|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
מנדלבליט, נתניהו. היועמ"ש ניסה לטייח [צילום: אמיל סלמן]
פרשת פגסוס / מה התרחש מאחורי הקלעים

אלפים הואזנו בניגוד לחוק

המשטרה ביצעה שימוש נרחב בתוכנת פגסוס לעשרות מעורבים בתיקי נתניהו ודרכם למאות בני שיחם כמה כלי תקשורת, ובראשם ערוץ 13, פועלים כדי לטשטש את האמת, להטיל את האחריות על גורמים זוטרים ביחידת הסיגינט של המשטרה, ובכך למנוע בירור האמת בדבר זיהום החקירה בתיקי נתניהו מי שהכשיר את השימוש המופקר בפגסוס הוא המפכ"ל באותה עת - רוני אלשיך
05/02/2022  |   יואב יצחק   |   יומני בלוגרים   |   יומן אישי / יואב יצחק   |   תגובות
חשיפה: המשטרה השתמשה בפגסוס בחקירה נגד מעורבים בפרשות נתניהו
יואב יצחק
אחד האישים: ג'יימס פאקר, שנחשד במתן טובות הנאה לנתניהו ולרעייתו * מטרת איסוף המידע הייתה גם כדי לבדוק האם פאקר מקבל פניות שתכליתן שיבוש החקירה * שימוש נוסף נעשה בתוכנה הריגול נגד גורמים נוספים, ובהם נגד יאיר נתניהו ונגד כמה מעוזריו של נתניהו שנחשדו בניסיונות לשיבוש מהלכי החקירה
לרשימה המלאה

המשטרה השתמשה בפגסוס גם נגד אלוביץ', חפץ ופילבר
יואב יצחק
החשיפה ב-News1 על השימוש הבלתי חוקי שנעשה בפגסוס נגד יאיר נתניהו, ג'יימס פאקר, ועוזריו של נתניהו, הוביל לדרישה מצד נתניהו לחשוף את חומרי החקירה שהושגו באמצעות פגסוס * עתה אנו חושפים את השימוש בפגסוס אלוביץ ונגד שני עדי המדינה - שלמה פילבר וניר חפץ
לרשימה המלאה

פרשת פגסוס הולכת ומסתעפת. מיום ליום מתברר, כי המשטרה עשתה שימוש נואל ובלתי חוקי בתכנת פגסוס, החל משנת 2013, כדי להשיג מידע, ובכל מחיר, על מטרות שסומנו מראש. אגף המודיעין הוא שהפעיל את יחידת הסיגינט. המטרה קידשה את האמצעים, תרתי משמע, כולל העמדת תקציבים בהיקף כספי של מיליוני דולרים להפעלת יחידה זו

בתחילה הופעלה פגסוס נגד פעילי טרור. לאחר מכן הורחב השימוש בה בחקירות נגד בכירים בארגוני פשיעה שנחשדו בעבירות רצח, סמים ונשק. בהמשך, וכפי שחשפנו ב-News1, הופעלה מערכת זו גם נגד אישי ציבור, ובראשם נגד מעורבים בפרשות שנחקרו נגד ראש הממשלה באותה עת, בנימין נתניהו.

כבר בשלב זה ניתן להעריך: באמצעות פגסוס צותתה המשטרה באופן בלתי חוקי לרבים מאוד ומשכה מידע ממכשירים סלולריים וממחשבים. המדובר בסדר-גודל של אלפים. שכן סוד גלוי הוא: האזנה בלתי חוקית לגורם אחד, חושפת את בני שיחו של המואזן ישירות להאזנה בלתי חוקית ולשאיבת מידע המועבר ביניהם. המדובר בתופעה רחבת היקף, שכן, אגף המודיעין של המשטרה בכלל, ויחידת הסיגינט בפרט, משמשים במקביל כקבלן משנה לרשויות חקירה אחרות, בהן: רשות המיסים ורשות ניירות ערך.

