אין ספק, שהחלטתו של
גלעד קמחי, מנהלו האמנותי של הקאמרי, להקים את
קבוצת צעירי הקאמרי, נבטה, הנצה ופורחת כמקיימת את ההבטחה שלשמה הוקמה. עשרת השחקנים הצעירים המחוננים מצליחים הודות למחזה השנון, למוזיקה הכה יצירתית ומקפיצה, לעיצוב התנועה, לבימוי, וכל יתר המרכיבים – להעמיד מחזמר מאוד ישראלי, עכשווי ונשכני. ובסך-הכל המחזמר מהווה מהפכה בתחומו, ואין ספק שיהיה להיט היסטרי. ולא רק בעצם העלאת המחזמר. כי הוא רק שלב וחלק מבילוי חדש לחלוטין לקהל, במיוחד הצעירים והצעירים ברוחם. לאחר ההצגה, הקהל יוצא למבואה של האולם, הכוללת בר משקאות, ודי ג׳יי המרקיד את אלה שהמחזמר היה עבורם כזריקה לוורידים המקפיצה אותם.
המחזמר הסטירי שכתב
ירון אדלשטיין זכה למוזיקה נפלאה בסגנון חדש לגמרי שכתב
אלון גלזינגר. וכשהקבוצה התוססת הזו זוכה לעיצוב תנועה מבריק וייחודי בסגנונו היחודי שיצר
תומר יפרח הכה מחונן ויצירתי, אין תמה שהקהל מהופנט סביב שלושת צידי הבמה, ולכן יוצא החוצה לפגוש את השחקנים בבר וברחבת הריקודים. סצינה חדשה לגמרי בתרבות התיאטרון. ז׳אנר חדש לגמרי שיצקו השחקנים והיוצרים במה שמכונה תיאטרון.
הסיפור על דני המציע נישואים לחברתו מיקה, כשהוא מגלה שאיבר מינו הלך לאיבוד – הוא מטורף ומצחיק. כי האיבר, אותו כינה דני בשם "רינגו" מקבל דמות של ממש בהצגה, ומשתולל בכל העיר ובכל הברים וכובש כל אחת בשטח. מה שמרמז עד כמה המין הפך לאלמנט מהמעלה הראשונה על חשבון הרגש. הקהל מתגלגל מצחוק בכל דקה, הן מהרעיון והן מהביצוע המבריק של
דור הררי כ-רינגו: ביכולת המשחק שלו, והביצועים האקרובטים והתנועתיים שלו, כשכל יתר הדמויות שרות ומתנועעות יחד עמו ויוצרים כולם מיקשה אחת שמלהיבה את הצופים. הן בגלל כשרונם הקולי ויכולותיהם המשחקיות והתנועתיות, כמו למשל
אלעד אטרקצ׳י שכה מפליא ביכולת הריקוד והתנועה שלו בנוסף למשחקו, והן כי חמש הבנות שהטקסט בפיהן קולע, נוקב, ופוגע במטרה:
חן גרטי,
אור לומברוזו,
רוני נתנאל,
מאיה קורן ו
יעלי רוזנבליט.
הסצינות הרבות כוללות בחובן ברמז ביקורת על תופעות הרווחות בימינו כאן, ולא נמלטים מהביקורת כאלו כמו שתי האימהות הלסביות, השימוש בדיבור לכולם כנקבות של ח"כ מסוימת; חטיפות החיילים והתייחסות הערבים לחטופים, במקרה זה – רינגו; ועוד ועוד, תופעות הנרמזות בנגיעות קצרצרות, כמו פער הדורות בדמות הסבתא, הרופאים, האחיות, שרק מעשירות את סיפור המחזמר ומשדרגות אותו משעה וחצי של בידור, למשהו אחר, בטעם ובשום שכל.
בנוסף ל
דור הררי כרינגו, ו
אלעד אטרקצ׳י שבולטים, כך תורמים את כשרונם גם
תם גל,
תום חודורוב ו
אוריה יבלונובסקי בתפקידים שונים ומגוונים (כמו
שלמה ארצי) שמעניקים למחזמר חיות, קצב וקסם, כמו גם השחקניות בדמויות המגוונות.
בלי ספק - מעבר לכך שהמחזמר רינגו יהיה הלהיט הכובש של התיאטרון הישראל עוד זמן רב – הוא מכתיב שינוי דרמטי במושג "הצגה". מהיום אפשר להינות גם מההצגה וגם מהמשך הערב במינגלינג עם השחקנים והקהל עם מוזיקה, שתיה וריקודים. המצאה ישראלית כמו שרק המוח היהודי יודע להמציא.