|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

צפירת הרגעה: המלחמה עם אירן אינה בפתח

אירן עומדת לעבור בשנתיים הקרובות שינויים דרמטיים כמו-כן, לא נראה שתפרוץ מלחמה עימה בעת הזו בשנים הקרובות: כותרות רבות על נפט, מים וגז פריצת דרך בפיתוח תרופות תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.2.12-3.2.12
03/02/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אירן. התחממות, לא מלחמה [צילום: AP]

נפטון צולל היום למזל דגים, וישחה באוקיינוס הזה 14 שנים. המעבר הזה ישפיע על החלומות שלנו ועל החזון האישי שיש לכל אחד בנוגע לחייו. בימים הבאים ההשראה תהיה גבוהה, אולי כדאי לכם להביט פנימה, כיוון שבימים אלה, ובעיקר בין התאריכים 15.2-7.2 תמצאו תשובות לנושאים המעסיקים אתכם, בעיקר אם אתם יכולים להקשיב ללב ולבטן. אם לא, כדאי לפנות לאלה המתמחים בתחומים לא קונבנציונליים, אם זה ברפואה אלטרנטיבית, טיפולים "אחרים", או לפנות לקבל עצה או תשובה מאנשים המתמחים בייעוץ אסטרולוגי, נומרולוגי או רוחני, כאלה שיש להם יכולת לראות ולהבין את מה שאדם מן השורה אינו יכול לראות.

נפטון במזל דגים, יעורר את התחום המיסטי, יחזק את התחום המטאפיזי וכל דבר שהוא מעבר לנורמה. נפטון במזל דגים מפעיל את מנגנון הדמעות, כך שאפשר לצפות לעומס רגשי, שיעלה ויצוף על פני השטח. שינוי צפוי והדמעות יזרמו יותר ובלי בקרה. חלקנו יכולים לחפש "נחמה" באוכל או בשתייה, כך שכדאי להיות מודעים לגלישה לא מבוקרת, שתיתן לכם "תמיכה", נסו לשמור על עצמכם.

נפטון, השוחק גבולות ונורמות, יכול להביא לתוך חיינו את האמת הגדולה או את השקר הגדול. סביר להניח שהתנועות החברתיות, שכבר החלו לפעול למען כלכלה שוויונית, ימשיכו לצמוח, וינסו בכל כוחן "להדיח מכיסא המלכות" את אלה השולטים על הכסף והמשאבים של רוב העולם. בשנת 1858, כאשר כוכב נפטון היה במזל דגים, פרסם קארל מארקס את המניפסט הקומוניסטי, וההמשך, למרות הפופוליזם העצום לו זכה, לא הביא את הפתרון האלטרנטיבי הנפלא. ההיסטוריה מעידה שהתוצאה הייתה משטרים נוקשים (הקומוניזם) שלא היה בהם שוויון אמיתי, אלא ההפך, אפליה גדולה.

מאידך-גיסא, נשמע על פריצת דרך בפיתוח תרופות, כמו בשנת 1854, שהייתה השנה בה לואי פסטר גילה את הבקטריה כמקור למחלות, המודעות והחינוך להיגיינה חלו בשנים הללו, ובנוסף, באותן שנים, פלורנס נייטנגאל, הייתה לאישה הראשונה שפרצה את הדרך למקצוע הסיעוד, וראתה בכך ייעוד ושליחות. בשנת 1859 התגלה נפט במדינת פנסילבניה, והגילוי הזה היה לאחד המנועים הגדולים של המהפכה התעשייתית בעולם.

נזכור שכאשר כוכב בסדר גודל של נפטון משנה מזל, על-פי רוב הוא מביא עימו אירוע עולמי משמעותי. בפעם הקודמת, כשנפטון רק בדק את הטמפרטורה של המים רגע לפני, באפריל 2011, התרחש הצונאמי הגדול ביפן. עתה, אנו שומעים את אירן מזהירה מקיצוץ אספקת הנפט, ויש להניח שנשמע עוד חדשות עם הכותרת מים, נפט, כימיקלים וכולי. ייתכנו משברי מים גלובליים, זיהום מים, שיטפונות, איים שייעלמו באוקיינוס, וברקע יש לנו את המבנה של אורנוס/פלוטו שגם "יעזור" לתזוזה טקטונית והתפרצות הרי געש, במהלך החודשים הבאים. הרבה כותרות יעסקו במים, נפט וגז בשנים הקרובות.

