|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
בנימין נתניהו. ראש הממשלה גם בשנים הבאות [צילום: פלאש 90]
ישראל בת 64. הרי התחזית:

ראש הממשלה הבא-הנוכחי

תחזית למדינת ישראל: דברים טובים בצמתים שונים יקרו לנו לאורך השנה הקרובה המצב הכלכלי ימשיך להיות טוב רגישות ביטחונית תתפתח לאורך חודשי האביב והקיץ ראש הממשלה הבא - בנימין נתניהו אהוד ברק כבר לא מועיל למדינה תחזית אסטרולוגית לשבוע 4.5.12-27.4.12
27/04/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   חגים ומועדים   |   תגובות

אנחנו נמרצים יותר, מתקדמים ומקדמים את עצמנו. אולי השמש במזל שור קצת איטית, אבל איתה אנחנו צועדים קדימה באופן בטוח ולא נותנים לדבר להסיח את דעתנו מהיעדים שהצבנו לפנינו. מבנה הכוכבים עוזר להשיק תוכניות חדשות. התאריך 1.5.2012 הוא יום שכדאי לנצל אותו כדי לסגור הסכמים, חוזים, או כל דבר שחשוב שיתחיל ברגל ימין. אנו חשים שיש הרמוניה המאפשרת לנו לשמור על אובייקטיביות בהגדרת המטרות וזה מצב המאפשר גם הישגים, אפילו יותר ממה שאנו חושבים.

אלה ימים טובים לנהל מו"מ, לבקש ולדרוש מה שאתם רוצים, קיימת השראה, הקשיבו ליקום ותנו לעצמכם אשראי לשאול, לבקש או לדרוש, וכל אלה בכוונה ליזום ולממש.

אין אלה ימים של קיטורים (עוד לא). יחסי הכוחות בין הכוכבים מאפשרים לכולנו להתמקד במשימות ולהמשיך לתכנן את מה שאנו באמת רוצים לעשות. אין מקום להתרשל עתה, אנו בתנופה יצרנית (פרודוקטיבית) והתחושה שתלווה אותנו היא שיש הזדמנות לכבוש את ההר, גם את האוורסט. גם לעלות על הר תבור זה אתגר עבורנו.

במהלך השבוע, יהיה קל לעסוק בכל הקשור לביורוקרטיה, לממסד וכדומה. אלו ימים טובים לקבל אישורים, להתמודד עם נושא משפטי, וכל אלה יהיו בשיתופי פעולה, אם יידרשו כאלה. היכולת לפתור בעיות טובה יותר, גם אם תידרש מעורבות של אדם אחר.

השבוע...

27.4 מצב הרוח יותר אמוציונלי, מקשה על היכולת שלכם לראות את הדברים בדרך לוגית. זה יום בו אתם מבינים שלא חסר לכם כמעט כלום ויש ביכולתכם להתחלק בטוב עם היקרים לכם. לעת ערב, אתם גולשים בקלות לסגנון ביקורתי, נסו להתגונן מעצמכם.

28.4 בשעות הבוקר אתם מחפשים מישהו שאיננו וזה מתסכל. הירח בטל משעה 09:54 בוקר עד שעה 19:11 בשעות הערב. האמוציות במיטבן, היום מתאים לצאת לבלות עם חברים, אולי גם ללכת לראות הצגה דרמטית.

29.4 היצירתיות מאפשרת לכם לעשות כמה פעולות משמעותיות במהלך היום, המחדדות את האינדיבידואליות שלכם. אתם חשים כוח המתדלק אתכם להישגים חדשים וזו גם הזדמנות לשפר את המטרות שהצבתם לאחרונה. השמחה צובעת כמעט כל מה שאתם עושים.

30.4 ההוצאות קצת גבוהות, ייתכן שגם מוגזמות. אתם יותר תובעניים ודורשים שיכבדו את החופש והעצמאות שלכם, אבל אם תבינו שעליכם לשלב את האחריות והאכפתיות לזולת, תזכו להרבה יותר כבוד. הירח בטל משעה 17:06 אחר-הצהריים עד שעה 02:03 בלילה.

1.5 האנרגיה היום טובה. הימנעו מביקורתיות הבוקר, קיימת הזדמנות טובה לקדם ולשפר תוכניות, והכל עם שמחה. שעות אחר-הצהריים טובות במיוחד לחתימת חוזים והסכמים, ייתכן גם שאתם מקבלים סוף-סוף תשובות שחיכיתם להן לאורך זמן.

