|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אחד שיועיל למדינה

בהשוואת המפות של אבי דיכטר עם מדינת ישראל, ראש הדרקון של המדינה נמצא בצמידות לכוכב יופיטר בהורוסקופ האישי שלו. השילוב מעיד על מטרות חיים דומות ושיתוף הפעולה, שהיה ויהיה למען מטרות משותפות, ישרת את כלל אזרחי מדינת ישראל תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.4.12-6.4.12
06/04/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אבי דיכטר. נאמנות לצד הפריה הדדית [צילום: פלאש 90]

הירח המלא היום מפעיל את מזל מאזנים, אבל מבנה הכוכבים אינו נוח ומקשה על פתרון במצבים שיש בהם חילוקי-דעות. הצורך שלכם להתבטא חזק יותר והסגנון האסרטיבי גורם לאכזבה אצל אחרים.

בימים סביב הירח המלא יש להיזהר מחומרים מתלקחים (למעשה זה פעל בתחילת השבוע ברעננה, ליד קניון רננים, שחומרים נפיצים התלקחו בגלל חוסר זהירות). זהירות כפולה מתבקשת גם כשאתם נוהגים או מתרגלים תרגילי ספורט.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "כוכב מרקורי ייעצר בתאריך 4.4, ביום בו מרקורי משנה מגמה. נדרשת זהירות, מאחר שבאותו יום יש בעיות וטעויות רבות. צפו שסודות ייחשפו אחרי שיתחיל לנוע קדימה". החשיפה הגדולה שזעזעה רבים הייתה השבוע פרשת סחיטת הכספים של האתר החרדי "בחדרי חרדים". אנשים טובים שפחדו על שמם הטוב, שילמו שלמונים, והרבה, כדי להתגונן. עוד "סוד" שנחשף השבוע היה על נשיא הונגריה פאל שמיט, שזייף את הדוקטורט שלו ולכן נאלץ להתפטר מתפקידו.

ביקורות וקיטורים

בימים האלה, השינוי בתנועתו של כוכב התקשורת עוזר לדבר בגילוי לב, לומר את האמת בלי לחשוש, מה שעוזר לפתוח דף חדש, מאפשר התחלות חדשות.

השבוע צפויים כמה ימים מתסכלים, בעיקר לקראת התאריך 8.4. ייתכן שיצוצו כמה מכשולים שלא חשבתם עליהם. פוגשים באנשים פחות גמישים ומתקשים לשתף פעולה. האגו גדול יותר. הטוב ביותר יהיה להתרכז בפעולות שהן שיגרה בחייכם, כאלה שהזנחתם, כמו למשל לאזן חשבונות או לגבות את המחשב. אחרי התאריך 9.4, יהיה קל יותר להשיג שיתופי פעולה.

תחושות חוסר הסבלנות ימשיכו לרטוט מתחת לפני השטח. כוכב מארס נעצר בימים האלה, לקראת התאריכים 13-14.4. הביקורת תתגבר, איומי עובדים על מעבידים יתחזקו, נמשיך לשמוע ולהשמיע חוסר שביעות רצון, גם בינינו ובין הסובבים אותנו וגם במקומות העבודה ובכל מקום ציבורי. הביקורת תישמע בשקט או בקול רם, חוסר שביעות הרצון והקיטורים יכולים להתפתח ולא נופתע אם נשמע איומים על שביתות חדשות בדרך.

עצירת מארס

כוכב מארס נמצא במזל בתולה ואחרי שהוא יתיישר בסוף חול המועד, ימשיך בטיולו הארוך והמתמשך במזל בתולה, עד לתאריך 3.7. בתקופה זו נשמע על יצירת מקומות עבודה חדשים, ארגון מחדש בעסקים ובמקומות עבודה, התחלת פרויקטים ועסקים חדשים. נשמע גם על תוכניות חדשות בתחום הבריאות, אם זה יהיה משהו יותר כללי במדינה ואם זה ברמה האישית, שינוי הרגלי תזונה כדי לשפר את הבריאות האישית.

כעת תוכלו סוף-סוף לסכם את התוכניות שלכם בהצלחה ולהתחיל להניע אותן קדימה. למעשה, אלה הימים בהם תחושו שהרוח חזרה לשתף פעולה, ניתן להשיט את ספינות המפרש ליעדים המבוקשים.

