|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

שבועיים נוספים של טרור?

השבועיים הקרובים מתוחים ועלולים להתבטא בטרור, באלימות ובכעס ימים אלו הם ימי מבחן להסכם של יוון עם הבנקים לא נראה באופק איחוד שורות במפלגת קדימה הכוכבים המחייכים של סרקוזי ומה תביא עימה נסיגת ונוס תחזית אסטרולוגית לשבוע 30.3.12-23.3.12
23/03/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
זירת הרצח בטולוז. השבוע [צילום: AP]

מעברה של השמש למזל טלה בתאריך 20.3, מסמל רבעון חדש, את תחילתו של האביב, שמביא להרגשה שזה הזמן להתחלות חדשות ומרעננות. ייתכנו יוזמות בינלאומיות חדשות ובלתי צפויות. הקשרים שיוצרים הכוכבים נותנים מקום לבחירות חשובות בחיינו, אפשר יהיה למצוא את העיתוי הנכון ליצור את השינויים במערכות יחסים משפחתיות, חברתיות ו/או עסקיות, אך מומלץ שלא לעשות זאת לפני אמצע חודש אפריל.

בינתיים, אנו חשים כמו בתוך רכבת הרים, נדרשים רק להדק את החגורות. אתם יכולים לצעוק כשאתם רואים את המסלול לפניכם, אבל אם תנשמו עמוק, תוכלו ליהנות מהריגושים או מחוסר השגרה. בימים אלה יש במבנה הכוכבים ניצוצות של יצירתיות, תבונה וכושר המצאה. אנו בימים טובים לסיעור מוחות ולעיצוב תוכניות.

האווירה המנטאלית עתה מכילה הרבה תחכום, אבל גם מתחים, לכן סיפרו עד עשר לפני שאתם "יורים". ייתכנו רעיונות מדהימים שאחרי יום-יומיים מתנפצים או נשרפים, לכן זה לא הזמן להוציא לפועל תוכניות. יש מגמה לעשות טעויות בגלל חוסר מודעות לתרגילים שעושה כוכב מרקורי בנסיגה. אם יש לכם רעיונות, רישמו אותם על דף ותבחנו אותם בהמשך.

כוכב מרקורי החוזר על עקבותיו, גולש היום, 23.3, אל מזל דגים, הסגנון המילולי יהיה אולי קצת פחות תוקפני מהימים האחרונים, אבל עדיין אין רגע דל, כיוון שאין כמו שחייה במזל דגים לתרגילי הונאה והתחמקות.

בתאריך 29.3 צפויים מאבקי כוח, ויכוחים שיכולים לגרור חוסר שליטה וויכוחים חסרי טעם. אל תחפשו היגיון, נסו לא לקחת את עצמכם ברצינות יתר, בגלל שהחשיבה היא קצת אחרת והתחושות מוזרות, ולמעשה אנו ברצועת זמן שהיא זמן מעבר עד לשלב הבא, בה המודעות שלנו תהיה יותר בשליטה. חישבו על התקופה הזאת כזמן טוב לחשוף חלקים באישיות שלכם, כאלה שעוד לא התעוררו. שחררו את עצמכם ממצבים של הכחשה ספקות וייאוש. שיברו את הכלים כדי לצאת לחופשי, לעצמאות אמיתית.

ימים נוספים של טרור ואלימות

בכתבה בשבוע שעבר נכתב כי "השבוע הקרוב יהיה אלים מאוד בכל המישורים, אם זה בהתנהלות היומיומית שלנו, או במישורים בינלאומיים. הימים האלה צפויים להכיל עימותים עוינים ואלימים.

"מולד הירח בתאריך 22.3.12 נמצא במבנה כוכבים הגורם לדינאמיקה גבוהה, אבל אופייה עלול להביא התפרצות של כעס אלים בעולם, בעיקר במקומות המועדים לכך. תיתכן גם התחדשות של תנועות הדורשות שינוי בעולם הרחב, אבל אלה לא יסתפקו במחאות שקטות. הימים סביב המולד יעלו את מפלס המתח. מומלץ לשמור על ערנות וגמישות. אלה ימים לא נחמדים, במובן העדין של המילה. תאונות קשות וטראומטיות, תנועה פתאומית פיזית, עלולה לגרום פציעה...".

לצערנו הרב, השבוע התחיל עם הרצח הנתעב בבית הספר היהודי בטולוז שבצרפת. רצח ילדים קטנים, שזעזע את כולנו והופיע בכותרות כלי התקשורת בכל העולם.

