|   15:07:40
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
נתניהו. קשה לו... [צילום: צפריר אביוב/AP]

לא לאורח החיים של יאיר נתניהו

בנו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, מתהולל בדירת שרד במיאמי בארצות הברית ולביטחונו נשכרה דירה נוספת לשני אנשי ביטחון המלווים אותו ברכבו שהותו בדירת השרד ושירותי הביטחון כולל רכב צמוד הם במימון כספי המדינה
01/04/2024  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

למעשה אין לי זכות לקבוע לאדם אחר אילו אורחות חיים עליו לאמץ. אך מותר לי להקליד את שתי האותיות, את האות "ל'" ואת האות-"א'", כשבצירופן של שתי האותיות אני חש שעלי להבהיר בנחרצות רבה את האמירה לא!!! - לא לאורח החיים של יאיר נתניהו, בנו של ראש ממשלת המדינה בה אני חי.

כואב לי, שבנימין נתניהו, ראש הממשלה של מדינתי, דוחף את המדינה היקרה לנו לתהום. לצערי, הוא נוחל כישלון חרוץ בכל חזית אפשרית. במהלך השבוע שעבר יצר במו ידיו משבר דיפלומטי חמור עם מעצמה כמו ארצות הברית. כמעט חצי שנה חלפה ו-134 חטופים מבני עמי עדיין נמקים בשבי החמאס הרצחני, למעשה הם נמצאים בגיא ההריגה העזתי. אמו של החייל עומר נאטורה הצהירה בכאב ובזעם, שמפי החטופים שחזרו היא מודעת לכך - "שהחיילים שלנו עוברים יום-יום עינויים מחרידים וייסורים קשים מנשוא בתת הקרקע, בקור המקפיא" (הארץ, 28.3, מאמר המערכת, עמ'2).

במציאות הקודרת של מלחמת הקיום שלנו הנמשכת כחצי שנה, בה מצאו כבר את מותם מאות מבני עמנו, אלפים נפצעו, מאות נחטפו מבתיהם וכששים אלף נדרשו לעזוב את בתיהם הסמוכים לגבול בדרום ובצפון, בנו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, מתהולל בדירת שרד במיאמי בארצות הברית ולביטחונו נשכרה דירה נוספת לשני אנשי ביטחון המלווים אותו ברכבו. שהותו בדירת השרד ושירותי הביטחון כולל רכב צמוד הם במימון כספי המדינה.

אינני מוצא לנכון להאריך בתיאור התמונה המכוערת, אך זו בושה וחרפה שבימים אלו של מלחמת קיום שמנהלת מדינתנו, בנו של ראש הממשלה כבר למעלה מחצי שנה חי חיי תענוגות בדירת שרד בארצות הברית, בעוד צעירים בני גילו מחרפים נפשם במלחמת הקיום שלנו.

התמונה הקודרת של התנהגות בנו של ראש הממשלה מצטרפת לתמונה הקודרת בהתנהלותו של ראש הממשלה, שנותן יד להשתמטות מצה"ל על חשבון המדינה, וחוץ מבג"ץ אין מי שיעצור את בנימין נתניהו שמעדיף למשכן את עתידה של מדינתנו היקרה, מדינת ישראל.

ראש ממשלה חייב להיות אות ומופת מוסרי לבני עמו. החיים בדירת שרד של בנו בארצות הברית פוגמים במחויבות של האות והמופת שחייבים להיות משודרים מביתו של ראש ממשלה בישראל.

תאריך:  01/04/2024   |   עודכן:  01/04/2024
איתן קלינסקי
+משמרות המהפכה: 7 מאנשינו חוסלו; טהרן: שומרת את הזכות להגיב בחריפות
23:03 01/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר החוץ של אירן אמר כי כי חיסולו בדמשק של בכיר כוח קודס של משמרות המהפכה הוא הפרה של כל המוסכמות הבינלאומיות  ▪  דובר צה"ל לא התייחס בדבריו לתקיפה, אך האשים את אירן בהכוונה ובשיגור של כלי הטיס הלא-מאויש הלילה לבסיס חיל-הים באילת
זירת החיסול של הבכיר האירני
מיקום בין שגרירויות [מפות גוגל]
+ארה"ב מביעה דאגה מאישורו בכנסת של חוק אלג'זירה
22:47 01/04/24  |  עידן יוסף
ארצות הברית מביעה דאגה מאישורו בכנסת של החוק המכונה חוק אלג'זירה המאפשר לסגור ערוץ תקשורת זר הפוגע בביטחון המדינה. דוברת הבית הלבן קארין ז'אן פייר אמרה כי ארה"ב תבקש מישראל להבהיר אם בכוונתה לסגור את הערוץ הקטרי.