כוכב סאטורן נעצר וחוזר על עקבותיו החל בתאריך 7.2, יעזור לכם לבחון מערכות יחסים, לנסות ולתקן דברים שהתרחשו בשנת 1982, ולפתח מערכות יחסים ל-29 השנים הבאות.

עצירת כוכב סאטורן עלולה להשהות או לדחות תהליכים עסקיים, או פיננסיים, אבל הנסיבות מכריחות אותנו להמשיך ולעבוד, לכן כדאי להיות זהירים כאשר אתם בונים דברים מוגדרים, נסו לפשט כל דבר ולהגדיר את האחריות. רצוי בזמן הזה לבדוק כמה פעמים את המספרים בדוחות או בחשבונות.

ההמלצה היא לשמר מצבים, זה לא תמיד כיף, אבל אם לא תיענו לעצה הזאת, זה עלול לגרום לכם לעשות שגיאות וטעויות. נכון שללכת בנתיב הזה, זה לא מדהים, אבל זה יביא לכם תוצאה מספקת.

אלה ימים של התגוננות, או ההפך - מלחמה על אינטרס שהוא יותר סמכותי. צפויים כמה ימים מתסכלים, עד שנתרגל לאנרגיה המשתנה, בעיקר כשסאטורן, המסמל מציאות ריאלית וצניעות, שומר על גבולות ועומד לפני נסיגה בדיוק כשכוכב נפטון נכנס למזל דגים וממוסס הכל. לא נשכח את כוכב מארס הממשיך בנסיגה במזל בתולה ולא בדיוק מוסיף סבלנות. הקצב אינו מה שרציתם, הביקורת ממשיכה, אבל זה מה שיש עד לתאריך 15.4. החוכמה בימים האלה היא לבחור בגמישות, להתאים את עצמכם למצבים משתנים, לנשום עמוק ולספור עד עשר.

מופע הירח המלא, יתרחש כמה דקות לפני סוף היום של התאריך 7.2, במזל אריה. צפו ללא צפוי, בעיקר בכל הקשור לתקשורת ולנסיעות. בחנו שוב את חתימתכם או את ההזמנות שעשיתם באינטרנט, או אצל סוכן הנסיעות, לטיול בארץ או בחו"ל. ייתכן גם שתהיה השפעה על מעמדכם האישי בחברה או בעבודה.

מזל אריה אוהב דרמה ומחפש את הבמה, כך שנוכל לראות כמה "הצגות" בתקשורת, או במקום העבודה, והכל כדי לקבל תשומת לב. ההגזמה יכולה להתבטא במובן הפיזי או הרגשי, לכן אל תיקחו ללב כל דבר שאומרים לכם, והשתדלו לא לחשוף מטען רגשי לפני הציבור. שימרו על שליטה עצמית ושיחות טעונות ואישיות השאירו בבית.

השבוע...

3.2 היום כדאי לפנות מקום לחשיבה היורדת לפרטים, חשיבה עמוקה ומחכימה לפני שאתם יוצאים עם הצהרה כלשהי, או חושפים את הכוונות שלכם. אולי לשמור סוד יהיה הדבר הנכון יותר היום.

4.2 תנו תמיכה לסובבים אתכם, מילה טובה תמיד עוזרת. הירח בטל משעה 07:07 עד שעה 08:05 בבוקר. הצד האינטואיטיבי במיטבו, ויש הנאה מהמסגרת המשפחתית.

5.2 אתם לא ממהרים להתבטא בגלוי במפגש חברתי, אתם נוטים להתגונן במו"מ עם אחרים, אבל במסגרת המשפחה אתם לוקחים אחריות ומתמודדים אם צריך.