מולד הירח שהיה אתמול, מצביע שגם השבועיים הבאים יהיו מתוחים ועלולים להתבטא בטרור, באלימות ובכעס, במישור הבינלאומי ובמישור האישי.

כעסים, מערכות יחסים ומשנה-זהירות

גם איתני הטבע נמצאים במצב רוח תוקפני כפי שצוין לפני כשבוע, וביום שלישי האחרון, בתאריך 20.3, הייתה רעידת אדמה חזקה במקסיקו, הנמצאת בחלק הדרומי של אמריקה, וייתכן מאוד שנשמע על עוד אירועים דומים. אימא-אדמה כועסת ומולה אנחנו חסרי-אונים.

עוד נכתב כאן גם לפני שבוע ועדיין תקף, כי הימים הקרובים מכילים הרבה כעסים, ואלה "עוזרים" להתחייבויות ארוכות טווח להסתיים. נישואין, שותפויות עסקיות או כל מערכות יחסים שיש להן משמעות והיו בהן התחבטויות, יכולות להסתיים בפתאומיות המלווה בתגובות מכוערות. המשיכו לשמור על ערנות וגמישות. מודעות למסרים שמעביר לנו היקום יכולה לעזור לנו.

מולד הירח (נמצא קרוב מאוד לציר העולם) מעיד על התפתחויות במהלך השבועיים הקרובים, וכפי שכבר נכתב, המבנה עצמו יוצר מתחים שליליים, שעלולים להתבטא באלימות. גם איומי הטרור נכללים בקטגוריה הזאת. הרגישות גבוהה וברמה האישית מומלץ גם להימנע מספורט אתגרי בימים הקרובים.

שימו לב: שימרו על עצמכם, בכל מקום אליו אתם מגיעים או נמצאים - הפגיעות אצלנו (מדינת ישראל) ממשיכה.

שעון הקיץ חוזר בלילה שבין חמישי לשישי בסוף החודש.

השבוע...

23.3 מתעורר מאבק בין הרצון שלכם לרצונות של אחרים. ציפיות גבוהות מבן/בת זוג, או להבדיל השקעה כספית, עלולות לאכזב. השתמשו באינטואיציה מתובלת בהרבה קסם אישי כדי להתקדם למטרה.

24.3 קשה לבטא חמימות, האנרגיות גבוהות ואתם רוצים להשתחרר ולצאת לחופש מכל התחייבות שאינה עונה לצרכים שלכם. הירח בטל משעה 19:04 בערב עד שעה 23:44 בלילה.

25.3 זה הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים. אין אלה ימים להישאר בשגרה, חפשו אתגר שירענן את חייכם. השאיפות שלכם מעודדות את האפשרות להצליח ביעדים שבחרתם לממש.

26.3 תגובות הנובעות מחוסר שביעות רצון או ביקורת אינן מתקבלות אצלכם. נסו לשלוט בכעסים שלכם. יש לכם קושי לעמוד מול אדם הדורש מכם דבר מה שאינו לרוחכם. ההיגיון שלכם אינו במיטבו, היעזרו באינטואיציה.

27.3 הירח בטל משעה 06:33 בבוקר עד שעה 12:43 בצהריים. הסקרנות שלכם מתעוררת, יש צורך למצוא דרך מהירה להתבטא, אבל נסו להישמר מכעסים ומביקורת, הנגרמים מתסכול אישי.

28.3 יש תחושה של תקיעות, שאין יכולת לצאת ולהשתחרר. הירגעו, במהלך היום אתם משיגים את מה שאתם רוצים והשמחה חוזרת.

29.3 יש מצב רוח לפלרטט, למצוא דרך לשאת חן בעיני אחרים. קיים רצון לצאת למסע קניות, או למפגשים חברתיים, לשבת עם חבר או חברה על כוס קפה ולפטפט. הירח בטל משעה 19:53 בערב עד שעה 01:07 אחר חצות.

הלילה (בין חמישי לשישי) מזיזים את המחוגים שעה קדימה ומתחיל שעון הקיץ.

30.3 השקט הפנימי עוזר לכם להתחבר לחושים ולאינטואיציות שלכם. יש נטייה לעצלות היום, אתם מצפים שמישהו אחר יעשה עבורכם את העבודה.

כלכלה ושווקים

אנחנו בתקופה בה כוכב מרקורי נמצא בנסיגה, תקופה בה שמועות עושות להן כנפיים, וגורמות לאנשים לקבל החלטות על בסיס מידע מוטעה. התקשורת לקויה ועם מעברו של מרקורי למזל דגים התרגילים תופסים תאוצה, ולכן כדאי להיזהר כפליים כשאתם שומעים משהו, לא להאמין לכל דבר בלי שבדקתם אותו בעצמכם, כיוון שיש מגמה להונאות.

