|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

עגל זהב

הערבים מנהלים ברחבי העולם מסע דה-לגיטימציה נגד ישראל ויהודים רצוף שקרים, עיוותים, הסתה ושנאה תהומית
08/06/2015  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
בלי בג"ץ ובלי בצלם [צילום: אבי אוחיון/לע''מ]

עד לרגע זה, ועברו עלי רגעים רבים לאינספור בתהייה חולמנית, איני מבין מה מניע את המחנה הציוני, מר"ץ, שלום עכשיו, בצלם ושוברים שתיקה ועוד כמה וכמה קנוקנות במחנה השמאל שמצהיר שהוא ציוני.

על הצלחת מונחת בעיה אופרטיבית לכאורה עם הערבים במרחב. היא כבר התפצלה לשתיים: האם אתה מאמין שזו ארץ ישראל שלנו, ארץ אבות, כפי שמציין התנ"ך - ואז יש לנו, היהודים, זכות להתנחל בה... או שאתה מקבל את טענת ה'עולם' שאין לנו זכות וכל מעשינו בלתי חוקיים? להזכירכם, ירושלים טרם הוכרה על-ידי אמריקה, אירופה והעולם כבירת מדינת ישראל.

השמאל מבלבל, כמובן, את עצמו וגם אותנו הצופים בו מן הצד. כשרבין ניסה להסביר לעם את אוסלו ואת הנטייה שלו לקיים עם הפלשתינים מו"מ על יו"ש ועזה ועל נסיגה – הוא הסביר את הדבר בפרקטיקה שהסיסמה שלה: "תראו אותם - בלי בג"ץ ובלי בצלם". האם היה זה תירוץ עכור כדי לסבר את האוזן שלנו? תמימים כמו פרס, שריד וביילין האמינו בפרקטיקה הזאת והמתינו לראות כיצד ערפאת, רוצח יהודים מדופלם, נכנס בהם באבי-אביהם. אבל לבושתו של רבין הרוצח בחר להיכנס בנו באבי אבות ארץ אבותינו. לא הלך לו לרבין.

היום באים הגרבוז'ים, ציפי, זהבה וכל החברים הטובים והנאורים בשמאל המתקדם ואומרים – אל לנו ללכת נגד העולם כי נצא ניזוקים בגדול. ייתכן שהם צודקים. ראוי לנתח את הסיסמה הזאת. האם הכוונה שלהם הינה מס-שפתים בחזקת תרגיל טאקטי מסוג 'בצלם-בג"ץ' בלבד או שהם ריקים מאמונה ב'ארץ אבות'? האם ה'עולם' הינו תירוץ סביר להצדיק מדיניות הנובעת מאמונה שרק 2 מדינות יביאו את השלום המיוחל?

שנאה כבירה

הם שוב מבלבלים אותנו כמו בבחירות. בואו נניח לרגע שהמחנה הציוני שלהם נמצא בארץ אבות ורק בגלל התנגדותו המוסרית של העולם הם מצדדים בנסיגה ו/או הינתקות. אם זו האמת היית מצפה, אולי כמוני, שהם יעלו בראש חוצות העולם את הטענה שהצד השני אשם בסטגנציה מדינית שלילית כי הערבים לא מוותרים על זכות השיבה.

הערבים מצהירים ללא הרף כי ישמידו את מדינת ישראל. הערבים מחנכים את דורותיהם על שנאה כבירה לישראל ומעודדים תנועות שאהידים. אין מפה ערבית שעליה מופיעה ישראל.

הערבים מנהלים ברחבי העולם מסע דה-לגיטימציה נגד ישראל ויהודים רצוף שקרים, עיוותים, הסתה ושנאה תהומית. הערבים מפיצים בכל העולם תועבה אנטישמית כגון הפרוטוקולים של זקני ציון, וסדרות טלוויזיה על היהודי המנוון השותה דם ילדים נוצרים.

בנוסף, ארגוני שמאל יהודים וישראלים עוזרים לערבים בכל צעד מצעדיהם כדי לחרב את מדינת ישראל ויהודייה.

פרק בהלכות מקל

ולכן, במקום להכריז כי העולם נגדנו ויש לפייס אותו – על השמאל היהודי הציוני לצאת חוצץ בכל רחבי העולם נגד התנועה להכפשת היהודים וישראל שבין מנהיגיה נמצאים יהודים של תנועות שמאל בארץ ובעולם.