6.2 קיים צורך להשתחרר ולהיות עצמאיים. ייתכן שאתם עושים פריצת דרך, אבל שוברים גם מחויבויות קיימות. כדאי לבחון במי אתם מורדים ומהי הסיבה שהתעוררתם בבוטות כזו. הירח בטל משעה 14:20 עד שעה 15:24 בצהריים. הרעיונות מבריקים, אבל אינם מבטיחים יציבות. מילים אימפולסיביות עלולות "לשבור" משהו חשוב, לא בכוונה.

7.2 יוזמות חדשות אינן בהכרח חיוביות. "הצגות" כדי לקבל תשומת לב, נובעות מחוסר ביטחון, ייתכן שאתם חשים לא מוערכים או לא נאהבים, או שמטילים עליכם התחייבויות לא הוגנות.

8.2 באהבה, צריך לדעת גם לגעת ברכות, זה הזמן לראות את הצד הטוב שיש בבן/ת זוג או בחבר/ה. אפשר שיהיה שינוי מפתיע, אימפולסיבי בהתנהגות כשזה נוגע באהבה והתחייבות. אתם זקוקים לחופש ולריגושים. הירח בטל משעה 18:32 עד שעה 19:34 בערב. מתעורר הצורך לקטר ולבקר, לא כיף.

9.2 החשיבה הלוגית משתנה במהירות לתגובות אגרסיביות, ומובילה אתכם בדרך הבטוחה לביצוע שגיאות, ולהאשים את הזולת בלי פרופורציה לאירוע עצמו. הצורך בהתחדשות, גורם לכם לזעזע את היציבות המוכרת. זהירות וצניעות רק יועילו לכם.

10.2 הירח בטל משעה 07:11 בבוקר עד שעה 21:54 בשעות הערב. בשעות הערב המאוחרות קיים איזון בין מה שאתם רוצים ובין מה שאתם מצפים מהסביבה. נחמד למפגשים חברתיים.

כלכלה ושווקים

מעבר כוכב נפטון היום, 3.2, למזל דגים, יוצר "ים של שינויים". אבל את התוצאות הברורות של התהליך נדע רק משנת 2020 ואילך. בתאריכים 8.2-7.2 ייתכן שוב חוסר-ודאות, ובתאריך 14.2 ייתכנו פחד ומבוכה בשווקים. בתאריכים 18.2-17.2 מבנה הכוכבים טוב לזהב ולכסף (אצלנו: שישי-שבת). בנוגע לזהב - גם אם נמשיך לראות עליות ותיקונים שיתבטאו בירידות, הוא יגיע לרמות חדשות החל באוקטובר-דצמבר 2012. מבנה הכוכבים באמצע חודש מרס (23.3-15.3), עלול לפגוע באירו ודרכו גם לגרום למפולת בשווקים.

המפגש של האיחוד האירופי מכיל עסקה שמטרתה לתת נמל מבטחים כלכלי ליוון, כדי למנוע השתמטות מהחובות, מאחר שברקע יש כבר גלישה במדרון של פורטוגל, ספרד ואיטליה. נכון שצריך להחליט אם כל ההצעות באמת עובדות ובנות-מימוש. הסקפטיות, שנובעת עתה מכל הסכם, היא בגלל כשכוכב מארס נמצא בנסיגה וגם כוכב מרקורי מגיע למפגש עם נפטון.

כוכב יופיטר יעבור במהלך חודש יוני למזל תאומים, ועל-פי ניסיון העבר, ישפיע בדרך שלילית על השווקים. בפעם הקודמת כאשר יופיטר עבר במזל תאומים בשנת 2001, החולשה של השווקים הייתה בעיקר במחירי הסחורות, מלבד מחיר הנפט, שצפוי היה לרדת בגלל השימוש המופחת בו, אבל גם עתה מחירו עולה בשווקים בדרך מניפולטיבית על-ידי קרטל האנרגיה, כדי לשלם את ההוצאות של הקידוחים במערב ארה"ב ובקנדה.