2.5 אתם מתבשלים עם עצמכם על נושאים והתוצאה - תסכול טיפשי. הצד המעשי חשוב היום. מו"מ שניהלתם בעת האחרונה מניב פירות טובים. הירח בטל משעה 13:56 בצהריים עד למחרת בשעה 05:04 לפנות בוקר.

3.5 אתם מבטאים את מחשבותיכם באימפולסיביות, מה שעלול לשבש את האווירה ההרמונית. מאבקי כוח אינם פתרון, נסו להציג זווית ראייה ברורה יותר, אחרים מוכנים לשמוע.

4.5 האווירה היום רומנטית יותר, מתאימה גם ליצירתיות, נסו לשמור על האווירה הקסומה לאורך היום ושימו לב למילה נחמדה וחיוך כובש מקרב אנשים. ייתכן שמתעורר מאבק בין הרגש וההיגיון, אבל הקשבה לכל האפשרויות תוסיף איזון ופרופורציה למתרחש. הירח בטל משעה 20:52 בלילה עד למחרת בשעה 05:04 בבוקר.

התחזית לישראל - יום העצמאות תשע"ב

הבשורה הטובה היא שהיציבות של מדינת ישראל נשמרת וקיים רצף של פעולות, השומר על התפתחות ועשייה בכל התחומים החשובים לקיומה ולהישגיה של מדינת ישראל, ואלה משולבים במחשבה על יעדים ארוכי-טווח.

עם זאת, מדינת ישראל צריכה להמשיך ולהיזהר ממתן אמון עיוור בכל מי שמציג עצמו כידיד ישראל. במילים אחרות, ישראל היא ישות בפני עצמה, היא זוכה להערכה אבל לא מתקבלת בדרך הנורמטיבית, ולכן גם לא תמיד היא בעלת השפעה על החלטות בינלאומיות. איכשהו לאורך הדרך מופיעה דמות מוכרת או כוח ממסדי באחת ממדינות העולם שיש להם צורך לומר "משהו" נגדנו. למזלנו הטוב, "המיטיב הגדול", כוכב יופיטר, מופיע מעת לעת ומשפיע עלינו בטוב, כך שקורים לנו דברים טובים בצמתים שונים לאורך השנה הקרובה.

הכוכבים על הצירים 4-10 ו-6-12 מבהירים שקיימת חשיבות לקשרים הקיימים וחשוב לטפח אותם, אבל עם גבולות ברורים, מתוך היכרות ארוכת-שנים עם המדינות המוגדרות כידידות.

ההיבט הכלכלי

הכותרת היא שהמצב הכלכלי ממשיך להיות טוב, אבל עקב המציאות המשתנה - אם אלה אירועים ביטחוניים וכלכליים במדינה, או המציאות הכלכלית בעולם המערבי - יהיה צורך לבצע שינויים ועידכונים בתקציב המדינה ולהשאיר מרחב פעולה בנושא.

חודש נובמבר 2012 יהיה הזמן להערכת מצב, שיביא לשינוי הגישה. ייתכן שתגיע הבנה שהפעם יש קושי להכין תקציב ארוך-טווח, בגלל מרכיבים שייראו מעורפלים בזמן הזה.

אין מה לחשוש, מדינת ישראל לא גולשת למשבר פיננסי כפי שנמשיך לראות באירופה ובארה"ב, אבל יהיה חשוב להבין שלא ניתן לחגוג בלי חשבון, כפי שהיה בשנתיים האחרונות. עם מצב הכוכבים המתפתח על ציר 2-8, ברור שמי שנערך נכון לימים הבאים לא יחווה קושי ולאחרונה שמענו את ראש הממשלה אומר בצדק: "אפשר לחלק כסף כאילו אין מחר, אבל יש מחר". ההתפתחות והצמיחה ימשיכו, אבל סבירות גבוהה שהמספרים יהיו קצת יותר נמוכים. אבל גם כאן הכל יחסית לשנתיים האחרונות.

האזרח עצמו, כפרט, יהיה צריך להתארגן עם סדר עדיפויות אחר מבחינה כלכלית, לבחון מה הם צרכיו האמיתיים ולנצל את המשאבים הקיימים ביעילות, אבל זיכרו: אין סיבה לדאגה.

עוד חיזוק למצב הפיננסי החיובי של המדינה הוא מיקומו של כוכב ונוס במפת יום ההולדת של המדינה. ונוס גם מעניק אופטימיות להשקעה בתחום החברתי.

