|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
הפגיעות - לא רק בדרום הארץ [צילום: פלאש 90]

חשופים - בכל המדינה

מבנה הכוכבים הרגיש והמסוכן ישפיע גם בשבוע הקרוב וגם בזה שאחריו הטילים עלולים להגיע לטווח רחוק יותר סכנה לדמויות סמכותיות או למנהיגים בזבזנות בפריימריז הליכוד והעבודה כלכלת אירופה - בין הפטיש לסדן תחזית אסטרולוגית לשבוע: 23.11.12-16.11.12
16/11/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   מבצע עמוד ענן   |   תגובות

הפעם נתחיל בתזכורת: בכתבה שהופיעה כאן בתאריך 26.10.12 נכתב: "אנו לפני שני ליקויים במהלך חודש נובמבר הקרוב, ובנוסף צפוי במהלך נובמבר מבנה כוכבים אלים - מארס עם פלוטו במזל גדי, אחרי שהוא הדליק את האורנוס כמה ימים לפני, וביחד אלה מסמלים מבנה כוכבים נפיץ מאוד.

"ליקוי החמה במזל עקרב בתאריך 14.11.12, החל את השפעתו כחודש לפני המופע וישפיע גם אחריו לאורך כמה חודשים. בנוסף כוכב סאטורן "מבקר" את ההורוסקופ של מדינת ישראל על ציר 1-7 וכירון על ציר 2-8 - שילוב שיוצר אי-נוחות ופגיעות, בלשון המעטה.

"נקודת הביניים של ראש דרקון/מארס על ציר 2-8 כבר החלה להשפיע בחודש אוקטובר וגם היא מוסיפה שמן למדורה, וממשיכה להשפיע גם במהלך נובמבר.

"משהו 'מתבשל' באזור. האם המצב בדרום יסלים? האם המאבק בסוריה יגלוש לגבולות ישראל, או החיזבאללה בחסות הסורים? זו תקופה שבה כדאי יהיה להיות זהירים גם ברמה האישית, במקומות ציבוריים בעיקר. ולנו נותר רק להתפלל שהכל יגיע ל'כמעט', ויתפוגג".

גם בשבוע שעבר נכתב כאן על ליקוי החמה במזל עקרב, על כוחו בכמה מישורים, שהגיע לידי ביטוי בתחומים פוליטיים וגיאו-פוליטיים: "השפעת הליקוי על ההורוסקופ של מדינת ישראל מעידה שתקופת הסתיו צפויה להיות פחות נחמדה למדינה אבל ליקוי החמה שיגיע באביב (10 במאי) 2013 יחזור לחזק ולשפר את מעמדנו בעולם".

עוד נכתב בשבוע שעבר: "השפעת הליקוי תהיה מתמשכת גם בתחומים פוליטיים וגיאו-פוליטיים, מעמדם של אנשי צבא ואנשי עסקים עלול להיפגע בהשפעת הליקוי ובמקומם יגיעו אנשים אמביציוזיים חזקים. אנו לקראת אירועים חשובים שייתכן שתהיה להם השפעה על ההיסטוריה...".

בארה"ב היינו עדים להתפטרות או ההדחה של ראש ה-CIA, הגנרל דייוויד פטראוס, בגלל פרשיית אהבה מאחורי הקלעים (זהו תסריט עקרבי קלאסי), עם הסתעפויות לא נחמדות. גם אצלנו, אולי בקטן יחסית, אבל עניין בעל אופי מיני נחשף ופגע באיש בכיר, שהיה אלוף בצבא, וגרם להרחקתו ממפלגת העבודה. ליקוי החמה במזל עקרב היה הקטליזטור לפתיחת תיבת פנדורה בכל מקום, ולתשומת ליבכם - השפעת ליקוי החמה עדיין ממשיכה.

אנו בתקופה רגישה ומסוכנת. מבנה הכוכבים המתמשך ישפיע גם בשבוע הקרוב, וגם בזה שיתחיל בתאריך 25.11, בעיקר "בעזרתו" של כוכב מארס. תמונת הכוכבים, בתוספת כוכב אורני כרונוס, מעידה שקיימת סכנה גם לדמויות סמכותיות או למנהיגים. הפתיל קצר וכל הערה קטנה תגרום לאיבוד שליטה. מאחר שהפגיעות של כולנו גבוהה יש נטייה להתגונן. היו זהירים בפעילותכם, בעיקר בנהיגה ובטיפול במכשירים חשמליים.

פטפוטים וספינים השכם והערב

נושאים הוליסטיים ובריאותיים יקבלו כיוון מעשי יותר, שיתבטא בתעשיית תרופות אלטרנטיביות חדשה, שתבוא לחזק אורח-חיים בריא יותר וללמד על חשיבות הקשר בין הגוף והנפש.