שימו לב, במערכות יחסים אינטימיות שימרו על רגישות גבוהה יותר, מאחר שיהיה קושי בהקשבה ובהבנה.

כוכב מארס נעצר בימים שבין התאריכים 14.4-13.4, אלו ימים לא קלים. ההיסטוריה מספרת שהרבה מלחמות החלו זמן קצר אחרי שהמארס נעצר והחל לנוע קדימה. עצירה זו עלולה להלהיט שוב לרמה גבוהה את המילים והשמועות בכל הקשור לפעולה צבאית בין אירן וישראל בחודשיים הבאים.

כוכב מארס עובר גם על מבנה כוכבים בארה"ב, המעיד על מבוכה שם בעיקר בגלל קונפליקטים צבאיים לא רצויים.

השבוע...

6.4 אתם שומרים על רוח טובה כדי למנוע מלחמות מיותרות במערכות יחסים, בעיקר בבית או במשפחה. כולם מתאספים להיות ביחד. גם אם מתעורר דחף להעיר הערת ביקורת לבן הזוג, נסו להתאפק, כדי לא לקלקל את אווירה הנעימה העוטפת את כולם.

7.4 ייתכן שאתם חשים קצת עייפים, אבל מחויבויות משפחתיות וחברתיות אינן מאפשרות לכם לקחת פסק זמן. הירח בטל משעה 13:05 עד שעה 18:18 לפנות ערב. האינטואיציות במיטבן ועוזרות לכם להרגיש בניואנסים רגשיים אצל הקרובים והיקרים לכם ולמנוע טעויות בדרך, אם הקשורים במילים מיותרות או במעשים שעלולים להכביד.

8.4 האמוציות גורמות לאיבוד שליטה וכעס, בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות. אתם נעים באסרטיביות, דוחפים כדי לקדם דברים בדרך בה אתם רוצים. יש מפגשים משפחתיים או חברתיים, רצון לבלות ביחד. נסו להרגיע.

9.4 היכולת להקשיב עוזרת לאווירה טובה. הירח בטל משעה 09:55 בבוקר עד שעה 18:12 בערב. הדרך שלכם היום מרגשת. ייתכן מפגש המעורר את כל החושים והרגשות, ואתם מגיבים בהלימה, בלי להיכנס להתחייבויות.

10.4 אתם ממוקדים במה שאתם עושים מצד אחד ומצד שני יוצאים למסע קניות מפנק, בלי חשבון. ייתכנו מפגשי חברה בשעות הערב, נסו לשמור על נחמדות, חוסר התחשבות יקלקל את האווירה.

11.4 חוסר החלטיות משפיע על דרך המחשבה ובעקבותיה קיים חוסר סיפוק. יציבות והחלטיות יעזרו לכם להרגיש בטוחים ולתת לבני המשפחה את ההרגשה שיש על מי להישען. הירח בטל משעה 13:55 בצהריים עד שעה 20:02 בערב. הרגישות תופסת מקום ומעדנת את האווירה.

12.4 החדשות אינן אידיאליות, או שאחרים אינם מגיבים למה שאתם מבקשים כפי שציפיתם. אתם חשים אי-נוחות ולכן אינכם מגיבים. שיקול דעת יכול לשנות את התמונה ולעזור לכם להשיג את המטרה המבוקשת בהצלחה מרבית.

13.4 הרצון לבנות מערכת יחסים, או לשמור עליה, דורש מכם יותר איפוק. אם היעדים שונים קשה יהיה להגיע לשקט ולנינוחות. הצד המעשי חשוב יותר היום וניתן לשלב בו גם רגישות, בעיקר עם סבלנות והקשבה לצד השני. הירח בטל משעה 20:04 עד שעה 00:48 אחר חצות.

כלכלה ושווקים

עצירת מרקורי בתאריך 4.4 צבעה כצפוי את המסכים באדום. גם מחירי הנפט משגעים את כולם, וגם על כך כתבתי לפני כשבועיים.

רחובות יוון סוערים, אחרי התאבדותו של רוקח, פנסיונר בן 77, במרכז העיר מול הפרלמנט היווני, כמחאה על קיצוצי הפנסיה שלו. ההתאבדות שלו גרמה לזעזוע, והציתה שוב את המהומות שם, בעקבות תוכניות הצנע שנכפו על יוון, שפוגעות במרקם החברתי שם.