מי שהוביל והכשיר את השימוש בתכנת פגסוס בחקירות בתיקי נתניהו הוא בעיקר רוני אלשיך, שהתמנה על-ידי נתניהו בדצמבר 2015 לתפקיד המפכ"ל. אלשיך הכיר היטב את מערכת פגסוס מתוקף תפקידו הקודם כסגן ראש השב"כ. עם כניסתו לתפקיד המפכ"ל הוא עודד ואף הדריך את אגף המודיעין להשתמש יותר ויותר ביחידת הסיגינט - לא רק בתכנת פגסוס, שאותה הפעילו, אלא באמצעים נוספים. נושא זה טעון חקירה פלילית שתפוקח על-ידי שופט-חוקר.

נעשה שימוש גם בממד החמישי

אחת המערכות שבה נעשה גם-כן שימוש בעייתי היא תוכנה-בינה מלאכותית שפותחה על-ידי המימד החמישי, בראשה עמד בני גנץ. החברה פיתחה מערכת שנועדה לנתח כמויות גדולות של נתונים ומידע גולמיים, הנאספים בין השאר על-ידי גופי ביון ואכיפת חוק, כמו פגסוס. נתונים אלה כללו הודעות טקסט, שיחות טלפון, צילומי וידאו, מיילים, מידע מעמדות ביקורת דרכונים, מאתרי קניות של כרטיסי טיסה, שימוש בכרטיסי אשראי, משלוחים ורשומות ברשתות חברתיות.

אלשיך הוא שהורה לשכור שירותיה של המימד החמישי. שכירת שירותיה נעשה שלא כדין, בלא מכרז, ותוך מסירת מידע כוזב. תמורת פיילוט שילמה המשטרה כארבעה מיליון ש"ח. השימוש במערכת זו הופסק בעקבות בדיקה של משרד מבקר המדינה, שבסופה הומלץ על חקירה נגד חלק מהמעורבים. חקירה פלילית מתקיימת עתה, לאט-לאט, ובכוונת מכוון - תוך הימנעות ממיצוי הדין עם שניים מהמעורבים העיקריים: אלשיך ובני גנץ.

ההימנעות של ארנון מוזס
מוזס. מדוע נמנע [רועי אלימה/פלאש 90]

פרשת פגסוס נפתחה ביום 18.01.22 בזכות סדרה של חשיפות מצד תומר גונן, בעיתון כלכליסט
▪ ▪ ▪

פרשת פגסוס נפתחה ביום 18.01.22 בזכות סדרה של חשיפות מצד תומר גונן, בעיתון כלכליסט. גונן חשף את גרעין הסיפור: נעשה על-ידי המשטרה שימוש בתכנת פגסוס מתוצרתה של NSO, בחקירות רבות, כולל נגד אישי ציבור. בכלכליטס נמנעו, בכוונת מכוון, ומתוך שיקולים תמוהים, מחשיפת שמות הנפגעים, ובאילו תיקים ספציפיים נעשה שימוש בלתי חוקי בפגסוס.

ניתן להניח כי פרשה בסדר-גודל כזה לא תתפרסם בקבוצת ידיעות אחרונות בלא רשותו ומעורבותו של העורך האחראי - הוא ארנון מוזס, שהוא כידוע אחד משני הנאשמים בתיק 2000. ניתן להניח ברמה גבוהה של וודאות, כי מוזס ידע היטב כי נעשה שימוש בפגסוס בתיקי נתניהו, כולל נגד כמה ממקורביו שלו עצמו. זו הסיבה, ככל שידוע לי, להימנעות כלכליסט מפרסום שמות הנפגעים ותיקים ספציפיים. בדרך זו יצר מוזס מאזן אימה מול הפרקליטות והמשטרה - מאזן שנשמט מידיו עם חשיפת המידע הספציפי ב-News1 על אודות השימוש בפגסוס נגד המעורבים בחקירות בתיקי נתניהו.

מרבית כלי התקשורת נהו אחרי כלכליסט, ובצדק, ומתחו ביקורת על המשטרה והפרקליטות - שפצחו, מצידם, בשורה של הכחשות ושקרים. כלי התקשורת השונים, ובראשם ערוצי הטלוויזיה, הדהדו בשידורים חיים את הפרטים שנחשפו בכלכליסט. עורכי דין, קציני משטרה בדימוס, שופטים בדימוס, פוליטיקאים ועיתונאים הוזמנו לומר את דעתם וביקורתם. במקביל פורסמו תגובות ראשי המערכת, ובראשם הכחשות בכירי המשטרה, השר לביטחון פנים עמר בר-לב, וכן הודעותיו המוזרות של היועמ"ש אביחי מנדלבליט - שנכשל בפיקוח על המשטרה בתחום זה (החוק מחייבו לקבל רשימת מואזנים מדי חודש, ולבדוק חריגות), אך נזעק להגנתה מחמת חששו לפריצת הסכרים.

