|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אובמה עצבני

נשיא ארה"ב יהיה מתוח בגלל אפגניסטן, סוריה או אולי ישראל "דם רע" בבחירות הפנימיות במפלגת קדימה הבעיה הכלכלית "התחפרה" בעולם הסיכוי בימים אלו לפגוש בן/בת זוג מתאים הוא גבוה בעולם: רוסיה רודפת אחר כוח; סין משנה כיוון; הרוחות בארה"ב יסערו תחזית אסטרולוגית לשבוע 16.3.12-9.3.12
09/03/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אובמה. פוטנציאל לעצבנות [צילום: AP]

אנו צפויים לימים "נחמדים", בעיקר עם עצירתו של כוכב מרקורי והנסיגה שתחל בתאריך 12.3, זאת בנוסף לכוכב מארס שכבר נמצא בנסיגה.

המציאות שלנו בשבועות הקרובים תתנדנד, תתהפך מכאן לשם, מפאסיביות לאקטיביות וחוזר חלילה, ותגרום להרגשה שהכל "די שמח". יהיה קושי לעמוד בלוח הזמנים, תוכניות ישתנו מהרגע להרגע, שיחת טלפון או מסרון שתקבלו ישנו את סדר היום, וזאת בעיקר בשבוע הקרוב. אם חשבתם שהתקדמתם, משהו צץ ומחזיר אתכם לבחון שוב האם לא פספסתם משהו, לכן נסו לשמור על ערנות. צפויים הרבה משחקים שישלבו טריקים ושטיקים של אנשים טובים ונחמדים בסביבה הקרובה, שתהיה להם השפעה על מצבי הרוח והאנרגיה שלנו.

הנסיגה של כוכב התקשורת מרקורי במזל טלה, עלולה להביא להחלטות ספונטניות ואימפולסיביות, בעיקר בכל הקשור למערכות יחסים. שילובי הכוכבים עד לתאריך 19.3, מעוררים ריגושים ואי-שקט, שלעיתים ייראו מדאיגים או עם אופי שיתבטא בהתנהגות נוירוטית כלפי הזולת.

נהיה עדים להתפתחויות רציניות בעסקים ובפוליטיקה הכלל-עולמית. מידע חדש מוביל להתנהגות פתאומית ולא יציבה. אלה ימים בהם ממשלות, מדינות, או גופים ממשלתיים או כלכליים גדולים יידרשו להחלטות ולהחלטיות. מבנה הכוכבים יוצר "סופר-גלו", דבק חזק, כוח חזק שישמור על אחדות ולכן הפעולות תהיינה תכליתיות יותר.

במהלך הימים 14.3-13.3 מתפתח מבנה כוכבים המכיל את הוונוס והיופיטר, אלה הכוכבים המיטיבים, שישפיעו בימים האלה וזה יבוא לביטוי באופן משמעותי בתחום הפיננסי, בדרך נחמדה אבל מעשית. שימו לב להתנהלות של עסקים ענקיים וגדולים, מו"מ פוליטי, ובכלל לתנועות כספים גדולים. התנהגו גם אתם בנדיבות.

אלה ימים שיש להם אופי מיני, ריגוש הדדי, טובים למפגשים חברתיים. אם אתם פנויים, זה הזמן לצאת למפגשים ולדייטים. הסיכוי לפגוש את בת/בן הזוג המתאים הוא נפלא. המבנה הזה טוב במיוחד לאלה מכם שהם בני מזלות האדמה, בעיקר השוורים, בתולה וגדיים. האזהרה העיקרית: הימנעו מהגזמה, וזה גם מיועד לאלה מכם היוצאים למסע רכישות, מומלץ לגלות קצת איפוק.

המחצית השנייה של חודש מרס עלולה להיות מכאיבה, גם בגלל הרס שייגרם על-ידי איתני הטבע, שיפגע בהרבה אנשים. השתדלו להיות זהירים בדרך, לשמור על איפוק ולחשוב לפני ולא אחרי...

מבנה הכוכבים האלים, המשלב את כוכב מארס וראש/זנב דרקון הנמצאים במזלות המשתנים - אלה מאתגרים את מפלגת קדימה, בדיוק לקראת יום הבחירות הפנימיות שם. אנחנו שומעים את המתמודדים בכלי התקשורת, כמה דם רע נשפך שם. כוכב מארס בנסיגה בדיוק על הירח בהורוסקופ של קדימה, מול כוכב אורנוס מלידה וזה היבט כואב מאוד... אכן "פוליטיקה אחרת".

