|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

להיזהר מאינפורמציה ומספינים

תחזית אסטרולוגית לשבוע 30.09.2011-07.10.2011
30/09/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

אלה ימים שכדאי להיזהר מכל אינפורמציה שמגיעה אליכם. ידיעות מטעות גורמות לחוסר הבנה. סחרירים (ספינים) מאבדים שליטה, ואם תתייחסו אליהם כאל מקור מידע העלות שלהם יכולה להיות גבוהה. אתם נלחמים על דברים שאתם חושבים שהם שייכים לכם.

ויכוחים על רעיונות ואידיאות אופייניים לסוף השבוע. אתם מתווכחים רק על מה שאתם מאמינים בו, גם אם אלה רעיונות פילוסופיים אתיים, יש חיפוש אחר הדרך הנכונה ליישם אותם. אלה ימים בהם קיים ניסיון לגשר בין אנשים, או מדינות, בכוונה להגיע לשלום פופולארי. למעשה הימים סביב התאריך 07.10 טובים בכדי להגיע להסכמות חברתיות, או אחרות. למילים יש כוח, וזה זמן טוב להשיק קמפיין דרך המחשב/אינטרנט, או לפזר עלונים שיגיעו לכל מקום. אלה ימים שקשה לשמור על סודות, היו זהירים עם מידע חסוי.

האווירה של חודש אוקטובר, יותר הרמונית, למרות הצורך ליישם גם יותר משמעת בדרך.

הכוכבים במזל מאזניים דוחפים להגיע לאיזון, שלום אבל גם יופי ואסתטיקה.

כוכב סאטורן, העובר במזל מאזניים, מחדד את ההבנה למגבלות במערכות יחסים, אבל מאפשר לראות דרכים חדשות ואיזו מהן נכונה כדי לנווט את יחסי הגומלין ולחוות פחות הגבלות. בשבוע הראשון של החודש יתכן גם שהצד החברתי יהיה פחות דומיננטי. אתם נוטים להתבונן פנימה יותר ברצינות, עם מודעות לדרך בה אתם מנהלים את מערכות היחסים המגוונות שלכם, כולל האינטימיות. יתכן שהתהליך הזה יביא אתכם לשינוי תבניות התנהגות כדי לשפר את אותן. התקשורת המילולית גם היא עוברת מסננת באינטראקציה הבינאישית ביחסים הקרובים שלכם וגם אם אתם בתחילתה של מערכת חדשה. הגילוי יכול להיות שמה שהיה נכון לפני עשר שנים לא מתאים לכם יותר עכשיו. הצרכים האינטלקטואלים ישתנו וכך גם המחויבות התקשורתית. הרצינות מתחזקת בימים האלה. האחריות גורמת לכם לסיים מטלות עבודות או פרויקטים.

האנרגיות אינן במיטבן בעיקר בין התאריכים 04.10-23.10. עם דגש על התאריכים: 12-14.10 - המפגש בין השמש והסאטורן, נותן את הגוון הרציני והכבד לאווירה הכללית. מאמצים דיפלומטיים ובינלאומיים יגיעו לשיא סביב 13.10.

יתכן גם שינוי במנהיגות, בעסקים ופוליטיקה בעולם.
האטת הקצב גם היא עוזרת להתבוננות על יחסי הגומלין שלכם עם אחרים. כדאי לשים לב לדרך בה אתם מבטאים את עצמכם בעבודה.
גם התחום הכלכלי מקבל כותרות בימים אלה, ברמה האישית ההחלטה להיכנס למשמעת עצמית חיונית. הדרך בה אתם בוחרים לבנות את התקציב האישי או המשפחתי, תהיה לה השפעה על עתידכם.

הירח המלא שיהיה ב11.10 יביא עוד נקודת מיפנה בהרבה מערכות יחסים, או תלמדו לקבל את הפשרה גם כאופצייה לא רק במערכות אינטימיות אלא כדרך לפיתרונות מתבקשים בכל התחומים.

תחזית יומית

שימו לב בלילה בין מוצאי שבת 01.10 ליום ראשון 02.10 חוזרים לשעון חורף:

30.09 - סודות או חשדנות המשפיעים על מערכות היחסים שלכם, חייבים פיתרון כדי שתשתחררו מהמועקה המיותרת.יש לכם יכולת להתמודד עם כל מצב ולצאת מנצחים.
בכל מערכת יחסים משפחתית, שיתופי פעולה והדדיות מועילים ומשפרים את האווירה.
בכל מיקרה, אל תבטיחו לאחרים מה שהם רוצים לשמוע, אלא רק מה שיש ביכולתכם לממש. זהירות מטעויות בשיפוט.

