|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מזל קשת – והתאמתו לשאר המזלות

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! השבוע עומד להיות מרגש מאוד עבורכם כיוון שהכוכב ונוס נכנס למזל שלכם ויגרום לכם לשמחות ולריגושים כאלה שבאמת ישמחו אתכם
24/11/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שור – זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטן – שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה – זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד !!

מזל קשת עם מזל בתולה – זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל קשת עם מזל מאזניים – שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרב – זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה והחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה ומסגרת עדיין חשובה לכם – ייתכן שתתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדי – זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!

מזל קשת עם מזל דלי – זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם מזל דגים – זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

והרי התחזית...
טיפ לילידי מזל השבוע: למרות שאתם חווים תקופה של ירידה אנרגטית לא נראה שהחיים מאפשרים לכם לנוח ולכן השתדלו לא לקחת על עצמכם מעמסת יתר מעל מה שאתם חייבים
▪ ▪ ▪


טלה

הצורך שלכם בעצמאות לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש. אתם נוחים יותר לכעוס והסביבה לא תמיד מבינה אתכם או מפרגנת לכם על תוכניותיכם, כיון שאתם נראים להם נועזים מדי או דוחפים את האחרים למקומות שאינם יכולים כרגע להגיע. את הרגשות שלכם מומלץ לכם להחצין דרך יצירה שאתם יכולים להיות בה מאוד מקוריים בשבוע זה.

שור

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והיא רוויה בקונפליקטים אינטנסיביים ביניכם לבין הקרובים לכם. נראה שהחיים עומדים להשתנות ונושאים שעד היום מאוד לחצו עליכם כבר פחות משמעותיים ממה שהיו בעבר, והזמן שעבר רק מקל עליכם את ההחלטות לגבי החשיבה כיצד להתנהג בעתיד באירועים מסוימים שידרשו מכם החלטות מהירות.

תאומים

הכוכב ונוס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ולכן צפו לכך שאנשים שאכזבו אתכם מאוד בתקופה האחרונה יבואו לבקש את סליחתכם ואתם תוכלו לפתוח איתם דף חדש. ייתכן שהתקופה תהייה מלווה בהתלבטות כיצד להתנהג, כיוון שאתם כבר יודעים שלא כל ההחלטות שלכם היו נכונות ולמרות הכול, התעקשתם לנהוג כפי שחשבתם שנכון לכם.

סרטן

הכוכב מארס המביא איתו כוחות פנימיים ואף פיסיים, נמצא בתקופה הזו במזל גדי עובדה שגורמת לכך שאתם מונעים על-ידי אמוציות פנימיות מאוד חזקות ולעיתים אפילו לא מודעים לכך שאתם מגיבים באגרסיביות לדברים שבעבר הייתם יותר נינוחים בגללם. זו בדיוק התקופה שבה אתם חייבים ללמד את עצמכם סבלנות ואיפוק ולא לתת לדברים קטנים ומעצבנים להוציא אתכם משלוותכם.

אריה

הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם וגורם לכם להתחלות חדשות. אך מאחר שהוא היה מעורב גם עם הכוכב סטורן, הרי שמן הסתם ההתחלות היו מלוות בקשיים משמעותיים שבהם נדרשו מכם כוחות פיזיים ונפשיים על-מנת שתוכלו להתמודד עם כל האירועים החדשים. המשפחה הקרובה לכם עדיין מתנהלת כמבינה אתכם, אך היו פעמים רבות בהם חשתם שאתם לבד מאוד בתוך חייכם.

בתולה

הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות מבקר אצלכם בשלב הזה בבית הסביבה הקרובה שלכם עובדה שמלמדת שכל המקורבים לכם חשו את השפעתכם על חייהם. לאחרונה נתגלו הרבה חילוקי דעות ביניכם לבין הקרובים לכם כתוצאה מניגוד אינטרסים. ייתכן שהחודש הכול יוקצן כך שלמרות שלעיתים ינסו לפייס אתכם, לא תרגישו שאתם באמת מוכנים לפיוס משמעותי.