השבוע...

9.3 אתם יכולים להשתלט על כעסים, אל תקפצו למסקנות פזיזות, נסו להקשיב בסבלנות. יציאה לקניות הופכת למסע בזבוזים, תחשבו אם חשבון הבנק מרשה לכם להתפנק בלי גבולות. שעות הערב טובות למפגש עם אנשים שיש לכם אמון בהם והם מצידם גם בוטחים בכם.

10.3 אתם במצב רוח בו יש מקום לוויתור כדי לשמור על שקט ושלווה. אתם אמפתיים יותר. הניסיון לסיים מטלות מהר מדי, עלול לעורר ביקורת מיותרת.

11.3 הירח בטל משעה 04:59 עד שעה 07:24 בבוקר, מערכות היחסים קלילות ועוזרות לפעילות הדדית. הצד הרגשי שלכם נמצא בטמפרטורה גבוהה ולכן מקשה עליכם לקבל החלטות ריאליות, מאידך-גיסא - חוש ההומור עוזר לתוצאות מספקות.

12.3 אתם מתמקדים במטרה, אל תיתנו לרגשות השליליים להתנחל היום. יש הזדמנות חיובית לסיפוק רגשי במערכת יחסים אישית. הירח בטל משעה 20:29 בלילה עד למחרת בשעה 08:54 בבוקר.

13.3 ייתכן שמתעוררת מבוכה בגלל רעיונות שגויים. נסו להשתחרר, להיפתח לחדש ולהישאר אופטימיים. הישירות הכנה שלכם בשיחות תביא לתמיכה מהסביבה.

14.3 זהו יום שבו אפשר לבטא אהבה, להשקיע בה ולהיות מאושר. זה יום טוב גם להשקעה כספית קטנה שתניב בהמשך פירות. הישמרו מתוכניות גדולות מדי, הצניעות מומלצת. המשיכו בדרככם עם אמונה ותקווה, גם זו תניב דיבידנדים.

15.3 אחריות היא מילת המפתח לשעות הבוקר. הירח בטל משעה 09:24 בבוקר עד שעה 12:24 בצהריים. בוויכוחים או במו"מ אתם מתלבטים בין רגש ומחשבה, ומאבדים את המשמעת העצמית. נסו להימנע מהתבטאויות קיצוניות, אי-השקט אינו עוזר לאיזון הרצוי.

16.3 תנו אמון במה שאתם מרגישים, בתוך מערכת יחסים. מצב הרוח קצת חולמני, אולי נוסטלגיה וסליחה. ייתכן שאתם חשים כוח, אבל זה לא נכון להיכנס למאבקים היום.

כלכלה ושווקים
הדולר. לא יתחזק בקרוב [צילום: פלאש 90]

בתאריך 11.3 הכוכבים נחמדים, אבל מרקורי מתחיל בנסיגה בתאריך 12.3, מה שעלול לגרור שינוי מגמה. ייתכן שהימים שבין 14.3-13.3 יכולים להיות נחמדים, אבל בין התאריכים 29.3-24.3 השמש תתרגם את הריבוע אורנוס-פלוטו וזה יהיה קדימון שממנו ניתן יהיה להבין את כוחם של הכוכבים הללו מחודש יוני 2012 עד מרס 2015.

כדאי להבין שזו תקופה המתאימה לאלה היודעים לתמרן מיום ליום וגם לסחור בתוך אותו יום. המניפולציות של הבנקים ובתי ההשקעות גורמות לטריקים ולאי-הבנות. נשמע סחרירים (ספינים) לא צפויים מאנשי סמכות כלכליים, שישפיעו על מצב הרוח.

כאשר בוחנים היסטורית את מהלכו של כוכב יופיטר, בשנים שלפני המיתון הגדול בשנות השלושים ובשנים 1966-1965, רואים אותו עובר ממזל שור לתאומים, ומביא "שמחה ירוקה" לשווקים לפני ההתרסקות באותן השנים. כך שייתכן מאוד שנוכל לראות עליות גם אחרי חודש מרס 2012. במידה שזה אכן מה שיקרה, נוכל להיות מרוצים ממצב השווקים בין אוגוסט 2012-יוני 2013, אבל את זה נוכל לדעת לפי ההתפתחויות שיתרחשו רק אחרי חודש מרס הקרוב. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן.