במהלך השבוע הקרוב מבנה הכוכבים מבטיח חוסר יציבות. הקשרים הנוצרים בין הכוכבים יכולים לרמוז לנו מה יקרה כאשר אורנוס ופלוטו יגיעו למנעד המדויק בחודש יוני הקרוב. אין אלה ימים נוחים לשותפויות עסקיות. קיימת נטייה לבחון שוב את ההסכמות בשותפויות או לסיים את ההתקשרות. בכל מקרה, קשה להגיע להבנות בימים כאלה.

יוון ממשיכה לרתוח בתוכה. מולד הירח ביום חמישי האחרון משפיע על הצירים של גוש האירו. יוון עצמה חוגגת את שחרורה מהאימפריה העותומאנית בתאריך 25.3, כך שהאנרגיה של כוכב אורנוס אמורה להשפיע וליצור אי-שקט שם, בגלל המלחמה בין הבנקים באירופה והריבונות הלאומית של יוון, תגובות האוכלוסיה היוונית, שעדיין לא מעכלת את החוקים החדשים הדורשים מהם חסכנות, ירידה ברמת החיים עם דרישה לחיות חיים צנועים יותר וכו' לאורך זמן. הימים הקרובים יהיו המבחן האמיתי להסכם של יוון עם הבנקים, ולדרך בה יגיבו האזרחים למציאות הכלכלית האמיתית שלהם.

אצלנו

איני כותבת על הבחירות בתוך קדימה, בגלל שלאחד המתמודדים תאריך הלידה בסימן שאלה (יש שניים). הכוכבים העוברים על ההורוסקופ של קדימה, יחד עם סאטורן על ציר 1-7, מחזקים את מה שכולנו יודעים - יש מחלוקת בתוך המפלגה שבשלב הקרוב אין לה פתרון. מעברו האיטי של כוכב מארס במזל בתולה, על הירח מול האורנוס ובמנעד מאתגר לשמש, מוסיף שמן למדורה. נכון לעכשיו, מי שייבחר, יתקשה לאחד את השורות שם לאורך זמן.

הבחירות בצרפת

למרות שהסקרים לא מאירים פנים לנשיא ניקולא סרקוזי (28.1.1955), הכוכבים שהם המיטבים הגדולים מחייכים אליו מאוד במהלך תקופת הבחירות.

כוכב ונוס בנסיגה

כוכב ונוס יחל בנסיגה במזל תאומים, מתאריך 15.5.12 עד לתאריך 27.6.12. כאשר כוכב נמצא בנסיגה, לא נכון ליזום פעילות, בעיקר בתחום בו הוא משפיע.

כוכב ונוס מתקשר ליופי ולביטחון פיננסי, מסמל אהבה ורומנטיקה, אסתטיקה והדדיות, כשליט מזל מאזניים, וחסכנות וביטחון כלכלי, כשליט מזל שור. לכן במהלך התקופה בה הוונוס בנסיגה, מומלץ לא לעשות שינוי חיצוני, תסרוקת חדשה, צבע חדש ו/או טיפולי פנים או גוף רדיקאליים (כמו ניתוחים פלסטיים, שאיבת שומן וכד'). התוצאה לא עונה לציפיות. אין זה הזמן לרכישת נכסים או חפצים שמטרתם לגרום לסביבה שתיראה טוב. זה לא הזמן לרכישת רהיטים חדשים, גם לא שיפוץ בבית או במשרד. אל תחליפו מטבח ישן בחדש, ואל תשנו את חדר האמבטיה, כיוון שאחרי שכוכב ונוס יחזור להילוך קדמי לא תבינו איזו בחירה עשיתם.

אלו מכם שיחליטו שאין להם שיג ושיח עם היקום בנושא, שלא יופתעו בעתיד אם הצבעים שבחרו אינם מהמגוון המוכר והאהוב עליהם, ויתקשו לחיות עם זה אחר כך. אך גם העלויות עלולות להיות הרבה יותר גבוהות מהתכנון המקורי. כך גם עם דירה שתרכשו בזמנים האלה, יופייה והעלויות שלה יכולים להפוך מקור לאכזבה גדולה.

אין זו תקופה לשותפויות חדשות או הנעה של עסק חדש, מאחר שהנושא הפיננסי יאכזב אתכם מאוד בהמשך.