ועוד "בשורה": סין ואיחוד האמירויות החליטו לסחור נפט במטבע יואן (סיני). כדאי להזכיר לקוראים את התהליך שבו הדולר החל לאבד מערכו. אחת הסיבות העיקריות הייתה שסדאם חוסיין החל למכור את הנפט באירו כדי לפגוע בארה"ב (אפשר לשאול למה החלו האמריקנים באמת במלחמה בעירק? "כסף מסובב את העולם, מסובב את העולם...").

בנוסף, הצמד פלוטו/אורנוס יהיו במהלך האביב בהיבט מאתגר לכוכב יופיטר בהורוסקופ האמריקני, ויערערו שוב את הביטחון של הכלכלה האמריקנית ושל הדולר. יש תיאוריה שבן ברננקי רוצה את האינפלציה בארה"ב כדי להחליש את הדולר, כך יהיה קל יותר לאמריקה לשלם חובות ולהקטין את הגירעון הצומח שם. כל אלה מנבאים את עתידו הטוב של הזהב והכסף. בהווה, אחת הסיבות המונעות מאלה לעלות דרמטית היא הזליגה של הכסף מאירופה, מהאירו לדולר, בגלל האזהרות של הבנק העולמי ממיתון באירופה. זה עוזר זמנית לבנק הפדרלי בארה"ב, אבל הדגש הוא על המילה זמנית.

עימותים בממשל האירני

המתחים, הנבנים בין אירן והעולם המערבי, יוצרים אי-נוחות רבה, בעיקר בכל הקשור להתפתחות היכולת הגרעינית של אירן, לתמיכתה בארגוני הטרור והתבטאויותיה האלימות נגד ממשלות המערב, המגלות דאגה רצינית נוכח ההסלמה של האיומים, שגורמים לא פעם גם לתחושה שמספיק ניצוץ קטן שידליק את המתח הנמצא באוויר למדורה גדולה.

מבנה הכוכבים המעורר חששות נמצא מאמצע חודש מרס 2012, ויש לו פוטנציאל להסלמה עוינת. ראש דרקון בריבוע לכוכב מארס בנסיגה, בין התאריכים 22.3-15.3 משפיע על כוכב פלוטו במפה של הנשיא אובמה. גם הירח המקודם אצלו יהיה בהיבט מתוח עם פלוטו. מבנה זה מספר לנו על מאבקי הכוח וחוסר האמון שחש הנשיא, ברצועת הזמן הזו. כעס, אגרסיביות ואסרטיביות, שעלולים להוביל לאלימות, ואובמה עלול למצוא את עצמו בתוכה.

באותו שבוע, אותו מבנה (ראש דרקון/מארס) מדליק את המפה של אירן, ומעיד על תוקפנות מתחזקת, כעס גדול, שיילך ויתחזק בעזרתם של עוד כוכבים לאורך השנה הקרובה ועד אמצע אפריל 2013. הסגנון האלים של אירן ישפיע מהתאריכים 31.3-26.3 על העולם כולו.

אולם הדאגה הגדולה מאיומיה של אירן היא כלפינו, נגד זכות הקיום שלנו כמדינה. התבטאויות החוזרות על עצמן, ובכל פעם זה נשמע גרוע יותר. מדינת ישראל מצידה מנסה לעשות הכל כדי לצמצם את האיומים, אבל המתחים ממשיכים לבעור באוויר. גם כאן, במדינת ישראל שלנו, החל במחצית חודש מרס 2012, נראה מתח שמתפתח ועלול להביא איתו כמה שבועות מדאיגים.

במפת הקומפוזייט של אירן ומדינת ישראל, הירח נמצא במעלה 5 במזל סרטן, מהתאריך 29.3 ועד לתאריך 16.4, והתסיסה וסערת הרוח מתודלקות.

ועכשיו לצפירת הרגעה: לא נראה שפורצת מלחמה בעת הזו. רק הרטוריקה, ההתכתשות המילולית תביא את המצב להתחממות, תחושה שכולנו עומדים קרוב לקצה הסלע, ממש על הצוק שלפני...