קודם לכן בירך ראש הממשלה נתניהו על החקיקה והדגיש כי יפעל בהקדם כדי שאלג'זירה, שאותו הגדיר שופרו של חמאס, לא ישדר עוד מישראל.
+צה"ל הודיע לארגונים הפועלים ברצועה להערך לפינוי רפיח
20:16 01/04/24  |  עידן יוסף
צה"ל הודיע לארגונים הפועלים ברצועה להערך לפינוי רפיח (חדשות 12). נתניהו אמר אמש כי הלחץ האמריקני לא מעכב פעולה ברפיח, אלא שיקולים אחרים.

+צה״ל תקף בלבנון מבנה בו אוחסנו אמצעי לחימה ומבנה צבאי
20:10 01/04/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב חנין שבדרום לבנון. במהלך היום כוחות צה״ל תקפו מבנה בו אוחסנו אמצעי לחימה לצד מטרות טרור נוספות במרחבים ג'בל חממיס ועיתה א- שעב שבדרום לבנון.

כמו-כן, בשעות האחרונות זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחבים הר דב ומנרה. כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי.
+הרמטכ״ל אישר תוכניות בפיקוד הצפון
20:09 01/04/24  |  עידן יוסף
הרמטכ״ל רא"ל הרצי הלוי קיים (ב׳) אישורי תוכניות בפיקוד הצפון יחד עם מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין וחברי פורום מטכ״ל, במסגרתם אישר תוכניות להמשך הלחימה וקיים הערכת מצב.
+אושר החוק המרוכך לסגירת רשת אלג'זירה
20:05 01/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה סופית הוראת שעה המאפשרת סגירת גוף שידורים זר הפוגע בביטחון המדינה  ▪  החוק מאפשר לשר התקשורת לסגור ערוץ אם יוכח שהוא פוגע בביטחון ישראל  ▪  ההחלטה על סגירת הערוץ צריכה להיות מאושרת על-ידי ראש הממשלה והקבינט  ▪  החוק יעמוד בתוקף עד 31.7.24, או עד סיום המלחמה
השר קרעי עם ח"כ צביקה פוגל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שגריר אירן בדמשק מאיים: "תהיה תגובה קשה על התקיפה"
19:38 01/04/24  |  עידן יוסף
שגריר איראן בסוריה אמר כי מטוסי אף-35 שיגרו 6 טילים לעבר הקונסוליה האירנית בדמשק.  5 עד 7 אנשים נהרגו. מספרם המדויק ושמותיהם של ההרוגים יפורסמו לאחר השלמת הפינוי. לדבריו, תהיה תגובה קשה על התקיפה.
+מחזיק תיק סוריה לבנון של משמרות המהפכה חוסל בדמשק
18:29 01/04/24  |  עידן יוסף
מחזיק תיק סוריה לבנון של משמרות המהפכה, מוחמד רזא זאהדי, חוסל (יום ב', 1.4.24) בדמשק. כך נמסר בהודעה אירנית רשמית.

כלי תקשורת בסוריה דיווחו על תקיפה ישראלית בשכונת אל-מזה שבמערב דמשק, ליד השגרירות האירנית בעיר. המרכז הסורי לזכויות אדם, גוף אופוזיציוני היושב בבריטניה, מסר לרשת אלערביה כי לפחות שישה בני אדם נהרגו.

לפי הערכה, התקיפה כוונה ליעד ששהה במבנה הצמוד לשגרירות. סוכנות סאברין ניוז הפרו-אירנית דיווחה כי שגריר אירן בסוריה חוסיין אכברי ומשפחתו לא נפגעו. ערוץ אלחדת' דיווח כי אחד ההרוגים בתקיפה הוא מוחמד רזא זאהדי, מפקד סוריה ולבנון בכוח קודס של משמרות המהפכה. מקור ביטחוני לבנוני אישר לסוכנות הידיעות רויטרס כי זאהדי נהרג.

רזא זאהדי, בן 73 במותו, פיקד על כוחות של משמרות המהפכה עוד במלחמת אירן-עירק בשנות השמונים. היה גם מפקד כוחות היבשה וגם מפקד חיל-האוויר של משמרות המהפכה. ביצע שורת תפקידים בכירים בצמרת הצבא האירני וסייע למשטר אסד בדיכוי המרי האזרחי. הוא היה גם ראש אמ״ץ, גם מפקד כוחות היבשה וגם מפקד כוחות האוויר במשמרות המהפכה. הוא מוקד ידע משמעותי עם ותק רב וניסיון, ומכאן גם חשיבות חיסולו.