בימים בהם כוכב ונוס בעצירה מרגישים רומנטיים יותר, חשים משיכה חזקה. ייתכן שאהוב/ה חוזר/ת לחייכם, הנוסטלגיה מעוררת געגוע לאותם קשרים שהיו לפני כמה שנים, המחשבה מציפה אתכם, אבל אלה לא עבדו אז, והם לא יעבדו כעת. תיהנו מהזיכרונות, אבל אל תנסו לשזור את העבר לתוך חייכם הנוכחיים.

ונוס בשווקים

כוכב ונוס בנסיגה הוא לא צפוי, וייתכן ששוב נשמע על שינוי ש'הפדראל ריזרב' עושה, מתכוון להידוק החגורה ואחר כך חוזר בו, או ההפך, משחרר את הלחץ ופתאום נסוג מהצהרותיו. זה נכון גם בנוגע לבנק ישראל, או הבנק המרכזי באירופה, שייצאו בהצהרה כלכלית וישנו אותה אחר כך.

נסיגת ונוס גורמת לאי-שקט בשווקים בעולם. ייתכן שתקופות העצירה לפני תחילת הנסיגה, ואחריה, הן חזקות במיוחד (עשרה ימים בערך). אזכיר לכם את התאריך 27.7.2007, יום בו כוכב ונוס נעצר וכל השווקים בעולם קרסו, אחרי תקופה שוורית מדהימה.

ונוס, בנסיגה הפעם במזל התקשורת והאינטלקט, יכול "לעזור" לספר שיהפוך לרב-מכר. התאומים, שאוהב לקרוא ואוהב ידע, יכול בתקופה כזו להוציא לאור רעיונות מבריקים; אך מצד שני, המילים שנשמע יכולות להיות עם משמעות כפולה. קיימת אפשרות שנשמע איש ציבור סותר את עצמו במסרים שלו, מה שיכול לעורר ספק בכנות המסרים.

"על האדם לדעת כי בתיאטרון זה של החיים רק לאלוהים ולמלאכים נשמר מקום של צופים" [פראנסיס בייקון].

תאריך:  23/03/2012   |   עודכן:  23/03/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המחזה מתרחש בשנת 1880, כשהפציע שחר עידן החשמל. בעוד פרופ' זיגמונד פרויד מחבר בווינה את התזה שלו על הקשר בין היסטריה נשית לרחם הנשי, ממציא רופא בשם ד"ר גיבינגס המצאה חדשה: ויברטור חשמלי, בעזרתו הוא מרפא נשים היסטריות ממחלתן. אך לא רק. לעיתים גם גברים - מה שמודגם אף הוא על הבמה המעוצבת בתפאורה עשירה שהושאלה מהאופרה הישראלית.
23/03/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אלי בר-און, זיכרו את השם הזה. בר-און הוא קצין שעשה מעשה שבכל קונטקסט אחר היה גורם לרעידת אדמה ומוביל למסקנות אישיות בלתי נמנעות ולהדחה בהליך פיקודי מזורז. אבל לא פה, כי אצלנו הכללים אחרים, כי אצלנו השיירה עוברת ולכלבים אין אפילו חשק לנבוח. כללי המשחק אומנם ברורים לגמרי: הכל יצהירו שמרד בצבא הוא מעשה שלא ייעשה, הכל יודו שמקומו של פקוד השובר את הכלים איננו בארגון צבאי. אז איך זה ששלושה שבועות לאחר הפוטש המערכת עדיין שותקת? האם זה אומר שיש צבא ויש צבא, ואל"מ אלי בר-און, היועץ המשפטי של אוגדת איו"ש, שייך לצבא שחלים עליו כללים אחרים? האם מה שברור בכל יחידה צבאית לא ברור למשרתים בפרקליטות הצבאית?
23/03/2012  |  יהודה יפרח  |   כתבות
לאורך דורות נודעה קורסיקה כאי של שודדים. חרף קרבתה לצרפת ולאיטליה, רווחו בה נוהגים שלא עלו בקנה אחד עם תרבות אירופאית. הידוע שבהם היה הוונדטה - נוהג נקמת הדם שפשה בין משפחות יריבות.
22/03/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
מה הן שעות העבודה הנדרשות ממך בערב החג ובחול המועד? האם חלה על המעסיק שלך חובה להעניק לך שי לחג? עבדת במהלך החג? איך תחושב משכורתך? תשובות לשאלות כל העובדים
22/03/2012  |  עו"ד סיגל סודאי  |   כתבות
האם ובאיזה אופן אתה רואה את עבודתה של הסניגוריה הציבורית כעריכת-דין חברתית- ציבורית?
22/03/2012  |  ד"ר עופר סיטבון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il