|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

פברואר השחור של אסד

פברואר הקרוב יהיה משמעותי מאוד בתוך התהליכים המהפכניים בסוריה הגירעון האמיתי בארה"ב עדיין לא נחשף החלטות דרמטיות במפגש של מנהיגי האיחוד האירופי בסוף השבוע המגמה הכלכלית החיובית בישראל תישמר ציפי לבני אינה ממוקדת, אך בסוף ההיא תתפכח, וההתפכחות תהיה כואבת תחזית אסטרולוגית לשבוע 16.12.11-9.12.11
09/12/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   מלחמה בסוריה   |   תגובות
אסד. סופו יהיה כשל מובארק [צילום: AP]

אנו לפני ליקוי לבנה שיחול מחר, יום שבת, ובנוסף כוכב מרקורי בנסיגה, כך שכל הדברים שסוכמו במהלך שבוע האחרון לא יתפתחו לפי התוכנית הראשונית.

אז מה היה לנו בשבוע האחרון?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט על בחירות בליכוד; ההסכם עם המתמחים; הבחירות ברוסיה, שהתוצאות שלהן עם הפתעה לפוטין והמהומות שם...; הפרלמנט ביוון אישר את התקציב, כולל קיצוצים לפי דרישת האיחוד האירופי, על-מנת לקבל סיוע נוסף...; המפגש של מנהיגי האיחוד האירופי בבריסל שנערך בסופ"ש זה... - כל אלה יביאו עוד כותרות מוזרות ומעניינות לצד שינויים וכדומה.

ייתכנו משברים פתאומיים, לא צפויים והזויים במערכות יחסים בינאישיות כולל בנישואין, או בכל מערכת יחסים שיש בה מחויבות הדדית. נסו לחשוב לפני שאתם מדברים. הביקורתיות שלכם מוגזמת, יש שגיאות בשיפוט מצבים, שיגרמו אחר-כך למבוכה, כאילו שאתם מחפשים שגיאות בכוח, שמים את האצבע על פגמים עם פרטי-פרטים בכוונה. ייתכן גם שמתעוררת דאגה על משהו, בלי פרופורציה למה שקורה במציאות חייכם.

חשיפות ביטחוניות ומלחמות סייבר

כוכב אורנוס נעצר וחוזר על עקבותיו בתאריך 9.12, על מעלת ציר העולם. עצירתו משפיעה על מתחים מצטברים במרחב העולמי, אופיו הלא צפוי מעורר שוב בלהט רב את המהפכות, ההפגנות, המחאות או את התנגדויות ברחבי העולם, עם נטייה לפעולות שמטרתן לקדם נושאים חברתיים.

הימים של העצירה שהם בין התאריכים 11.12-8.12 נפיצים יותר.

אורנוס חושף גם דברים, בעיקר בנושאים שמזל טלה מסמל, כמו אלימות, מלחמה ופעולות הקשורות לצבא בדרכים שונות. אצלנו זה בא לביטוי בדרישה לחשוף את תקציב הביטחון וכוונות מלחמה הנשמעות מסביב למדינת ישראל.

אורנוס עצמו קשור לעולם המחשבים ונוכחותו במזל טלה תחדד גם את מלחמות הסייבר, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי לפגוע באויב, כך שקיימת סבירות גבוהה שנשמע גם על כאלה בזמנים הקרובים.

עוד הונאה הקשורה לשוק ההון וני"ע

ליקוי לבנה צפוי מחר, בתאריך 10.12.11, בשעה 16:31 אחר-הצהריים, במעלה 18:11 במזל תאומים. הליקוי נמצא בתוך מבנה כוכבים הגורם קשיים, בעיקר לאלה מכם הרוצים לשמור על עצמאותם ומקשה על שיתופי פעולה בקבוצות.

אם יש לכם יום הולדת בתאריך הזה, או שתאריך הולדתכם קשור למעלות הללו במזל תאומים, אתם צפויים לקידום בחייכם.