מבנה השגרירות האירנית עצמו לא נפגע, אלא מבנה סמוך ששימש כמפקדה צבאית של משמרות המהפכה. ⁠כל ההרוגים בתקיפה הם אנשי צבא אירנים, לפחות שלושה, שביצעו פעילות צבאית במקום במשך פרק זמן ממושך. בניגוד לדיווחים אירניים, לא נפגעו דיפלומטים אירנים בתקיפה.

הבכיר שחוסל היה אחראי על כל הכוונת הטרור האירנית בשטח ישראל מכל הזירות - לבנון,סוריה והרשות הפלשתינית. הוא היה הגורם הבכיר ביותר בכוח קודס שפיקד על כל המעטפת של פגיעה בישראל באמצעות שלוחים מזירות שונות. עיקר עיסוקו היה טרור על שטחי ישראל עצמה, בעוד מפקד כוח קודס קאאני עסק בטרור אירני בהסתכלות כלל עולמית.

אתר החדשות האירני SNN NEWS מדווח שיעדי התקיפה היה הקונסוליה האירנית ומתחם המגורים של השגריר בסוריה. הערוץ האירני אל-עאלם דיווח כי מבנה הקונסוליה האירנית הצמוד לבניין השגרירות נהרס כליל בעקבות התקיפה. כתב ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני דיווח כי שר החוץ הסורי פייסל אל-מקדאד, מלווה במושל דמשק, ביקר במבנה הקונסוליה שהותקפה.

מוחמד רזא זאהדי
+סיכום פעילות צה"ל בבי"ח שיפא: 200 מחבלים חוסלו ו-513 נשבו
15:12 01/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים, מסמכים מודיעיניים ברחבי בית החולים, נתקלו במחבלים בקרבות פנים אל פנים וניהלו קרבות תוך המנעות מפגיעה בצוות הרפואי ובחולים
[צילום: דובר צה"ל]
+אש ותמרות עשן
14:40 01/04/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

לא מוותרים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+נדחתה על הסף עתירה להוצאת נתניהו לנבצרות
14:11 01/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
גרוסקופף: בעתירה - בין היתר של יעלון וחלוץ - אין בסיס עובדתי לטענות לפיהן משפטו של נתניהו משפיע על ניהול המלחמה ושהוא ממשיך לקדם את הרפורמה המשפטית תוך הפרת הסדר ניגוד העניינים
חלוץ. טענה ספקולטיבית וכוללנית [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+דובר צה"ל: כטב"ם נפל בבסיס צה"ל שבאילת; נזק נגרם למבנה
13:49 01/04/24  |  מירב ארד
דובר צה"ל אישר כי הכטב"ם ששוגר הלילה מעירק לכיוון אילת נפל בבסיס צה״ל שבעיר. אין נפגעים ונגרם נזק קל למבנה. האירוע מתוחקר.
+חקירת הפיגוע בגן יבנה: נעצרו שני תושבי הפזורה בדרום בחשד שהסיעו את המחבל
13:46 01/04/24  |  מירב ארד
חקירת הפיגוע אמש בגן יבנה נמשכת: אותרו פרטיהם של שני תושבי הפזורה בדרום בשנות ה 30-40, שלפי החשד הסיעו את המחבל לאחר שחדר לישראל וסייעו לו לעשות את דרכו לגן יבנה. החשודים נחקרו לאורך הלילה והיום בימ"ר לכיש בחשד לעבירות סיוע לפח"ע, הסעת שב"ח ועבירות נוספות, והם יובאו בעוד זמן קצר בפני בימ"ש השלום באשקלון, בבקשה להאריך את מעצרם.
+בני זוג תושבי מזרח ירושלים נעצרו לאחר החזיקו עשרות דגלי חמאס ודעא"ש
12:35 01/04/24  |  מירב ארד
שוטרי מחוז ירושלים חשפו אמש בבית במזרח ירושלים, עשרות דגלי חמאס ודעא"ש ואקדח מסוג איירסופט, ועצרו בני זוג תושבי מזרח ירושלים. בחיפוש שערכו השוטרים בבית בשכונת אבו תור במזרח ירושלים נתפסו עשרות דגלים של ארגוני טרור חמאס ודאע"ש, אקדח מסוג איירסופט, סכום כסף רב בסך של למעלה מ- 47 אש"ח ועוד. במהלך הפעילות המשטרתית ובעקבות תפיסת הממצאים, נעצרו בני זוג (41,51, תושבי אבו תור) על ידי בלשי המשטרה והם הועברו לחקירה בתחנת עוז וחקירת המקרה נמשכת.