אנחנו ממשיכים להיות ברצועת הזמן בה כוכב מרקורי בנסיגה, ואנו עדים לפטפוטים וספינים, השכם והערב, כך שנסו לעצור ולחשוב לפני שאתם מדברים. ההמלצה טובה גם לפרשנים ולעוסקים בתקשורת, גם הכתובה.

מופע ליקוי לבנה יתקיים בתאריך 28.11 ומבנה הכוכבים מסביב יחזק ויעודד את השיחה על הנושאים הכלכליים, על אלה שיש להם ואלה שאין להם, אלה שמרוויחים או זוכים ואלה שמפסידים. המופע הזה נמצא במזל תאומים ולכן כדאי לשים לב לאלה שמצבם המנטאלי אינו יציב. חפשו את הדרך לא להיות תלויים באף אחד, עצמאות מחשבתית אישית עדיפה.

ליקוי הלבנה מתקיים גם קרוב לתקופת הפריימריז ב"ליכוד" וב"עבודה", והתמיכה שהוא מקבל מכוכב יופיטר תביא להוצאות גבוהות באלה, על גבול הבזבזנות.

השבוע...

16.11 [ב' בכסלו] מלחמות בין רגש והיגיון יאפיינו את שעות הבוקר. העדיפו את הקלילות כדרך לפתור קושיות. הירח בטל משעה 11:42 עד שעה 12:35 בצהריים. שקט והרמוניה יעזרו לכם לתוכניות אישיות וחברתיות.

17.11 [ג' בכסלו] החשיבה אנליטית ויורדת לפרטים, אם כי זה עלול להיות אובססיבי, נסו למצוא בני ברית שאתם סומכים עליהם. מיצאו את הדרך לאיזון כדי לעזור למי שאתם רוצים. אתם עושים את הדברים הנכונים בזמן הנכון.

18.11 [ד' בכסלו] הירח בטל משעה 07:53 בבוקר עד שעה 14:10 בצהריים. אתם מקבלים מסרים פנימיים, מחפשים דרך לשבור את הרוטינה ולהגיע לסיפוק מהחידושים, אבל לא שוכחים את האחריות המוטלת עליכם.

19.11 [ה' בכסלו] אתם מתעוררים עם מצב רוח טוב, נותנים אהבה לאלה הקרובים לכם. אבל אם אתם חשדנים, דואגים או כועסים, עדיף להישאר בשקט כדי לא לומר דברים שתצטערו עליהם בהמשך.

20.11 [ו' בכסלו] אתם מחפשים דרך לשפר את עצמכם, עם צורך, לא מועיל, לשלוט גם על הסביבה. שחררו ותנו מקום לחמימות, כך תוכלו להרחיב את המעגל החברתי סביבכם. הירח בטל משעה 16:30 עד שעה 18:55 בערב. הערב מתאים ליוזמה ממקום אידיאליסטי, שיעזור לקדם את האמביציות שלכם.

21.11 [ז' בכסלו] העולם הרגשי מוצא דרכים לביטוי חזק יותר היום. ייתכן שאתם מחפשים דרך לשמח את כולם. מצב הרוח שלכם לא בשליטה.

22.11 [ח' בכסלו] הירח בטל היום משעה 08:31 בבוקר עד שעה 03:12 לפנות בוקר של יום שישי. היום מתאים לעבודה הקשורה באמנות, אבל עשו זאת בתנאי שאתם ממשיכים לעסוק בנושאים מוכרים. יוזמות חדשות לא יענו על ציפיותיכם.

23.11 [ט' בכסלו] חוסר שקט מאפיין את חלקו הראשון של היום. ההתבטאויות קצת אימפולסיביות, עם צורך להפגין עצמאות, בלי לתת דין וחשבון, עם כל המשמעות שיש להתנהלות הזו מצידכם. הישמרו מפעולות שיש בהן סיכון.

כלכלה ושווקים

המציאות המדינית והביטחונית הביאה לתנודתיות מיידית בשווקים בארץ ובארה"ב. גם ההודעות האחרונות, כולל החששות מהצוק הפיזיקאלי, גרמו לצלילות בשווקים. לא נתעלם ממה שקורה באירופה, שם הכלכלה נשענת על המדינות החזקות, שעוזרות למדינות החלשות (יוון, ספרד, איטליה), במטרה שאלה לא יעזבו את גוש האירו, מצב ש"ירסק" את הגוש. מי שנחשבת מדינה חזקה במיוחד היא גרמניה, שבראשה עומדת הקנצלרית מרקל, שמוכיחה אחריות יוצאת-דופן לכלכלת אירופה וכמובן, לכלכלת גרמניה. אלא שהמגמה הזו עלולה לפגוע במרקל עצמה בבחירות, שיגיעו בשנת 2013.