הירח במזל תאומים מצביע על אנרגיה אמוציונלית לא יציבה וסביב ליקוי הלבנה שיתרחש בשבת, יש מצבור רגשות שליליים שצריכים להשתחרר. נסו להיות מחושבים במידה שתוכלו, ואחרי יום שבת תרגישו שיש ביכולתכם לנוע קדימה עם חיוך ותקווה למציאות טובה יותר.

כוכב מרקורי יחזור להילוך ישיר אחרי התאריך 13.12 ומניסיון, כדאי להמתין עוד כמה ימים והמצב ישתפר. דברים שיתחילו מיום ראשון הקרוב ובמהלך השבוע הבא, תהיה להם חשיבות גדולה.

לקראת התאריך 16.12, עלולה להיחשף עוד הונאה הקשורה לשוק ההון וניירות ערך, לכן היזהרו בהתנהלות עם בנקים, ברוקרים ו/או אלה המטפלים לכם בפנסיה. אלה ימים שאתם עלולים לא לקרוא את כל המילים בנייר המוגש לכם לחתימה, או שאתם מדלגים שורה שלא בכוונה, או שאינכם מבינים את המשמעות של המילים הרשומות לכם באותיות קטנות. שימו לב לכל הפרטים.

המשיכו לשמור על זהירות במהלך השבוע הקרוב, בכל תחומי החיים, כולל נהיגה ושהייה במקומות ציבוריים. אנחנו פגיעים יותר.

השבוע...

9.12 הירח בטל משעה 01:37 עד שעה 04:53 לפנות בוקר. כדאי לצאת היום לפעילות ספורטיבית, לעורר את השילוב של גוף ונפש. עקשנות או ניסיון לשכנע מנטאלית את הזולת לא יועיל ויפגע בקשרים חשובים.

10.12 חוסר סבלנות, כעס או רוגז, עלולים להוביל אתכם להתקוטט עם היקרים לכם, או לביקורת חסרת מעצורים. חוסר שקט פוגע בנקודת הראייה שלכם. ייתכן גם שהרבה מידע מגיע אליכם. הדיסקרטיות חשובה במיוחד היום.

11.12 גישה בוגרת תועיל לכם להתמודד היום עם נושאים חשובים. הירח בטל משעה 12:22 עד שעה 15:26 בצהריים. קיים קושי לבטא את רגשותיכם בדרך שתובן על-ידי הסובבים אתכם.

12.12 יש תחושה של שיתוק בגלל התנגדויות שאתם חווים, בעיקר על מה שאתם אומרים. שימו לב לצרכים של בני משפחה או בעבודה. היו רגישים בהתבטאויות שלכם.

13.12 המזל מחייך היום לאלה שמעזים. גלגל המזל מסתובב ומועיל לאימפולסיביים שביניכם. אל תמהרו לתת אמון בכל אחד. הירח בטל היום משעה 17:55 עד שעה 23:48 בלילה.

14.12 אתם עלולים להיתקל במהמורות שיופיעו בדרך למימוש הרצונות שלכם. הכל נראה אידיאלי, אך השאלה היא האם יש תוכן למה שנראה מקסים כל-כך? שילוב של חברה ועסקים יביא את התועלת המבוקשת שניתן להשיג בעבודת צוות.

15.12 מישהו מוציא לכם את האוויר מיוזמה חדשה, מחזיר אתכם למציאות, ואתם חשים תסכול, בזמן בו נדרשת מכם סבלנות. אבל היום טוב לקדם תוכניות שיחזקו את הביטחון העצמי, כך שהדברים יסתדרו מעצמם בהמשך.

16.12 הירח בטל משעה 03:18 עד 05:59 לפנות בוקר. מצב הרוח משתפר, אל תתנו לביקורת או לרכילות לקלקל את מה שהשגתם. שימרו על יוזמות מעשיות בתוכניות שלכם. המאמץ ישתלם בסופו של דבר.

