|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

איזה מזל מתאים לכם?

ידיעה על התאמת המזלות יכולה לעזור לכולנו במקרים בהם עדיין נשארו נושאים בלתי פתורים ואנו זקוקים לעזרה כדי לדעת כיצד להתנהג ומיהם האנשים שיכולים לעזור ולכוון אותנו למטרות שאנו זקוקים בחיים הרגשיים והמקצועיים
12/10/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
לפני שבוחרים... [צילום: AP]

שבוע טוב ....

בימים אלה אנו מתקרבים לסיומה של תקופת החגים בה היינו שעות רבות וארוכות עם הקרובים לנו ביותר במעגל המשפחתי הראשון או במעגל הרחוק יותר של חברים ומכרים.

ידיעה על התאמת המזלות יכולה לעזור לכולנו במקרים בהם עדיין נשארו נושאים בלתי פתורים ואנו זקוקים לעזרה כדי לדעת כיצד להתנהג ומיהם האנשים שיכולים לעזור ולכוון אותנו למטרות שאנו זקוקים בחיים הרגשיים והמקצועיים.

זה בדיוק הזמן המתאים להכין את הקרקע לתקופה העתידה לבוא עם אנשים ומכרים שתרצו להמשך חייכם.

יתכן כי נקלעתם למצבים עדינים בעקבות החגים ועכשיו לפני שמתחילים הימים הרגילים ללא תחושת החגים, עדיין לא מאוחר ואף הזמן הנכון לתקן ולשפר קשרים. מומלץ לכם לדעת כיצד לנהוג לפני שאתם מגיעים להחלטה בנוגע לנושאים משמעותיים.

כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לכם מצורפת להלן רשימה העוזרת להבין מהי היכולת הפנימית שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות.

נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר, אבל חברים כן... ותמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו...

ולסיכום, התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכות יחסים בריאות ומאושרות.

על-מנת לא לעשות טעויות, מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.

התאמת מזלות

ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות

אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי. מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם... רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז...
מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.

מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

- מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים.

תחזית שבועית כללית


טיפ לילידי השבוע

ילידי השבוע יוכלו ליהנות מכמה תכונות אופי בולטות כמו נועם הליכות, חוש אסתטי מפותח ויחסים בין אישיים מוצלחים. כוכבים רבים השבוע יחצינו תכונות אלה וינעימו את זמנכם.

טלה

מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, עובדה שהולכת להיות מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהזוויות בשמים הינן אתגריות עבורכם ואתם תמצאו עצמכם מנווטים בין האירועים השונים על-מנת להיות בסדר עם כולם מצד אחד, אך עדיין לא לאבד את עצמכם בתוך סבך האירועים השונים. נראה שהקרובים לכם מעוניינים לשמח אתכם ואתם תיהנו מכך.

שור

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיות זהירים יותר בכל הנוגע לעיסוקיכם ולהשתדל לא להתיש את עצמכם יתר על המידה. נראה שלמרות שאתם מקבלים עזרה וחיזוקים מאחרים ואפילו מרוצים מכל העשייה שלכם, אתם עושים זאת ביתר שאת ולכן אנשים קרובים לכם יכולים להיות מודאגים מהעובדה שאתם עובדים קשה מדי ולא מקשיבים לעצות האחרים להאט במקצת את הקצב.

תאומים

זהו שבוע שבו תרצו לקחת לעצמכם זמן להנאות ובילויים. נראה שבתקופה האחרונה לא בדיוק איפשרתם לעצמכם ליהנות אלא הייתם שקועים בתוך העשייה של עצמכם ובעיקר עשיתם חשבונות נפש לגבי איך אתם רוצים להמשיך הלאה בעקבות האירועים המתרחשים בחייכם. ייתכן שאתם חסרי מנוחה ונוטים להגיד את אשר על לבכם בדרכים שונות ובעיקר לחוצות ולכן שימרו על מוצא פיכם.

סרטן

זוהי תקופה טובה להיות עסוק בענייני בית ומשפחה ולכן מומלץ לכם לנסות ולקחת את הדברים בפרופורציות. לא נראה שאם תגידו את אשר על לבכם דברים ישתנו או יתקבלו אחרת בעיני הקרובים לכם. ולכן, מומלץ לכם לשמור על מוצא פיכם ובעיקר בכל הכרוך לנושאי הבית ולמשפחה. נראה שהשבוע חוסר המנוחה הפנימי יהיה גדול, למרות הצורך שלכם לשמור על שקט נפשי.

