זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שההורות מתחברת אצלנו באופן מיידי וטבעי למקום הכי פגיע, הכי שברירי, ל"בטן הרכה" שלנו. אנחנו הלא מגדלים את ילדינו על בלוטות הרגש שלנו. רגשי האשמה הם "התבלין של ההורות", וזה בהחלט לא קל.
01/06/2011  |  אלי זוהר-ניב  |   כתבות
עקיצות יתושים, מכות חום, שלשולים, הקאות, פריחות ושאר תופעות הן רק חלק קטן ממה שצפוי לנו בקיץ. להלן כמה טיפים לתרופות ואביזרים שחובה להחזיק בארון התרופות הביתי על כל צרה קיצית שלא תבוא.
01/06/2011  |  סמדר טייטלר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il