כלכלה ושווקים
אובמה. חסר ניסיון [צילום: AP]

הכותרות של השבועות האחרונים הן על מצבו הכלכלי השלילי של גוש האירו, ה"חדשות" הן שארה"ב נמצאת במצב רע הרבה יותר, אולי גם קשה יותר מכל מקום אחר בעולם. התגובה של הממשל בארה"ב לחובות הכבדים, לאורך ההיסטוריה וגם עכשיו, הייתה הדפסת כסף - מה שהוביל בקלי קלות לעליית ערך הזהב והכסף, מחירי הסחורות, והנסיקה באינפלציה הייתה לבלתי נמנעת.

המאבק בין הרפובליקנים, השמרנים, ובין הנשיא חסר הניסיון, ממשיך, ואובמה מתפשר על כל צעד ושעל, בעיקר כשלדעת רבים הוא נעזר באנשים שפועלים בדרכים לא כשרות להסרת הפיקוח והם גם אלה ש"אחראים" למצבה הפיננסי המידרדר של ארה"ב.

ייתכן שבמהלך השנה הקרובה, שזו שנת בחירות שם, ידאג הממשל לייפות מספרים, אבל המציאות תטפח לכולם בפנים בשנים הבאות, משנת 2013 ועד 2015, שלא יהיו נחמדות כלל וכלל. מבנה הכוכבים המתפתח יגרום לעוד בנקים להתמוטט. הגירעון האמיתי עדיין לא נחשף.

מסר ברור של היקום על חשיבות התזמון

עוד נקודה מעניינת: המפגש של מנהיגי האיחוד האירופי בסוף השבוע הנוכחי בבריסל, שם עומדות להתקבל החלטות דרמטיות. סוף שבוע שהוא דרמטי גם בצירופים המתקיימים בקוסמוס, כמה שעות לפני ליקוי לבנה, עם שינוי המגמה של כוכב אורנוס ומרקורי בנסיגה, שכל-כך אוהב ספינים וטריקים ושולח מסרים סותרים ומביכים.

מבנה הכוכבים הזה יביא הפתעות ויקשה מאוד על יציבות השווקים. שוב, נראה שמה שמצפים לו, לא מתרחש. מאידך-גיסא נצפה ברעיונות מיוחדים, אבל לא זהירים, אולי טעויות בהבנה או טעויות חשבוניות.

הנה מסר ברור של היקום על חשיבות התזמון של אירועים, מפגשים והחלטות. ברור שבעתיד נשמע על הזדמנות שהתפספסה, בגלל החשש משינוי רדיקלי שנדרש, אבל קל יותר להרים אצבע מאשימה. אנו נהיה עדים לגלישה במדרון פיננסי לכיוון אמצע 2012 ועד 2015, כאשר המנעד הקשה בין אורנוס ופלוטו יתממש כמה וכמה פעמים.

רעידת-אדמה כלכלית בדרך? אין סימני שאלה.

כותרות כלכליות דרמטיות? לא אצלנו

אצלנו: המערכת הפיננסית דרוכה, שוב יש הודעות הנובעות מחששות של גלי הצונאמי שיגיעו לחופיה הכחולים של מדינת ישראל.

מבנה הכוכבים מעיד על המאמץ לשמור על הקיים, אולי שחיקה מסוימת, פה ושם איטיות בדרך, אבל אין כותרות דרמטיות!!! בינתיים 2012 זו שנה שבה מדינת ישראל תמשיך לחוות צמיחה, גם אם המספרים לא יהיו גבוהים מאוד, המגמה החיובית שראינו בשנים האחרונות נשמרת.

הבורסה/השווקים, שכן מושפעים ממה שקורה באירופה ובניו-יורק, משלבים מגמות חיוביות עם מגמות הפוכות, מסרים שיסתרו זה את זה, אבל בסך-הכל הכיוון חיובי, אם כי צפויים ימים של דשדוש מתסכל. נעקוב ונעדכן כמו תמיד בכל שבוע.