ההיבט הביטחוני

ייתכן שבמהלך חודש יולי 2012 אנו צפויים שוב להתלקחות בגבולות. האם זה יהיה עם רצועת עזה? סבב נוסף? הרגישות מתפתחת לאורך חודשי האביב והקיץ.

במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר 2012 הכוכבים אינם נחמדים אלינו והרגישות בנושא הביטחוני גבוהה. הכוכבים רומזים שיש עצירה זמנית של השגרה, כאילו המדינה בפסק זמן וסבירות גבוהה שזה מעיד על כך שיש "בעיה" הדורשת "טיפול".

בכל המצבים הנ"ל, יופיטר, "המיטיב הגדול", נמצא על ציר 4-10, שומר עלינו ומבטיח שלמרות אי-הנוחות אנחנו מאוחדים ואף זוכים לתמיכה בינלאומית.

ממשלת ישראל

בחודש מאי 2012 יהיה נוח לממשלה להעביר חוקים יצירתיים, גם אם הם שנויים במחלוקת. בחודשים אוקטובר-דצמבר 2012 אווירת טרום-בחירות מתגברת. עם הכוכבים על ציר 1-7, הממשלה תידרש למנדט מחודש מהעם. אפשר שבנובמבר 2012 יהיה פסק זמן בנושא, בגלל המצב הביטחוני, אבל הפעילות חוזרת בחודש דצמבר 2012.

ראש הממשלה

מפת הלידה של בנימין נתניהו מסבירה את הקשר החזק בינו ובין מדינת ישראל. השמש במזל מאזניים, נמצאת על מעלת האופק של מדינת ישראל והשילוב בין המפות מצביע על יכולת המנהיגות שלו. כוכב מארס בהורוסקופ של המדינה נמצא במזל אריה, ומופיע במעלה זהה בהורוסקופ של נתניהו, מכאן שהמטרות של המדינה זהות לשלו, ומחשבותיו מפעילות אנרגיה של קידום מהלכים לטובת המדינה.

על בני מזל מאזניים נאמר שהם מכילים בתוכם את הקטגור, הסנגור והשופט. זו למעשה הסיבה שנתניהו מתלבט הרבה לפני שהוא מקבל החלטה סופית. יתרונו הוא שבמפה האישית קיים שילוב של כוכב מרקורי עם האסטרואיד פאלס, פאלס היא אלת החוכמה, והשילוב הזה מבטיח שראש הממשלה הוא אדם אינטליגנטי מאוד, החושב גם מחוץ לקופסה.

עם זאת, כבן מזל מאזניים, נתניהו זקוק לאינטראקציה עם אנשים שונים ומגוונים, כדי לבחון את רעיונותיו, או כאשר הוא מתמודד עם מצבים מורכבים הדורשים פתרונות קצת אחרים. הוא אף פעם לא ממהר להחליט, הוא קשוב, מתבונן ובוחן לפני שהוא עושה צעד החלטי ולכן יש חשיבות גם בבחירת הצוות שאיתו הוא עובד ביום-יום, ומי הם האנשים והיועצים שהוא בוחר בהם כאנשי אמון.

מבנה הכוכבים במפה האישית של נתניהו עם מדינת ישראל מעיד על כך שנתניהו יזכה לאמון מחודש מהעם וימשיך בתפקיד ראש הממשלה גם בשנים הבאות.

רצועת הזמן בחודשים הבאים מצביעה על הצלחה ופופולריות, כשהירח המקודם נפגש עם הוונוס המקודמת שלו, ובנוסף גם הירח המקודם של המדינה נפגש עם הציר בהורוסקופ המקודם של נתניהו המצביע על מעמד וסטאטוס.

הכוכבים על ציר 4-10 לאורך החודשים הבאים מעידים שהוא צולח בהצלחה מבחני מנהיגות לא פשוטים בחודשים נובמבר-דצמבר 2012.

במהלך חודש אוקטובר 2012 יגביר נתניהו את הפעילות הדיפלומטית שלו לטובת מדינת ישראל, הפרופיל יהיה גבוה. במהלך ינואר 2013 הפופולריות שלו גוברת.

מבנה הכוכבים מצביע גם שלראש הממשלה יש נטייה לעשות פעילות חשובה, גדולה ורבה, מאחורי הקלעים (כוכבים על ציר 6-12), שתביא לתוצאות, אלא שבגלל האלמנט החסוי, הוא אינו יכול לקבל קרדיט, אלא במידה מוגבלת בלבד.

