|   15:07:40
דלג
  שרון נריה בר-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

הסכמי אברהם - שנה שניה

אברהם אבי האומה כאסטרולוג הראשון, ידע לברוא מציאות = הקמת מדינת ישראל כבר 3,760 שנה לפני הקמתה שנת לידתו היהודית של אברהם 1948 לבריאת העולם זהה לשנת לידתה הלועזית של מדינת ישראל 1948
19/09/2021  |   שרון נריה בר-און   |   יומני בלוגרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
ציון קברו של אברהם אבינו במערת המכפלה [צילום: פלאש 90]


מהם הסכמי אברהם?

הסכמי אברהם נחתמו בשנה שעברה ב-15 לספטמבר 2020. "אני קורא להסכם 'הסכם אברהם' - אברהם הוא המייסד של 3 הדתות הגדולות ואין אדם שמסמל את הפוטנציאל לשלום יותר מאברהם", אמר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. מספר ספירת תפארת והשנה האישית הצביעו על ניצול הזדמנויות של כל אחד מהצדדים. לישראל, לאיחוד האמירויות, לבחריין ובהמשך גם לסודן ולמרוקו היו אינטרסים וסיבות מדוע הן חתמו על ההסכם. ההסכמים נחתמו לתועלת הציבורית ולתועלת האישית של החותמים.

מהו הבסיס עליו מושתתת מפת דרכים נומרולוגית קבלית?

לכל דבר הנוצר ביקום, אדם, יישוב, עיר, מדינה, חברה בע"מ, חוזה או הסכם יש שלושה מרכיבים: תאריך לידה, שם פרטי ושם משפחה. לגבי אדם זה ברור [ולגבי אדם אנו משתמשים בנומרולוגיה הקבלית גם בשמות ההורים] אך מה לגבי ארגונים אחרים?

אז אסם זה שם פרטי, ובע"מ זה שם משפחה. כנ"ל גם לקוקה קולה שם פרטי ובע"מ זה שם משפחה. אותו הכלל גם למדינות. אז ישראל זה שם פרטי או צרפת זה שם פרטי ו'מדינת' זה שם משפחה. כך שאם נרצה ליצר את מפת עץ החיים הקבלית של מדינת ישראל שנולדה ב-14.5.1948. אז... שם פרטי = ישראל, שם משפחה = מדינת, תאריך לידה = 14.5.1948.

באותה הדרך נוכל לייצר את מפת עץ החיים הקבלית של הסכמי אברהם אשר נחתמו ב 15.9.2020. אז... שם פרטי = אברהם, שם משפחה = הסכמי, ותאריך לידה = 15.9.2020.

מפת הדרכים להסכמי אברהם - שנה שנייה, לאן?

ב-15 לספטמבר 2021 ייכנסו הסכמי אברהם לשנה אישית 2. השאלה מה יקרה בגורל הסכמי אברהם כאשר בישראל יש ממשלה חדשה, בארה"ב התחלף הממשל ואירן מתחזקת.

כניסת הסכמי אברהם לשנה אישית מספר 2, מספרת לנו כי זו תהיה שנה פחות לוחמנית. עם זאת, היות שהסכמי אברהם נולדו בייעוד של ניצול הזדמנויות יהיה קל יותר להגיע לשיתופי פעולה והבנות, אולם שיתוף פעולה זה יהיה תמיד עם צבע של ניצול הזדמנויות. של פוטנציאל לניצול חולשה של הצד השני. לכן על כל צד להיות יותר ערני למה שקורה מעל פני השטח ומתחת לפני השטח.

שנה אישית מספר 2, תאפשר שיחות שקטות המתנהלות בנועם כדי לייצר עוד שיתופי פעולה ועוד הסכמים. היות שההסכם נולד במספר בשיא ראשון מס' 6, אזי בכל תקלה או בעיה תהיה ביקורת על מדינת ישראל, שנולדה ברום שמים מס' 6, הינו מזל מאזניים. לכן, בשנה זו, המסומלת על-ידי מספר 2, אפשר יהיה לעשות יותר פעולות שקטות מתחת לפני השטח על-מנת לקדם את ההסכמים. מומלץ לפעול בדרכי נועם באופן חברותי ואחראי. לאחר מכן, יהיו 3 שנים טובות בהן אפשר יהיה לקדם את ההסכמים.