לבני וקדימה
לבני. בסוף תתמרן [צילום: פלאש 90]

בתאריך 25.11.11 נכתב כאן: "ליקוי החמה בתאריך 25.11.11 נמצא בדיוק על השמש/מרקורי בהורוסקופ של קדימה. זה 'מדליק' את המשולש הנ"ל, ובנוסף בימים אלה גם כוכב מארס עבר למזל בתולה ויטייל שם תשעה חודשים, יגרום להתלהטות שתצביע על בעיות במפלגה. אי-השקט שם יימשך והתנהלותה של המנהיגה תמשיך לעורר שאלות. אפשר לצפות לכותרות מעניינות בחודשים הקרובים".

לא היינו צריכים להמתין הרבה זמן, והרחש בחש כבר מתרחש במפלגה, וכל הנתיבים מכוונים ליו"ר ציפי לבני שאינה רוצה לקיים בחירות פנימיות במפלגה. או כותרות ישנות מתחדשות על ההתנהלות הכספית שם.

במפה המשותפת שלה עם מדינת ישראל נמצא כוכב נפטון על ציר 1-7. נפטון הצובע את הדמיון בגוונים שונים, עוטף את האדם ואינו מאפשר לו לראות את המציאות כפי שהיא, מכאן שהגברת לבני אינה רואה את עצמה באופן ריאלי, אינה ממוקדת במה שחשוב באמת, ולכן גם התזמון שלה אינו נכון. ייתכן גם חוסר-ודאות, המשפיע על חוסר הביטחון שמונע ממנה להצביע על הדרך בה היא בוחרת. אחרי שנפטון ימשיך בדרכו תגיע התפכחות, וזו, ללא ספק, תכאיב.

בינתיים אוספת סביבה היו"ר רק אנשים שיספרו לה כמה היא נפלאה, ואלה לא מאפשרים לה להסיט את הווילון ולראות את מזג האוויר החורפי הממתין לה בחוץ.

לאחרונה היו ללבני כוכבים נחמדים שעזרו לה קצת לקבל יחסי ציבור טובים. במצב כזה היינו מצפים לתמיכה של עוד כמה כוכבים בצירים נוספים כדי שאלה יקדמו אותה, אבל חסרונם בעת הזו, גרם לכך שההזדמנות הזו הייתה כלא הייתה וכך חזרה לנקודת ההתחלה, ועליה להתמודד עם החלטה שלא מתאימה לה, לקבוע מועד בחירות. או "לזכות" שוב בכותרות מיום חמישי האחרון, המופיעות על הנושא של ההתנהלות הכספית שלה כיו"ר ואלה המקורבים אליה.

לבני, עם מבנה המפה האישית שלה, תתמרן את המצב אליו נקלעה כך שאת ההחלטות היא תקבל לבד וגם תציג אותן כאילו זו היוזמה שלה ולא הייתה בילתה.

אסד וסוריה

בכתבה כאן בתאריך 29.4.11, נכתב על בשאר אסד: "נשיא סוריה בשאר אסד נולד בתאריך 11.9.1965. השמש במזל בתולה, בצמידות לכוכבים אורנוס ופלוטו, מבנה המעורר מתח, בעיקר בגלל שהמבנה הזה נמצא מול כוכב סאטורן, שמכביד עליו ומעיד על תחושת האחריות העצומה שלו, ובו בזמן הוא חש צורך לפעול בדרכו הכוחנית האובססיבית, בעקשנות ובאינדיבידואליות חסרות מעצורים.