הבעיה הכלכלית "התחפרה" בתוך החברה בעולם. תאגידים גדולים רואים עצמם תופסים את מקומן של ממשלות או מדינות, נוהגים כמונופולים גדולים, גם אם עוברים על החוק.

בארה"ב, הפדראל ממשיך להדפיס כסף, הרבה כסף, "מחזק" שם את האינפלציה, הריבית נמוכה מאוד והדולר לא בדיוק מתחזק כדי לחזור ולתפוס מקום של כבוד בין המטבעות בעולם. באירופה הכלכלות השונות נפרמות אט-אט, ויש חשש שעד שנת 2015, נבין שארה"ב גלשה לקשיים כלכליים שעלולים גם לגרום לה להיות חדלת פירעון. כן, יש פוטנציאל שמצב כזה יתרחש. הישרדותו של הפדראל במבנה הנוכחי שלו אינה אפשרית.

למרות התנודתיות במחירי הזהב והכסף, אלו הם עדיין הבטוחים לטווח הארוך. עליות חזקות צפויות מאוקטובר עד דצמבר 2012. במהלך שלוש השנים הבאות הפוטנציאל לרווחים בתחום המתכות יפתיע רק לטובה ביחס לאפשרויות אחרות, בעיקר אם תבינו את הצורך במצרך אחד - "סבלנות".

מה קורה בעולם

רוסיה: הכוכבים הנמצאים בהורוסקופ הלידה של רוסיה החדשה (12 ביוני 1990), מציגים את האפשרות לתקופות שאופיין הוא אגרסיבי ואפילו קיצוני. הכוכבים מפעילים את ההורוסקופ עכשיו, אלה מציגים ביטחון מופרז, הניזון מאשליות גדולות ומהערכות מצב מוגזמות. כוכב פלוטו מתחילת ינואר 2012, מדליק את המבנים האלימים בהורוסקופ ובחודש מאי 2012 מצטרף אליו אורנוס, ושני אלה, ה"מתקוטטים" זה עם זה לאורך שלוש השנים הקרובות, יגרמו למצבים אלימים במהלך השנים הקרובות בתוך רוסיה או מצידה. לא מן הנמנע, שברצועות הזמן האלה, רוסיה תהיה אגרסיבית יותר ועלולה להפעיל את הצבא שלה בפתאומיות. ההנהגה שם רוצה להיות כוח מרכזי בעולם, ויש להם ציפיות גדולות להתפשט טריטוריאלית, בעיקר באביב 2013 עד סוף הקיץ 2014.

חלק מההתפתחויות עליהן נכתב בכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 16.12.11 כבר הופיע. הנה תזכורת:

"במפת הלידה של רוסיה, כוכב מארס מאתגר את כוכב אורנוס... אי-שקט ואלימות בתוך רוסיה כבר מתחילת שנת 2012, בהשפעה מתמשכת לאורך כשנתיים. כוכב פלוטו יתחיל להשפיע בהדרגה, וביחד שניהם יעוררו ויחזקו את ההתנגדות למשטרו של פוטין, אבל לא רק. מבנה הכוכבים יכול גם להעיד על מעורבות הצבא שם בדרכים לא צפויות. ייתכן שזו תהיה דרכו של המשטר שם לפעול בחד-צדדיות ובברוטאליות, כדי לשמר את התוכניות והרצונות של פוטין הכוחני כנשיא..."

בינתיים, השלטון ברוסיה נוהג באלימות, מדלג מעל בתי המשפט ומשתק את כל מי שמתנגד לפוטין.

"...ניסיון לשחזר את כוחה וגודלה של ברית המועצות. הצורך של רוסיה, בראשות פוטין, יהיה גורם משפיע על הבמה הבינלאומית, גם אם זה כרוך בהתנהלות גסה. ייתכן שהאפשרויות יתבטאו באי-שקט ובאסרטיביות נפיצה רק בתוך רוסיה עצמה, עם התמרדות והתנגדות של האזרחים שיביאו לאירועים אלימים..."