החשיפה ב-News1 - תיקי נתניהו

במשך חמישה ימים רצופים פרסמו כלי התקשורת - רדיו, טלוויזיה, אתרי חדשות, עיתונים, אלפי ידיעות וכתבות, באופן מצרפי. השימוש בפגסוס הוקע. היועמ"ש החל לחפש פתרונות, בניסיון להצניע את הפרשה, כולל הקמת ועדת טיוח שבראשה תעמוד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט פלילי, עו"ד עמית מררי. לא קשה לנחש כי ועדה בראשות מררי תתקשה לבצע עבודתה נאמנה, ולבקר את היועמ"ש, מחמת אי-כיבוד מחויבותו על-פי חוק - לפקח על האזנות סתר שמבצעת המשטרה.

הדרמה הגדולה החלה ביום 23.01.22, עם החשיפה ב-News1. פרסמנו: חשיפה: המשטרה השתמשה בפגסוס בחקירה נגד מעורבים בפרשות נתניהו". אך הפלא ופלא... כמעט כל אמצעי התקשורת השתתקו. הם נמנעו, בכוונת מכוון, מלפרסם את דבר החשיפה. הם ידעו היטב להעריך כי החשיפה תסבך את התביעה במשפטו של נתניהו. כמה עיתונאים אף ניסו לאיין את הגילויים. אחד מהם: משה נוסבאום, שקרן עם קבלות. במקום לעשות עבודה מקצועית ולרוץ קדימה, הוא בחר להכחיש את החשיפה ב-News1. בעיתון כלכליסט בחרו בזכות השתיקה. הם נמנעו, מתוך שיקולים זרים, ממתן ביטוי לחשיפה הסנסציונית, ובחרו להסתיר את המידע מהציבור.

התפנית הגדולה מאחורי הקלעים
נתניהו ובאי-כוחו: בן צור, חדד [ארי דונקביץ, פול]

התפנית הגדולה אירעה עוד באותו יום, מאחורי הקלעים. הח"מ קיבל פניות רבות מצד מעורבים בתיקי נתניהו, וגם מצד גורמים בממסד המשפטי - שתמהו האם הפכנו למדינת משטרה. בעקבות החשיפה ב-News1 החליטו נתניהו ובאי-כוחו לפנות אל היועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לחייבו לפעול ולמסור להם את כל חומרי החקירה וחומרי המודיעין שנאספו בפרשות נתניהו, באמצעות פגסוס.

מנדלבליט, כדרכו, ניסה לטייח. הוא משך זמן. מן הסתם ידע, ומראש, איזה נזק ייגרם לתביעה בתיקי נתניהו. פניה ועוד פניה ועוד פניה - מנדלבליט נמנע ממתן תשובות. זה השלב שבה החלו נתניהו ובאי-כוחו בועז בן-צור ועמית חדד, וכן באי-כוחו של שאול אלוביץ, ובראשם ז'ק חן, להתריע מפורשות בפני היועמ"ש: אם לא נקבל את חומרי החקירה, נפנה לבית המשפט המחוזי בירושלים - בפניו מתנהל המשפט נגד נתניהו, אלוביץ ואח'. למנדלבליט נותרו באותו שלב ימים ספורים עד פרישתו ביום 31.01.22. תשובות לא נתן. את הימים שנותרו עד פרישתו הקדיש מנדלבליט למתן גיבוי לאנשי הפרקליטות, ולדחיית ערר שהוגש נגד ליאת בן-ארי בדרישה להעמידה לדין בגין העבירות שביצעה לכאורה בביתה בראש העין.

החשיפה הנוספת ב-News1

ביום 02.02.22 חשפנו מידע סנסציוני נוסף: "המשטרה השתמשה בפגסוס גם נגד אלוביץ', חפץ ופילבר". מידע זה הדהים עוד יותר את נתניהו ואנשיו. בעקבות זאת, ובהעדר תשובות מהיועמ"ש, הגישו ביום 03.02.22 נתניהו ואלוביץ בקשות לבית המשפט: להורות לפרקליטות למסור להגנה את כל חומרי החקירה שנבעו מפגסוס. בית המשפט חייב את הפרקליטות להגיב עד יום 08.02.22. עכשיו יאלצו אנשי הפרקליטות והמשטרה למסור מידע מאומת לבית המשפט.