"במפת הקידום, השמש נפגשת בכוכב אורנוס, מצב המחדד את חוסר היציבות שבו נמצא, עצבנות וחוסר סבלנות. הצמידות של השמש עם פלוטו במפת הלידה, מעידה על כוח חסר-פשרות. כוח אותו מפעיל בברוטאליות ובמניפולטיביות, במובן השלילי של המילה. כוכב מארס לצד כוכב נפטון "מעשיר" את דמיונו, את התיאוריות שלו על קונספירציות, ומדוע הוא משקיע הרבה אנרגיה בהאשמותיו, בין השאר את התערבותן של מדינת ישראל וארה"ב בעזרה למורדים בו. אם לא די באלה, כוכב מארס המקודם בריבוע לכוכב פלוטו, מחזק את תיאוריות הקונספירציה ה'מפרה' את התנהגותו הברוטאלית כלפי כל מי שמנסה להתנגד למנהיגותו. אפשר להקשיב לסגנון ההתבטאות שלו - חוסר סובלנות משולב בחוסר רחמים...".

בהווה, כוכב מארס עובר באיטיות במזל בתולה, ו"מתדלק" את מצבור הכוכבים שיש לאסד, בעיקר עתה, במחצית השנייה של חודש דצמבר 2011. בגלל נסיגתו הצפויה של מארס, הוא יחזור על אותו מצבור במהלך חודש פברואר 2012, ולבסוף, בחודש יוני 2012. הכוחניות הברוטאליות של אסד תתחזק, אבל זה מעיד שהוא מתחיל גם להרגיש פגיע... בעיקר כשהירח המקודם שלו עומד "להיפגש" עם המארס במפה בקרוב.

במפת הקומפוזייט של אסד עם סוריה (נובמבר 1970), יהיה מעניין לראות מה קורה לכוחו, כשכוכב סאטורן נעצר במעלה 29 במזל מאזניים, בדיוק על המארס המשותף, לקראת סוף חודש ינואר 2012 עד חודש מרס 2012. זה שילוב קשה ומכאיב.

במפת סוריה, שאחרי תקופת המנדט, מתאריך 1.1.1944, השמש נמצאת במעלה 9 במזל גדי. כוכב פלוטו יגיע למעלה 9 במזל גדי בפברואר 2012 וישהה על אותה מעלה עד חודש יוני 2012. במצרים, השילוב הזה הוריד את מובראק מהשלטון בלי כחל ושרק.

חודש פברואר 2012 יהיה משמעותי מאוד בתוך התהליכים המהפכניים בסוריה, ועם אורנוס המקודם, הנפגש עם השמש בהורוסקופ של עליית שלטון העלאווים, אין סימן שאלה לאן הולך שלטונו של בשאר אסד. האם רופא העיניים עיוור?

באותה כתבה נכתב גם: "במפה של סוריה (עליה כבר נכתב כאן בתאריך 4.2.11 וגם בתאריך 25.3.11), קל לראות מדוע התעוררו האזרחים נגד המנהיג. השמש המקודמת בהורוסקופ, המציינת את תפיסת השלטון בנובמבר 1970, בהנהגת אביו, חאפז אל אסד, שהגיעה למעלה ראשונה במזל גדי. אורנוס הנמצא בריבוע לשמש, קורא תיגר על המנהיג (שמש) וגם על כל סמלי הממסד. כוכב סאטורן הנע עכשיו במזל מאזניים, עובר על הצמידות מארס-אורנוס - מבנה זה מביא לשפיכות דמים ולעימותים אלימים. למעשה, כל שילובי הכוכבים האלה ימשיכו לאתגר את המפה של השלטון העלאווי, לאורך זמן, גם אחרי שנת 2011.

"ליקוי החמה שיהיה בתאריך 1.7.11 במולות לשמש בהורוסקופ של סוריה (1.1.1944), הוא זה שגורם להיחלשות המנהיג. באותה מפה, כוכב מארס במעלה 5 במזל תאומים, כוכב אורנוס המקודם הגיע גם הוא למעלה 5 בתאומים, שילוב נפיץ ואלים מאוד. אין ספק שההנהגה הנוכחית בסוריה תתחלף במהלך 2013-2012".

"הפוליטיקאי הוא אקרובט השומר על שיווי המשקל שלו באומרו את ההפך ממה שהוא עושה" [מוריס ברה].

