|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

ביקורת הורסת

כותרות ואמירות של ביקורת נשמעות חדשות לבקרים אובמה או רומני - מי מועמד טוב יותר לנשיאות? האם הבחירות בארה"ב יסתיימו בבית המשפט? ולדימיר פוטין ישפיע על העולם כולו תחזית אסטרולוגית לשבוע 30.12.11-23.12.11
23/12/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מבקרים בעם [צילום: פלאש 90]

ביקורת, ביקורת ושוב ביקורת. שמתם לב מה קורה סביבנו ואלו כותרות בחדשות ובעיתונים? האיחוד האירופי מפנה אצבע עם ציפורן מחודדת, משרד החוץ של מדינת ישראל מכניס להם אצבע בעין... נשמעים רמזים מה יהיה אופיו של דוח המבקר על אסון הכרמל, אלו התקפות זועמות כבר לפני... והביקורת על דבריו של מנחה הטקס באותו הקשר, סימפוזיונים שלמים ברדיו ובעיתונים שכולם ביקורת על... ועל... ולראש האופוזיציה, איזו הזדמנות לתת בראש... ואחר כך שר הביטחון "מוציא" על משרד החוץ, ואז זה מקבל עקיצה בתשובה משר החוץ...

וסליחה אם שכחתי אירוע כלשהו, המשך יבוא. כוכב מארס במזל בתולה, עוקץ ומבקר את כל מי שנמצא בדרך, והתגובות בהלימה, בעיקר עם המרקורי במזל קשת שאוהב לומר את האמת בלי כחל ושרק, גם אם אינה נוחה לשומע. זהו תהליך שיילך ויקצין ועלול להפוך גם לאלימות מילולית ופיזית, ושיאו בין התאריכים 2.1.12-29.12.11.

נסו לחשוב לפני שאתם משחררים קיטור של ביקורת. זיכרו שמילה היוצאת מהפה, לא ניתן להחזירה או למחוק את השפעתה. נישמו עמוק, כוכב מארס ימשיך לטייל במזל בתולה הלוך ושוב במהלך חמשת החודשים הבאים, אולי כדאי ללבוש חליפות חסינות אש?

מטאטאים את העבר

בנוסף לכך, בימים הקרובים מגיע המפגש בין שמש ופלוטו, ששיאו יהיה בתאריך 29.12, שהוא קטליזטור למאבקי כוח וחוסר אמון, התפתחויות של תהליכים פסיכולוגיים לא פשוטים המשפיעים על הרצון להוכיח שליטה, בעיקר בגלל חששות, פחדים או התנגדויות - והכל ביחד עלול להביא להדחקה רגשית, כזו הפועלת כמו רעל בתוך הנשמה.

בתאריך 20.12.11 כוכב ונוס (חברות והדדיות המטפחת זוגיות) עבר למזל דלי, אידיאליסטי, קריר ואצילי. קצת מנותק, מעדיף את התקשורת הבינאישית החכמה והשנונה על אמוציות, אלה תמיד יעברו את מסננת המוח לפני שיגיעו ללב. הקשיבו לעצות של ונוס הנלחשות בשקט, בעיקר בנושא כסף ואהבה. אלה ימים שהרעיונות מטלטלים ואתם רוצים להוציא אותם לאור, כך שישמעו אתכם.

הנושא הרגשי מתעורר ומשפיע בעיקר אצל אלו שמערכות היחסים החשובות שלהם החלו או הסתיימו בהשפעת כוכב סאטורן, שהגיע למעלות האחרונות בשנת 1973, 1982 וסתיו 1992.

זיכרו שמהלכם של הכוכבים אורנוס ופלוטו מביא ויביא לטרנספורמציה בחיינו, לטאטא את העבר, לפנות מקום לעתיד טוב יותר. אחיזה בקרנות המזבח אינה האופציה הטובה, לא לכל אחד מאיתנו כאינדיבידואל ולא לחשיבה הקולקטיבית. קשה לעשות שינוי, אבל השינוי הוא נכון, עוזר לחיוניות, עוזר להתחדשות, שתשפיע על חיינו במסגרות המשפחה החברה והעבודה.