מי זה אברהם אבינו, באמת ולמה שמו ניתן להסכם זה?

אברהם אבינו נולד בתור אברם בן תרח. כידוע, הוא הונחה על-ידי בורא עולם ללכת "מביתך, ממולדתך, מארצך". לצד ההינתקות הפיזית מהסביבה הטבעית שבה הוא חי לטובת הליכה אל הלא נודע, יש פה גם הליכה פנימית, נפשית. מכאן ניתן להבין את השינוי מאברם ל-אברהם. שכן המסע אליו יוצא אברהם איננו רק פיזי כי אם ובעיקר נפשי. במקרה של אברהם, האות - ה', כפי שמלמדת המפה שלו, השפיעה על כל מהלך חייו וגורלו.

אברם בן תרח נולד בשנת א'תתקמ"ח (1948) לבריאת העולם (1812 לפני הספירה). על-פי מחקרי, אברם נולד ביום 29 אפריל 1812 לפני הספירה. על-פי סיפורי התנ"ך ניתן להבין ולהסיק כי מבנה אישיות אברם מתאים לתכונות המספר 9 המאופיין על-ידי מזל טלה, מיסוד האש. [הולכים אחריו באש ובמים, בריאת מציאות].

ספירת התפארת במפתו של אברם בן תרח מתארת אדם בעל יכולות פנומנאליות המאפשרות לו להצליח בכל תחום ובכל מעשה. זהו אדם בעל יכולות של בריאת מציאות כפי שאברם שהעביר עצמו ומשפחתו "מעבר" לנהר ומאלילות למונותיאיזם - אמונה באל אחד. עם זאת, אברם הינו בעל תכונה שהולכים אחריו באש ובמים, המאפיינת תכונות של מנהיג המכיל בתוכו את תכונות כל בני האדם מההיבט הנומרולוגי. מכאן מובן כיצד נבחר להיות אבי האומה.

א וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-אַבְרָם לֶךְ-לְךָ מֵאַרְצְךָ וּמִמּוֹלַדְתְּךָ וּמִבֵּית אָבִיךָ אֶל-הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַרְאֶךָּ. ב וְאֶעֶשְׂךָ לְגוֹי גָּדוֹל וַאֲבָרֶכְךָ וַאֲגַדְּלָה שְׁמֶךָ וֶהְיֵה בְּרָכָה. ג וַאֲבָרְכָה מְבָרְכֶיךָ וּמְקַלֶּלְךָ אָאֹר וְנִבְרְכוּ בְךָ כֹּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָה. ד וַיֵּלֶךְ אַבְרָם כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר אֵלָיו יְהוָה וַיֵּלֶךְ אִתּוֹ לוֹט וְאַבְרָם בֶּן-חָמֵשׁ שָׁנִים וְשִׁבְעִים שָׁנָה בְּצֵאתוֹ מֵחָרָן. [בראשית י"ב א'-ד']

ספירת כתר מספר 1 מתארת את יכולות החשיבה של אברם, אדם בעל רעיונות רבים המוכן להתנסות בדברים ולקחת סיכונים. דבר שאפשר לו לקבל את דבר הבורא להסכים ולעזוב את חרן וללכת לארץ כנען. ספירת חסד גבורה מספר 3 מתארת את יכולותיו להנהיג, לממש ולבצע כל מטלה הנדרשת ממנו באופן יצירתי. יכולות אילו אפשרו לו לעמוד על במה ולהעביר את המסר של הבורא לאנושות.

ספירת מלכות מספר 11 המתארת את התדמית החיצונית המאפיינת אדם רוחני ומוביל דרך כלל עולמית. ספירת בינה מספר 9 מתארת את השם הפרטי ומספרת על אדם בעל יכולות מועצמות, אדם המסוגל להוביל דרך ובעל נטייה להשיג מטרותיו. אין ספק שמפתו של אברם התאימה למטלות ול"דרישות" של הבורא למצוא אדם המתאים לתפקיד כל כך מורכב וחשוב כשהמטרה הסופית היא הצלחה במשימה.