עוד נכתב בכתבה: "ולדימיר פוטין, בן מזל מאזניים עם אופק במזל עקרב, דיפלומט שמחייך, מחביא את אגרופו בתוך כפפה של משי, אבל לא לטעות, זו תשתנה בהדרגה לאגרוף גלוי, האוחז במוט כבד עטור זיזי פלדה חדים..."

דרך אגב, הכוכבים ידליקו את ההורוסקופ האישי של פוטין בשנת 2014 עד נובמבר 2015, ויביאו לשינויים מהירים ובלתי צפויים. אלה ישימו מכשולים על דרכו החד-צדדית, שאינה מתחשבת באיש. הכוכבים מעידים שמתעורר מאבק גדול מול אויבים מבפנים, ייתכן אפילו התמרדות בתוך המדינה שלו, או פעולות נגד אלמנטים בתוך הקהילה הבינלאומית. גם המפה של מוסקבה בעת הזו, מצביעה על דרמה שתתפתח שם באותה תקופה. הנה עוד מדינה שלא תישאר במתכונתה הנוכחית, ותעבור מהפך, שיכלול שינויים חברתיים, כלכליים ופוליטיים עד שנת 2015".

סין: סין עוברת שינויים גם בהשפעת הצמד חמד אורנוס/פלוטו, מאז שנת 2011 וצפוי שם שינוי כיוון. אפשרות שתתעורר שם היא התקוממות של האוכלוסיה מחודש מאי 2012-מרס 2013. הרעשים שנשמע יהיו בעיקרם רצון למהפך כלכלי וחברתי גם שם.

ארה"ב: מבנה הכוכבים הנוכחי מעורר מתח חזק אצל הנשיא אובמה. יש פוטנציאל לעצבנות אצלו שעיקרה בחלק הראשון של מרס 2012, ייתכן שזו אפגניסטן או הטבח שמתחולל בסוריה, או אולי עקשנותה של מדינת ישראל חסרת השקט בנושא הגרעין האירני. המתחים המצטברים עומדים לפרוץ באגרסיביות במחצית השנייה של חודש מרס הנוכחי. הימים האחרונים של מרס, יהיו אצלו אש וגופרית, המצב הקריטי שבו הוא נמצא יסלים, אבל בסופו של התהליך הוא יצליח להתגבר ולנהל את המצב.

המפה של ארה"ב, גם היא "תוססת" ותביא לשינוי לקראת סוף 2012 עד תחילת 2015. האורנוס מתחיל להשפיע כבר מספטמבר הקרוב, עד ספטמבר 2013, והצטרפותו של פלוטו מפעילה עימות רציני של האוכלוסיה עם הממשל. זה מזכיר את ההפגנות שהחלו עוד בתחילת 2011, את התנועה "לכבוש את וול סטריט". אין ספק שסערת הרוחות שם תהיה לאורך נובמבר-דצמבר 2012 ובמהלך 2013 לסירוגין. גם שם השנים 2014-2013 לא תהיינה שקטות כלל, המחאות ומאבקי הכוח יתעוררו, כנראה בעקבות הכלכלה החלשה לצד אי-שביעות רצון מהפוליטיקה ומאי-הצדק החברתי.

בריטניה, גם היא לקראת שינויים, ועל כך בכתבה אחרת.

המבנה הקשוח של אורנוס/פלוטו משפיע על מדינות רבות (בכל פעם אספר לכם על עוד כמה ברשימה), ויביא עימו אירועים שקשה לצפות את כולם מראש, אבל אין ספק שאלה ישפיעו על התמונה הגיאופוליטית בעולם כולו. תיתכן תסבוכת בינלאומית שעיקרה יהיה בשנת 2014. הלהט המתלווה לתהליכים האלה נראה על-פי רוב בעל אופי מלחמתי-צבאי מיליטנטי.

פני העולם ייראו אחרת משנת 2016. איך בדיוק? קשה לדעת, אבל העולם בתהליך של שינויים, בקצב נמרץ ומהיר. נתפלל שרק דברים טובים יתנחלו בחיינו אחרי השינוי.

"החברה תמיד נכונה להעריך הצלחה, אבל רק לעיתים נדירות היא מוכנה לסלוח לכישלון" [מאדם רולאן].