לעיתים נשמע הצהרות רשמיות, שיבטאו קו מחשבה אחד כשבעצם הכוונה שונה, אבל לא תמיד ניתן יהיה לשתף את הציבור בכוונה האמיתית, הוא יגלה טפח ויכסה טפחיים. אבל אל דאגה, עם הכוכבים על ציר 4-10, התהליך בשליטה!

שר הביטחון

מבנה הכוכבים של אהוד ברק הוא הפוך למדינה. כלומר, האינטרסים שלו אינם עונים עוד לצרכים של המדינה וקו המחשבה שלו לא בהכרח מועיל עוד למדינה. ההשפעה שלו במערכת הפוליטית במדינת ישראל הולכת ופוחתת, וזו מגמה שקיימת מאז שעזב את מפלגת העבודה והקים לעצמו מפלגה אישית.

מבנה הכוכבים מעיד על משבר במערכת היחסים שלו עם הממשלה ועם המדינה (הכוכבים על ציר 1-7 ו-2-8), וזה יתחזק בעיקר כאשר יבין שאין ביכולתו עוד להשפיע על מה שקורה.

  • (המשך התחזית למדינה - בשבוע הבא)

"אין מדינה ניתנת לעם על מגש של כסף" [חיים ויצמן].

תאריך:  27/04/2012   |   עודכן:  27/04/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"עם כל גודל הכאב שבדבר, נתאכזר אל עצמנו ונגיד בפה מלא: מיליונים אלה שצעדו והלכו בסך אל תוך זרועות האבדון, אם אומנם (=גם אם, ד"ח) נתפסו על-ידי מיני אשליות, עשו זאת מתוך התמוטטות מוסרית (...) עצם ההליכה של המוני היהודים המגורשים לתוך קרונות המוות, לתוך הקרונות שנסעו 'בכיוון הבלתי ידוע', גם הליכה אילמת מטומטמת זו, כפי שהיא מתוארת על-ידי עדי הראייה ומודגמת בצילומי המשקיפים, היא ביטוי חותך, מביש ומכאיב להתפרקותם של הכוחות הנפשיים-מוסריים (...) הרי הצו לעמוד ולהתגונן בפני רוצח - 'הבא להרגך השכם להרגו' - הוא צו מוסרי נשגב וקדוש".
27/04/2012  |  דוד חרמץ  |   כתבות
השאלה האם להעמיד לדין בגין עבירות פעוטות היא חציה משפטית-מעשית וחציה פילוסופית-ערכית. מצד אחד - דין פרוטה כדין מאה, וכדאי לטפל בעבריינים לפני שהם גדולים מדי. מצד שני - כאשר בתי המשפט כורעים תחת הנטל, אולי מוטב להפנות את המשאבים לעבירות משמעותיות. מכל מקום, במקרה הבא אין בכלל מקום לספק: לא היה כל מקום להגיש את כתב האישום, ואם מישהו בכל העסק היה לא בסדר - זה השוטר ואחריו רשויות התביעה.
26/04/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
26/04/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
מי מאיתנו לא יחמול על ילד נכה? מי מאיתנו לא יתייצב לצידו, אם יטען שסבל מאפליה על-רקע מצבו? מי מאיתנו לא יאמין לאמו, כאשר תטען שחברה מסחרית סירבה להעניק לבנה שירות רק בשל מצבו הגופני? ובכן, מתברר שלא תמיד הדברים כל כך פשוטים. פסק דין של שופט בית משפט השלום בתל אביב, מיכאל תבור, מציג תמונה שונה - תמונה היוצרת לכאורה רושם של ניסיון לנצל לרעה את מצבו של הילד, ודווקא מצד אמו.
25/04/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
ימי תמוז התש"ח היו בדם ואש. לוחמי חטיבת יפתח בעיצומם של ימי לחימה קשה לשחרור אזור לטרון מידי הלגיון הירדני, שנודעו לימים בשם מבצע דני. לאחר שהגדוד כבש את מוצב 'שילתא', (אזור צומת שילת-מודיעין), הוא נאלץ לסגת מהמקום, עקב מתקפה קשה של כוחות שריון ירדנים. למעלה מארבעים לוחמים נפלו במהלך הנסיגה.
25/04/2012  |  אברהם בנימין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il