01.10 - הירח בטל משעה 05.16 עד 07.41 בבוקר. השתחררו,זה הזמן לספונטניות ויוזמות חדשות. נימוסים והליכות חשובים היום במיוחד, אל תפספסו בנושא. חברים מבקשים עזרה בעצה טובה, ומקשיבים לכם. הביטחון והאופטימיות עוזרים לשפר את התוכניות שלכם, אבל לא צריך לצאת לשם כך למסע בזבוזים חסר אחריות. איזונים ופרספקטיבה נכונה הם הכלים להשיג שיתופי פעולה ליוזמות שלכם.

02.10 - הטעם המשובח שלכם אינו ידוע כצנוע. אבל היום אתם עלולים לצאת למסע קניות חסר תועלת. אתם בטוחים שיש הזדמנות ואתם טועים. רוב הדברים יישארו בארון או יהיה צריך להחליפם. מפגשים עם חברים מהעבר משמחים אתכם. אל תגזימו ב"השתפכות" אישית או בניסיון גם להבין את מי שמעדיף להישאר דיסקרטי.

03.10 - הירח בטל משעה 07.35 עד 10.10 בבוקר. משאלות הלב או חשיבה אידיאליסטית או דמיון יצירתי משפיעים על החשיבה שלכם. העובדות לא תמיד עולות באותו קנה מידה מה שמשאיר אתכם בחוסר וודאות בסופו של דבר. קיים צורך לשבור את השגרה, ואתם מחפשים חיזוקים. אבל מאבקי כוח אינם הפיתרון, מחמאות וקסם אישי יביאו לתוצאה הרצויה.

04.10 - נוסטלגיה וסנטימנטליות משפיעים עליכם הבוקר. קשה לכם לבטא את עצמכם בדיפלומטיה והגינות. שימרו על ערנות, צצות שאלות שיהיה עליכם לענות להם, ומשמעת עצמית חיונית מאוד ביום כזה. לא כל מה שאתם מצפים לו יגיע היום, התמקדו בסדר יום והמתח יתפוגג בהדרגה כאשר תשיגו את מטרותיכם.

05.10 - הירח בטל משעה 07.57 עד שעה 17.18 אחר הצהרים. אתם חשים יותר עצמאיים, משוחררים להיות מה שאתם מרגישים. יש לכם הזדמנות להשיג משהו שאתם מבקשים כבר הרבה זמן בזכות שיתופי פעולה.

06.10 - ערכים חברתיים מתנגשים באלה החומריים. מפגשים חברתיים משמחים אתכם, בעיקר בגלל אופי המפגש שמביא לדיונים אינטליגנטיים, המעוררים השראה, כיווני חשיבה אחרים ומעשירים את הרוח. גם מו"מ המתנהל היום מאוזן ומביא את התוצאות המבוקשות.

07.10 - קשה לכם לראות את עצמכם בבהירות. נסו לדבר בצורה בהירה ברורה. אנשים סביבכם נחמדים ומשתפים פעולה. התכונה לקראת יום כיפורים מורגשת, יש משהו יותר כבד באווירה משעות הצהרים. אתם במוכנות לכבד את ההתחייבויות שלכם כלפי כולם.
צום קל לאלה מכם הצמים מהערב.

כלכלה ושווקים

התנודתיות עדין קיימת, אבל האווירה צפויה להשתנות, כבר אחרי 04.10, שהוא עצמו לא צפוי. כאשר כוכב יופיטר יגיע למעלה הטובות במזל שור, ויטייל אחורה וקדימה עד שיחזור ב07.03.2012, ברצועת הזמן הזו אפשר לצפות שהשווקים ישמחו את המשקיעים.

תחזית למדינה לשנת תשע"ב

תחושת חוסר הוודאות מתפוגגת בהדרגה. מבנה הכוכבים מעיד שאזרחי מדינת ישראל מתאחדים לאורך השנה הקרובה, ובוחרים לפעול בשיתוף פעולה, נוכח הלחצים מהעולם.
ישנם קודים חברתיים וכללי משחק המכתיבים את ההתנהגות ויהיה צורך להגדיר ולקבוע ערכים בסיסיים, שרוב החברה הישראלית מאמינה בהם.

