|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

יופיטר: שפע, הצלחה ומזל

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל
30/11/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יופיטר [צילום: AP]

הפעם על הכוכב המוכר והאהוב מכולם...יופיטר. השבוע נכנס אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשם צדק = יופיטר = שפע, למצב נסיגה. מתאריך זה ועד לאמצע אפריל 2015, יהיה הכוכב בנסיגה והשפעתו החיובית תהפוך את עורה ותהיה שלילית.

ולמי ששכח - כמה מילים על יופיטר... יופיטר המוכר גם בשמו כוכב הצדק (שפע) נמצא כיום במזל אריה, אך משפיע לחיוב גם על המזלות הבאים: קשת, טלה, מאזניים, דלי ותאומים. יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי שהשנה הייתה ועדיין שנת מזל עבור ילידי המזלות שציינתי שהושפעו מכוכב זה, להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

התחושה הייתה שדברים פועלים לטובתכם והיחסים חמים, טובים ותקינים. הרגשתם שכולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ואולם מחודש זה יתהפך הגלגל ואתם עלולים להרגיש את יופיטר גם מצידו השלילי. ובעיקר לילידי המזלות הבאים: עקרב, דלי, שור, גדי וטלה.

אלה המזלות שיותר חייבים להיזהר, כיוון שאתם הם אלה שתרגישו יותר בחילופי האנרגיה ועלולים להיכנס למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.
מבחינה כספית ייתכנו הוצאות שלא חשבתם עליהם מראש ולכן מומלץ לחשוב כמה פעמים לפני שאתם מתכננים הוצאה כלשהי.

ייתכן שהדברים הטובים וגם הרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית.

רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות. שאר המזלות יחוו אנרגיה זו דרך קשרים אישיים עם אנשים שהשפעת הכוכבים מופעלת עליהם, כך שבמישרין כולם ירגישו אנרגיה כוכבית זו.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

הכוכב וונוס שמביא איתו שמחה וכספים יימצא במשך כל השבוע הקרוב במזל שלכם, עובדה שתביא אתכם לשמחות משמעותיות ושיפור מצבכם הכלכלי.

טלה

מרבית הכוכבים נמצאים בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים אחרת ממה שהבנתם עד כה ועובדה זו גובה מכם מחיר רגשי רב, כיוון שהכוכב מארס שנמצא במזל גדי, משפיע עליכם לרעה כרגע וגורם לכם להרגיש חוסר שקט, ולעיתים אף מעלה אצלכם את סף העצבנות עד להתפרצות משמעותית מילולית או אף פיזית.

שור

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בחיק המשפחה הקרובה שלכם ולכן זהו זמן מצויין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לנתינה בהתאם לציפיות של עצמכם מעצמכם, כיוון שנראה שלקרובים לכם יש טענות שונות והם אף באים בדרישות שהם מעבר ליכולותיכם. הכספים שאתם כל כך מצפים להם עדיין מתעכבים ולא מתקבלים במהרה, ולכן זה הזמן לעכב הוצאות שאינן הכרחיות.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן שזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות עליכם לוודא שאלה שאתם באים לבקש את עצתם לא מאוכזבים מכם בגלל שלא מילאתם את הציפיות שהיו להם מכם, ועכשיו הם מתלבטים כיצד לנהוג איתכם.

סרטן

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהכוכב מארס נמצא במזל המולי לכם הוא גדי שהוא גם בית השותפויות והזוגיות שלכם. נראה שמבחינת עבודה אתם עמוסים מאוד ולכן יהיה זה נכון עבורכם לבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בחיים האישיים והמקצועיים. את מירב ההשקעה שלכם מומלץ לכם לכוון לכל נושא יחסי האנוש והגיבוש בעבודה.

