|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מעבר נפטון למזל דגים

נפטון מקושר גם עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים. כוכב זה ימשיך בהילוכו הרגיל עד שיגיע לנסיגה ביוני עד לסוף נובמבר 2012
06/02/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
נפטון. ישהה במזל דגים במשך 13 השנים הבאות

השבוע יוצא הכוכב נפטון סופית ממזל דלי ועובר למזל דגים שם יימצא עד לשנת 2025. (כן , כן למשך 13 השנים הקרובות). מקומו הטבעי של נפטון הוא במזל דגים, כך שבשנים הקרובות תהייה נטייה גדולה מאוד להתחבר אל כל נושאי הרוחניות למיניהם.

נפטון מקושר גם עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים..... כוכב זה ימשיך בהילוכו הרגיל עד שיגיע לנסיגה בפעם הראשונה בחודש יוני עד לסוף נובמבר 2012.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זוהי תקופה של פריחה בכל נושאי היצירתיות האישית של כל אדם בהתאם לנטיות לבו. כוכב זה מקושר גם לכל נושאי ההתאהבות האמיתית לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, סרטן, עקרב, שור, וגדי. תרגישו הרבה יותר זורמים בתחומכם. תוכלו לתכנן מטרות מעשיות ורוחניות ולהביא ליישומם. תהיו רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

ההשפעה השלילית: מקשה על החשיבה הרציונלית

לעומת זאת יהיו מזלות אחרים אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: תאומים, קשת, בתולה, אריה ומאזניים. אלה מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בבלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונאלית, עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם. השפעתו הגרועה של נפטון היא בכך שהוא אינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, אלא תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה. אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין....חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר. הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. למעשה, בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים. במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה. הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים.

ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד תחת השפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים , יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים/מקצועיים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תצטרכו לבדוק האם התוכניות שלכם מאורגנות בצורה שכזו שתוכלו ליישם אותן מבחינה כלכלית ללא כל בעיות.

דלי - בתקופה הקרובה אתם צפויים לעשות שינויים במעגל חייכם וזאת בגלל העובדה שהכוכב אוראנוס המביא איתו צורך לשינוי נמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם. גם אם כרגע אינכם בטוחים שאתם חייבים לבצע את השינויים המתבקשים, הרי שההחלטה תגיע בצורה ספונטנית, כך שאינכם חייבים להחליט עכשיו – אלא לחכות לרגע המתאים.

דגים - אתם נמצאים חודש לפני יום הולדתכם וחשים את תסמונת טרום יום ההולדת . עייפות מצטברת ותחושות לא נוחות אופפות אתכם ואף משפיעות על בריאותכם. מומלץ לכם לשמור על עצמכם ככל יכולתכם, כיוון שרק כך תוכלו בהמשך להעסיק את עצמכם בנושאים החשובים לכם ולהגשים לעצמכם מטרות וציפיות ששאפתם אליהם מזמן.

טלה - הכוכב אוראנוס מבקר במזל שלכם כבר זמן מה וגורם לרבים מכם לרצות לעשות שינויים משמעותיים בחייכם. הצורך שלכם בניפוץ מסגרות מתאים מאוד לתפיסה הטלאית האישית שלכם ולכן, נראה שאתם עלולים לפעול מתוך אימפולסיביות שאינה במקומה. התייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים – ובעיקר, חכו עוד כשלושה חודשיים עד אשר תגיעו להחלטות משמעותיות.

שור - אתם נמצאים בתקופה של פריחה בכל הקשור לתחומי העבודה שלכם. נראה שקיימת התעוררות וזאת לאחר תקופה שבה הייתם צריכים לעמול קשה עד אשר נהניתם מפירות השקעתכם. זה הזמן לשווק את עצמכם כמה שיותר ולעזור לעצמכם בכל הקשור לקידום אליו חתרתם להגיע מזמן. כוכב השפע יבוא לעזרתכם וייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות.

תאומים - הכוכב מארס שנמצא בבית המעגל האישי הקרוב אליכם והוא המשפחה, יוצר אצלכם קשיים והתלבטויות בין הצורך לעשות מה שטוב לעצמכם ובין להיות בסדר עם האחרים - אך עדיין זה יגיע על חשבון הצרכים האישיים שלכם. על-מנת להרגיש שאתם עושים ככל יכולתכם, השתדלו לחלק לעצמכם זמן איכות ולהיות עם הקרובים הזקוקים לכם במידה שווה.

סרטן - נראה שאתם עסוקים עם חלק מהקרובים לכם המקיפים אתכם בחיי היום יום. ייתכן שחלק מהתוכניות שלכם לא מתממשות וזאת בגלל ניגודי אינטרסים ביניכם לבין הקרובים לכם. בתקופה הזו כדאי לכם להתרכז בעבודה וזאת בגלל העובדה שהכוכב וונוס האחראי על היחסים הבין אישיים נמצא אצלכם בבית הקריירה ויכול לתת לכם תנופה בקריירה.

תאריה - אתם נמצאים בתקופה שהיא חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם וזהו זמן מתאים לחשבונות נפש שמומלץ לכם לעשות בתחומי החיים השונים. בתחילה נסו לבדוק האם מבחינה כספית אתם מתנהלים נכון. האם אתם לוקחים אחריות על חייכם, או שמא עדיין נותנים לאחרים לנהל אתכם, למען הנוחיות שלכם, אך עובדה זו עלולה לפגוע בכם מאוחר יותר.