בין דצמבר 2011 ועד חודש מרץ 2012 כוכב סאטורן מגיע לציר 4-10 על הורוסקופ המדינה, מעיד על התפכחות ואכזבה מהדרך שנוסתה ומביא את המדינה וקובעי המדיניות לבחור בכיוון שכבר הוכיח את עצמו. יתכן שתיבחר דרך ליצור הסכמות לשיתופי פעולה, תוך זהירות רבה ואולי גם יוחלט על הרחבת הממשלה, תוך קביעת תנאים המבטיחים יציבות. הדרך המובילה לאחדות לא תהיה ממקום של רצון טוב, אלא מחוסר ברירה, הגורמים הפוליטיים יבינו את הצורך באחדות. בכל פעם שיהיה נדמה אחרת, המציאות תוכיח שאחדות העם היא כורח המציאות.

אולי גם מדובר בהסכמים של שיתופי פעולה בינלאומיים, המשרתים את האינטרסים של המדינה.

במהלך 2012, הלכידות והשייכות של האזרחים מתחזקת תהיה מודעות לשינוי המשפיע על עתידה של המדינה. ניתן לצפות לחיזוק הקשרים בין הימין והשמאל, חילונים וחרדים, כאשר "הביחד", הוא כוח העוזר להסכמה גם בתוך המדינה.

לצערי, תמונת הפגיעות במדינה מתחדדת, את החששות אנו חווים, אבל זה יתחזק ויביא צורך להתגונן, בעיקר בין החודשים מרץ - אוגוסט 2012.

כוכב מארס נעצר במזל בתולה במהלך חודש ינואר 2012 וימשיך בנסיגה עד אמצע אפריל 2012. הקשרים של כירון וכוכב מארס על מפת המדינה גורמים לרגישות ולפגיעות, בעיקר בין אמצע מרץ - תחילת חודש מאי 2012. המתחים יתחזקו אם זה בגלל איומים לא נעימים, או חס וחלילה טרור.

התקווה במהלך השנה, גם כשניראה שהמצב מגיע כמעט לדרך ללא מוצא בגלל הקשיים הנערמים עלינו, פתאום תגיע העזרה והישועה, כמו מיני נס. דברים יסתדרו ברגע האחרון, כמו שקרה לנו בחודש האחרון,למרות התחזיות השחורות של פרשנים, הפתיע אובאמה בנאומו באו"ם את כולם.

על זה אפשר לומר "צדיקים, מלאכתם נעשית על ידי אחרים" (מסכת ברכות).

התחזית: נקבל כסף

כוכב יופיטר, שהוא המיטיב הגדול, נמצא במזל שור עד חודש יוני 2012. בהורוסקופ של המדינה, זה המיקום של הנכסים המשותפים, ומיקומו של יופיטר, מעיד שיש הרגשה שיש כסף, שאולי אנחנו מקבלים סכומי כסף גדולים, עם דגש על החודשים מאי-אוגוסט 2012. התהליכים מעידים שהמדינה ממשיכה במסלול המונע בעיות כלכליות, הבחירה קונסרבטיבית, דרך שהוכיחה את עצמה כנכונה. יתכן שיש התחייבויות שהמדינה תצטרך לעמוד בהם, אם זה כלפי אזרחיה ואם כישות השומרת על עצמאות כלכלית.

בחודשים הקרובים, עד פברואר 2012, הצמיחה הכלכלית ממשיכה. מאמצע שנת 2012, תהיה ירידה במדדים הכלכליים, יתכן שההשקעה תהיה בנושאים יותר סוציאליים.

אמנם לא תהיה צמיחה כמו שידענו בשנתיים האחרונות , אבל גם לא משבר. חלון ההזדמנויות הכלכלי ימשיך להתקיים, אפשר יהיה להמשיך לפעול וליזום, אבל יהיה חשוב להיזהר עם ההוצאות.
ליוזמי המחאה החברתית, כדאי להבין שעל המדינה לנהוג בזהירות לנוכח המציאות העומדת להתפתח בשנה הבאה, כדי שלא נחזור למצבי השרידות של שנת 2003. שיקול הדעת של הממשלה ישפיע כלכלית על כל אחד ואחת מאיתנו.