אריה

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שיכולה לעזור לכם לקבל את העזרה לה אתם מצפים מאנשים קרובים כיוון שיש לכולם נטייה עכשיו להבין אתכם יותר מתמיד ולפנק אתכם. נכון שאתם לא בהכרח מסכימים עם כך ואלה מכם שנולדו בשליש האמצעי של המזל אפילו יטענו שעכשיו קשה לכם יותר מתמיד, אך למעשה אתם נמצאים בתקופה טובה כשאתם בונים את עצמכם מחדש, וגם את מערכות היחסים שלכם.

בתולה

אתם עסוקים מאוד בתקופה הזו בעיקר בכל הנוגע לענייני כספים. מאחר שהכוכב מרקורי נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, נראה שבמהלך כל החודש הקרוב צפוייות לכם הוצאות מרובות מעבר למה שתכננתם. כיוון, שכך מומלץ לכם לבדוק כל הוצאה והשלכותיה מחדש לפני שאתם מחליטים לעשות דבר מה ואפילו נושאים שנראים לכם כחשובים במיוחד, מן הראוי שתבדקו את נחיצותם.

מאזניים

הכוכב מרקורי נמצא בשבוע הקרוב במזל שלכם וייתכן לכם את מירב היכולת להביע את עצמכם בצורה הטובה ביותר כדי שתוכלו להבהיר את הצרכים שלכם ואת מטרותיכם לאחרים בדרך הנכונה לכם. מבחינה כספית, אתם עדיין נמצאים בתקופה שבה עליכם לבדוק את תוכניותיכם ולוודא שאינן חורגות מהטווח אותו תיכננתם. הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את הצורך בלפינוקים והנאות.

עקרב

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע, כך שזוהי תקופה מצויינת לנסות להבין את המניעים הפנימיים של עצמכם ולבדוק כיצד אתם יכולים לעזור לעצמכם במקומות בהם אתם עדיין מרגישים חסומים. כמו-כן, זוהי תקופה מצויינת לנסות ולבדוק גם את המניעים הפנימיים גם של הקרובים לכם במיוחד, כיוון שעכשיו אתם פתוחים יותר מתמיד לקבל תשובות שיעזרו לכם בהמשך.

קשת

הכוכב מארס נמצא השבוע במזל שלכם ולמשך כל החודש הקרוב כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לגבש תוכניות ארוכות טווח ולנסות להוציא אותן לפועל . יש לכם את כל הזמן והאנרגיה לעשות זאת בהצלחה רבה ואף לגייס את האחרים שיעזרו לכם לחשוב ולתכנן כיצד אתם רוצים לממש אותם. מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות שלכם, לקידום עצמכם בחברה.

גדי

כוכבים רבים נמצאים היום בשמיים בבית הקריירה שלכם ויש לכם בתקופה הזו הזדמנות להזניק את הקריירה שלכם בעזרת אנשים קרובים שאתם יכולים לסמוך עליהם. ייתכנו מעט חילוקי דעות ביניכם לבין הקשורים איתכם ביחסים מקצועיים, כיוון שייתכן שהם רואים את העובדות בשונה מכם. מומלץ לכם להקשיב להם ולאפשר להם לעזור לכם במקומות בהם אתם פחות מקצועיים ואף נזקקים.

דלי

הנשמה שלכם כמהה לפתוח לעצמכם דלתות חדשות במקומות מרוחקים על-מנת להרגיש את החיות זורמת בעורקיכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לאפשר לעצמכם את פריסת הכנף הזו, כיוון שיש לכם עכשיו את הכישורים הנדרשים לכך. מבחינה מקצועית הגעתם לסוג של שיא בהבנה שהגיע הזמן מבחינתכם לשינוי, ולאפשר לעצמכם לעבור במידת הצורך, למקומות בהם אתם חושבים שיהיה לכם טוב יותר.

דגים

הכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם העולם הרחב כך שזה הזמן הנכון עבורכם לנסוע לטייל במקום אחר, קרוב או רחוק זה היינו הך, ובלבד שתרגישו מבחינתכם שהחלפתם אווירה. תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה בעקבות אירועים שאתם חווים, ולכן מומלץ לכם לזרום עם השינויים המתבקשים בחייכם ולא להיות נעולים על דפוסי עולם ישנים שכבר אינם משרתים אתכם.

- מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  12/10/2014   |   עודכן:  12/10/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דממה שוררת בקצה הצפוני-מערבי של מחנה בירקנאו. הרוב המכריע של מאות אלפי המבקרים אינם מגיעים לכאן, רק 750 מטרים מצפון לתאי הגזים 2 ו-3 ולאנדרטת הזיכרון. אלו שממשיכים את הביקור אל מעבר למסלול המקובל, נכנסים למבנה ה"סאונה" - המבנה ששימש בין השאר כמקלחת ענק לאסירי המחנה שנלקחו לעבודה ולא נרצחו מיד עם הגיעם למחנה.
ב-12 באוקטובר 1973 בדיון בלשכתה אמרה ראש הממשלה גולדה מאיר: 'אני אומרת זאת במלוא ההכרה, ב-1948 לא עמדנו בסכנה כזאת'. אמירה זו מלמדת היטב עד כמה הייתה מלחמת יום הכיפורים שונה מקודמותיה. גם 41 שנים לאחר שהסתיימה ממשיכה מלחמת יום הכיפורים להסעיר את הרוחות ולעורר פולמוסים ועניין ציבורי רב. ביום השנה ה-41 לפרוץ המלחמה מעלה ארכיון המדינה פרסום ובו מבחר מחילופי המברקים בין לשכת ראש הממשלה בתל אביב לשגרירות ישראל בוושינגטון ב-7-5 באוקטובר 1973. חילופי מברקים אלו התנהלו בציר המרכזי שלאורכו התבצע עיקרו של ניהול המלחמה על-ידי הנהגת ישראל בהיבטיה המדיניים - ציר ממשלת ישראל מול הממשל האמריקני ובמרכזו מזכיר המדינה הנרי קיסינג'ר. אחדים מן המברקים שמתפרסמים נחשפו במיוחד לצורך הפרסום. בנוסף מובאים קישורים לישיבות קבינט המלחמה שנערכו ב-7-6 באוקטובר והתפרסמו על-ידי ארכיון המדינה באוקטובר 2010. המברקים והדיונים מבטאים את המהפכים הגדולים שידעה הנהגת ישראל בימים אלו - מניסיונות למנוע את פריצת המלחמה ב-5 באוקטובר, לתחושת ביטחון בסופו של היום הראשון לקרבות שהמלחמה תסתיים בניצחון ישראלי מוחץ, ועד לשבר הגדול ביומה השני של המלחמה, שבה מצאה הנהגת ישראל את עצמה ב"מלחמה על ארץ-ישראל".
11/10/2014  |  ארכיון המדינה  |   כתבות
בשני הפרקים הקודמים מפיו של "גרון עמוק", מסרנו על שיטות עבודתה הבעייתיות של היועצת המשפטית של רשות השידור, עו"ד חנה מצקביץ'. חשפנו כיצד מתנהלת עתה רשות השידור תחת כונס הנכסים הרשמי. הצבענו על המינויים שמבצע הכונס, ועל התככים המתעצמים ברשות השידור גם תחת מפרק מפעיל.
11/10/2014  |  יואב יצחק  |   כתבות
רצועת הזמן בה אנו נמצאים ממשיכה להיות מתוחה. שילובי הכוכבים מביאים הפתעות. הסתיו הנוכחי הוא אינטנסיבי מאוד ויש בו סיכונים. מרקורי אשר בנסיגה עד לתאריך 25.10 משפיע גם הוא על המצב, והמשמעות היא שעלינו "לצפות ללא צפוי", מצב שילווה אותנו לאורך זמן. הפרופורציות משתנות ורצוי לתת אמון במצבים המתפתחים בלי לחפור ולהיכנס לפרטי פרטים. אלה ימים שהיצירתיות והדמיון במיטבם, אלה מכם שעבודתם קשורה בהשראה יזכו להתבטא ביצירתיות יוצאת דופן. מערכת יחסים חדשה שתיבנה סביב התאריכים 10-11.10 תהיה עם הרבה ניצוצות וריגושים, אבל התייחסו אליה בזהירות, כי אלה ימים שאינם מעניקים בסיס ויציבות ויהיה קשה לשמר את הקשר לאורך זמן.
10/10/2014  |  טובה ספרא  |   כתבות
אליזבת' הולמס חששה מאוד מבדיקות דם, אז היא החליטה לשנות את התחום. היום, בגיל 30 בלבד, יפהפייה ונחושה, היא היזמית, המנכ"ל והרוח החיה של חברת תראנוס (Theranos), אחת מחברות הביוטק הכי מדוברות ומסקרנות שפועלות בארה"ב, והיא גם המיליארדרית הצעירה ביותר במולדתה.
10/10/2014  |  גלי וינרב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il