מפת איחוד גרמניה תושפע גם היא מכוכב אורנוס, התובע שינוי ומהפך. גרמניה זו מדינה עם מוסר עבודה ואופי חסכני יותר ביחס לשאר המדינות. בגרמניה 2013 תקום ממשלה שמצעה יהיה שונה מהקנצלרית מרקל, כזו שלא תהיה מוכנה להתפשר ולא נופתע אם אחרי הבחירות גרמניה תבדל את עצמה מהמאבק על מעמדו של האירו ומהניסיון לשמר אותו. האירו עצמו יגיע גם הוא למרכז המשבר בשנת 2013 (השמש במעלה 10 גדי).

ייתכן שזו תהיה תקופה בה מדינות תקבלנה החלטה להתנתק מהאירו ולהחזיר לעצמן מטבע שהוא סוברני למדינתן. המשמעות היא כאוס, שקשה יהיה להתגבר עליו. אפשרות נוספת היא שהבנק המרכזי באירופה מנסה להשקיע בכלכלות חלשות בכוונה לחזק את הכלכלה, אבל לא כל אחת ממדינות אירופה תומכת בתהליכים כאלה. למעשה, אירופה כלואה בין הפטיש לסדן, והניסיונות לבנות מחדש בדרך הנכונה את הכלכלה בכל אחת מהמדינות שם, ילוו אותם לאורך כמה שנים. התהליכים העוברים כעת על אירופה וגרמניה מעוררים שם את הפחד מאינפלציה קשה, כמו זו שהייתה בשנות העשרים. גם הממשלות בבריטניה ובארה"ב ממשיכות להדפיס כסף בכוונה טובה לעורר את הכלכלה, אבל אנשים נכנסו למגננה וחוששים לצאת ולהוציא כספים, והמיתון מתפשט בהדרגה.

בינתיים המארס עובר למזל גדי בשבת-ראשון, 17-18.11, ישפיע גם על הפדראל, שאולי יכריז על מדיניות חדשה. המארס ימשיך, ובתאריכים 21-23.11, ואחר כך בתאריכים 26-28.11, "יתניע" את הכוכבים המטלטלים את הכלכלה בכל העולם. קחו נשימה עמוקה.

בעקבות הפרסום בשבוע שעבר של ה-OECD על כלכלת סין: התחזית על סין פורסמה כאן כבר ברשימה בתאריך 6.5.11 - "ה'יורשת' הכלכלית של ארה"ב".

"בשבוע שעבר, בקרן המטבע הבינלאומית העריכו שהכלכלה של סין תעלה על כלכלת ארצות הברית בשנת 2016. זה נושא שיש עליו ויכוח בין המשקיפים הכלכליים השונים. הביקורת העיקרית היא איך מודדים את הכלכלה. יש האומרים שהכלכלה של סין התחזקה יותר מדי, בעיקר השווקים, ולכן זה עלול גם להגיע לנקודת משבר קשה.

"ההורוסקופ של סין נכון לתאריך 1.10.1949, בשעה 15:01, מראה שהכוכבים נערכים בצורה מופלאה לאורך השנים הבאות. הוונוס המקודמת, יופיטר ומרכז השמיים משתלבים ביחד על האופק של מפת סין בשנת 2017. זוהי צמידות נדירה ובת מזל, המעידה בלי סימני שאלה על כוחה הכלכלי המתפתח של סין ועל יכולתה להיות הכלכלה החזקה ביותר בעולם. זה קורה הרבה יותר מהר ממה שהאמריקנים חושבים.

"אבל לסין יש עוד כמה מכשולים קוסמיים לנווט, לפני שפריצת הדרך תגיע. בשנה הקרובה הצמד אורנוס/פלוטו "יכה" את השמש בהורוסקופ של סין, מה שעלול להביא משבר כלכלי לא פשוט לסין. ייתכן שזה בגלל ניפוץ בועה שם, או משבר מנהיגות שיגיע, אבל אחרי המשבר, מגיעים הכוכבים ומאירים בניצוצות עזים את הכלכלה שם וסין תהיה למעצמה החזקה בעולם, ה'יורשת' הכלכלית של ארצות הברית".