לאחר ברית בן הבתרים בראשית י"ז פסוק ה' "וְלֹא-יִקָּרֵא עוֹד אֶת-שִׁמְךָ אַבְרָם וְהָיָה שִׁמְךָ אַבְרָהָם כִּי אַב-הֲמוֹן גּוֹיִם נְתַתִּיךָ". שינה הבורא את השם מאברם לאברהם (גם למספר הפרק י"ז = 17 = 8, המשויך למזל גדי, מספר העשייה ומספר הפסוק ה' - ה' אות המשויכת למזל טלה מיסוד האש, ה' ההריון וה' הילודה, מכאן אנו גם מבינים שלעיתים גם מספר הפרק ומספר הפסוק רומזים לנו על סודות נוספים).

השינוי אפשר את הקמת השושלת העברית. דבר זה בא לידי ביטויו במפתו החדשה של אברהם. ספירת כתר מספר 6 המתארת את יכולות החשיבה של אברם מתאר אדם הנוטה לחשוב על משפחתו ובעל דחף להקמת משפחה ולהוליד ילדים. עם זאת הוא מתאר את הקשר העתידי למדינת ישראל (מזל מאזניים 6 נמצא ברום שמים - בראש דרקון שמשמעותו היכולת "לשלוט" ולהנהיג במפה האסטרולוגית של מדינת ישראל). זאת הסיבה מדוע רוב ראשי הממשלה נולדו במזל מאזניים, המתחבר כאמור לראש דרקון במפת מדינת ישראל. על כך נאמר - אין מקריות.

אברהם אבי האומה כאסטרולוג הראשון, ידע לברוא מציאות = הקמת מדינת ישראל כבר 3,760 שנה לפני הקמתה. שנת לידתו היהודית של אברהם 1948 לבריאת העולם זהה לשנת לידתה הלועזית של מדינת ישראל 1948.

הוספת ה' לשמו חיזקה באופן משמעותי את יכולותיו במיוחד בתחום ספירות חסד גבורה 8 המתארות יכולות הנהגה ומימוש ייעודו בשיא העוצמה. ספירת חסד גבורה מספר 8 המתארת יכולות מועצמים וייחודיים להנהיג. יכולות אלו אפשרו לו לממש את ייעודו בשיא העוצמה. יכולותיו אפשרו לו לצבור רכוש רב.

סיפורו של אברהם אבינו, כפי שראינו במפתו, מלמד אותנו על כוחן של האותיות. אות אחת, יש בה כדי לקבוע את ייעודו, גורלו ותפקידו של האדם בעולם.

חשוב לזכור חזור והזכר, כי גם אברהם, קודם החל את המסע ורק לאחר מכן ביצע את שינוי השם. כלומר, הכל צפוי והרשות נתונה. מרגע שהאדם מחליט כי הוא רוצה לבצע שינוי, הדרך מחכה לו, כל שעליו לעשות זה למצוא אותה. מפת דרכים נכונה המבוססת על עץ החיים הקבלי יכולה לסייע בעדכם למצוא את הדרך שלכם בחיים.