ביום שישי פרסם את הגיגיו האינטלקטואל האידיאליסטי חסר הפניות, מי שהיה איתן הבר יועצו, דוברו ואיש סודו של רבין. הוא מתחשבן כהלכה, "1000 פעילים זועמים, 2000 מאמרים, 3000 מפגינים לא יועילו במלחמה הגוברת והולכת בחרם על מדינת ישראל. העולם מלמד אותנו פרק בהלכות מקל: אי-אפשר להחזיק אותו בשני קצותיו. או שממשיכים לצפצף על העולם או שנענים לתביעותיו ואז מוותרים אחרי 48 שנים על חלום ובעיקר על הגשמתו".

תבינו מה יש פה במבחנה של הבר - צפצוף על העולם. ארץ אבותינו היא בעיניו צפצוף של עם ישראל וההיסטוריה שלו - על העולם. אצל רבין והבר זה היה 'בלי בג"ץ ובלי בצלם'. אז היכן הבבלג"ץ שלהם נתקע כשהוקם המחנה הציוני? הנה, האיש האמיץ הזה סיכם עבורנו את מסעו המופלא של העם היהודי בהיסטוריה העולמית: צפצוף על העולם. עבורו הארץ היא בגדר התרסה מצפצפת של חלום. אצל הפלשתינים, שרק לפני דור עיצבו אותם יהודים לכדי עם כביכול, ועכשיו גם הבר מייצגם – היא בגדר מהות הצדק, הקדמה, המוסר והנאורות של כל העולם.

אין סיכוי שנצליח, אומר לנו הבר ושוכח לציין כי בראש תנועת החרם ניצבים עדין ארגוני שמאל יהודים-ישראלים ובוחשים את העולם הזה. כלומר, בכל מקרה - יהודים יהיו המנצחים... הבר ההוגן מניח על המאזנים את שני הצדדים למאבק האידיאולוגי: "20 חברי הממשלה יצטרכו להחליט אם להמשיך במלחמה נגד כל העולם או לעשות מעשים שבהחלט עלולים להביא את מדינת ישראל אל סף כיליונה". אין אפס. הבר כבר גרף את הז'יטונים של העם אליו. אם כן, הצפצוף הצורם אינו של העם. העם בעצם נמצא עם הרצוג, הבר והמחנה הציוני. שם במבחנה, במחשכים, כמו עכברושים, נותרו להם 20 חברי ממשלה כלשהי שהולכת ומביאה במעשיה כיליון על העם של הבר. שלא כמו גרבוז'י – הבר לא מתכוון להחליף את העם – הוא מספח אותו....

לא איכותי

שמאלן ציוני יקר – אנחנו לא נגד האינטליגנציה הטהורה חסרת הפשרות שלך, אנחנו נגד השימוש שהיא עושה בך. השכל היקר החריף והחקרני שלך רואה בצורך הקיום החברתי שלנו, בזרם רצון החיים הלאומי שמפעם בנו משהו וולגרי, זול, פתטי, פסה, מגוחך, לא מקובל, הכי-לא-איכותי שניתן להעלות בחכת הדמיון האנושי המתנשא לגבהים אדירים... רק מפני שאנחנו רוצים להיות יהודים בארץ ישראל.

הגיע הרגע המבלבל שבו תתבונן במראה ותיווכח שאתה וחבריך הובלתם את העולם באף אל המקום שבו הוא נמצא גם לדעתך. אתם, בשאיפתכם הרוחנית-יצרית למוסריות זכה, שכלתנית ופשטנית, בכמיהה התמציתית והמתמסרת למימוש זכויות אדם, לחופש הפרט, לאינדיבידואליזם מופשט, לשלום מכפר עולמית, לגבולות פתוחים חסרי גבולות, למדינת כל אזרחיה הדמוקרטים בטהרה קדושה בתכלית, לעקרון השוויון והחמלה הנכסף, בהשתוקקות הסחופה לברית אחוות דמים כלל אנושית צרופה...

בעודכם עושים את הדרך הארוכה אנא שימו לב שהערבים נרתמים לשיתוף פעולה עם ארגונים ישראלים אך ורק כשאלה מקדמים את המטרה הקדושה של הרס המדינה היהודית. מהי רמת שיתוף הפעולה שלכם, האם בדקתם?