מולד הירח בתאריך 24.12.11 במעלה 2.34 במזל גדי. הכוכבים משפיעים ומביאים אותנו למסקנות או למצבים "לא נחמדים". זה עלול להתבטא בפעולות טרור, או בתאונת עבודה קשה בתעשיה. המקומות הרגישים הם צפון ומרכז אמריקה, קנדה, הודו, נפאל, מערב סין ומרכז רוסיה. מה שקורה בסוריה יעלה עוד שלב בימים הקרובים. גם עירק מלקקת פצעים אחרי שאובמה הוציא את החיילים האמריקנים והותיר שם בלגן.

בוחרים בשביל ליעד

כוכב יופיטר נעצר במזל שור בתאריך 25.12.11, ומתחיל לנוע קדימה. התהליך הזה ישפיע בדרכו, ישחרר אותנו ויעזור לנו להתקדם עם חזון או רעיון שיש לו בסיס. בני מזל שור יזכו למגעו של "המיטיב הגדול", שיביא להתפתחות ולהרחבה (אך גם השמנה) בכל המישורים בחייכם.

כולנו נלמד באיזה שביל לבחור כדי להגיע ליעדים המחכים לנו בסוף הדרך. יש כאן מכלול של מידע שקיבלנו עוד בחודש נובמבר 2011, ובזמן מולדי הירח הבאים, שיהיו בנקודות רגישות של הקוסמוס, נבין עוד כמה דברים, אלו תובנות רכשנו, איזו מודעות קיבלנו, וכל אלה יהיו הלפיד שיאיר את המסלול המתאים לכל אחד מאיתנו, כאינדיבידואלים.

אלה כמה ימים בהם יש תועלת חומרית. אפשר שתרוויחו ממקורות לא שגרתיים, אולי מחפצים, קטנים או גדולים, שצריך כבר להיפטר מהם.

השבוע...

23.12 ייתכן שאתם מעריכים מעל ומעבר את הדברים, ומשלמים על כך הרבה יותר מהשווי האמיתי. התגובות שלכם הנובעות מכעס ומביקורתיות יתר, מרעילות את מערכת היחסים שלכם.

24.12 העדיפו להיות בחברתם של אנשים שאפשר לשוחח איתם ולהתייעץ בדרך בוגרת. הירח בטל משעה 13:34 עד שעה 15:47. ייתכן שצצים מכשולים בתוכניות שאינם עוזרים לשמור על שלוות נפש.

25.12 אתם שומרים על זהירות בתוכניות עבודה משותפות. יש שמחה באוויר ושעות הערב מתאימות למפגשים חברתיים, לאכול לביבות ולהדליק נרות.

26.12 היו פתוחים לתקן מערכות יחסים שנפגעו בגלל לשון משוחררת מדי. ביכולתכם לבנות ערוצי תקשורת שיחזקו את הקשרים הקיימים. הירח בטל משעה 15:26 עד 19:14 בשעות הערב. מצב הרוח החברי חוזר וההומור משתלב במפגשים של הערב.

27.12 קשרים חברתיים מתפתחים ומפגשים שוברים את השגרה ומשמחים אתכם. אל תקלקלו את האווירה עם הערות ביקורתיות, לא תמיד צריך להגיד את כל מה שאתם חושבים.

28.12 אתם נקלעים למפגש של "מספרי סיפורים", הכל נשמע נהדר, נפלא וגדול, אבל לא מעשי. שימרו על ערנות, טעויות בהבנת הנשמע יעלו לכם ביוקר בשלב מאוחר יותר. הירח בטל משעה 23:29 עד שעה 01:45 אחרי חצות.

29.12 הרצון לממש את הסיפוק האישי, עלול לדחוף אתכם לפינות חשוכות. מאידך-גיסא אתם מאתגרים את החששות שיש לכם ומחזירים את האור והשמחה לחייכם, שינוי המביא לאינטימיות אמיתית.

30.12 אתם קמים בעצלתיים, מקטרים ומתלוננים על כל דבר. חוסר שקט מחלחל לכל פינה, מביך מאוד. הירח בטל משעה 15:37 עד למחרת, שבת בשעה 11:48.

כלכלה ושווקים

לאורך השנים האחרונות כולם עוקבים אחרי הבנק הפדראלי בארה"ב כגורם משפיע על המצב הכלכלי בארה"ב, שפועל כמו נגיעה באבני הדומינו על כל הקשרים הכלכליים של העולם. השוואה בין ההורוסקופ של ארה"ב והמפה של הפדראל, היא השוואה בין מבני הכוכבים, ואלה מספרים לנו על התנהלותה של המערכת הפיננסית בארה"ב.