+3000 שנות בדידות
12:26 01/04/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
ברגע האמת, כשאנחנו נלחמים על נפשנו, גילינו מה שחווינו באלפי שנותינו: אנחנו לבד  ▪  אלא שהפעם אנחנו יכולים להגן על עצמנו וללמד את העולם פרק בהלכות מלחמה ברוע
רצון ברור להשמיד [צילום: מג'די מוחמד/AP]
+משרד החינוך יפעיל במהלך חופשת פסח מסגרות לתלמידים מפונים
11:46 01/04/24  |  מירב ארד
משרד החינוך הודיע (יום ב') כי כל התלמידים שפונו מבתיהם בהחלטת ממשלה, מכיתת גן ועד כיתה יב', ישתתפו במסגרת העשרה חינוכית וחברתית בחופשת חג הפסח.
+משהו ריק
11:33 01/04/24  |  דרור גרין   |   לרשימה המלאה
כשאני מתבונן בכאב, מרחוק, בארץ ממנה הצלחתי לצאת לפני שש-עשרה שנים אני כותב לא משום שאנשים מתים עכשיו בישראל, ולא בגלל הטבח הנורא ביישובי העוטף, אלא משום שנדמה לי שמשהו באנשים שחיים שם, במדינת ישראל, מת
עוז. לא אהב את גיבוריו [צילום: משה שי/פלאש 90]
+השאלות שהלכו לאיבוד
10:52 01/04/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
דווקא בימים אלה, ימים בהם נדרשת לכידות לאומית, בהם נתבעים אנו לבצר את החוסן הלאומי היצוק מפלדה, דווקא בימים בהם הערבות ההדדית והרוח היהודית-ישראלית ניעורה מחדש במלא עוזה, ימים בהם המילה יהודי ניערה מעליה את האבק ושבה למקומה הראוי, יהודי גאה בזהותו, חשוב לשים לב לאש השנאה המגביהה להבותיה כנגד ראש ממשלת ישראל
אנרכיסטים [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+שגיאתו של נתניהו
10:50 01/04/24  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
או חוק גיוס מפלה או ממשלה  ▪  ראש הממשלה שוגה: עם חוק גיוס מפלה לא תהיה לו ממשלה  ▪  אין לממשלה זכות קיום אם תנציח את האפליה בין דם לדם ובין כיס לכיס
נתניהו. אוזלת יד [צילום: מרק ישראל סלם]
+סקר קופ"ח מכבי: כשליש מהמפונים דיווחו על שינוי לרעה במצבם הבריאותי
10:30 01/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי הסקר, 38% מהמפונים דיווחו כי מצבם הנפשי בינוני או גרוע - כמעט פי 3 מהמצב שקדם למלחמה  ▪  כשליש מהמפונים דיווחו שהינם מוטרדים מבעיות רגשיות כל הזמן או לעיתים קרובות  ▪  45% מהמפונים מרגישים שהם זקוקים לסיוע נפשי מאיש מקצוע
מפונים במלון בים המלח [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+בחזרה, ובגדול
10:14 01/04/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
חוזרים לתיקון עולם. אין כירושלים לחדש את ההפגנות המנווטות את עצמן להדיח את ביבי. שיבריא מן הניתוח הקל ויחזור לאיתנו, וגם למשפטו ולפיטוריו
מחרתיים ננצח [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+בתום שבועיים: צה"ל השלים את המבצע בבי"ח שיפא
09:46 01/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך הפשיטה חוסלו במרחב בית החולים יותר מ-200 מחבלים, בהם בכירים - ונעצרו מאות  ▪  מסוק קרב תקף מבנה צבאי ממולכד של חמאס ממנו תצפתו מחבלים על לוחמי צה"ל  ▪  בח'אן יונס הלוחמים חיסלו מחבלים מטווח קצר, פשטו על תשתיות טרור ועצרו מספר מחבלים
בי"ח שיפא [צילום: ויקטור ר' קייבנו/AP]
חיילי צה"ל בעזה [צילום: דובר צה"ל]
+אחותו של מנהיג חמאס נעצרה בביתה שבתל שבע
09:36 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במהלך הפשיטה בבית האחות של איסמעיל הנייה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל
הכוחות המיוחדים נערכים למעצר, הלילה [צילום: דוברות המשטרה]
+עסקים באילת ובתמר יהיו זכאים לפיצוי על החודשים ינואר-פברואר
07:17 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הזיכוי ניתן במסגרת מענק סיוע לעסקים ברשויות מקומיות מוטות תיירות, על-פי קריטריונים שתואמים למענק שניתן לאזורים שנפגעו בחודש דצמבר ובהתאם לנוסחה שלפיה פוצו עסקים בכל הארץ בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2023
[צילום: משה שי/פלאש 90]
+סמ"ר נדב כהן מחיפה נפל בדרום רצועת עזה
06:18 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סמ"ר כהן, בן 20 מחיפה, הוא החלל ה-600 של צה"ל מאז 7 באוקטובר  ▪  מאז תחילת התמרון הקרקעי ברצועה נהרגו 256 חיילים
סמ"ר כהן ז"ל. נהרג בדרום הרצועה
+3 פצועים קשה בפיגוע דקירה בקניון בגן יבנה
04:26 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המחבל הוא תושב חברון בן 19 ששהה בישראל בניגוד לחוק  ▪  שלושת הפצועים פונו לבית החולים אסותא באשדוד  ▪  המחבל חוסל ביריות על-ידי שוטר ופקח שהגיעו אל המקום
רגעי חיסול המחבל בקניון בגן יבנה [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+כטב"ם עוין חדר לאילת ופגע במבנה במרחב המפרץ
04:15 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אזעקה הופעלה באילת בעקבות חדירת הכטב"ם מאזור ירדן  ▪  לא היו נפגעים בתקרית ונגרם נזק קל למבנה
מתוך תיעוד פגיעת הכטב"ם באילת [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לאורח החיים של יאיר נתניהו
תגובות  [ 19 ] מוצגות   [ 19 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ה.א
1/04/24 15:10
2
בזה ליאיר נתניהו
1/04/24 15:32
3
בן ציון.
1/04/24 16:41
 
