|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

מה מספרים הכוכבים על בנט?

איזו שותפות תהיה לו עם רה"מ נתניהו? הכוכבים עזרו לחשוף את האמת מאחורי הקלעים כצפוי. נושא הפנסיות יעלה שוב לכותרות. שמרו על ערנות במהלך השבוע הקרוב, ואל תיגררו לוויכוחים חסרי טעם תחזית אסטרולוגית שבועית: 1.1.15-26.12.14
26/12/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
בנט. ישמור על הכיפה? [צילום: פלאש 90]

מבנה הכוכבים השבוע אינו מבטיח יציבות. בשישי-שבת האנרגיה משתנה ותחושות הכעס מפנות מקום לאמפתיה, להשראה וליצירתיות. אם אתם מתמודדים עם רעיון חדש שאתם חשים תקועים איתו ואינכם יודעים כיצד להניע אותו, במהלך סוף-השבוע תמצאו את הדרך לבטא אותו קצת אחרת, כשהתוצאה תהיה גם בשבירת המצב הקיים.

לפנינו שבוע שבו נושא הפנסיות או ההשקעות יעלה שוב לכותרות. היו זהירים בכל החלטה על פרישה או על תוכניות ביטוח. קיימת נטייה לפספס איזה פרט חשוב. ייתכן שממשלות, במדינות שונות, משנות את החוקים הקשורים לתנאי הפרישה או החסכונות.

בימים הראשונים של 2015 תלווה אותנו אנרגיה של שמחה לצד אסרטיביות. ההשפעה תלווה אותנו כבר מאמצע השבוע הקרוב ועלולה לגרום לכך שנשכח את הגבולות. למעשה, זה יהיה שילוב של אגו מול חוקים ונורמות, התנהגות ארוגנטית נמהרת בלי מחשבה (אם יש קשר גם למפה האישית, זה יתבטא חזק יותר). עלינו לדעת שאנרגיה גבוהה, גם אם היא מוגזמת, יכולה להיות טובה ומועילה אם היא בשליטה וממוקדת לקראת פרויקט או מטרה מוגדרים. אלא שהרוב יגיבו למבנה הכוכבים הזה ב"פראות" יחסית, האגו יאבד את דרכו. אלה ימים בהם אנו עלולים להתנהג בילדותיות בעיקר בוויכוחים, במערכות יחסים ופעילות שבבסיסה נהיה נתונים למצבי רוח לא צפויים, בדרך כלל אופוריה ושמחה.

בתאריך 3.1.2015 מבנה הכוכבים בעל פוטנציאל אלים ומסוכן, בעיקר בגלל אימפולסיביות. מבנה כזה עלול להשפיע כבר כמה ימים קודם. נסו להיות ערניים וזהירים מאחר שגם מבנה זה גורם לקושי ולסכנה בגלל חוסר שליטה. ההמלצה היא לשמור על עיניים פקוחות כדי למנוע קונפליקטים, מאבקי כוח וחוסר הסכמה, שאין להם סיבה אמיתית והם גוררים "קרבות" חסרי משמעות. הצורך בריגוש מתעורר, בעיקר במערכת יחסים. השבוע הקרוב יכול להביא גם את ה"בלתי צפוי" לחיינו. נסו להתבונן פנימה ולהבין לאן אתם גולשים לפני שיהיה מאוחר מדי.

מופע הירח המלא שיתקיים בתאריך 5.1.2015, יהיה ב-14 מעלות במזל סרטן, מעלות שבנו את הריבוע הגדול בחודש אפריל 2014. אלה ימים לא קלים שאופיים הוא עוינות ומאבקי כוח קשים, שישפיעו לאורך זמן. אלה מעלות המשפיעות על ארה"ב ועל ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה, והמשמעות יכולה להיות שמחוסר ברירה הוא "נצמד" לקיר. האם יהיה מוכן להתפשר עם ה"מערב", שזו אופציה שקצת קשה להאמין שתתרחש, או שיגרום להסלמה צבאית. בעולם בכלל אלה ימים של טראומה, טרור ודאגות כלכליות. צפו לאווירה מתוחה שתלווה את הימים האלה. הימים סביב הירח המלא עלולים להביא משבר אמון ואמונה. נסו לשמור על שליטה רגשית כדי למנוע סיטואציה שתהיה לה משמעות ארוכת טווח על חייכם.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "האמת נחשפת וכדאי להתנהל בזהירות מאחר שקל להיכנס למאבק שעלול להיות גם נפיץ. אלה ימים שאי-אפשר להסתיר את האמת ולכן מומלץ להמתין כמה ימים כדי למנוע דברים שאינכם רוצים שיתרחשו".

בסוף-השבוע שעבר נודע תוכן שיחותיו של ג'ון קרי עם עמיתיו באירופה, על הטקטיקה שבחרו האמריקנים והאירופים ביחס להצבעה באו"ם בנוגע לפלשתינים כדי לא לתת כוח לצד הימני במפת הבחירות, ולמעשה במילים אחרות, לחזק את השמאל, שהמרכיב העיקרי בו זה הזוגיות של ציפי ובוז'י.