ההורוסקופ של ארה"ב (04.07.1776) והפדראל (23.12.1913): המולות של שמש ופלוטו במפת הבנק היא במולות לצמידות של הכוכבים ונוס ויופיטר, המסמלים כסף במפת הלידה של ארה"ב. לכוכב ונוס מול סאטורן במפת הבנק יש השפעה (במנעד) לכוכב אורנוס במפת ארה"ב, והשילוב בין יופיטר, של הפדראל, והפלוטו, של ארה"ב, מול כוכב מרקורי, מספר את הסיפור הבסיסי, הסודות והחשאיות.

בנוסף, היופיטר במפת הפדראל הוא מול הנפטון במפה, מוסיף הרבה מבוכה ציבורית לשאלה איך באמת מתפקד הבנק הפדראלי וכמה בולט כוכב נפטון במפת הפדראל בצמידות למרקורי במפה של ארה"ב. זו דוגמה לצמד כוכבים המסמלים גם הונאה. הפרסומים המופיעים לקהל הרחב בתחומים הפיננסיים, הנמצאים בשליטת הבנק הפדראלי, חלקם שקריים בניסיון לייפות את המציאות לפי הנוחות שלהם.

לא אלאה את הקוראים בכל הסימפוניה בה פועלות המפות ביחסן זו לזו, אלא שברור מהשוואת המפות שהסודיות של הבנק הפדראלי הייתה בלחץ אטומי בתאריך 21.12.10, כאילו היקום רמז או אמר בקול גדול, שהכסף של האזרחים האמריקנים חשוב יותר מדי ולא ייתכן שהוא מנוהל בשליטה סודית של קבוצה קטנה של אנשים שהם בנקאים בינלאומיים, או אפשרות אחרת, שהימים של השליטה הזאת הם ספורים. שתי האפשרויות מביאות לאותה התוצאה.

מחזור שוורי בשווקים

גם כאן ישפיעו הצמד אורנוס ופלוטו במהלך 2015, ו"ידליקו" את הריבוע שמש וסאטורן במפת ארה"ב. אנחנו נהיה עדים לשינוי של מבנה הפדראל.

איך יהיה השינוי, האם יהיה זה הקונגרס שיחליט? קשה להאמין, הרפובליקנים תומכים בבנקאים, הדמוקרטים נתמכים מתרומות הבנקאים. אבל האורנוס, על-פי ההיסטוריה, משפיע בדרך לא צפויה, והריבוע בין שני הכוכבים החזקים הנ"ל יביאו לאירועים שהשפעתם תהיה חד-משמעית, שינוי ארוך טווח. אפשר שלא נדע ולא נשמע מיידית על השינויים המתרחשים בתוך היכל הבנק הגדול, השינויים יכולים להגיע בתהליך ממושך. אבל דבר אחד בטוח, הגרעון הקיים, שבסיסו במערכת הנוכחית שם, אינו יכול להמשיך.

כוכב יופיטר נעצר וחוזר על עקבותיו בתאריך 25.12 במזל שור. מזל שור הוא מזל של בנקים, כסף ומצב כלכלי רווחי. יופיטר הוא השפע, כך שיש סיכוי גדול שהשווקים יחזרו למחזור שוורי. אבל יש כל הזמן גורמים שונים המשפיעים על המערכת הפיננסית, ולאחרונה כמעט כל הודעה מהממסד בארץ או בחו"ל, מעלה או מורידה את סף האופטימיות, ומנדנדת את כולם.

מחשבות אסטרולוגיות
רומני. עבר מוכח [צילום: AP]

כשאנו שומעים את המועמדים השונים במרוץ לנשיאות בארה"ב, הסבירות הגבוהה ביותר היא שמול אובמה יתמודד מיט רומני, אלא אם כן ייכנס מתמודד חדש לתמונה.

כאשר בוחנים את הכוכבים של ברק אובמה או מיט רומני, אין ספק שחסר מועמד שיש לו יכולת אמיתית להנהיג, או להיות אדם בעל כריזמה, שאחרים ישאו אליו עיניים בזכות כישוריו ויכולתו. בתקופה כל-כך קריטית בעולם, המדינה שתמיד כל אחד ראה בה את המדינה, בהא הידיעה, זו שיש לה את הכוח הבלתי מוגבל להשפיע, חסרה את האדם החזק, תרתי משמע, שיידע או שיהיה מסוגל להוביל את העולם לעידן החדש.