מבצע "עמוד ענן" - הרהורים אסטרולוגיים

הסאטורן על ציר 1-7 (ציר קארמה) היה זה שהדליק אצלי נורה אדומה לפני כמה חודשים, מאחר שהוא הזכיר את האווירה של מלחמת המפרץ בשנת 1991, בה כולנו חוזרים מוקדם הביתה, ולא בגלל מזג האוויר. כאילו פסק זמן, המדינה שלנו לבד ועליה לקבל החלטות בהלימה, "אם אין אני לי מי לי".

כשהמשכתי לבחון את הנתונים בהורוסקופ של המדינה, אי-אפשר היה להתעלם מליקוי החמה שעבר על הכירון במפת המדינה (בתחילת היום של הליקוי בתאריך 14.11) ומול השמש בהורוסקופ של המדינה. זה היה כמו חומר נפץ שחיכה להפעלה. כוכב מארס הגיע לכוכב יופיטר במפת המדינה, אבל למעשה הדליק את הציר 6-12, וסימן את היום לתחילת המבצע.

מבנה הכוכבים ממשיך להשפיע. מיקומו של הסאטורן המשפיע על כל המדינה, מעיד שטווח הטילים עלול להגיע הרבה יותר רחוק - גם למרכז המדינה. הכירון על ציר 2-8 מעיד שאנחנו ממשיכים להיות פגיעים מאוד בכל מקום במדינה. מבנה הכוכבים האלים יימשך בערך עוד כשבועיים-שלושה.

"מלחמה – אתחלתא דגאולה היא" [ר' נחמן מברסלב].

תאריך:  16/11/2012   |   עודכן:  16/11/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל (מולי) איל, כבן 62, הוא יזם נדל"ן ותיק, שקט ולא ידוע, ששמו כמעט שלא פורסם מעולם. השבוע נחשף לראשונה, כאחד משני בעליה של חברת אביב-איל, הנכנסת לפרויקט ענק של שיפוץ ובניית דירות ברמת אביב, על-פי תמ"א 38. "אני עדיין משרת במילואים, ולמדתי להיות דיסקרטי וצנוע" – אמר השבוע, בראיון ל-News1. גם היום, לא רצוי לפרסם את תמונתו.
16/11/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
שמו של חבר הכנסת חיים כץ עלה השבוע בכלי התקשורת כדמות מפתח לקראת הפריימריז הקרובים ברשימה המשולבת "הליכוד-ביתנו" שייערכו בעוד זמן קצר. בין השאר דווח שכץ מכין רשימת חיסול לקראת ההצבעה החשאית, וצאן מרעיתו, הכולל אלפי מצביעים ממושמעים, כולם עובדי התעשיה האוירית (תע"א), יצביעו לרשימת המועמדים לכנסת עבור אלה שהבוס ינחה אותם וימחקו מרשימת המומלצים את אלה שכץ לא רוצה לפגוש בכנסת הבאה.
16/11/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בעקבות ניצחונו של הנשיא אובמה בבחירות, נכתב רבות על ההשלכות האפשריות של היבחרו מחדש על יחסו לישראל בכלל ולראש הממשלה, נתניהו, בפרט.
מהמחזה בהפקה הקודמת, של תיאטרון הספרייה, אני זוכרת רק את יורם טולדנו וגיא לואל כשני האחים, העומדים במרכז הדרמה. ואכן, שניהם מאז נסקו והיו לכוכבי במה וטלוויזיה. אורי שילה כאן, כג'וני, שחזר מהמלחמה פצוע, טופל ברשלנות והפך בעטיה לצרכן של סמים, פעמיים ביום, עושה לנו כאן בית ספר למשחק. הוא מרים את התפקיד לספירות כה גבוהות, תוך כדי שהוא מדגים בתחילה טיפוס רגיש ומעודן עד כדי שברירי, שבעיית ההתמכרות גורמת לו להתרחק מאשתו האוהבת והאהובה. ובהמשך הוא סוחף אותנו עד לסצנת הסיום הטראגית של המחזה, שהיא הרף העליון בהצגה. כמוה לא ידענו זה זמן רב.
16/11/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בועז יונה, ובמידה פחותה גם אביו המנוח מרדכי, העבירו בין ינואר ליוני 2007 כ-155 מיליון שקל מחברת ג'רוזלם גולד הציבורית לחמש חברות בבעלותם. כך אומר כונס הנכסים הרשמי, בכתב תביעה שהכין נגד מעורבים בפרשה. חלק מהכסף חזר, כך שהוא עומד לתבוע מהם 72.4 מיליון שקל, ועוד ריבית, הצמדה והוצאות. הנתבעים הם ארבעה בנקים, שני דירקטורים חיצוניים, חברת הביטוח כלל ומשרד רואי חשבון קוסט-פורר.
15/11/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il