הפניה לבית המשפט אינה מבטיחה תוצאת אמת. לא נתפלא אם גם לבית המשפט יימסרו הפרקליטות והמשטרה מידע חלקי ו/או מטעה. גם לא נתפלא אם ידווחו שלא נמצאו עקבות דיגיטליות לחדירת פגסוס לניידים ולמחשבים של מעורבים בתיקי נתניהו, בהם: ג'יימס פאקר, יאיר נתניהו, עפר גולן, יונתן אוריך, שאול אלוביץ, שלמה פילבר וניר חפץ. אחרי הכל, פגסוס פותחה כך שתאפשר חדירה מודיעינית - בלא להותיר עקבות, גם לא בכליו של הצד הקולט/המושך. הדרך האפקטיבית ביותר בניסיון להגיע לחקר האמת היא זימון המעורבים לבית המשפט, למשפט זוטא, לחקירה על-ידי באי-כוחם של נתניהו ואלוביץ, או לעשות שימוש במקורות מידע מוכמנים.

גנבי הסקופים, אנשים קטנים
קרא, גליקמן. במשפט נתניהו

מרבית כלי התקשורת בישראל אינם מהדרים זה בכבודו של זה. התחרות עזה. גם אישית וגם מסחרית. מחמת זאת, פרסום חוזר של חשיפה/ידיעה שפורסמה בכלי תקשורת אחר, בלא מתן קרדיט ראוי לחושף הפרשה/הידיעה, מתקבל אומנם כמעשה לא מכובד, אך לא דבר חריג במקומותינו.

שונה הדבר כשמדובר בגנבי סקופים מובהקים. במיוחד כשעסקינן בקבוצה של עיתונאים קטנים שנותנים זה לזה גיבוי, ומנכסים זה לזה סקופים גדולים של אחרים.

כך אירע בימים אלה מצד ערוץ 13 וכתביו. 11 ימים אחרי החשיפה שלנו ב-News1, פורסמה מפיו של אביעד קליקמן כותרת/כתבה על-כך שנעשה שימוש בפגסוס בחקירות בתיקי נתניהו. גליקמן הציג זאת כמידע בלעדי, שאותו הוא חושף לראשונה בערוץ 13. החרו-החזיקו אחריו רביב דרוקר, ברוך קרא, ספי עובדיה ועוד ועוד.

עיתונאים אלה לא נמנעו מלשקר לצופים שלהם, ולהפיץ ציוצים ובדותות בטוויטר במסגרתם בירכו/החמיאו לגליקמן על "ההישג" העיתונאי הגדול. העובדה שחשפנו עוד באותו ערב מידע בלעדי-סנסציוני נוסף, על-כך שהשתמשו בפגסוס גם נגד שאול אלוביץ, שלמה פילבר וניר חפץ, והקדמנו שוב ב-News1 את כל אמצעי התקשורת, לא הפריעה לגנבי הסקופים להמשיך ולהדהד שבחים לגליקמן - משל הוא ורק הוא חשף את השימוש בפגסוס בתיקי נתניהו בכלל ולנייד של פילבר בפרט. חמור מכך: גליקמן וחבריו פעלו בניסיון להרחיק מהפרקליטות ו/או מאגף החקירות את האחריות למעשים המכוערים, ולהטיל את האחריות לחדירות הבלתי חוקיות על גורם זוטר ביחידת הסיגינט.

המדובר, כאמור, בתופעה מכוערת שאותה יש לגנות. וכך אנו עושים כאן.

על כגון דא אמרו חז"ל (שבת לד א): זונות מפרכסות זו את זו [עוזרות זו לזו לייפות את עצמן], תלמידי חכמים לא כל שכן [שהם חייבים לשתף פעולה ביניהם]?