תאריך:  09/03/2012   |   עודכן:  09/03/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיסוק בטלפתיה הוא הלהיט החברתי החדש בארץ. יותר ויותר צצים בה חוגים, שבהם נלמדת ונרכשת תורת התפישה העל-חושית, המשמשת כלי להעברת מחשבות שלא באמצעים המקובלים. החוגים האלה משמשים כמורה-דרך למסרים ולרמזים ונוטלים בהם חלק מ"עמך" ועד לטייקונים.
09/03/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
השלג והקרח עוד מכסים את צפון רמת הגולן, שעה שהשמש זורחת והירוק העליז מזהיר בכל מקום אחר ברמה. כבעולם משלהם, מכוסים בענן וכפור, רובצים התושבים הדרוזים, מסוגרים בבתיהם סביב התנורים בעוד קהילתם שרויה במתיחות פוליטית שלא ידעה כמותה זמן רב. ההפגנות המסורתיות למען משפחת אל-אסד פינו את מקומן להתכתשויות אלימות, ששיאן היה לפני כשבועיים, בקטטה רבתי בכפר בוקעתא. השלג והקור ציננו מעט את הרוחות, לפחות לפי שעה, אך ככל שהמצב בסוריה יחמיר נראה כי גם בגולן עוד יישמעו וייראו כמה דברים לא צפויים במחלוקת שבין תומכי האופוזיציה הסורית לתומכיו של בשאר אל-אסד.
09/03/2012  |  אבינדב ויתקון  |   כתבות
"היועץ לביטחון לאומי טום דונילון מגיע לישראל להתייעצויות בקשת נושאים רחבה, ובכללם אירן, סוריה וסוגיות אזוריות נוספות", הודיעה השגרירות האמריקנית בתל אביב. שלא במתכוון סיפרה השגרירות על המהפך הדרמטי בסדר העדיפויות הבינלאומי. עד לפני חודשים ספורים עמד העניין הפלשתיני בראש דאגותיה של הקהילה הבינלאומית. שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון, שר החוץ הגרמני גידו וסטרוולה או יועצים קרובים של אובמה נחתו כאן פעם בשבוע רק בגלל הפלשתינים. הממשל, האיחוד האירופי, האו"ם, הקוורטט או סתם בירות אירופיות, טרחו לגנות את ישראל פעם ב-72 שעות בשל אותה סיבה ממש.
09/03/2012  |  אריאל כהנא  |   כתבות
נסו לתאר לעצמכם מצב שבו הכנסת מצביעה בעד חוק האוסר על התביעה במדינת ישראל לחקור סוכני שב"כ ומוסד ללא אישור ישיר של ראש הממשלה. נשמע הזוי? אנטי דמוקרטי? מטורף? ובכן, זה בדיוק מה שמתרחש כעת בטורקיה.
09/03/2012  |  פזית רבינא  |   כתבות
2006. עיתונאי ערוץ 2 עמית סגל היה נרגש. לידיו הגיע מידע מעניין במיוחד שנקלט במצלמות האבטחה של מסדרונות הכנסת. סרטי ההקלטה הראו את חברת הכנסת סופה לנדבר חומקת מחדרה של רוחמה אברהם כשעציץ בידיה. קלטות אחרות תיעדו את חבר הכנסת יחיאל חזן גונב את 'המוח' של מכונת ההצבעה ממחסן הכנסת. סגל ניסה תחילה להשיג את הקלטות בדרך המקובלת ופנה אל לשכת המנכ"ל ולשכת היו"ר, אך לשווא. "ניסיתי בכל מיני מקומות ונתקלתי בחומה בצורה", הוא משחזר. ואז הוא נזכר בקיומו של חוק חופש המידע שחוקקה הכנסת עצמה. על-פי החוק, הרשות הציבורית מחויבת לספק מידע בפורמט כתוב, מוקלט, מוסרט, מצולם או ממוחשב על-פי הנדרש. תחת ההגדרה 'רשות ציבורית' ניתן למצוא את הממשלה, משרדי הממשלה, יחידות הסמך של משרדי הממשלה, לשכת נשיא המדינה, הכנסת, מבקר המדינה, בתי משפט, בתי דין, רשויות מקומיות, תאגידים, חברה-בת ממשלתית, וכל גוף הממלא תפקיד ציבורי.
08/03/2012  |  חגית ששר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il