לקראת התאריך 10.4, כוכב ונוס, המסמל מטבעות, ייפגש עם זנב דרקון. זו תחנה שתשפיע על ערך המטבעות העיקריים בעולם, הדולר, בעיקר ביחס למטבע הסיני - יואן. מבנה הכוכבים בין התאריכים 10.4-6.4 יגרום לאי-נוחות ולמבוכה בנושא הזה.

גם הליקויים, בחודשים מאי ויוני, הם רציניים להורוסקופ של ארה"ב וגורמים לחוסר ביטחון כלכלי. המבוכה תגרום לחוסר-ודאות אצל המשקיעים כמו בקוביות דומינו.

תנודות פראיות במחירי הזהב והכסף יגרמו לחלק מהמשקיעים לחששות. אולי זה הזמן למכור ולקנות אחר כך במחירים נמוכים כדי להרוויח יותר. אבל מי שחושב על הטווח הארוך לא צריך לאבד את האמונה במתכות האלה, אלה ימשיכו לעלות אחרי הקיץ. זו השקעה שלא תאכזב.

התקדמות כוכב מארס מהתאריך 14.4 ומבנה הכוכבים בעקבותיו ישפיעו על שינוי כיוון בשווקים לכמה ימים.

דיכטר וישראל

אבי דיכטר בן מזל קשת עם אופק במזל סרטן. עם האופק במזל סרטן, דיכטר רוצה לחוש בטוח בדרך שבה הוא בוחר ללכת. את האיזון הוא מוצא בעזרת תכנון והגדרת היעדים, למרות שיש לו מודעות לספק הטמון במציאות החיים ואולי זה מה שעוזר לו לקבל יותר בקלות אכזבות, בעיקר אם הן באות בפתאומיות. הוא מצידו ישתדל שיהיו לידו אנשים יציבים, שגם להם הגדרות ברורות של איך צריכים הדברים להיעשות ולהיראות.

דיכטר יכול להיות לא צפוי בתגובותיו, למרות השקט שהוא מקרין כשהוא מבטא את עצמו. שלא תהיינה טעויות, הוא יודע מה הוא רוצה להשיג, החוש השישי שלו חזק, הוא מרגיש מה קורה סביבו ואי-אפשר להוליך אותו שולל.

בהשוואת המפות של דיכטר עם מדינת ישראל, ראש הדרקון של המדינה נמצא בצמידות לכוכב יופיטר בהורוסקופ האישי של דיכטר. השילוב מעיד על מטרות חיים דומות ושיתוף הפעולה, שהיה ויהיה למען מטרות משותפות, המשרתות את כלל אזרחי מדינת ישראל. השמש בהורוסקופ של דיכטר במזל קשת, נמצאת בצמידות לכוכב יופיטר של המדינה. גם שילוב זה מעיד על נאמנות לצד הפריה הדדית, המביאה את דיכטר לחשוב, לעשות וליצור בתחומים שלדעתו יועילו למדינה.

במפה המשותפת כוכב מרקורי נמצא על האופק, לכן אנו שומעים אותו מדבר בבהירות ומציג את דעתו ורעיונותיו בדרך מסודרת מאוד. אין התנשאות בהתנהגותו ובדבריו. הוא יודע לעורר מחשבה אצל אחרים. מצב כוכבים זה מבטיח שדיכטר אינו "נופל" לתבניות מחשבה קבועות, דקלומים חוזרים, אלא יחפש, בדרך מגוונת, כיצד לאתגר בעזרת המחשבה את המאזינים.

הוא יכול לשמש נציג של המדינה בעולם הגדול, עם שמש יופיטר על ציר 1-7 במפת הקומפוזייט. העבודה של דיכטר למען המדינה, תורמת ומחזקת. מבנה כוכבים זה מסביר את הסטנדרטים הגבוהים שדרש דיכטר מהמפלגה בה הוא חבר, או יותר נכון מהתנהלות יו"ר המפלגה לשעבר. יש להניח שהוא גם יבקש את אותם סטנדרטים מהיו"ר החדש, מהמנגנון של המפלגה בה הוא ממשיך להיות חלק מהכלל, דבר שאינו מפתיע כשלפנינו אדם בן מזל קשת, הזוכה גם לתמיכת כוכב יופיטר (המסמל את החוק, היושר וההגינות, לצד ערכים גבוהים) בין המפות.