מאזניים

נושאי הכספים שהיו כל כך משמעותיים עבורכם ימשיכו להיות כך גם בשבוע הקרוב ואפילו בחודש הקרוב בגלל ביקורו המתמשך של הכוכב סטורן שגרם לכם בשנה האחרונה לשנות את תפיסת עולמכם בכל מה שכרוך לכספים ולהיות יותר פרקטיים ומציאותיים ביחס למתרחש בעולמכם. הצורך שלכם בחופש גרם לכך שלעיתים הרחקתם מעל עצמכם אנשים שדרשו את טובתכם.

עקרב

השבוע נכנס הכוכב ונוס לבית הכספים שלכם כך שנראה שאתם יכולים להתחיל להיות יותר רגועים מכיוון זה, כיוון שהתחלות חדשות מחכות לכם בעקבות שינוי זה. ונוס הוא הכוכב שאחראי על כספים ולכן מומלץ לכם להעיז ולצאת מתוך המעגל שחייתם בו עד עכשיו, ולצאת לכיוון של התחלות חדשות ומרגשות. ככל שתתעכבו, כך יקשה עליכם יותר לפרוץ את המחסום ששמתם לעצמכם.

קשת

השבוע עומד להיות מרגש מאוד עבורכם כיוון שהכוכב ונוס נכנס למזל שלכם ויגרום לכם לשמחות ולריגושים כאלה שבאמת ישמחו אתכם. עברתם תקופה ארוכה ומשמעותית שבה היה לכם מאוד קשה וההתלבטויות על חייכם הדירו שינה מעיניכם. תקופה זו נגמרה כיוון שמיום ההולדת הקרוב תעזו להיות אתם עצמכם והקליפות ששמתם על עצמכם, ינשרו מאליהם.

גדי

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להחצין את היכולת התקשורתית שלכם על-מנת לגייס לעצמכם אוהדים חדשים שמאוד מעריכים את יכולותיכם. ייתכן שבחלק מהדברים עדיין אינכם סומכים על האחרים ולכן אתם מעדיפים לשמר לעצמכם את הרגשות הפנימיים שלכם, ולעיתים אף נכנסים למצבי רוח בשל כך. ובכל זאת, מאחר שהכוכב מארס נמצא במזל שלכם הרי שזה הזמן לעשייה ואמביציה.

דלי

יש לכם יכולת בפרק זמן זה של חייכם לשדרג את חייכם המקצועיים על-ידי השקעה נוספת בשיווק ותקשורת אישית בדרך כזו שתקבלו את התמורה עבור השקעתכם ותהיו בולטים ומוערכים יותר בתחומכם. הכוכב ונוס שנכנס השבוע לבית הקשרים החברתיים שלכם, רק יגביר את היכולת האישית שלכם לצבור לעצמכם אנשים חדשים שידעו להעריך את כישוריכם האישיים.