את כישוריו של אובמה הכרנו - יכולת רטורית משכנעת, אבל מעשית אפס. למיט רומני יש במפה איכויות המעידות על אדם שיודע להתמודד עם בעיות מסובכות ולפתור אותן, כך שאולי, אם ייבחר, הוא יוכל למצוא פתרונות למשבר הכלכלי הקשה. למען האמת, ההורוסקופ שלו הוא כשל איש עסקים, בעל יכולת וחזון לעתיד, מה שכבר הוכיח גם בעברו.

מצב הכוכבים המעורפל כל-כך בזמן הבחירות בנובמבר 2012, מערפל את התוצאה, בעיקר בגלל נפטון ומרקורי בנסיגה. ייתכן שזו תהיה עוד אחת ממערכות הבחירות שאת סופן יסיים בית המשפט (ג'. בוש מול אל גור).

זמני הוועידות, הדמוקרטית והרפובליקאנית, בסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר, יאפשרו אולי לראות את הנתונים המדויקים יותר, ולכן נמתין עד אז.

ההשפעה של ולדימיר פוטין

נזכור, את השינוי למעשה כל אחד מאיתנו עובר, בעיקר עם כוכב אורנוס במזל טלה, הפורץ דרך בכל מחיר ומביא לשינוי קולקטיבי. ייתכן שהמנהיגות שאנו מחפשים נמצאת בכל אחד מאיתנו.

ועדיין במפתיע, האדם היחידי הנראה עתה באופק, שעומד להשפיע מאוד על העולם, הוא ולדימיר פוטין. אין זה אומר שאיש הקג"ב לשעבר יביא את הטרנספורמציה עם הארה חיובית, לה כולנו ממתינים, אבל השינויים שיתרחשו שם ברוסיה, תהיה להם השפעה על העולם יותר מכל מנהיג אחר שאנחנו מכירים.

"המנהיג חייב לדעת, לדעת שהוא יודע ולהיות מסוגל להבהיר בשלמות לאלה הסובבים אותו שהוא יודע" [קלארנס ב. ראנדול].

תאריך:  23/12/2011   |   עודכן:  23/12/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני טורקניץ, 45, מנהל מזה חודשיים את הקניון הגדול ביותר של ישראל, ואחד מנכסי הנדל"ן הגדולים במדינה. חברת הביטוח מגדל והאחים משה ויגאל גינדי, שהם הבעלים של "קניון הזהב", החליטו לערוך חילופין בצמרת: יעקב לוסטיג הלך, טורקניץ בא.
23/12/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
כבכל שנה יחגגו בימים הקרובים גם ישראלים לא מעטים ברחבי הארץ את פתיחתה של השנה האזרחית החדשה. אלא שעל-פי סקר דעת קהל של מכון "סקרים", מסתמנת הפעם עלייה ניכרת במיוחד במספר החוגגים בקרב האוכלוסיה היהודית-החילונית, שאינם מוכנים, בשום פנים ואופן, לפסוח לא רק על הסילבסטר אלא גם על...חג המולד עצמו.
23/12/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
"קרקס חובש כיפה". את ההנאה הזו מנע באיוולתו ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, מתושבי עירו. הוא התכסה בנימוקים של חרדיזציה ושאר מנטרות, אבל בפועל היה שם עניין של אגו, כי מארגני המופע טעו ולא תיאמו איתו את המופע מראש.
23/12/2011  |  עידן יוסף  |   כתבות
עבד אל-חכים בלחאג', ראש קבוצת המאבק האיסלאמית של לוב, היה מבוקש על-ידי ארה"ב ובריטניה בגלל קשריו עם ארגון אל-קאעידה. במלחמה נגד קדאפי עמד בלחאג' בראש צבא המורדים בטריפולי. עם שוך המלחמה ציפה בלחאג' להתמנות לשר הביטחון בממשל הלובי החדש. זה לא קרה. במקום זאת, הוא מצא את עצמו מבודד על-ידי המועצה הלאומית הלובית, שהייתה נתונה ללחצים מערביים כבדים בעניינו.
23/12/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
רק לפני שבועות אחדים כולם דיברו עדיין על עידן פוטין הבא, שיימשך עד 2024 ואולי, רחמנא ליצלן, אפילו עד 2030. ואז באו הבחירות ברוסיה והפכו את הקערה על פיה. אבל האמת שהסימנים של סוף עידן השלטון האבסולוטי של פוטין היו באוויר כבר זמן רב.
23/12/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il