תאריך:  05/02/2022   |   עודכן:  09/02/2022
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלפים הואזנו בניגוד לחוק
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דני השואל
5/02/22 17:37
2
א. וינשטיין
5/02/22 18:21
3
איתן בוקס
5/02/22 18:33
 
ע.סתם אזרח(כ.ואח.
5/02/22 19:27
4
ע.סתם אזרח(כ.ואח.
5/02/22 18:53
5
באום
5/02/22 18:54
6
למה?
5/02/22 18:55
7
ביביסט
5/02/22 19:30
8
שיפון
5/02/22 19:39
9
איתן בוקס
5/02/22 19:44
10
פגע-סוס
5/02/22 21:48
11
רוני ר
5/02/22 23:34
12
ה.א
6/02/22 01:37
13
קורןנאוה טבריה
6/02/22 08:24
14
מגיב ותיק
6/02/22 09:39
15
עוד סתם אזרח
6/02/22 15:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת פגסוס
התביעה במשפט נתניהו תשיב עד יום שלישי הבא (8.2.22) לדרישת ההגנה לקבל תשובות על שורה של שאלות בנוגע לשימוש בתוכנת "פגסוס" בחקירת פרשות נתניהו. עד אז יימשכו הדיונים בסדרם. כך הורתה (יום ו', 4.2.22) ראש ההרכב בתיק, השופטת רבקה פרידמן-פלדמן.
04/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
סניגוריהם של בנימין נתניהו, שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ מבקשים (יום ה', 3.2.22) מבית המשפט המחוזי בירושלים להורות לפרקליטות למסור בהקדם תשובות לגבי השימוש בתוכנת "פגסוס" בחקירת תיקי נתניהו ולדון בנושא בישיבה הקרובה (7.2.22). הבקשות, ובמיוחד זו של פרקליטי נתניהו, מסתמכות בין היתר על החשיפה ב-News1 ולפיה המשטרה עשתה שימוש בלתי חוקי בתוכנה זו כלפי חשודים, עדים ומעורבים אחרים בתיקי נתניהו.
03/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
1. למשטרה מותר לבצע האזנות סתר, הן לטלפונים נייחים, הן לטלפונים ניידים והן לתקשורת מחשבים. התנאי המרכזי לכך הוא קבלת צו שיפוטי בהתאם לנהלים הקבועים בחוק, וכמובן ציות לצו וגם לחוקים אחרים (למשל חיסיון עו"ד-לקוח וחיסיון רפואי). פגסוס היא תוכנה מתוחכמת במיוחד להאזנות, אבל השימוש בה בידי המשטרה כפוף לאותם תנאים החלים על כל האזנת סתר אחרת.
03/02/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט פלילי), עמית מררי, תעמוד בראש צוות שיבחן את סוגיית האזנות סתר לתקשורת בין מחשבים. היועץ המשפטי היוצא, אביחי מנדלבליט, הקים את הצוות בעקבות חשיפת השימוש שעושה המשטרה בתוכנת "פגסוס" של חברת NSO, והורה לו להתחיל לעבוד ולדווח בתוך חמישה חודשים. הודעת משרד המשפטים מעלה, כי התגלו שימושים משטרתיים פסולים בתוכנה.
01/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
"פגסוס" היא תוכנה שפתחה חברת NSO הישראלית שמאפשרת חדירה למכשירי תקשורת אלחוטית, במיוחד טלפונים סלולריים, לביצוע סריקת התכולה האגורה בהם, "שאיבתה" והעברתה למרכז השליטה המבצע את הפריצה. הרעש הציבורי סביב נושא זה טשטש מעט את ההבדל בין החברה לתוכנה. מובן שמוקד הדיון הוא התוכנה ותכונותיה היחודיות, במיוחד כאשר הופכים אותה לכלי אפקטיבי מאוד במאבק נגד פשיעה אזרחית או לאמצעי ריגול נגד אויבים חיצוניים. המתנגדים העיקריים לשימוש בכלי זה הם כצפוי עבריינים ואויבים בכוח או בפועל. וכידוע, גם ידידים מרגלים אלה נגד אלה וביניהם בולטים אבירי המוסר האמריקניים. כמו-כן, מתנגדים לשימוש בה אבירי חופש הפרט המקדשים לעיתים קרובות את זכותם תוך התעלמות בוטה במפגיע מזכויות זולתם.
31/01/2022  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   פרשת פגסוס  /  מי ומי    / 
דורון איתן מכר מניות וולנקסט  /  יואב יצחק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il