דגים

בתקופה האחרונה אתם בולטים מאוד בכל מה שאתם עושים למען אנשים חדשים אחרים שנכנסו לאחרונה אל תוך חייכם. ייתכן שהכוכב ונוס שנכנס גם הוא אל בית הקריירה שלכם, יכול לתת לכם כיוון מקצועי חדש שיגיע דרך קשרים והמלצות של אנשים קרובים אליכם שיידעו להעריך אתכם ואת הכישורים שלכם. אל תרשו להתלבטויות פנימיות להחזיר אתכם לאחור.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* לתחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה אסטרולגוית מלאה.
להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל קשת – והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספר שיריו של איליה בר זאב "מכתבים מאוחרים" הוא ספר מרתק. למרות שאני קורא איטי מאוד, גמעתי אותו בחטף אחד. אך זה לא הצריך מאמץ הירואי, כי לספר מבנה ייחודי: הוא כולל קטעי מכתבים שקיבל איליה כילד חוץ בקיבוץ גינוסר מאמו (בירושלים) ומאביו (ששירת בבריגדה היהודית) בין השנים 1943-1946 בהיותו לערך בן 8 ל-11, ובצידם את המענה השירי, המאוחר, לכל אחד מהמכתבים האלה וכן תמונות רבות מתקופת ילדותו. כל אלה פורשים תמונה ביוגרפית, גם אם לא סדורה ומלאה, השזורה בתקופה קשה וסוערת. זו תמונה מאוד אנושית, מאוד חשופה וכנה המעוררת אצל הקורא הרבה אמפטיה: קודם כל לילד ולמשורר המשיב להוריו באיחור של כמעט 70 שנה. האמפטיה לאמו ולאביו היא "מורכבת" יותר (אם אשתמש בלשונו של איליה בתגובה לאמירה של אמו, שתובא בהמשך). מורכבות זו, נובעת גם מיחסו רב הפנים של איליה למכתבים המשקפים את יחסו לאמו, לאביו, (וגם לסדרי העולם), כאשר רגשותיו של הילד דאז ומבטו של המשורר דהיום משמשים בהם בערבוביה. פה ושם נבזקת בשירים אירוניה (העושה רק טוב לשירים), כשמאחוריה ביקורת, גם אם מרוככת ועקיפה, כלפי הוריו. כל אלה וכישרונו הפואטי של איליה, שניכר גם בשני ספריו הקודמים, עושים את הספר הזה למעשה-אמנות פואטי בעל משמעות, למרות שלעיתים מועטות הוא לוקה באמירות לקוניות.
24/11/2014  |  דוד אדלר  |   כתבות
אשר וינשטיין מצייר מפת חיים של ילדים מפינות שונות בעולמם של הילדים: מפינת השולחן שבה הם עובדים, מרגע ההשכמה, מלבטים שצצים כשאימא כועסת ואבא נוזף... לאשר חשוב לכתוב עליהם, על הדילמות שלהם, הקשיים, ההתחבטויות, היחס שלהם לעצמם ולאחרים. אשר וינשטיין קם עמם למן ההשכמה ומנסה לחוש את התחושה האישית של כל ילד, להבין את הצד שלו.
24/11/2014  |  הרצל חקק  |   כתבות
זו הייתה שעת צהריים בתור לרופאת הילדים. "סליחה, תוכל לעזור לי לסדר את השמיכה?" ביקשה אחת הממתינות.
23/11/2014  |  ד"ר רועי צזנה  |   כתבות
אימא שלי השאירה לי צוואה בין גרגרי הקוסקוס. היא השביעה אותי להכין את המאכל הזה שאליו השתוקקה לפחות לארוחת שישי. כששכבה על ערש דווי וכבר לא יכולה הייתה לאכול כלל אלא רק "אינשור", מזון נוזלי למי שאינו מסוגל ללעוס ולבלוע, לחשה "תכיני לי קוסקוס". היא לחשה את הבקשה שלה, כי לא היה לה כבר כוח לחיות. המחלה התפרצה ולא השאירה סיכוי להימלט מגזר הדין המר. לא יכולתי לעשות דבר כדי להקל על כאביה. אלה היו הימים האחרונים שלנו יחד.
23/11/2014  |  שושנה ויג  |   כתבות
על כשרונותיהם של קבוצת מסיימי מחזור נ"ג עמדנו כבר בראשית השנה, עם הצגת "החגיגה" ועם ערב השאנסונים הצרפתים "אם נדע לאהוב", וכעת נפעמנו מהגשת המחזה המתאר את היחסים הדורסניים ופוגעניים של בני שתי משפחות, המתערבלים זו בזו. השריטות באופיים ובנפשם של דמויות המחזה, נראות כמו מוגזמות - אך לא היא. סם שפארד מצליח בלשונו התמציתית, מבלי לעייף בחזרות שוב ושוב, לחדור לנפש הדמויות בצורה כה עמוקה, עד שהצגות מסוימות שראינו על הבמה הישראלית לאחרונה נראות כה שדופות, שטחיות ודלות, לעומת יצירתו של סם שפארד.
23/11/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il