בתולה - בתקופה הזו יש לכם יכולות להיות במרכז הבמה בכל מקום בו אתם נמצאים. זה הזמן הנכון עבורכם לקחת על עצמכם אחריות ואף להצליח בכך. הכוכב מארס שנמצא בנסיגה דווקא במזל שלכם יאיר בפניכם את הדרך ויצביע עבורכם מהו הדבר הנכון ביותר עבורכם לעשות. היכולת שלכם להיות מעשיים תעזור לכם ביישום תוכניותיכם.

מאזניים - בתקופה האחרונה נראה שאתם מתמודדים עם תובנות מאוד משמעותיות שמגיעות עמוק מתוך תת ההכרה שלכם. זה הזמן הנכון להתחבר אל הפנימיות שלכם ולעשות את חשבונות הנפש הנדרשים על-מנת שתוכלו לפעול ליישום תוכניותיכם העתידיות. אל תחששו גם אם עכשיו הדברים נראים קשים למימוש. בעוד כשלושה חודשים הקשיים יהיו מאחוריכם.

עקרב - אתם נמצאים עכשיו בתקופה של התחלות חדשות שבה אתם נאלצים להתמודד עם דברים חדשים בחייכם שעד היום לא ידעתם שאתם מסוגלים לכך. ייתכן שהפחדים גורמים לכם לפעול בדרכי התנהגות שונים ולעיתים אף מנוגדים להתנהגות הרגילה שלכם, אך עכשיו אתם יודעים שאין תחושה טובה יותר מאשר תחושת הניצחון על הפחדים והחששות.

קשת - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מנסים לקחת אחריות חדשה על חייכם וזאת מתוך הבנה שאתם חייבים לשנות את סגנון ההתנהלות שלכם על-מנת לדעת שאתם בכיוון הנכון. תקבלו עזרה, עידוד ותמיכה מהאנשים בבית הקרובים לכם כך שתרגישו שההערכה שאתם מקבלים, נותנת לכם את האנרגיות הדרושות להמשך דרככם.

גדי - במידה ואתם יכולים יהיה זה מאוד נכון עבורכם לנסוע ולטייל כדי לתפוס מעט מרחק מההתנהלות היומיומית שלכם. זהו זמן מעולה לבדוק גם את ההתארגנות הכספית שלכם, כך שאתם יכולים לתכנן את ההתחלות החדשות להם אתם מצפים מזמן. במידה ויש לכם קשרים עם חו"ל, זה הזמן להעצים אותם ולתחזק קשרים.

תאריך:  06/02/2012   |   עודכן:  09/02/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באולם הקטנטן של בית צבי, שאיה בן אשר עיצבה להפליא כדירת המשפחה של תום (שמתפקדת בדיוק כמו בהפקות קודמות על בימות גדולות) - אם המשפחה, אמנדה (דנה מאירוביץ, שמשחקה הכנה והמרגש מצליח לאזן את הדחיה מהנודניקיות של האם, ואף יוצר אמפטיה כלפיה), מייצרת לחץ בלתי נסבל על בתה ובנה. הבת, לורה, נערה יפה, עדינה ושברירית, סובלת מצליעה ובשל כך גם מרגשי נחיתות וביישנות איומים. רגשות אלה כולאים אותה בבית, ומונעים ממנה כל סיכוי להכיר מישהו ולהינשא. את כל עולמה היא מרכזת בטיפול ושמירה על אוסף החיות המיניאטוריות שלה מזכוכית. נעמה חזון - כאילו נולדה לתפקיד זה. כל סגולותיה נחשפות בו, והיא מרגשת ומצליחה לגעת בלב כל.
06/02/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
המחזמר קאטס מאת המלחין אנדרו ללויד וובר נחשב לאחד ממחזות הזמר הידועים בעולם והוא עלה ב-1981 על בימות הווסט אנד בלונדון ואחר כך בברודווי במשך שנים ארוכות והיה לאחד המיוזיקלס המועלים ביותר ברצף בהיסטוריה של הז'אנר הזה. המחזמר קטף את כל הפרסים האפשריים בקטגוריה הזו והופק בכל העולם ואפילו בישראל על-ידי תיאטרון הספרייה ובית צבי והיה שם מופע ססגוני, מהוקצע ומשובח ביותר.
06/02/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
לבסס סמכות זה לא דבר קל, יעידו מאות זוגות הורים טרוטי עיניים. יעידו גם האנשים החביבים שמנהלים את ההצגה שנקראת האח הגדול. מה לא היו נותנים המושכים בחוטים בנווה אילן בשביל קצת משמעת בבית הזה? פעם אחר פעם ירקו בפניהם הדיירים, והראו לכולנו מי לובש את המכנסיים. השובבה הראשונה הייתה ברי סימון שיצאה מהבית מבלי שהודחה. הבא בתור דודו קפרא, שיצא מהבית בעקבות אשתו למרות האיסור. אבל כל אלה היו כאין וכאפס לעומת ההתארגנות המשולשת החשודה של סער סקלי, יאנה יוסף ותמיר ורדי. התארגנות שאיך שלא הופכים אותה, מדיפה ריח חזק של מרד.
06/02/2012  |  אורי ערן  |   כתבות
יש להבהיר כי הצדדים אינם במערכת יחסים חרף רצונם להביא ילד לעולם, כי כל צד רשאי לפתח מערכת יחסים, וכי הינם מעוניינים להסדיר את התנאים להורותם המשותפת
05/02/2012  |  עו"ד אריאל דרור  |   כתבות
הערב היתי במשחק כדורגל באולם צוותא בת"א.הרעש היה של מגרש כדורגל מלא צעקות מהקהל. הרגשתי שכל הזמן מבקיעים גולים חווית כדורגל אמיתית מבחינת האוירה. מוזיקה מחרישת אזניים מתאימה למגרשי הכדורגל וכוריאוגרפיה מיוחדת,אורגינלית,מענינת ונהדרת מלאת רעיונות והמצאות של נדין בומר.
05/02/2012  |  ליאון אלי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il