בחודשים הבאים מבנה הכוכבים על ההורוסקופ המשותף שלו עם המדינה מעיד שהוא בוחן את דרכו בחיים ואת הכיוון להתפתחותו האישית. הוא מוכן להתנסויות חדשות, אבל על תנאי.

מחשבה אסטרולוגית

הרבה מהלכים והצהרות נשמעו בעת האחרונה, הסכמים והסכמות, ולהזכירכם הכל היה בזמן שכוכב מרקורי וכוכב מארס היו בנסיגה. לכן הכל היה עם משמעות כפולה, נגלית ונסתרת. לאחר חול המועד ולאורך זמן בחודשים הבאים נשמע "תיקונים", הבהרות על מעשים, פעולות ומילים שנאמרו לנו כאן וברחבי העולם.

יהיה מעניין לראות איך מוצאים פתרונות לבית המכפלה, למרות שגם כניסתם והוצאתם של הדיירים הייתה בזמן הנסיגות. יהיה מעניין איך יו"ר קדימה החדש, שאול מופז, בונה את מקומו אחרי שנבחר בתוך זמן הנסיגות וכל ההצהרות וההבטחות שנתן בזמן הזה ואיך יישמעו הצהרותיו בהמשך. נראה איך יפתרו את מיסוי הדלק אחרי זמן הנסיגות ועוד אירועים שהתרחשו והתפתחו בזמנים האלה, כמו ההסכם עם ועד עובדי הרכבת. אין ספק שכל אחד מאלה יקבל תפנית, יעבור שינוי, אם ממקום של רצון ומודעות, או בגלל כוח עליון.

"כל מילה היא גם מסיכה" [פרידריך ניטשה].

תאריך:  06/04/2012   |   עודכן:  06/04/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נזקקתי לכמה ממחטות כדי למחות את דמעות הצחוק ההיסטרי שההצגה גורמת לצופים. כמו אצל שייקספיר, חילופי זהויות והעמדות פנים בזהות שונה הם עמוד התווך במחזה.
06/04/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
היה זה משה רבינו שקילל את פטרה, העיר המדברית החצובה בסלע, ואת האדומים, מייסדיה, על שסירבו להניח לבני ישראל לחצותה בדרכם אל הארץ המובטחת.
06/04/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
הגלריה של ארי לויט ממוקמת במקום שהכי מתאים לה, לו. ליד הים. כשלויט לא מצייר, הוא בים. גולש. מחובר לגלים. חלל הגלריה גם הוא מזמין כמו ים. בהיר, האוויר קריר. וגם כאן בגלריה, כמו בכל מקום אחר בו הציג את עבודותיו, לויט מזמין לגעת. השלט תלוי בבירור על הקיר - "נא לגעת".
05/04/2012  |  יפעת גדות  |   כתבות
נושא האהבה, התשוקה, הקלות בה הן מתממשות בימינו, אם בכלל, היחס בין נשים לגברים ומה כל צד מחפש אצל השני - עומדים במרכזן של הצגות רבות. אבל התצריף של מערכות היחסים בין שני גברים ושתי נשים, המתאר מספר התאהבויות בין א' לב', בין ג' ל-ד', וחילופי הזוגות, לא לרגע, אלא לשנים תוך נישואים - צר הדמיון מלשער את ההתרחשויות המפתיעות שוב ושוב את הקהל הצופה בהצגה כאן.
05/04/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לא זכור לי מתי לאחרונה צפיתי בסרט וטרחתי להסות את כלבתי ב"שששש!" (מזל שמשמעות המילה זהה בעברית ובכלבית). הכלבה ג' (שמה חסוי כי היא מתחת לגיל 18) נראתה משועשעת. זה זמן רב שלא ראתה את אמהּ לוטשת במסך עין דביקה כעוגת סולת. עונג זה גרם 'הים הדרומי', סרט שניתן להגדירו כדוקו-הזיה: הגיבורים ממשיים, אך נדמים כבדיון ספרותי-קולנועי. אנושיותם נאנקת תחת שיממון החיים בעיר האטרקציות ומחפשת אהבה ומשמעות, או לפחות את האוטובוס המהיר לתל אביב.
04/04/2012  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il