ישנם כמה דברים משותפים בין המשביר לצרכן לרשת החנויות H&O,
שתי הרשתות מהוות, המכיל מוצרי אופנה, הלבשה תחתונה, טקסטיל בית, בישום כלי בית ומוצרי ספורט, כאשר המשביר לצרכן ממצב את עצמו גבוה יותר, שתי הרשתות עובדות על מחירי צרכן גבוהים והנחות, כאשר המשביר לצרכן משכלל מידי תקופה את שיטת "ההנחות והאנחות" ושתי הרשתות פונות לאוכלוסיות מוגדרות כמו קרנות השוטרים, להם הן מעניקות הנחות מפליגות של 31% על היתרה על רוב המוצרים ו 11% הנחה נוספת על מבצעים עמוקים.
לדוגמה - אם המשביר לצרכן מעניק "הנחה" של 40% על מוצר, אזי לקהל צרכנים מוגדר הוא מעניק הנחה נוספת של 31% על היתרה כלומר עוד 18.6% ובסה"כ הנחה כוללת של 58.6% ! הנחות בגובה שכזה אכן מנתבות לרשת אצ אנד או -לדוגמה את משפחות השוטרים, דבר היוצר תלות המחייבת את הרשת להיערך שיווקית ואסטרטגית, לימים שקשר זה לדוגמה לא ימשך.
מנגד "אסטרטגיית ההנחות" כולל הנחות לא מבוטלות, לקהלים מוגדרים זו, מחייבת רשתות אלא לייקר את מוצריהן לכלל האוכלוסייה באופן כזה, העלול להדיר מהן את רגליה.
הידעת?
H&O, קמה על בסיס רשת משביר מחסני אופנה שקמה על בסיס המשביר המרכזי, שלא קשור למשביר לצרכן. המשביר המרכזי נהג לתת הנחות להתיישבות העובדת ונוהג זה מושרש כה עמוק, שהועתק לפעילויות שנגזרו ממנו לאחר סגירתו.