ה.א
1/04/24 21:52
4
חברה מפתח תקוה
1/04/24 17:03
5
לא להפגנות
1/04/24 17:30
6
מאחל בריאות לביבי
1/04/24 17:41
7
בוקי שמואל
2/04/24 07:08
8
סי.ג.ר
2/04/24 07:41
9
בריאות למשפחת נתנ
2/04/24 07:44
10
הייטקיסט
2/04/24 08:10
11
ממגיב ששגה
2/04/24 11:24
 
ה.א
2/04/24 16:17
12
נורית.
2/04/24 18:28
13
פניה לשרה ולביבי
2/04/24 19:04
14
אין כמו ה.א!!!!!!
2/04/24 19:22
 
ה.א
2/04/24 20:58
15
ה.א מאוהב
3/04/24 08:11
16
ה.א סניגור עלוב
3/04/24 08:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
אני כותבת מפני שאנשים שאהבתי כבר מתו. אני כותבת מפני שבהיותי ילדה היה בי הרבה כוח לאהוב ועכשיו כוחי לאהוב הולך למות. אינני רוצה למות."
01/04/2024  |  דרור גרין  |   יומני בלוגרים
לצד המלחמה המתרחשת בחזיתות השונות של מדינת ישראל, מלחמה קיומית, לצד התמרון המדיני המורכב והמאתגר מול מדינות אירופה וארה"ב, מול הטיפול האינטנסיבי בסוגיית האחים והאחיות החטופים, לצד ההתמודדות הפנים ישראלית ומניעת הבערת אש המחלוקת שכמעט וכילתה את ה-יחד הישראלי לפני טבח שבת שמחת תורה, חשוב לשים לב לאש השנאה המגביהה להבותיה כנגד ראש ממשלת ישראל.
ראש הממשלה הוא אדם עתיר זכויות ומעלות, אך למרבה הצער - גם עתיר שגיאות. על כן יש לו הרבה מעריכים, אך למרבה הצער - גם הרבה שונאים. שנאת השונאים אותו מעבירה אותם על דעתם, והתייחסותם אליו נובעת מתהומות של איבה שאיננה עניינית. על כן האידאולוגיה שלהם מסתכמת בשלוש מלים בלבד: רק לא ביבי.
01/04/2024  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
סקר חדש שנערך על-ידי מכבי שירותי בריאות חושף את מצבם הרפואי והנפשי של המפונים מביתם מפרוץ המלחמה, הן בצפון והן בדרום.
01/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הייתי כבר בכניסה לתחנת הרכבת שתוביל אותי להפגנה בירושלים כאשר מישהו קרא לי לקרב למכוניתו. עדי אייזן וצביקה בוקסנשפנר קראו לי אליהם. ברור שאני נוסע להפגין. ברור שהם נוסעים להפגין. ניסע ביחד.
01/04/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il