ברק יצא מלבנון בעצה אחת עם האו"ם – וקיבלנו בתמורה 100.000 טילים ורקטות אירניות בהמתנה מכחישת שואה. אסד הכין לנו, במקביל, טילים כימיים וביולוגים. שרון יצא מעזה וחטפנו מלחמות כל שנתיים ומנהרות בכל רגע נתון. קלינטון הציע בשם ברק מתווה שמדינות ערב הסכימו לו ותבעו מערפאת לקבל. הוא סירב.

לאט אבל בטוח

אולמרט הציע מתווה יותר נועז ואבו מאזן דרש להחזיר 4 מיליון פליטים כדי לסתום את הגולל.

כותב המזרחן ד"ר מרדכי קידר "אבו-מאזן מוביל תהליך שתכליתו להכניס את ישראל למגירה של מדינה מצורעת, שכל העולם, כולל יהודים, יתנערו ממנה, כך הוא רוצה להכניע את ישראל ולהשמידה. כן, כך בפירוש: ל-ה-ש-מ-י-ד א-ת מ-ד-י-נ-ת י-ש-ר-א-ל. זה מה שהוא רוצה וזה מה שהוא עושה. לאט אבל בטוח.

הגיע הזמן לומר את האמת: ארגון השחרור הפלשתיני שקם ב-2 ביוני 1964, שלוש שנים לפני אקיבוש, נועד לשחרר את פלשתין של אז, כלומר את תל אביב, חיפה, נהריה ובאר-שבע, לא את חברון, שכם ורמאללה שהיו תחת כיבוש ירדני. עד היום הזה לא שינה הארגון לשחרור פלשתין כולה את אמנתו, את מטרתו ואת הפתרון הסופי של בעיית היהודים בכל העולם, שאותו התווה המנהיג המייסד של שקר הלאומיות הפלשתינית, חאג' אמין אלחוסייני, שנטל חלק פעיל בהשמדת למעלה מחצי מיליון יהודי הונגריה בשנת 1944".

כותב ד"ר דרור אידר "בדיון חד-צדדי ב'אולפן שישי' חזרו ערד ניר ואמנון אברמוביץ' על עמדת השמאל המסורתית, שלפיה הסיפור הוא 'אקיבוש' וה'התנחלויות בשטחים', אברמוביץ' הגדיל ואמר שגם אם יש רובד דק של שנאת ישראל בתנועת החרם ('דק'?), הרי 'הרובד המרכזי הוא לא של עצם קיומנו אלא של המדיניות הישראלית'. ב'שטחים', כמובן. לאיזון הדיון הובא ח"כ יצחק הרצוג... מכל מקום, דעתם אינה נתמכת במה שאומרים מובילי החרם עצמם, הזוכים לקונצנזוס מלא מהצד הפלשתיני".

תוצאות מהירות

גם הרצוג, ציפי וזהבה דורשים, בשם העם, נסיגה.

שנים אחרי לנין וסטלין וחבורת הפרזיטים שבאה בעקבותיהם אינכם מבינים עדין כי ה'אידיוט השימושי' הוא למעשה גזע האידיאולוגיה שבה נוהגים מנהיגים 'חובבי מוסר', מהם סוציאל-דמוקרטים לקדם את מטרותיהם הזדוניות. משום שזה בהחלט פרקטי ומשיג תוצאות במהירות, כמו 'בלי בג"ץ ובלי בצלם'. סטלין למעשה הוכיח שלחיים האידיאולוגים יש ערך ממשי, מוצדק ומעוור הרבה יותר מכל קוסמוס המוסריות שהחיים באו לשרת על פניה של נקודה זעירה בחללו.

היו אלה יורשיו הרוחניים והמעשיים של סטלין שהפיצו את התיזה שהציונות היא פשיטת קומנדו חתרנית של ארמדה יהודית קולוניאלית, נצלנית, כובשת וקפיטליסטית על נחלות של ילידים תמימים בפלשתינה. ממש כפי שעשו האמריקנים לאינדיאנים שלהם שהיו בעלי תרבות אמריקנית שנמשכה כ-10.000 שנה. במחי תעמולה קלילה, כמה גולאגים והמוני אידיוטים נשללה והועלמה זכותו של העם היהודי על ארץ אבותיו מזה אלפי שנים ונמסרה כולה ל'עם' שהערבים, האו"ם ואונרר"א מימנו את תהליך התהוותו. זהו צדק-מוסרי-קולקטיבי-פרולטרי הפועל רק בשירות תנועות החופש והמוסר, הנאורות והמתקדמות, של שמאל. זה העולם שהמחנה הציוני מזדהה עמו בתהלוכת אחד במאי. זה לא היה כך כשסטלין חשב שהשמאל היהודי הרדיקלי בארץ ישראל יבעט באנגלים (הוא עשה זאת), באמריקה שהחלה להתעצם ובאירופה ששרפה את יהודייה. היה סיכוי שזה יקרה כי כולם ידעו שהמוסר התאזרח במזרח אירופה.