באותה רשימה בהמשך, נכתב: "אחרי שמתבוננים בקומפוזייט המשותף המקודם של שניהם, הירח וכוכב ונוס נמצאים במנעד מתוח המעיד על שידוך, אני מאמינה שהקוראים האינטליגנטיים כבר הבינו מי השדכן ומי ייצר להם את האשליה המשותפת ש'השלם גדול מסכום חלקיו'".

אלה מכם שעסקו בניחושים כבר יודעים מי השדכן, זה שדאג להשפיע ולבנות את האיחוד החדש לבני והרצוג... בעיקר שמפלגת התנועה השתלבה במפלגת העבודה עם שני אנשים ("נאמנות" ראש המפלגה לאנשיה או לדרכה אינה עומדת כאן לסימן שאלה, רק למחשבה). יש עוד שאלות על תוכן השותפות?

חשיפת השחיתות במפלגת ישראל ביתנו, פעילים, קבלני משנה ועמותות הקשורות למפלגה - גם זו יצאה לאור בדיוק באותם ימים (25.12-24.12) בהם מבנה הכוכבים הגיע לשיאו. "אלה ימים שאי-אפשר להסתיר את האמת".

הפירוד בתוך ש"ס? הוא חלק מתחושת המיצוי שגם עליה נכתב ברשימה לפני שבוע: "חלקכם יחוו תחושת מיצוי ביחסים אישיים ברבדים שונים, שחררו והתקדמו הלאה". וזה כמובן גם קשור לחשיפת האמת שנדחקה מתחת לפני השטח ובעבעה בתוך השותפות המאולצת של אלי ישי ואריה דרעי לאורך השנה, מאז הלך לעולמו הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

אי שם במהלך שנת 2010, לפני שכוכב אורנוס עבר למזל טלה, בפרק שהכותרת שלו 'מחשבות אסטרולוגיות', העליתי את האפשרות שאורנוס, המסמל טכנולוגיה חדשה, במזל טלה, יביא לעולם סוג חדש של מלחמה, מלחמת סייבר. בשבוע האחרון היינו שוב עדים הפעם ל"קרב" בין קוריאה הצפונית לחברת סוני בארה"ב, כשבעקבותיו הגיעה התגובה מצידה של ארה"ב, ששיתקה את מערכת האינטרנט בקוריאה הצפונית. היו בטוחים שסוג המלחמות האלה, שכבר מלוות אותנו לאורך זמן, יימשכו ומן הסתם ישתכללו.

זמני הירח הבטל:

יום שבת, 27.12 - הירח בטל משעה 17:43 עד למחרת בשעה 08:35 בבוקר.
יום שלישי, 30.12 - הירח בטל משעה 02:44 עד שעה 12:56 בצהריים.
יום חמישי, 1.1 - הירח בטל משעה 14:18 עד שעה 19:08 בערב.

כלכלה ושווקים

אנו ממשיכים בתקופה של חוסר ודאות. המולות בין המארס ויופיטר בין התאריכים 2.1-30.12 תצבע את השווקים באופטימיות, אופוריה שיכולה להתחלף גם בפאניקה.

בין ה-1.1 ועד ל-4.1 השמש "מדליקה" את המבנה אורנוס-פלוטו וצפוי אי-שקט.

הירידה במחיר הנפט משפיעה על המדינות המייצרות נפט ומשפיעה גם על ירידה בערך ה"סחורות", זה עלול להביא להאטה במדינות האלה. בשאר המדינות הירידה במחיר הנפט משאירה לאנשים "קצת" יותר כסף "לבזבז" בקניונים, אבל זכרו שהירידה במחירי הנפט היא זמנית.

מעברו של כוכב סאטורן למזל קשת ישפיע על השווקים והכלכלה, לא באופן דרמטי, אבל תהיה האטה. בפעם האחרונה שהסאטורן היה במזל קשת זה קרה בין השנים 1987-1985 ואז הסתיימה תקופת הפריחה בשווקים, בעיקר במהלך שנת 1987.

המפגש המתוח בין הסאטורן והנפטון, שיגיע לקראת נובמבר 2015, יביא לשינויים בהתנהלות הבנקים, ייתכן גם שתידרש יותר חשיפה כדי להגן על הלקוחות. ייתכן שתיחשף התנהלות שלא תעמוד בסטנדרטים. זה מבנה שיכול להשפיע פיננסית גם על האדם הפרטי. זכרו שנפטון תמיד מביא איתו מבוכה, להטעיה שגורמת לשגיאות בתהליך קבלת החלטות, וכדאי ומומלץ לחשוב מראש איך אתם מתגוננים לפני שתאבדו שליטה.