אריה

הכוכב יופיטר ייכנס השבוע לנסיגה במזל שלכם כך שדברים שעד עכשיו לא הסתדרו כפי שרציתם יתחילו להסתדר וגם יתנו לכם תחושה של הקלה ורווחה שהנה סוף-סוף הגעתם למקום אליו רציתם. במהלך כל החודש הקרוב שיהיה אינטנסיבי למדי, תצטרכו לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולוודא שהבטחות שהובטחו אכן יתקיימו ובהתאם לכך להחליט את מי אתם משאירים או מוציאים מחייכם.

בתולה

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות, למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם כיוון שנראה שמשם תתחילו להרגיש שאתם לא מספיק מקבלים את הפרגון הראוי לכם.

מאזניים

בתקופה האחרונה אתם עסוקים מאוד עם כל האנשים שנמצאים איתכם ביום יום ומבקשים לבדוק עם עצמכם עד כמה אנשים אלה מתאימים לכם ולסגנון חייכם. ייתכן שחלק מהאנשים במעגל הראשון של חייכם מתסכל אתכם כיוון שאתם מרגישים שיש ביניכם קצרים של אי-הבנה. הפעם יש לכם יכולת לעשות סדר בחייכם ולעזוב את האנשים ואפילו את הסביבה שאינה טובה לכם למען מקום שיתאים לכם יותר.

עקרב

הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם חשים בחסרון כיס מאוד משמעותי בחייכם גם בגלל העובדה שהכוכב סטורן המגביל נמצא במזל שלכם וגם בגלל שהוא מתקרב לבית הכספים שלכם. שילוב בין השניים יגרום לכך שאתם תבינו שאתם צריכים לעשות הערכה כלכלית מחודשת שתתאים לכם לנסיבות החדשות של חייכם ובעיקר עליכם לשנס מותניכם ולהיות יצירתיים ביחס ליכולת שלכם להרוויח כספים.

קשת

תקופת יום ההולדת הינה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא משפיעה עליכם בשני מישורים מאוד משמעותיים. מצד אחד אתם מאוד רוצים לחגוג ולהתחיל בהתחלות חדשות ומשמחות כפי שהכוכב יופיטר מביא אליכם בגלל הקשר הטוב שלו עם קשת, ומצד שני מוטלת עליכם המון אחריות שהיא לעיתים כבדה ומעבר ליכולות האישיות שלכם ולכן חשוב מאוד לשמור על איזון ופרופורציה.

גדי

מרבית הכוכבים פועלים אצלכם בשלב הזה מאחורי הקלעים ונראה שנסיבות חייכם הנוכחיות לא מאפשרות לכם להגיד את מה שאתם חושבים בדיוק ולהיות גלויים עם הקרובים לכם. בגלל המופנמות האישית שלכם והתחושה שהכל בא לכם קשה אתם עלולים להפסיד אנשים קרובים שבכל זאת נותנים בכם אמון. הדרך הנכונה היא לשמור על איזון בין נתינה לקבלה ולא לגלוש לשום צד.

דלי

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים של חייכם מכיוון שבתקופה האחרונה אתם לוקחים אחריות על חייכם ומוכנים להשקיע בכל פרויקט שיש בו משום אהבה עצמית וצורך להוכיח לעצמכם את היכולת שלכם להגיע למשמעות בחיים. ייתכן שעדיין זה אינו הזמן להחצין את כל התוכניות שלכם, אך נראה שעם סבלנות ודבקות במטרה, תצליחו ליישם את תוכניותיכם.

דגים

נראה שאתם נמצאים בתקופה שיש בה הרבה התלבטויות כיצד לנהוג וזאת בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים לעזור ולהרגיש מוערכים בשל כך אך לא תמיד אתם מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות ועדיין מרגישים נדחים על-ידי אנשים אחרים גם אם הם קרובי משפחה בדרגה הראשונה. זה הזמן להשקיע יותר בבנית הקריירה האישית שלכם ופחות לשים את הדגש על עניינים אישיים ומשפחתיים.

- מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

- התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  30/11/2014   |   עודכן:  30/11/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הטרקלין, חדר האירוח המשותף לדיירי מגדל G המפואר במרכז תל אביב שבו מתגוררים אהוד ונילי ברק, מעוצב באלגנטיות קרירה. פינות ישיבה ספורות. כורסאות וספות בהירות. דלפק זהוב לכיבוד קל. מכונת קפה. קומקום. ופסנתר לבן. חדרי אירוח כאלה משרתים דיירים העובדים מן הבית. אנשים המעוניינים לבדל את חייהם העסקיים מן האינטימיות שבדירה שלמעלה. ניתן לערוך בהם פגישות עסקיות עם מי שאינך מעוניין לשתפו בסגנון חייך. מי שלא תרצה, שידווח אחר כך על הנוף האורבני הנשקף מן הקומה הגבוהה בה אתה חי. שלא יתהה האם לסוכנת הבית שלך יש רישיון עבודה. אהוד ברק מנהל את ישיבות העבודה הישראליות שלו בחדר האירוח המשותף הזה. אין לו משרד קבוע אחר בישראל, כרגע. לא יועצים, לא עוזרים וגם לא אנליסטים בשכר קבוע. במסמכים ששיגר לבורסה האמריקנית דיווח כי כתובתו היא: השדרה השלישית במנהטן, פינת רחוב 54, קומה 19. בכתובת הזו רשומה גם קבוצת החברות של קולומבוסנובה (COLUMBUSNOVA) שבשיתוף עמה הוא פועל. המדינה מכסה את עלות אחזקת משרדיהם של ראשי ממשלה בדימוס. שמעון פרס התמקם במשך שנים מטרים מהדירה הנוכחית של ברק, בבית אמות משפט. גם לרבין, לנתניהו, לשמיר ולאולמרט היה. וגם הוא, ברק, החזיק פעם לשכה ענקית באחד מהמגדלים היוקרתיים ברחוב הארבעה בתל אביב. משם ניהל את עסקיו בעשור שעבר. אבל הפעם? רק פינת ישיבה בחדר האירוח של דיירי מגדל G.
28/11/2014  |  רונית ורדי  |   כתבות
שערורייה בעסקת קרקע גדולה בשכונת רמות, ירושלים: מינהל מקרקעי ישראל חתם על חוזה פיתוח, שבו הוא מוכר לחברת "בית חדש בירושלים", בבעלות היזם הירושלמי דניאל אהרון גרוסברד, מגרש גדול ויקר ערך, לבניית קניון ודירות. זאת, בניגוד לנוהל הרגיל, של חתימת חוזה חכירה לטווח ארוך. המשמעות: חוזה הפיתוח משחרר את גרוסברד מתשלום הטל השבחה של 32 מיליון שקל, ואולי יותר, ואילו בחוזה חכירה יש לשלם את ההיטל.
28/11/2014  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לפנינו שבוע שלמילים יש משמעות רבה. התקשורת משפיעה ברבדים עמוקים יותר מהרגיל, בעיקר אם אתם נמצאים בצד הנותן עצה לחבר. הכעס מתלקח מהר ועלול גרום ל"כוויות נפשיות" אצל השומע, אבל זה גם יירגע מהר. היזהרו בנסיעת קצרות, במהלך הימים הקרובים עלולות להיות יותר תאונות דרכים.
28/11/2014  |  טובה ספרא  |   כתבות
"הטכנולוגיה הזאת שינתה את חיי. היא מעניקה לי חופש שלא היה לי - גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה משפחתית - ומאפשרת לי לשמור על קשר עם אנשים, לדאוג לסידורים בעצמי, לקנות פרחים לאשתי, וכמובן לעבוד ב'ססמי'."
27/11/2014  |  מגזין הטכניון  |   כתבות
שלושה ימים לפני חג הפסח 2013. היה זה עוד יום של שגרה בקרב בני משפחת כהן מנחלים. נורית (44) טרחה על קניות בסופר-מרקט האזורי במתחם בארות-יצחק; בעלה אל"ם אורי (43), סגן המזכיר הצבאי של שר הביטחון, היה בדרכו לעוד פגישה אחת מני רבות באותו יום.
27/11/2014  |  איתן אלחדז  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il