אירן עצמה עומדת לעבור שינויים דרמטיים בין השנים 2014-2012, כאשר אורנוס ופלוטו יביאו לעימותים בתוך הממשל האירני, שיצטרך להתמודד גם עם התמרדות המונים שם. אסטרולוגית, ההורוסקופ של אירן החדשה, הוא מתאריך 1.4.1979, שם הכוכבים פועלים בשנת 2013, ויזעזעו את המשטר בדרך שלא יצפו לה. אבל יש גם התייחסות ליום בו חזר חומייני אחרי גירוש השאח בתאריך 1.2.1979 וזכה לקבלת פנים של מיליוני אנשים. המפה האחרונה, כבר מופעלת מאמצע שנת 2012, כך שנושא הגרעין שלה ימשיך להיות באור הזרקורים העולמי.

סביר להניח שאנחנו נחזה בשיאם של משחקי הדיפלומטיה בעולם.

"הכוח כובש הכל, אבל ניצחונותיו קצרי ימים" [אברהם לינקולן].

תאריך:  03/02/2012   |   עודכן:  03/02/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יואב פלאטו-שרון, 33, בנו של שמואל פ.ש. הידוע, נכנס השבוע לעסקת נדל"ן חדשה: חברת פלארו החזקות, בבעלותו (יחד עם גיל רופא ב-50%) תשווק מגדל בן 74 דירות להשכרה, שייבנה בחיפה על-ידי שני יזמים פרטיים. פלארו גם תהיה חברת הניהול של בניית המגדל. בראיון ל-News1 חושף יואב פלאטו-שרון לראשונה את פרטי הפרויקט והעסקה.
03/02/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
פורום תקנה ספג באחרונה ביקורת נוקבת שמתח הרב אוריאל לביא, מגדולי הדיינים של הציונות הדתית המכהן כאב בית הדין טבריה-צפת, ומי שהוזכר כמועמד לבית הדין הגדול. לביא תקף את הסמכות של הפורום בכנס המחלקה למשפט עברי במשרד המשפטים שעסק בדיני לשון הרע. הרב לביא הסביר שיש תחומים שאי-אפשר להפריט ויש להותירם בסמכות ובאחריות ממלכתית, וכמו שלא יעלה על הדעת להפריט את הצבא או את המשטרה כך גם את מערכת השפיטה הפלילית אין להפריט.
03/02/2012  |  יהודה יפרח  |   כתבות
משה סלומון, מנהל עמותת 'הנני' המפעילה גרעינים קהילתיים של יוצאי אתיופיה, לא התלהב מההפגנה של בני העדה שהתקיימה בקריית-מלאכי בשבוע שעבר. הוא כמובן לא מקל ראש בתופעה המכוערת שחשף ערוץ 2, של תושבים בעיר שחתמו על חוזה שלא להשכיר או למכור דירות לאתיופים, אבל הוא חושב שהפגנה באשר היא הפגנה מבטאת חולשה ומסכנוּת, ועדיף לפעול בדרך אחרת. "הכי קל להשתלח, אבל אם אנחנו חזקים, הדרך צריכה להיות שונה. הפגנה משדרת מסר שאין לי דרך לטפל בסוגיה, ולכן אני מפגין".
03/02/2012  |  אלישיב רייכנר  |   כתבות
"מדהים להיזכר איך פעם תלמיד שהייתה לו לקות למידה היה מתבייש וחושש שזה יוודע לחברים", אומרת יועצת בתיכון. "היום אני נכנסת לכיתה, והתלמידים קמים וצועקים שיש להם לקות למידה ודורשים לקבל את ההקלות שמגיעות להם".
03/02/2012  |  אורית רוזנבך  |   כתבות
"ביבר הזכוכית" הוא אחד המחזות הידועים ביותר של טנסי ויליאמס, מגדולי המחזאים האמריקנים, וההפקה המועלית ב"בית צבי" ברמת גן היא ברמה משובחת שויליאמס, אם יכול היה, אני מניח, היה יוצא מקברו ומצדיע לה בחדווה רבה.
02/02/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il