אצלנו
הפעם יושב-ראש הבית היהודי
▪ ▪ ▪

המפה האישית של נפתלי בנט (על-פי נתונים מדויקים), בן מזל טלה, מעידה על שילוב של שיקול דעת ואימפולסיביות. חשוב שלאדם כמוהו יהיו יועצים שיעזרו לו לשמור על איזונים, למרות שיש לו רצון לקבל החלטות לבד. במפה המשותפת שלו עם המדינה, הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11. הוא מכוון גבוה אבל יהיה עליו ללמוד להגדיר מטרות בנות-השגה, במקום הרף הגבוה שהוא עלול לפספס אותו. כדאי שיבין או ילמד שעדיף לא להיות צודק אלא להיות חכם. הגישה שלו עקרונית ונתמכת על-ידי המציאות (כך בכל הקשור לפלשתינים ובמיוחד לעולם ה"נאור" זה המנסה לכפות עלינו את ה"הארה" שלו שאינה מסתדרת בדרך כלל עם הביטחון שלנו). הקושי של נפתלי בנט יהיה ללמוד להיות מתון יותר ולא לשבור את הכלים.

מאחר שיש עכשיו כמה מפלגות (פלגנות) וניסיון לבנות גושים, חשבתי, מול השידוך של הרצוג ולבני, לבדוק את האפשרות לשיתוף פעולה בין נפתלי בנט וראש הממשלה נתניהו. גם הפעם נבנתה מפה משותפת של שניהם עם מפת המדינה. שילוב הכוכבים על הצירים 4-10 ו-2-8, מספר על שמירה על מצב נתון ונאמנות על-פי מערכת אינטרסים. הם יכולים להתאחד יחד מול אויבים חיצוניים, פוליטיים או מדיניים. גם אם יתעוררו ביניהם משברים, הם ידעו לנהל אותם בלי להפוך את הוויכוחים ביניהם לאישיים. הכוח של היחסים האלה יהיה בהתמקדות באינטרסים בסיסיים זהים, ללמוד לנהל את חילוקי הדעות בלי שאלה יפגעו במערכת היחסים שלהם. אבל גם כאן מבינים ממבנה הכוכבים שהשותפות תהיה זמנית - שנה או שנתיים. כלומר, הם יתקשו לעבוד יחד לטווח ארוך ואז כל אחד יפנה לדרכו.

מצב הכוכבים המלווה את המדינה מחזק את ההבנה שהחל בשנת 2016 הבחירות הבאות יהיו עניין של זמן. עד שלא ישנו את שיטת הבחירות אצלנו, אנו נחזור לאותו צומת שוב ושוב, יבנו ממשלה וזו תתפרק בתוך זמן קצר. יהיה נכון לומר אסטרולוגית, שרק אחרי הרכבת הממשלה נדע את אורך ימיה. בכל זאת, השאלה החשובה שתלווה אותנו תהיה לאיזו ממשלה יהיה הכוח להביא את השינוי שיחזק את המשילות באמת.

"החוכמה היא כאש: קטנה תאיר את העיניים וגדולה תשרוף את המדינות" (ר' משה אבן עזרא)

תאריך:  26/12/2014   |   עודכן:  29/12/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שום דבר לא הסגיר את הטרגדיה הנוראה שהתרחשה בבוקרו של כ"ה בחשוון, שנראה כמו עוד יום שגרתי ונעים. ד"ר מורל ג'ויס פסעה לאיטה לכיוון הסלון בביתה, מחזיקה בידה סידור תפילה. היא התכוונה להתפלל תפילת שחרית, ולצאת לעוד יום עבודה מלא בהצלת חיים. באותם רגעים ממש, שני מחבלים ביצעו את הטבח הנורא בית הכנסת בשכונת הר נוף, שבה היא גרה מאז שעלתה ארצה לפני כשנתיים עם משפחתה. ד"ר ג'ויס שמעה ברדיו דיווח לאקוני על ירי ברחוב אגסי, והיא לא היססה.
26/12/2014  |  אתי דור-נחום  |   כתבות
התינוק שברחם תלוי לחלוטין בקשר הדם עם אמו. מים, חומרי מזון וחמצן, אשר מוזרמים אליו ממערכת הדם של האם דרך השליה, חיוניים להישרדותו ולהתפתחותו. שיבוש הזרימה עלול לגרום מצוקה אצל העובר, אבל לא קיימת דרך יעילה לגלות את השיבוש או סימנים אחרים של המצוקה בשלביה המוקדמים.
26/12/2014  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
דמיינו אתר בנייה תת-מימי: אבני הבניין הצפות מובלות לחלל בו נבנה הפיגום. כך נוצרים השלד ומבנים מינרליים נוספים בעוברים של חיות רבות. ביצורים ימיים, אבני הבניין של המינרלים מופקות ממי הים. בעוברים של בני-אדם ושל יונקים אחרים, מסופקים המינרלים, שמקורם במזון, באמצעות הדם של האם.
25/12/2014  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
החורף והשפעתו על התזונה האם האוכל בחורף טעים יותר? אז למה מעלים במשקל?
25/12/2014  |  עדי ארצי  |   כתבות
השבוע נערך (21.12.14) בישוב גני-תקווה, שליד קריית אונו, אירוע מחווה ליוסף מוסטקי. היה זה במסגרת ערב משיריה של המשוררת והפזמונאית והמלחינה תלמה אליגון. אליגון אירחה בערב זה כאורח מרכזי את יוסף מוסטקי וזה ביצע כמה משיריו וריגש את הקהל שדרש עוד ועוד.
25/12/2014  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il