במפגש סופרים שהתקיים עם אדמו"ר השמאלנות עמוס עוז בנוכחותו הווירטואלית של דוברה איתן הבר, ניסה רוברט פירסיג (זן ואמנות אחזקת האופנוע) להסביר בצורה אקדמאית כי בדרך כלל ניתן לבחור בחירה יותר מוסרית. הוא אמר, " דוגמה לכך היא הקביעה ש'יותר מוסרי שרופא יהרוג חיידק מאשר להניח לחיידק להרוג את החולה'. החיידק רוצה לחיות אבל לחולה יש עדיפות מוסרית ...".

מגיע הרגע שבו נשברים הלוחות למראה עגל הזהב והשאלה נזעקת בקולי קולות: מה עשה לכם העם הזה? שאלה רטורית-מוטורית שאין עליה תשובה אחת, ברורה כפרורי קריסטל שהוטחו לכל עבר כשהלוחות נפלו. מיד באה שאגה האדירה: מי לאדוני – אלי.

תאריך:  08/06/2015   |   עודכן:  08/06/2015
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עגל זהב
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
yp
8/06/15 12:26
 
סניל
8/06/15 19:29
2
אהרון שחר
9/06/15 09:52
 
א.ש.
9/06/15 12:30
 
אהרון שחר
9/06/15 13:36
 
א.ש.
9/06/15 19:23
3
אלטע קאקער
10/06/15 11:17
 
א.ש.
15/06/15 22:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי הדבר הכי אבסורד הוא בריחת הפלשתינים ממשא-ומתן לשלום. בדברים שהושמעו (יום א', 7.6.15) בכינוס השנתי של הג'רוזלם פוסט בניו-יורק, אמר נתניהו: "הם ברחו לברק. הם ברחו לשרון. הם ברחו לאולמרט. וכעת הם בורחים ממני".
07/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
מחבל פלשתיני (25) מאזור חברון, הגיע לשער הכותנה המוביל להר-הבית במטרה לרצוח יהודים. הוא עורר את חשדם של שוטרי יחידת הר-הבית. אלו החלו לתחקר את החשוד על מעשיו במקום מבלי לעכב אותו. הוא עזב את המקום והשוטרים דיווחו עליו ברשת הקשר.
07/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ההתקפלות המביכה של מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, עם שיחת ההתנצלות לשר סילבן שלום, לא תמחק את הנזק שהתבטאויותיו גרמו. גם לא ההיסטריה במחוזותינו. עם סיפור החרם יש להתמודד בשקט, לא ברעש. איננו זקוקים ל"ישיבות חרום" סדרתיות, אלא לפעולה רצינית מתמשכת נגד הגופים הללו מחוץ ומבית. זאת במקביל לפעולות מול ממשלות העולם השונות, המממנות ארגונים אלה. בעיקר יש להפיץ את שיח הזכויות שלנו על הארץ, שהרי לשם בדיוק מכוונת תעמולת החרם.
07/06/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
1. במונחים טלוויזיוניים, לפחות אלה שהרגילו אותנו בהם, הראיון של אילנה דיין עם הנשיא אובמה היה "טוב" או "מקצועי" ושאר שבחים שאנשי תקשורת מכתירים בהם את בני מינם. גם דבריו של הנשיא האמריקני היו מדודים ומכבדים.
07/06/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
מטרת הארגון איננה סיום הכיבוש הישראלי לשם הקמת שתי מדינות אלא המטרה היא להביא לחיסולה של ישראל כמדינה יהודית. הארגון פועל לדמוניזציה ודה-לגיטימציה של מדינת היהודים ע"י חצאי אמת, שקרים ושיפוץ ההיסטוריה.
07/06/2015  |  רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
סוללת כיפת ברזל - גם ליד רחובות  /  איציק וולף
צה"ל סגר את המעברים ארז וכרם שלום  /  איציק וולף
אזעקה באזור אשקלון; רקטה פגעה בשטח פתוח  /  איציק וולף
שפת זכויות האדם?  /  ד"ר רון בריימן
חרם או חידוש המשא-ומתן?  /  יוני בן-מנחם
לב של אבן  /  טל בן דור
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il