תאריך:  09/12/2011   |   עודכן:  09/12/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הצעות החוק המבקשות להגביל מימון זר לעמותות פוליטיות לא נולדו יש מאין. כבר כמה שנים מועלות טענות בנושא, ולא מעט תחקירים על אודות המימון השנוי במחלוקת פורסמו במקור ראשון ובערוץ 7. המאמר הזה, שחושף את המימון שמקבלים ארגוני השמאל משתי קרנות פלשתיניות, מתבסס על דוחות כספיים של ארגונים שונים, על הדוחות השוטפים של עמותת NGO Monitor, שהוקמה בשנת 2001 כדי לעקוב אחר הפעילות של הארגונים הלא ממשלתיים בישראל, ועל הדוח של ארגון 'אם תרצו' מינואר האחרון, דוח שחולל שינוי תודעתי ביחס לארגונים הללו, מכיוון שבחן מסמכים גלויים, אתרי אינטרנט של קרנות ערביות, דוחות של בנקים איסלאמיים, פרסומים בכלי תקשורת ערביים, ומחקרים שנערכו בחו"ל, וחשף כי עמותות השמאל בישראל נהנות מתמיכה נרחבת של מקורות מימון ערביים. כך הפכו ארגוני השמאל מגופים תומכי צדק חברתי וזכויות אדם לסוג של סוכן זר הנתמך על-ידי גופים איסלאמיים עוינים.
09/12/2011  |  אריה גלוזמן  |   כתבות
לפני שבועיים ביקר בישראל ראש ממשלת אלבניה, סאלי ברישה. הוא לא היה היחיד מן הבלקן שהתארח בירושלים. באותו שבוע נחתו כאן גם גם ראש ממשלת רומניה ושר החוץ של מונטנגרו. המתקפה הבלקניית הזו היא רק חלק מרצף של ביקורים, שיחות והסכמים ההולך ומבסס, גם אם באיחור, את יחסינו עם מדינות הבלקן, כמו גם עם מדינות הקווקז.
08/12/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
קולות של דאגה מהולים במחאה עלו מן הבניין המרופט והמטולא של גלי-צה"ל ביפו לשמע ההודעה על מינויו של קצין חינוך ראשי לממלא-מקום זמני של מפקד גלי-צה"ל. יצחק טוניק, שכהונתו הופסקה בחטף על-ידי שר הביטחון, לא ימשיך לשבת על כיסא המפקד. גם לא אחד מעובדי התחנה הבכירים, כפי שהיה נהוג בעבר כאשר צריך היה למלא פערי זמן, לעתים ממושכים, בין מפקד למפקד.
08/12/2011  |  רפי מן  |   כתבות
רופא משפחה מן הגליל עמד בראש חוליית שודדי עתיקות שנתפסה אתמול (יום ג', 6.12.11) על חם. החוליה נתפסה במהלך פעילות מבצעית של היחידה למניעת שוד ברשות העתיקות ולאחר מעקב באתר העתיקות חורבת, פנס בסמוך לכפר פסוטה שבגליל המערבי.
07/12/2011  |  איציק וולף  |   כתבות
מאת "על החיים ועל המוות" הוא מחזה אבסורדי נוסח חנוך לוין, שזור בתמונות ובמצבים הזויים, העוסקים בעורך דין שמאס בחייו העגומים והמעוניין לערוך עסקה עם האלוהים על שינוי מועד לכתו לעולם האמת.
07/12/2011  |  חיים נוי  |   כתבות
רשימות נוספות   /   מלחמה בסוריה  /  מי ומי  
אסד: רק משוגע הורג את עמו  /  איציק וולף
הסורים ערכו בסוף השבוע ניסוי בטילי סקאד  /  איציק וולף
"סוריה בלב הדיכוי"  /  תקשורת גלאי
העקבות מוליכים למפרץ  /  פזית רבינא
סוריה והליגה הערבית: פוליטיקה של זהויות  /  מרק הלר
ידו הארוכה של אסד  /  פזית רבינא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il