הכותב הוא נומרולוג קבלי מעל 20 שנה, סופר אשר פרסם 10 ספרים בנושא, בלוגר, עיתונאי ושדרן רדיו ברדיו קסם 106, יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית.
תאריך:  19/09/2021   |   עודכן:  20/09/2021
שרון נריה בר-און
+מנהיג אל-קאעידה קורא לחסל את מוחמד דחלאן
10:40 19/09/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
איימן אל-זוואהירי, מנהיג ארגון אל-קאעידה, קורא לפגוע בחייו של בכיר פתח מוחמד דחלאן ולחזור ולפעול בזירה הפלשתינית. מקורביו של דחלאן אומרים כי מדובר בניסיון של אל-קאעידה לשוב לקדמת בימת הטרור העולמי בעקבות חזרת הטליבאן לשלוט באפגניסטן ועל-רקע היחלשות מעמדו
(דחלאן. על הכוונת של אל-קאעידה [צילום: מגד'י מוחמד/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 בשאר אסד 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
מנהיג ארגון אל-קאעידה, איימן אלזוואהירי, פירסם ב-15 בספטמבר סרטון שבו יש איומים על חייו של בכיר פתח וראש תנועת "הזרם הרפורמיסטי" מוחמד דחלאן. נראה כי ארגון אל-קאעידה הפיץ את הסרטון לקראת יום השנה ה-20 לאירועי הפיגועים ב-11 בספטמבר, אך אל-זוואהירי לא התייחס במפורש לחזרת תנועת טליבאן לשלטון באפגניסטן. גורמי מודיעין במערב לא פוסלים את האפשרות שהסרטון הופץ כדי להזים שמועות על מחלתו ומותו של איימן אל-זוואהירי, בחודשים האחרונים הופצו ידיעות ברשתות החברתיות כי הוא מסתתר באירן, אך אין שום הוכחה לכך,דובר תנועת טליבאן הכחיש כי הוא מסתתר בתחומי אפגניסטן.
מאות לבנונים יצאו ב-16 בספטמבר לקבל את שיירת המיכליות שהגיעה מסוריה ללבנון ובהן דלק שהגיע מאירן. הדלק הגיע במיכלית אירנית לנמל בניאס בסוריה ומשם הועבר ללבנון. הם קיבלו את השיירה של המיכליות נושאות הדלק שנכנסה ללבנון ביריות שמחה באוויר, בזריקת אורז ופרחים. הדלק הועבר לאזור בעל בק.
קשה להתווכח עם העובדות הפשוטות: 15 מתוך 19 חוטפי המטוסים בפיגועי ה-11 בספטמבר 2001 היו אזרחים סעודיים. מנהיג אל-קאעידה דאז אוסאמה בן-לאדן אומנם הסתתר באפגניסטן, אך נולד והתחנך בסעודיה וזכה למימון של גורמים פרטיים בסעודיה בשנות ה-90. למרות תביעות משפטיות רבות של קרובי משפחה של הנספים בפיגועים, לא הצליחו בתי המשפט בארה"ב למצוא הוכחות הקושרות את הפיגוע לממשל הסעודי.
15/09/2021  |  ירון פרידמן  |   יומני בלוגרים
המפלגות הליברליות ניצחו בבחירות במרוקו והביסו את המפלגות האיסלאמיסטיות שהתמודדו בבחירות במרוקו. מדובר בבשורה של ממש עבור מדינות המערב ועבור מדינת ישראל, לאחר שבשנה החולפת נחתם הסכם נורמליזציה בין ישראל לבין מרוקו. שכן, הציבור בחר במפלגות שהתחייבו ומסוגלות ליישם את היוזמות המלכותיות לשלום ופיתוח, זאת במקביל להתרחקות הציבור ממדיניות שמרנית שפעלה במשך כ-10 שנים.
10/09/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
המשך התמוטטותה של המדינה הלבנונית, כפי שמתגלה מדי יום ברשתות התקשורת המובילות, איננו אלא המשך של המגמות שהיו ניכרות בשנים שקדמו לקריסה הכלכלית. מערכת שלטונית וכלכלית רקובה ומושחתת, צעירים ומשפחות בעלות יכולת נוטשים את המדינה, עדות רבות בינן לבין עצמן ובתוכן על השפעה, חמולות בולטות אינן מאפשרות חלוקה הוגנת יותר של משאבים. חשיבות הדת, האידיאולוגיה והזהות המקומית אינה צפויה להצטמצם ממקומה העליון בסולם ההגדרות העצמיות של האזרחים, שנאמנותם מעולם לא הייתה נתונה למדינה כמסגרת מכוננת. לבנון, במובן זה, מעולם לא הייתה מדינה במלוא מובן המילה, ואיננה צפויה להפוך לכזאת בעתיד הנראה לעין.
08/09/2021  |  ד"ר איימן מנצור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il