מבנה הכוכבים המשתנה על מפת מדינת ישראל, מעיד שקיימת הבנה ("בזכות" הכוכבים), שחלק מהחוקים היפים עם משמעות "גבוהה" כמו למשל, חוק האדם וחירותו, נשמע מאוד יפה, אבל ביצועו כושל ברמת המציאות. על הממשלה והחברה יהיה לקחת רעיונות "יפים וגבוהים" ולהוריד אותם למציאות המעשית. השילוב של הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8, 6-12, מצביע על פוטנציאל לשינוי החוק סביב רמת הקיום המינימאלית, על כך שעל המדינה להבטיח לאזרחיה תנאים סוציאליים בסיסיים. השאלה תהיה מהו הסף שבו המדינה חייבת להתערב כלכלית.

ממשלת ישראל

כל מיבנה הכוכבים ממשיך לתמוך בממשלה. ממפת הקומפוזייט (המפה המשולבת) של ממשלת נתניהו ומדינת ישראל הכוכבים על ציר 4-10 עד חודש מרץ 2012, ובהמשך יש תמיכה של כוכבים עד חודש יוני 2012.

החודשים נובמבר 2011 ועד פברואר 2012, מציגים תמונה קצת בעייתית, בעיקר בקושי לקבל החלטות, בגלל מצבי מחלוקת שלא ניתן לפתור אותן. יתעוררו מצבים חדשים ולא צפויים והממשלה, ברצועת הזמן הזה, תצטרך לקבל החלטות חדשות מאלו שחשבה. יתכן גם שהממשלה תעמיד גבולות מול דרישות שונות ולא תאפשר לחץ חיצוני.

בין החודשים נובמבר 2011 עד אמצע שנת 2012, כאשר הדגש הוא על החודשים.

ינואר-מאי 2012, הסבירות לשינוי הרכב הממשלה או מיבנה הממשלה גבוהה יותר.

אנו צפויים לשנה מורכבת יותר, אם זה בגלל לחצים מבחוץ או התפתחויות בתוך המדינה, אבל כוכב יופיטר שבדרכו יכול להשפיע טוב, יעשה זאת ויהיה כמו כוח עליון, יד האלהים שתשמור עלינו.

"מי שאינו אוהב את מולדתו, אינו יכול לאהוב דבר." [לורד ביירון]

תאריך:  30/09/2011   |   עודכן:  30/09/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס מודע היטב לחותם שהוא הטביע על מוסד מבקר המדינה – וממשיך להטביע אותו בשיטתיות ובשלושה מהלכים מממוקדים היטב: א. חקירות בזמן אמת. ב. לא עוד האשמות כלפי אלמונים אלא ציון מפורט של מי נושא באחריות. ג. הצבעה מפורשת על הדרג המינסטריאלי האחראי.
מסיבות השמורות לו, פתח סופר 'הארץ' אמיר אורן את כתבתו על ההסתבכות של אלוף גלנט בסיפור על סוס. אורן כתב:
28/09/2011  |  אדוארד אטלר  |   כתבות
בזכות העובדה ששני כלביי יושבים לידי מול המאוורר, אינני מבזבזת על עצמי 60 ואט, אלא רק 20. אך גם רוח של 20 ואט, די בה כדי להעיף נבגי הרהורים אל הצג. הנה מקצתם.
28/09/2011  |  חגית כהן  |   כתבות
ימי חודש אלול הם ימים של רצון ורחמים, המיוחדים לסליחות. כל עדה לפי מנהגה - הספרדים מתחילים בראש חודש אלול, והאשכנזים - ממוצאי השבת שלפני ראש השנה. עיקר הסליחות הוא אמירת שלוש עשרה מידות הרחמים שבפסוק "ה' ה' אֵ-ל רַחוּם וְחַנּוּן", והווידוי. שאר הקטעים הנאמרים הם פיוטים ותפילות המשולבים בפסוקים מהמקרא ורמזים למאמרי חז"ל המבטאים את רעיון התשובה וזכות האבות העומדת לבנים, ושתוכנם הוא בקשת סליחה ומחילה מה'.
28/09/2011  |  שמואל שפירא  |   כתבות
משרד החקלאות מצפצף על החוק. 17 שנה אחרי חוק צער בעלי חיים, הקובע שהמשרד צריך לתקן תקנות להחזקת בעלי חיים - עדיין אין תקנות להחזקת מטילות. המשרד גם התעלם מצו בג"ץ, המקפיא את הרפורמה בענף הלול, והחל להקים בימים האחרונים קומפלקס לולים ענק במושב נטועה שבגליל העליון, שבהם ייכלאו רבבות תרנגולות - ככל הנראה בכלובי סוללה. זאת, אף כי הכנסת טרם הכריעה בשאלת חוקיותם של כלובי הסוללה.
28/09/2011  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il